NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

Kiitos tervetulotoivotuksista :)

Oliko se niin, että eilen juuri ilmoitin, etten aio hankkia ovistestejä?

Tänään on kuitenkin päivä uusi ja kävipä sitten niin, että ehkä saatoin, ihan siis vaan vahingossa eksyä ovistestisivuille. Mitään en kuitenkaan vielä tilaukseen laittanut, mutta melko selväksi se kyllä kuitenkin kävi, että sellaisen sylkitestin meinaan tilaukseen laittaa.

Onko teistä kellään kokemuksesta moisesta? Silloin, kun viimeksi kuumeilin, ei ollut sylkitestejä vielä yleisillä markkinoilla, joten tuo oli mulle ihan uusi tuttavuus. Tikuilla olen plärännyt, mutta pidemmän päälle tuo sylkitesti tulee aika paljon halvemmaksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rixutin
Heipsan.

Tulin piiiitkästä aikaa lueskelemaan näitä kaksplussan sivuja, ja täältähän löytyikin heti sopiva ketju.

Voisin varovaisesti liittyä mukaan..

En olis uskonut että vielä kerran saa heittäytyä tähän kuumeilu hommaan mukaan, mutta niin nyt vaan jotenkin pääsi käymään (vauvakuume on kyllä ihmeellinen juttu ;)

Meillä on siis ennestään p04 p06 ja t10 .....ja toivottavasti saadaan yksi pikkuinen vielä joukon jatkoksi. (Mulla ikää 27.v)

Meidän ei siis tuon tytön jälkeen pitänyt edes harkita neljättä lasta, (kaikki vauvatarvikkeet on myyty tai lahjoitettu eteenpäin...edes pikkuisia vaatteita ei ole tallessa) . mutta nyt sitten tuo mieskin myöntyi.

Jännittäen mitä tuleman pitää...
 
Tervetuloa Jiina!

On, kp taitaa olla 19 tänään. Eilis illan vihloi ja nippaili mahaa, mutta voi olla toiminnallisiakin kipuja, hetihän sitä toivoo, että olis ihan muuta. Mutta jos ovis olis ollut maanantaina niin ei se millään opilla kiinnittymistäkään voi olla :D Kyllähän sitä oireita saa itselleen, tänä aamunakin huono olo ja kahvi ei maistunut, ihmisen mieli saa aikaan kaikenlaista vaikka on ihan varma ja vakuuttunut ettei millään opilla näin pian oireita voi olla!! :D

Samalla oon kyllä päättänyt, että ensi kierrossa en ressaa yhtään mitään, en testaa ovista, testejä jäi vaan muutama, enkä lisää tilaa, ette anna mun tilata! ;) Tää kauan odotettu eka kierto oli joku ihme paniikki, pakko saada heti, nyt vähän rauhoittuneena sitten voi viisastua ;) Tulee jos tulee, kunhan joskus tulee...
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Jiina :wave: Me on myös annettu käytännössä kaikki vauvanvaatteet pois, samoin vaunujen kantokoppa ja kaksosvaunut. Jos tärppäilee nyt aika nopsaan, niin tarvin varmaan uudestaan kaksosvaunut :) Toi meidän poika on sellainen elosalama, että en usko sen pysyvän seisomalaudalla, perusyhdistelmät meillä kyllä on. Sitteri, turvaistuin yms. on kyllä tallella :)

Rixutin : Toivotaan, ettei sun tarvitse uudelle kierrolle lähteä :) Täällä on suht märät fiilikset, mutta en tiedä meinaako se mitään :LOL: Luulen, että pillereiden lopetus on saanut vaan hormonit hyrräämään :)
 
Moikka kaikille!

Itsekkin tätä ketjua jo jonkin aikaa seuranneena voisin liittyä joukkoon kuumeilevaan :)
Olen 33v. P06, P08 ja T11 äiti. Kaikki lapset ovat syntyneet sektiolla, joten pikkasen jännittää antaako lääkäri mulle luvan vielä mahdollisesti yrittää raskautua? Tytön jälkeen olin varma, että lapsiluku on täynnä, mutta huomaan ajatusten harhailevan raskaudessa ja vauvoissa vaikka nuorin on vasta hieman yli 1v vanha.

