Näinkö vähän ihmisiä tässä osiossa??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 09:26 Chillifinn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 20:38 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 18:01 Chillifinn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 21:02 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 00:42 Chillifinn kirjoitti:
Pistetään bileet pystyyn vaan!!!! B) Olen vuotta vanhempi.
Mulla kans englantilainen mies, alunperin lontoosta hänkin. On kylläkin asunut suomessa jo melkein 20 v ja puhuu todella hyvää suomea. Se puhuu kuten lappalaiset konsanaan =)
Ai jaa, puhuu vai, täytyypä tuolle ukkelille kertoa...on nääs vähän laiska oppimaan kieltä. Ei ole kylläkään Suomessa koskaan asunut (eikä puheidensa mukaan koskaan asukaan... :/ ). Yllättäen Suomessa käydessä tarttuu kieli! Nauroin ihan vedet silmissä, kun mies ihan yllättäen tokaisi painavalla Suomen aksentilla:"Joo, joo, kyllä käy...!" :LOL:
Jos joku on laiska oppimaan kieliä, niin mun mies. Se ei ole koskaan viihtynyt koulunpenkillä, sellainen maalaisjärjellä varustettu yrittäjäluonne kun on :) Suomen kielen se oppi väkiselläkin ostamalla suomalaisen yrityksen ja rakentamalla talon! Joskun tuntuu, että se viihtyy täällä napapiirillä paremmin kuin minä. Mullakin kun on kokemusta ja kaihokaipuuta aina joskus muille maille vierahille, tosin lasten takia arvot on vähän muuttuneet ja turvallinen ja helppo arki alkanut tuntua ihan hyvältä vaihtoehdolta. Oletko kauan asunut lontoossa/ollut yhdessä miehesi kanssa? :) Meillä yhteistä eloa takana vuodesta -99, tavattiin anopin syntymäpäivänä... =)
Heippa,
kesti tämä vastaaminen, oon ollut viikon verran kipeänä, hirvittävä korvatulehdus....
olen asunut Lontoossa nyt 10 vuotta, ja melkein yhtä kauan olen ollut mieheni kanssa. Me tavattiin täällä enkuissa, missä te tapasitte? Käyttekö usein täällä?
Heips, toivottavasti olosi on jo parempi =) Vastaan nyt ihan lyhyesti, mutta palaan illalla ruutuun jälleen, kun lapset menee nukkumaan... Me tavattiin siis ihan täällä Napapiirillä ja baarissa kuinkas ollakaan. Mies oli firmansa pikkujouluissa ja minä ex-miesystäväni (ystävä lähinnä) keikalla. Mies on tulossa lontooseen ensi viikolla =) työreissua ja huvitusta samalla. Yhdessä kävimme viimeksi reilu vuosi sitten, ei olla saatu aikaiseksi ja sukulaiset sieltä päin on vierailleet täällä. Miehen sisko asuu St. Margaretsissa (muistankohan oikein?) ja pojan kummisetä West Ewellissä. Vanhemmat asuneet jo vuosia Guernseyllä ja veli jossain lontoon ulkopuolella, en nyt muista missä, muutti sinne jokin aika sitten guernseyltä. Se johtaa useita radioasemia.

Saanko kysyä millä alalla olet? =)
 
yrttitarhurikatti
Eihän se pahitteksi olisi pieni elonkipinä tässäkin osiossa. Yleensä vaan kun on käynyt kurkkaamassa niin aina ne kaksi tai kolme samaa avausta on keikkuneet esillä :/ Eikä niihin viitsi päivittäin vastailla ;)
 
