Odottajat Tampereen seudulta!

kivasti meni tapaaminen..mietittiin onko mitään kahvilaa missä olis leikkipaikka tms. niin olis helpompi lähtee esikoisen kanssa. meillä on oltu korkeessa kuumeessa koko viikon mutta paranemaan päin. voidaan siis tulla pian taas tapaamisiin :)

mitäs sanoisitte hyvästä ruuasta ja seurasta ilman lapsia joku ilta, esim. sevillassa..? olis helpompi jutustella ilman lapsia ja harvoin minä ainakaan ehdin syömään rauhassa :) mä pääsisin ens viikolla melkein mikä ilta vaan mutta sen jälkeen on viikko kun en pääse jolloin mies päivystää.
 
Heips!

JJ-t vinkkasi mulle tästä ketjusta, kun huhuilin uusia kavereita tuolla toisaalla. Joten jos vain mukaan mahtuu niin täällä kans yksi alle 30-v äiti kaipailisi seuraa erityisesti keskustan alueelta. Tällä hetkellä tosin asutaan Hervannassa niin kuin ilmeisesti moni muukin, mutta muutto on edessä pikapuoliin. Vauvaseura on myös tervetullutta, sillä meidän 5 kuukauden ikäisellä pienellä ihmisellä ei niitä vauvakavereita kovin montaa ole. :) Niin ja toki olisi kiva vaihtaa myös odottajien kanssa kuulumisia, koska pikkukakkonen olisi toiveissa.

Mä komppaan tuota ideaa iltatapaamisesta ilman lapsia, olisi tosi mukavaa jos tuollainen järjestyisi. Jättäisin mielihyvin tyttösen isänsä hoiviin hetkeksi, olisivat molemmat enemmän kuin onnessaan tällaisesta harvinaisesta laatuajasta ihan kahdestaan. :) Oon vaan tullu niin saamattomaksi, ettei tule iltaisin juuri ilman perhettä lähdettyä mihinkään. Ja musta saa seuraa kyllä myös kahvilaan tai puistoon.. Neiti on vain malttamatonta sorttia, joten kahvila ei ehkä kaikista paras ole. :)

Niin ja hei hervantalaiset, saisiko teistä vaikkapa seuraa lenkille / vaunuttelemaan? Olisi mukavampi, jos ei tarvitsisi yksin mennä. :)
 
Hei!

Syöminen kuulostaa ihan hyvälle. Torstaina sopis mulle ens viikolla illalla tai ainakin luulen et mies vois sillon olla tytön kans kotona. Ainut vaa on et meillä valvotaan tällä hetkellä öisin kolmisen tuntia yhteenmenoon ihan keskellä yötä ja lisäksi vähintään tunnin välein normiherätykset...plus omat raskausvessakäyntiherätykset jne. eli oon välillä iltasin ihan poikki enkä jaksa tehdä mitään ku mies tulee töistä ja ottaa työtön hoidettavaksi. Odotan vain kello kasia et itekkin pääsis jo iltatouhuihin ja nukkuun. Mutta toivotaan et nää yöt palautus siihen normiin viiteen herätykseen eikä ois noita pitkiä ni sit jaksaisin lähteä. Päivisin jaksaa vielä vaik oiski nukkunu vaa pari tuntia..kai se johtuu siitä ku on pakko jaksaa.

Ei tuu tosiaan mitää kahviollista leikkipaikkaa mieleen mut päiväsaikaan meille sopis näkeminen ens viikolla tiistaina tai perjantaina, joko 10:00 jälkeen tai sit 14:30 jälkeen vaikka jossain puistossa.
 
Syömään meneminen kuulostaa myös ihanalta, on jo hetki menny että on tullu käytyä jossain yksin :p Ja me voidaan pojan kanssa siis myös päivisin lähteä puistoilemaan/kahvittelemaan, kun kotona vielä olen. Sovitaanko nyt myös joku "päivätapaaminen"? :)
 
mä en luultavasti mene enää töihin ainakaan kunnolla niin melkein kaikki päivät on vapaita. poika on tarhassa ti-to niin ma ja pe käy meille puistoiluiksi.kellonaika olis ennen kahtatoista tai kolmen jälkeen.

ehdottakaas jotain päivää vaikka ens viikolla! :)
 
Moi!