On päiviä kun taas sanon itselleni ääneet "ettei enään yhtään lasta", mutta ei kuumetta pääsee minnekkään karkuun! Ehkäisynä on kierukka, joka saa olla paikoillaan varmaankin ensi kesään asti, joten tovi saa mennä ennenkuin mahdollinen yritys alkaa. Lapsetkin kasvaa siinä sivussa hieman. Aviomies ei ole niin innostunut uudesta vauva-ajatuksesta, mutta antaa hänen miettiä tovi.

Teille muille plussatuulia!

- Muutosta -
 
Heippa Muutosta :wave: Meillä on samoina vuosina syntyneet lapset, sukupuolet vain väärinpäin :D Mulla takana myös 2 sektiota ( esikoinen hätäsektio ja kuopus kiireellinen) , keskimmäinen syntynyt vain alakautta. Ed. sektion jälkeen lääkäri kertoi, että seuraava synnytys suunniteltu sektio vauvojen suurikokoisuuden vuoksi : / Toisaalta, olen jo etsinyt hyviä puolia asiasta, joten en tiedä viitsinkö edes pyytää synnytystä alateitse... Viimeisin olisi ollut n.4 tunnin synnytys, ellei vauva olisi ollut niin suuri ja avotarjonnassa, pettymys oli suuri. Mielummin otan sen sektion, jos lääkäri on tulevassa raskaudessa sen kannalla :)
 
Tervehdys pitkästä aikaa..Tässä laskeskelen viikkoja, josko päätöksen tekisi seuraavan renkaan jälkeen..ostin useamman ehkäisyrenkaan varastoon, sehän pitää kuumeen loitolla..No hurja on teho, sama mylläkkä päässä, harmittaa vaan että rahaa tuli niihin tuhlattua!!
Ite löin aikoinaan jarrua tälle projektille niin nyt on edessä isännän pehmitys..Se kun jälleen kokee, että näin on hyvä kun pääsee niin helpolla..Joo, todellakin pääsee, nuorinkin menee ensi syksynä eskariin(9kk siihenkään enää!!!) On ne isoja mutta sehän kriisiä juuri aiheuttaakin! Ja jotenkin tämä on niin fyysistä tämä kuume, ei niinkään päänupissa... aivan kuin kroppa sanoisi että NYT NYT NYT! Mutta onneksi tiedän, että saan tuon ukkokullan asialle lämpenemään kun oikeasti pehmityksen aloitan...Onnea yrityksiin!
 
bulla: pakko tulla kommentoimaan :D ! Myös meillä "vauva" aloittaa ensi syksynä eskarin ja kaikki on siis hyvin helppoa juuri nyt... mutta kuume on iskenyt, viis univajeesta ym. vauva-ajan "ihanuuksista"! Minä vähän lahjoin miestäni saadakseni hänetkin vauvakuumeiseksi :ashamed:. Lupasin, että hän saa jäädä hoitovapaalle uuden vauvan kanssa (jos siis haluaa) ja saada näin vähän katkoa työputkeen.
Myös mulla kroppa ilmoittelee, että NYT! Täytän kuitenki kohta 40, joten nyt on korkea aika! Plussatuulia myös teille, kun sitten yrittämään päädytte!
Minä olen odottavalla kannalla, tänään kp5, eli vauvatreenit alkavat ensi viikolla!

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Tervetuloa uudet :flower:

Täällä on jännäystä, mulla on niin vahva olo, että nyt olis onnistanut ja on just sellasia oireita jo ilmaantunut, mitä aiemmistakin ennen plussaa eli alamahassa on juilintaa, vähän menkkamaista ja sitten nippailee jännästi ja painontunne, sellainen tunne, että jotain on tekeillä ja kuivan kauden jälkeen alkoi tänään valkkari lorista. Voihan tää olla kropan alkusekoilua, kun vasta kierto palautui ja imetän vielä, mutta toivon niiiiiiin kamalasti, että tää olis sitä. Lämmötki on korkeella olleet... Ei malttais millään odotella ensi viikkoon, että saa testata tai menkat alkaa, jännittää niin kovin. Kaverikin on raskaana ja me sovittiin, että seuraavia odotetaan yhdessä, joten olis korkee aika tärpätä, että ehitään samalle kesälle :D
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Tervetuloa kaikille uusille ja pettymyksen kokeneille :hug:

Omaa napaa: Kp 25 menossa, perjantaina alko ihme kuvotusolo, jota on jatkunu koko viikonlopun ja tänä aamuna. Eli perjantaina heti aamusta ihme paha olo ja piti jo heti aamusta olla syömässä, että vähän helpotti. Lauantaina sama homma ja eilen aamuna heti jo sängyssä kun sai silmät auki niin alko mahassa tuntumaan pahalta ja kauhea nälkä, helpotti vähän kun söi, mutta samontein kun alko edellisestä syönnistä kulumaan aikaa niin alko tulemaan paha olo ja sama homma tänä aamuna kun sai silmät auki.
Miehelle siitä valitin niin mies vain hellästi kysyi, että miltä tuntuu olla raskaana.... Odotukset on kyllä korkella tämän olon takia, mutta kunhan en tipu korkelta ja kovaa... Ja muutenkaan ei oo samanlaisia menkkaoireita ku yleensä näillä päivillä...
Testiä en kyllä ala harkitsemaan tehtäväksi ennenku loppuviikosta.... Jännittää kyllä mahottomasti...

ninetsu kp25/24-26 yk3
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Mahtavia uutisia Ninetsu :) Miten voit olla noin lujahermoinen testien suhteen :D ?? Itse teen varmaan heti, kun olen kuvittelevinani edes jotain :D Toisaalta, panttasin kyllä viimeksi lopulta sitä testien tekoa, kun 2 viikon välein sai tuijotella negatestejä puoli vuotta, ei edes uskonut kun tuli juurikin tuo jatkuva nälkä ja vesi kuvotti. Silloin tulikin jo kunnon viivat samantien, mutta en meinannut uskaltaa testata, kun pelkäsin pettyväni.

Mikäs on olo Rixutin ? Meillä vuotaa nyt nuorimmilla nenät, enkä ala mitään jos mullekin tulee taas joku flunssa : / Vasta edellisestä olen toennut, limaisuutta on kyllä vieläkin hengitysteissä.

Täällä odotellaan... Jotain jomotuksia on ollut, elättelen toiveita, että kierto kulkee :) kp 18 tänään :)
 
Ninetsu, Pidän peukkuja, että plussaat!! :)

Kääkkis, olo on välillä huono ja välillä ihan hyvä. Kurkkua koski vielä aamulla, mutta nyt ei mitään eikä oo flunssaakaan tullut. Väsyttää kyllä kummasti, mahassa tuntuu välillä oudolta ja välillä on paha olo. Tein aamulla ovistestin, kun sehän saattaa näyttää raskauden aikaisemmin kuin raskaustesti ja siihen tuli yllättävän vahva viiva, sen perään tein sitten raskaustestinkin, joka odotetusti nega :LOL: Testailu on vaan niin kivaa, että pitää aloittaa hyvissä ajoin, jos sitä perjantaihin asti odottaisi niin vois jotain näkyä jos on näkyäkseen... Varmaan vaan toivon niin kovasti, että kehitän oireita! Toivottavasti sun jomotukset on sitä itseään!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Ninetsulla kuulostaisi olevan aikasta jännät paikat, toivottavasti pääsee itsekin pian jännäilemään.
....

Täällä olisi nyt kp7/28-30 (en nyt oo kyllä niin hirveen tarkasti pitänyt lukua näistä kierroista, mutta nyt taas jostain kumman syystä kiinnostaa se kiertokin ihan eri lailla ;)

Hiukan tuntuu tuolla miehellä nuo fiilikset heittelevän, ei kuulemma ole mieltään mihinkään muuttanut, mutta tietysti pyörittää asioita mielessään ja onhan näin isoissa asioissa aina niitä pohdinnan paikkoja ja pelkojakin. Jokaisen lapsen kohdalla on samat jutut käyty läpi, ja mun puolella sukua ei terve lapsi ole ihan mikään itsestään selvyys (vaikka siis varmasti jokainen näitä juttuja raskaana ollessaankin pohtii, pahoittelen etten asiaa nyt osaa mitenkään fiksummin ilmaista), perimän puolelta on aikas paljon erilaisia kehityshäiriöitä.

Mutta eiköhän nuo pohdinnat ole ihan normaaleja ja hyviä juttuja.