Chillifinn
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 16:14 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 09:26 Chillifinn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 20:38 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 18:01 Chillifinn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 21:02 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 00:42 Chillifinn kirjoitti:
Pistetään bileet pystyyn vaan!!!! B) Olen vuotta vanhempi.
Mulla kans englantilainen mies, alunperin lontoosta hänkin. On kylläkin asunut suomessa jo melkein 20 v ja puhuu todella hyvää suomea. Se puhuu kuten lappalaiset konsanaan =)
Ai jaa, puhuu vai, täytyypä tuolle ukkelille kertoa...on nääs vähän laiska oppimaan kieltä. Ei ole kylläkään Suomessa koskaan asunut (eikä puheidensa mukaan koskaan asukaan... :/ ). Yllättäen Suomessa käydessä tarttuu kieli! Nauroin ihan vedet silmissä, kun mies ihan yllättäen tokaisi painavalla Suomen aksentilla:"Joo, joo, kyllä käy...!" :LOL:
Jos joku on laiska oppimaan kieliä, niin mun mies. Se ei ole koskaan viihtynyt koulunpenkillä, sellainen maalaisjärjellä varustettu yrittäjäluonne kun on :) Suomen kielen se oppi väkiselläkin ostamalla suomalaisen yrityksen ja rakentamalla talon! Joskun tuntuu, että se viihtyy täällä napapiirillä paremmin kuin minä. Mullakin kun on kokemusta ja kaihokaipuuta aina joskus muille maille vierahille, tosin lasten takia arvot on vähän muuttuneet ja turvallinen ja helppo arki alkanut tuntua ihan hyvältä vaihtoehdolta. Oletko kauan asunut lontoossa/ollut yhdessä miehesi kanssa? :) Meillä yhteistä eloa takana vuodesta -99, tavattiin anopin syntymäpäivänä... =)
Heippa,
kesti tämä vastaaminen, oon ollut viikon verran kipeänä, hirvittävä korvatulehdus....
olen asunut Lontoossa nyt 10 vuotta, ja melkein yhtä kauan olen ollut mieheni kanssa. Me tavattiin täällä enkuissa, missä te tapasitte? Käyttekö usein täällä?
Heips, toivottavasti olosi on jo parempi =) Vastaan nyt ihan lyhyesti, mutta palaan illalla ruutuun jälleen, kun lapset menee nukkumaan... Me tavattiin siis ihan täällä Napapiirillä ja baarissa kuinkas ollakaan. Mies oli firmansa pikkujouluissa ja minä ex-miesystäväni (ystävä lähinnä) keikalla. Mies on tulossa lontooseen ensi viikolla =) työreissua ja huvitusta samalla. Yhdessä kävimme viimeksi reilu vuosi sitten, ei olla saatu aikaiseksi ja sukulaiset sieltä päin on vierailleet täällä. Miehen sisko asuu St. Margaretsissa (muistankohan oikein?) ja pojan kummisetä West Ewellissä. Vanhemmat asuneet jo vuosia Guernseyllä ja veli jossain lontoon ulkopuolella, en nyt muista missä, muutti sinne jokin aika sitten guernseyltä. Se johtaa useita radioasemia.

Saanko kysyä millä alalla olet? =)

Oon lastentarhanope ja tehnyt niitä hommia täällä jonkin verran, mutta myös koulussa luokanopettajan töitä. Opiskelin itseni myös valokuvaajaksi, mutta en ole vielä ainakaan alan töitä etsinyt. Me asutaan NW10 Lontoossa noin 20 minsaa Piccadillyltä luoteeseen.
Me ollaan taas lapsen kanssa Suomessa ens viikko, joten en ainakaan voi sun miehees törmätä!!! :D

Kiitos kysymäst , olo on jo paljon parempi, toinen antibioottikuuri menossa... :/ Kyllä otti koville tuo korvan tulehtuminen!!!!! Se oli melkein pahempi kuin synnytys, ja sekin oli jo kyllä tarpeeksi paha!!!