Täällä olisi äiti(29) ja 1v tyttö hatanpäästä vailla kavereita. puistoilu yms. toiminta kiinnostaa. Meille parhaiten sopisi tällähetkellä kun ollaan siirrytty yksiin päikkäreihin, tapaaminen ennen 11 ja joskus 15 jälkeen. Myös syöminen ilman lapsia olisi luksusta.
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin huomasin tämän ketjun.
Olen kohta 39v odottaja,kasipallo matkassa :heart:
En ehtinyt selata kaikkii viestejä läpi,miten olette tapailleet?
Päivisin puistossa lasten kanssa,nyt un viel ilmoja on?
Me asutaan itä-treella,kotona mun seurana ihan just 3v täyttävä heebo.

Mahtuuks mukaan =)
 
Em*
Moikka!
Minä kanssa esikoista odotan, ihan alussa vielä ollaan 6+5.Ikää 23-vuotta ja asutaan Atalassa. Seura ja uudet kaverit kelpaisivat itsellekin :)
Äiti-kavereita ei juurikaan ole. Viikonlopputapaamiset sopii parhaiten itselleni, sillä opiskelen eri paikkakunnalla viikot, niin kauan kun jaksan :D
 
Mukavasti löytäneet muutkin äidit tänne ketjuun ! Tuli tuosta mieleen, kun täällä mietittiin, että moni on hervannasta, niin huomasin itsekkin aivan saman! Me asustellaan täällä Linnainmaan vieressä. :)
Tuo iltatapaaminenkin kuulostais houkuttelevalta..! En tiedä, eikö itselle ole tosiaan aika antanut periksi vielä yhteenkään tapaamisen, vai enkö ole vain joukon nuorimpana rohjennut lähteä mukaan! :)
 
Mä luulen, että skippaan iltatapaamiset äitiysloman alkuun asti, kun oon töitten jälkeen niin poikki, etten jaksa mitään ja masukin kipeä koko ajan. Mutta jos sattuu iltavuoropäivälle tai arkivapaalla päivätreffit, niin sitten ehkä voisin hypätä mukaan. Tosin eihän mun äitiysloman alkuunkaan oo enää kuin 1,5 viikkoa, niin tuskin te kovin monia treffeja ennen sitä ehditte järkätä..ehkä :)

T: Manna* ja Mytty 33+1
 
Moi,
vieläkö mahtuu mukaan? Täällä olis 34v ensimmäistä odottava (viikkoja 24) ja Länsi-Tampereella asustellaan. Olisi mukava päästä kuulemaan vinkkejä odotuksesta ja lastenhoidosta. Itsellä kun kokemus on vasta alussa :)
 
Pitäiskö nytten sopia jotain tapaamista, lapsien kanssa ja/tai ilman? :) Ens viikolla vois mennä leikkipuistoilemaan porukalla joku päivä lapsien kanssa, jos ilmat sallii? Ja niitä "ravintolatreffejä" vois suunnitella tarkemmin? :) Meille sopii miten vaan kaikki päivät ensi viikolla molempii, leikkipuistoon ja syömään. ;D
 
joo, kyllä teitä hervanta-linnainmaa-atala-äitejä taitaa eniten olla, olisiko meistä 3 länsi-tampereelta :)

Mä pidän noihin tapaamisiin varauksena sen, jos sattuu olemaan oksennus-päivä, koska kärsin täällä läpi raskauden kestävästä pahoinvoinnista. Mutta periaatteessa olisin edelleenkin kiinnostunut tapaamiseen.
Viime kerta jäi, kun oli niin kipeä olo ja edellisellä kerralla olin paikalla mutta muita ei :)