Yritän olla ainakin nyt tässä vaiheessa sen kummemmin hätäilemättä (katsotaan nyt sitten kuinka onnistuu). Ensimmäinen ja kolmas on saaneet alkunsa n. Puolen vuoden yrittämisen jälkeen ja keskimmäinen sitten taas heti ekasta kierrosta. Ennen tuota tyttöä olin tosin ihan hetken aikaa raskaana mutta meni ihan alkuvaiheessa kesken (ekasta kierrosta sai se raskaus alkunsa.)

En usko, että tässä kierrossa mitään tulee tapahtumaan ja tuo mieskin lähtee joulukuun toinen pvä, työmatkalle ja tulee takaisin vasta jouluksi, että varmastikin menee tämä meidän "projekti" ens vuoden puolelle.
 
Maltan pantata tuota testin tekoa kun en millään haluais nähdä negaa siinä enkä muutenkaan oo innokas niitä testejä tekemään, kyllä se kroppa kertoo missä mennään... Ja muutenkin kun tuo kierto kuitenkin heittelee niin tiiän, että jos teen tänään testin niin huomenna alkaa menkat...
itse asiassa jokaisen lapsen kohdalla on ollut sama tilanne odotuksen alkaessa, testannut oon vasta siinä vaiheessa kun menkat on tosissaan myöhässä ja ite oon jo tienny olevani raskaana ja se testi onkin vain ollut varmistus kun neuvolaan soitettaessa on yleensä kysytty siitä testistä.
Onpahan ainakin jotakin jännittettävää, alkaako vai eikö ala ja jos ei ala niin sitten testi, mutta peukkuja kyllä pidän pystyssä ja varpaita... :D
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82 ja soja
Tervetuloa joukkoon, jos kuumeilet neljättä lasta!!

Esittelethän itsesi meille muille, kun liityt seuraamme!

Plussatuulia kaikille mukana oleville!!

Tiistai 20.11.2012:


nimim. (ikä).............kp......... ...........yk………. lapset

äx3 (27)..................32/26-28..........17...........T-05, T-08 ja T-10.
ninetsu(29)..............26/24-26…........3.............P03,T05 ja T08
Kerttu2013..............26/23-26..........3............T03, T05 ja P07
Jeremias äiti(30).......26/??...............3.............P06,P09 ja T11
Rixutin....................24/??..............................
mamitsu79(33).........23/28-32...........7.............P06,P07,P10 ja EP12
Orchid x2................19/28-29...........1............-06,E-07,-09 ja -10
kääkkis82….………..…..19/??................1………......T 8/06, T 5/08 ja P 2/11
MimSe(31)...............14/??..............................T02,T04 ja T11
Alexa (39) .………………..9/??................3…….……..2xT-01, ja P07
Jiina (27)…..……………….8/28-30…………………....…….P04, P06 ja T10
Delila(29)......................................................P05,P07 ja P09
soja (32) .....................................................-11, -11 ja -12.
Muutosta (33)…………………................................P06, P08 ja T11
Losa…………………………………….…………………………......
Salla07.........................................................

PLUSSANNEET::heart::heart:

Marraskuu 2012:
alanna………………………………………………….……. T03,T05 ja P08
solene
omppunen …………………………………………........07,09 ja 11

Lokakuu 2012:
evamaria82...........................................08,11,ja 12

Syyskuu 2012:
Nuppunappi(25)......................................P07,P09 ja P10
petronella09(30).....................................T04,T07 ja P10
nelikko82(30).........................................P04,P06 ja T12
kuumeileva äippäx3.................................P03,T05 ja T08

Elokuu 2012:
alanna(30).................................1..........T-03, T-05 ja P-08 Km rv8:hug:
piippi81(30)................................1..........P04, T07 ja T07
Tiivi-Taavi(25)............................7..........P04,T06 ja T09

Heinäkuu 2012:
natusani (32)..............................8 .........T-02 P-07 T-11
Katjuliisa(32)...............................1.........-05,-06,-11
Kokkeli (32)............................... .11........P-01,P-03,P-06 Km :hug:
Leo81(30)....................................1........ P-06, P-07 ja P-1
Nimendi (24)................................ 6.........-08 -09 ja -11
Ananaskookos (27)........................4..........T-04, T-05 ja T-09.
Katsu74 (37)............................... 1...........P-04, enkelipoika-09, P-10
Natte(30)............................... ................ P06, T08, T11.