Opetatteko lapsille Englantia, vaikka mies Suomea puhuukin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 17:35 Chillifinn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 16:14 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 09:26 Chillifinn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 20:38 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 18:01 Chillifinn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 21:02 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 00:42 Chillifinn kirjoitti:
Pistetään bileet pystyyn vaan!!!! B) Olen vuotta vanhempi.
Mulla kans englantilainen mies, alunperin lontoosta hänkin. On kylläkin asunut suomessa jo melkein 20 v ja puhuu todella hyvää suomea. Se puhuu kuten lappalaiset konsanaan =)
Ai jaa, puhuu vai, täytyypä tuolle ukkelille kertoa...on nääs vähän laiska oppimaan kieltä. Ei ole kylläkään Suomessa koskaan asunut (eikä puheidensa mukaan koskaan asukaan... :/ ). Yllättäen Suomessa käydessä tarttuu kieli! Nauroin ihan vedet silmissä, kun mies ihan yllättäen tokaisi painavalla Suomen aksentilla:"Joo, joo, kyllä käy...!" :LOL:
Jos joku on laiska oppimaan kieliä, niin mun mies. Se ei ole koskaan viihtynyt koulunpenkillä, sellainen maalaisjärjellä varustettu yrittäjäluonne kun on :) Suomen kielen se oppi väkiselläkin ostamalla suomalaisen yrityksen ja rakentamalla talon! Joskun tuntuu, että se viihtyy täällä napapiirillä paremmin kuin minä. Mullakin kun on kokemusta ja kaihokaipuuta aina joskus muille maille vierahille, tosin lasten takia arvot on vähän muuttuneet ja turvallinen ja helppo arki alkanut tuntua ihan hyvältä vaihtoehdolta. Oletko kauan asunut lontoossa/ollut yhdessä miehesi kanssa? :) Meillä yhteistä eloa takana vuodesta -99, tavattiin anopin syntymäpäivänä... =)
Heippa,
kesti tämä vastaaminen, oon ollut viikon verran kipeänä, hirvittävä korvatulehdus....
olen asunut Lontoossa nyt 10 vuotta, ja melkein yhtä kauan olen ollut mieheni kanssa. Me tavattiin täällä enkuissa, missä te tapasitte? Käyttekö usein täällä?
Heips, toivottavasti olosi on jo parempi =) Vastaan nyt ihan lyhyesti, mutta palaan illalla ruutuun jälleen, kun lapset menee nukkumaan... Me tavattiin siis ihan täällä Napapiirillä ja baarissa kuinkas ollakaan. Mies oli firmansa pikkujouluissa ja minä ex-miesystäväni (ystävä lähinnä) keikalla. Mies on tulossa lontooseen ensi viikolla =) työreissua ja huvitusta samalla. Yhdessä kävimme viimeksi reilu vuosi sitten, ei olla saatu aikaiseksi ja sukulaiset sieltä päin on vierailleet täällä. Miehen sisko asuu St. Margaretsissa (muistankohan oikein?) ja pojan kummisetä West Ewellissä. Vanhemmat asuneet jo vuosia Guernseyllä ja veli jossain lontoon ulkopuolella, en nyt muista missä, muutti sinne jokin aika sitten guernseyltä. Se johtaa useita radioasemia.

Saanko kysyä millä alalla olet? =)

Oon lastentarhanope ja tehnyt niitä hommia täällä jonkin verran, mutta myös koulussa luokanopettajan töitä. Opiskelin itseni myös valokuvaajaksi, mutta en ole vielä ainakaan alan töitä etsinyt. Me asutaan NW10 Lontoossa noin 20 minsaa Piccadillyltä luoteeseen.
Me ollaan taas lapsen kanssa Suomessa ens viikko, joten en ainakaan voi sun miehees törmätä!!! :D

Kiitos kysymäst , olo on jo paljon parempi, toinen antibioottikuuri menossa... :/ Kyllä otti koville tuo korvan tulehtuminen!!!!! Se oli melkein pahempi kuin synnytys, ja sekin oli jo kyllä tarpeeksi paha!!!

Opetatteko lapsille Englantia, vaikka mies Suomea puhuukin?
Olisin veikannut, että olet sairaanhoitaja, niitähän taitaa olla suomesta aika paljon siellä päin. =) Valokuvaus on upea taito, itsekin olen siitä kiinnostunut, mutta vaikka hyvän kameran omistankin, aina näpsin vain automaattiasetuksilla :headwall: Sulla on varmasti todella hyvä englannintaito, noin monen vuoden jälkeen ja vielä kasvatusalalta. Meillä puhutaan sellaista kökköenglantia, kun mies tosiaan taitaa suomen niin hyvin. Nakkelen tarpeen tullen suomen sanoja väliin ja sit sitä on aivan hukassa, kun on natiiveihin yhteydessä, menee pitempi tuokio ennen kuin puhe alkaa sujua... =)

Lapset ymmärtää täydellisesti englantia ja puhuvatkin sitä jonkin verran, jotkut sanat on vain englanniksi ja jotkut suomeksi. Mies puhuu niille ainoastaan englantia. Poika aloittaa parin viikon päästä englanninkielisessä leikkikoulussa puolipäivähoidossa. Meille oli itsestäänselvyys laittaa lapset sellaiseen. =)
 