Mulle sopii tapaamiset mihin aikaan tahansa, kun vauvakin on vielä mahassa niin ei ole päiväunista väliä. Ja ilman lasta kun siis liikun muutenkin niin sekä lapselliset että lapsettomat tapaamiset käyvät! Ravintolailta olisi kyllä tosi mahtava, kahvila käy ja leikkipuistokin vaikkei omaa kaitsittavaa sinne olekaan! :) Että ehdotelkaa vain.. Tällä viikolla ainut ilta jolloin ei käy on torstai, silloin on perhevalmennus ja lauantaina ollaan miehen kanssa..

eli tiistai päivä tai ilta
keskiviikko päivä tai ilta
torstai aamupäivä
perjantai päivä tai ilta ja
sunnuntai päivä tai ilta

itseasiassa, mies on perjantaina työpaikan juhlissa, niin olisi ehkä kiva saada sellaista ravintolailtaa siihen..? Vai pyhitättekö viikonloput mielummin perheelle?
 
niin ja memmmeli: kyllä sinä uskaltaudut tapaamisiin jo mukaan! Äitejä/äidiksi tulossahan me kaikki ollaan iästä riippumatta, samanlaista se on kaikilla ja kaikki ensikertaa äidiksi tulevat ovat tietysti samojen haasteiden edessä. Äitiys yhdistää, vaikka ollaankin keskenämme eri-ikäsiä! :)
 
Täällä ois kans yks 5kk typyn äippä Kalevasta vailla seuraa, jos vaan joukkoon vielä mahtuu? :) Varmaan on mahdotonta järkätä aikaa joka kaikille kävis..meillä menoa maanantaisin ja keskiviikkoisin, mutta muut päivät sopii.
 
psinni : Täällä palstaillessa ei aina tule tunnetta, että äitiys yhdistää, jostakin kumman syystä... :D
Eikä siinä, kyllähän nuo tapaamiset kovasti houkuttaisi, olisi sitten vaunuttelu seuraa ja porukkaa, jonka kanssa pohtia erilaisia asioita, esim, mitä rokkoa mikäkin näppy mahtaa olla.. :D :)
 
Onpas tosiaan paljon Atala-Linnainmaa -akselilta porukkaa! Tässä meidän naapurustossa asuu tosi paljon äitejä ja odottajiakin on näkynyt, niin mietin aina mahtavatko olla kaksplussalaisia ;)

Miulle sopii vain ilta-ajat töiden takia :( helkkarin työnteko, häiritsee vapaa-aikaa... Mutta olisi ihanaa tulla mukaan johonkin iltatapaamiseen!

Eskapismi & Onni-Ilona 6+4 / Atala
 
ei siitä iästä kannata välittää! mä sain esikoiseni 23-vuotiaana ja nyt 25 vuotiaana tulossa toinen. joidenkin mielestä olen hirveen nuori, mutta mitä väliä!! itse olen tieni valinnut. samanlaisia asioita liikkuu alle 20-vuotiaan ja yli 40-vuotiaan tulevan äidin päässä :) mulle tää on paras ikä olla pienten äiti. suunnitelmana tehdä joskus 10 vuoden päästä vielä iltatähti ja sillonkaan ikää ei vielä paljoa ole :D

LÄHTISKÖ JOKU MAMMAJUMPPAAN SAMMON KOULULLE KESKIVIIKKONA KLO. 19-20?? oon ihan varma että skippaan jos en sovi jonkun kanssa meneväni ja mun on ihan pakko päästä liikkuun, alkaa kiloja oleen aivan liikaa ja vauhdilla tulee joka viikko..

meille sopii perjantaina kello 10.00 treffit puistossa. pikkukakkonen käy (ei siä olla varmaan koskaan käyty) myös sorsapuisto vois olla kiva, on ainakin aidattu mikä on tärkeetä koska en enää pysy tuon kaksivuotiaan perässä :)

ja iltatapaaminen sopii oikeestaan millon vaan tällä tai ens viikolla!
 

Yhteistyössä