Kesäkuu 2012:
Emo4x? (27).............................. ...2...........-05, -07, -10

Toukokuu 2012:
Santtu81
Äiti Maa (30)...................................9..........P-06 T-07 T-09
äitä79 (32).................................................P-02, P-04 ja P-07

Huhtikuu 2012:
Wandii (32).....................................2..........
Pikkumami85
Ikuinen Kuumeilija (22)......................1....... ...T-07 P-10 T-11

Maaliskuu 2012:
Korvapuusti (28) .............................4 ..........T-06 T-08 P-10
Fourth Gift (35).......................... ................ -00 -01 -11

Helmikuu 2012:
Milleriina (34)..................................1............-05 -08 -10

Tammikuu 2012:
Viinika


TAUSTALLA:

ainomaija
Bulla
eloveena

HUHUU!

Ariell (32)..............................................T, T, P
PIKKUVIIKINKI.......................................
Hellun Martta (31)..................................T-00 T-06 P-11
Sanna77................................. .............-96, -99 ja -01
mamikolmelle (38)...................................P-01, T-04, P-07
Tassutin(34).........................................T04, P06 ja P09
Misu78(34)...........................................05,07 ja 10
 
No ni kerrankin illalla ku pääs koneelle suostu tämä palsta aukeemaan vaikka onkin ihan uskomattoman hidas... :confused: sain kuitenkin listan taas (toivottavasti) päivitettyä.

Solenelle ja Alannalle onnittelut plussista :heart:

Uusille tervetuloa joukkoon =)

En nyt muista mitä piti kommentoida kun tuon listan kanssa meni aikaa hiukkasen... toivottavasit tulee näkyviin kun näyttää kestävän tuo lataus.

ON: Ei niin mitään... ovis oli viikonloppuna perjantaina oli niin kivat kivut, että tein ovistestin ja erittäin vahvaa viivaa näytti :rolleyes: kyllähän sitä tuli sitten hyodynnettyä. Nyt vaan sitten odotellaan nää kaks viikkoa ja katsellaan miten käy. Muut raskaudet on lähteneet melkein heti kun siitä on puhuttu, mutta onhan tuota ikää tullu lisää, että saa nähdä.

Mukavaa viikkoa ja piinailijoille plussapuhureita

Orchid
 
Nyt olisi kysymys: Onko teillä muilla oviksen aikaan aivan järjetön nälkä :D ?

Olen ihmetellyt jo pari päivää, kun maha kurnii melkein jatkuvasti ja oikein vaatii syötävää :O Voi, kun toivon että se olisi sitä. Nyt ei ole kyllä ainakaan vielä tullut sitä äkillistä oviskipua, mikä viimeksi tuli, tasaista jomottelua vain jo monta päivää.

Kuulostaa Rixutin TODELLA lupaavalta :D

Kiitos Orchid päivityksestä :)
 
Kääkkis, mulla nyt on aina nälkä enkä huomannut oviksen aikaan muutoksia ruokahaluissa :D

Aamulla taas kurkku kipee, mikä lie tekee sen. Illalla juili kovasti häpyluuhun ja säteili nivusiin, mitähän sekin, vieläki vähä juilii. Kyllä sitä kyttää itseään nyt tarkasti :D Mies on vissiin varma että pian tärppää, kun miettii isompaa autoa, oon koittanut toppuuttaa, että oottelis, että masussa on joku :)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Rixutin ja Ninetsu Plussapeukutuksia! Jännään täällä teidän puolesta :)

Täällä kp 27/28 ja ihmeekseni vielä ei ole tiputellut yhtään. Yleensä pikkutiputtelut alkaa jo kp 25. On kyllä sula mahdottomuus, että olisin raskaana, joten kierto nyt jostain syystä on vaan erilainen kuin yleensä, luulisin.

ainomaija
 
Ei tarvi enää jännätä.... Menkat alko tänään.... :( Eli kp1 menossa... Kai se viikonloppunen oli jonkinsortin lievää vatsapöpöä.. Kyllähän tuo pettymys on melkonen vaikka ajattelinki ettei voi näin nopeasti tärpätä kun kuopustaki yritettiin n. puoli vuotta. Noh, tästähän on suunta vain ylöspäin joten ootellaan vuodon loppumista ja uuteen yritykseen.. =)

ninetsu kp1/24-26 yk4
 

Yhteistyössä