Minttuneilikka
Joo. Mukavaa olla jo yli kolmekymppinen. hiukan elämää jo nähnyt.
Mä olen ainakin sitä mieltä tämä tuntuu naisen parhaalta iältä. tässä ja nyt!!!! entä teistä muista?!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 22:25 Minttuneilikka kirjoitti:
Joo. Mukavaa olla jo yli kolmekymppinen. hiukan elämää jo nähnyt.
Mä olen ainakin sitä mieltä tämä tuntuu naisen parhaalta iältä. tässä ja nyt!!!! entä teistä muista?!

Kyllä, samaa mieltä =) !
Kokiko kukaan sen maagisen 30 vuotta lähestyessä, että se kuuluisa kolmenkympin kriisi pukkais päälle? Mulla ei ainakaan ollut mitään kriisiä ....Yks kaveri joka on mua tasan vuoden vanhempi oli ihan kamalassa kolmekympin kriisissä!! Mielestään hän oli jo ihan ikäloppu, tosin meillä on aivan eri elämäntilanteet, hän on sinkku ja lapseton ja mulla taas on mies ja tätä pesuetta kertynyt :whistle:
 
masunen

Tervehdys!
Mäkin sitten heräsin kurkkaamaan pitkästä aikaa tänne osastoon ja kiva huomata että täälläkin on vilkastunut. Itse olen pyöriskellyt eniten tuolla odottajien osastolla, kun se on tällä hetkellä ajankohtaista. Mitäs nyt -osastoa ei paljon jaksa vanha selailla :/

Mulla on ikää 38 v., 13- ja 15 v pojat edellisestä liitosta ja nyt siis tulossa joulukuussa pitäiskö sanoa iltatähti. Vietellään uusperhe-elämää Keski-Uudellamaalla. Yritänpäs aktivoitua tällekin osastolle teidän ikätovereiden kanssa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 12:04 masunen kirjoitti:
Tervehdys!
Mäkin sitten heräsin kurkkaamaan pitkästä aikaa tänne osastoon ja kiva huomata että täälläkin on vilkastunut. Itse olen pyöriskellyt eniten tuolla odottajien osastolla, kun se on tällä hetkellä ajankohtaista. Mitäs nyt -osastoa ei paljon jaksa vanha selailla :/

Mulla on ikää 38 v., 13- ja 15 v pojat edellisestä liitosta ja nyt siis tulossa joulukuussa pitäiskö sanoa iltatähti. Vietellään uusperhe-elämää Keski-Uudellamaalla. Yritänpäs aktivoitua tällekin osastolle teidän ikätovereiden kanssa.
Tervetuloa ikätoveri! :wave: =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2005 klo 15:27 Emmiannikki kirjoitti:
Juu pistetään vaan tähänkin palstaan vähän enemmän poweria. Onkin ollut kovin hiljaista täällä. Luulis yli kolmekymppisillä olevan puheenaiheita! Vaikka onhan se totta, mitä joku tuossa aikaisemmin kirjoitti, että taidetaan olla jo vähän kypsempiä ettei tarvitse ihan joka asiasta tehdä kärpäsestä härkästä.

Itse siis 31 v. ja poika pian 10 kk. Pojalla ei vieläkään ole hampaita. Ja se hieman tällähetkellä äitiä mietityttää. :/
meidän esikoine sai ensimmäiset hampaansa lähempänä vuoden ikää ja sitten niitä tulikin vauhdilla, kävelemään oppi 10kk:n iässä ja oli huvittavan näköine kun juoksenteli naama virneessä ikenet vilkkuen :D .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 22:50 linnunpönttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 22:25 Minttuneilikka kirjoitti:
Joo. Mukavaa olla jo yli kolmekymppinen. hiukan elämää jo nähnyt.
Mä olen ainakin sitä mieltä tämä tuntuu naisen parhaalta iältä. tässä ja nyt!!!! entä teistä muista?!

Kyllä, samaa mieltä =) !
Kokiko kukaan sen maagisen 30 vuotta lähestyessä, että se kuuluisa kolmenkympin kriisi pukkais päälle? Mulla ei ainakaan ollut mitään kriisiä ....Yks kaveri joka on mua tasan vuoden vanhempi oli ihan kamalassa kolmekympin kriisissä!! Mielestään hän oli jo ihan ikäloppu, tosin meillä on aivan eri elämäntilanteet, hän on sinkku ja lapseton ja mulla taas on mies ja tätä pesuetta kertynyt :whistle:
Minä kirjoitin tähän ketjuun omasta kriisistäni mutta en kyllä mitenkään "surrut" tms. ikääni vaan tuo kriisi ilmeni muulla tavalla...olin levoton, kyllästynyt ihan kaikkeen yms.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 20:59 katjuza kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2005 klo 15:27 Emmiannikki kirjoitti:
Itse siis 31 v. ja poika pian 10 kk. Pojalla ei vieläkään ole hampaita. Ja se hieman tällähetkellä äitiä mietityttää. :/
meidän esikoine sai ensimmäiset hampaansa lähempänä vuoden ikää ja sitten niitä tulikin vauhdilla, kävelemään oppi 10kk:n iässä ja oli huvittavan näköine kun juoksenteli naama virneessä ikenet vilkkuen :D .
Kiva kuulla, että muutkin ovat joutuneet odottelemaan vähän kauemmin. Meillä on jo pitkään näkynyt ikenien läpi valkoisia läiskiä (hampaita), mutta vielä eivät ole puhjenneet. Poika on oikein kova hymyilemään ja kieltämättä hymy on aika huvittava. Ehkä meilläkin hampaat tulevat sitten vuoden iässä kaikki kerralla. :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2005 klo 13:53 Emmiannikki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 20:59 katjuza kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2005 klo 15:27 Emmiannikki kirjoitti:
Itse siis 31 v. ja poika pian 10 kk. Pojalla ei vieläkään ole hampaita. Ja se hieman tällähetkellä äitiä mietityttää. :/
meidän esikoine sai ensimmäiset hampaansa lähempänä vuoden ikää ja sitten niitä tulikin vauhdilla, kävelemään oppi 10kk:n iässä ja oli huvittavan näköine kun juoksenteli naama virneessä ikenet vilkkuen :D .
Kiva kuulla, että muutkin ovat joutuneet odottelemaan vähän kauemmin. Meillä on jo pitkään näkynyt ikenien läpi valkoisia läiskiä (hampaita), mutta vielä eivät ole puhjenneet. Poika on oikein kova hymyilemään ja kieltämättä hymy on aika huvittava. Ehkä meilläkin hampaat tulevat sitten vuoden iässä kaikki kerralla. :kieh:
Niin, sitten niitä tuleekin kuin "sieniä sateella" :D ...ja tässä mietittyäni aloin muistelemaan että esikoisella oli myöskin hampaat tiukassa, pitäis tarkistaa ihan vauvakirjasta milloin tuli ensimm.hammas. Teen sen kun muistan...
 
Nostelen vähäsen tätä kun tässä oli myöskin näitä "esittelyjä" kun joku tahtoi tutustua ihmisiin täällä...minusta tämä oli kiva ketju josta voi aistia millaisia ihmisiä tässä osiossa on eli kivoja äitejä =)
 
mäkin oon löytänyt tän "uuden harrastuksen", kiva lueskella mitä saman ikäluokan ihmiset ajattelee, touhuilee ja keskustelee..! Täällä kuukauden päivät sairasteltu yx toisensa perään, kuopuskin jo toiseen kertaan kuumeessa..syksyn merkki- viileitä iltoja. Meidän perheessä kolme lasta ja kovasti töitä painava mies. Pidetään tämä osio vireessä, sopivassa.."mitäs nyt" vähän turhankin vilkas??!
 
huomenta-päivää kaikille!
onko nuhakuumetta?meillä jo kolmatta viikkoa ja kuume välillä korkeallakin.onneksi ei kaikilla yhtä aikaa.pidättekö lapsille yhden kuumeettoman päivän ennen kuin päästätte takaisin kouluun/ hoitoon?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2005 klo 10:46 äiti kirjoitti:
huomenta-päivää kaikille!
onko nuhakuumetta?meillä jo kolmatta viikkoa ja kuume välillä korkeallakin.onneksi ei kaikilla yhtä aikaa.pidättekö lapsille yhden kuumeettoman päivän ennen kuin päästätte takaisin kouluun/ hoitoon?
Huomenta vaan. Meillä ollu enimmäkseen pelkkää nuhaa, yskää ja kolotuksia paitsi kuopuksella(1v) myös kuumetta. Nyt toista päivää kuume 39 astetta, mut tällä kertaa ei nuhaa eikä yskää?! Hoitoon on pidetty se yx kuumeeton päivä, koululaisella samoin tai voinnin mukaan.
 
tulinpas pitkästä aikaa kurkkaa tänne et miten täällä on alkanu juttu kulkee ja oottehan te ees vähän pitäny elämää täälläki osiossa :D toi on kyl ihan tosi et tuol mitäs nyt-osiossa jutut kulkee niin kauheeta vauhtia ettei meinaa perässä pysyä ja on siel niin paljon sellasii aiheita ja alotuksia et mitkä ei mua ainakaa jaksa ees kiinnostaa. :ashamed: ;)
mä täällä koitan 4,5 vuotiaan tytön ja pian 3 vuotiaan pojan kanssa päivää taas kuluttaa eteenpäin kun isommat pojat on koulussa.lapset vaan haluaa just tällä hetkellä kattella videota et täähän on nyt se hetki et mamma pääsee koneelle kirjottelee ja lukemaan viestejä. :D
pidetäänpä tää ketju ilmassa ettei oo niin hiljasta tääl kolme-nelikymppisten osiossa ;)
lisäänpäs viel sen et meillä ollaa tällä hetkellä ihan terveinä*koputtaa puuta* ku tuntuu et joka puolella on sitä flunssaa liikkeellä. :whistle: ;)
 
joo.pitäisi kyllä osata iloita niistä hetkistä kun lapset ovat terveitä.sairastellessa arki kuitenkin käy raskaammaksi.ja sittenkään en tiedä MITÄÄN pitkäaikaissairaiden lasten hoidosta.sitkeä nuha olisi sellaisiin perheisiin kuin itikan pisto...siispä kiitän että lapsemme ovat perusterveitä.näin syksyllä on tulossa madot ja täit kuvioihin...ne on keljuja.tulisipa nopeasti (suoraan lämpimästä säästä :) ) pakkaskelit niin pöpöt kuolis.tai ainakin on sellainen tunne että kaikki puhdistuu pakkasessa ja kotikin tuoksuu raikkaalle!
 
s-niemi
:wave: Täällä kanssa yksi 34-v. äiti, kaksi lasta. Päivät menee kotosalla välillä todella nopeasti, illalla huomaten et vastahan oli aamu....iskä tekee kanssa paljon pitkiä työpäiviä, tuntuu olevan ajan trendi!
Löysin tän palstan kanssa viikko sitten, mut laiskasti on tullut vastailtua. Käyn kylläkin lueskelemassa! Ehkä tämä kamala, kurja räkätautikin ottaa osansa, ei jaksa niin innostua! Vaiko sitten sitä vanhuutta... :ashamed:

Aurinkoista syksyä kaikille, ja yritetään pitää juttua yllä kukin tyylillään!
 
Moikka vaan kaikille! Täällä kans just kolmekymppinen nuhanenä äiti ilmoittelee itsestään. Tyttö on meillä 10,5 kk ja aloitin itse työt tuossa muutama viikko sitten. Perhepäivähoidossa on meidän neiti viihtynyt ihan mukavasti, mutta tuliaisena oli tietysti syysflunssa, jonka nyt sit äitiinkin tartutti.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2005 klo 12:45 Tuittu kirjoitti:
Moikka vaan kaikille! Täällä kans just kolmekymppinen nuhanenä äiti ilmoittelee itsestään. Tyttö on meillä 10,5 kk ja aloitin itse työt tuossa muutama viikko sitten. Perhepäivähoidossa on meidän neiti viihtynyt ihan mukavasti, mutta tuliaisena oli tietysti syysflunssa, jonka nyt sit äitiinkin tartutti.
moicca..ootko sama tuittu joka löytyy tuolta ystäviä palstalta? :)
 

Yhteistyössä