~*Ovulaation induktio syyskuussa*~

Iltoja vaan kaikille.
En sitten saanu aikaiseksi ostaa testiä, poika ollu kuumeessa ja oon valmistellu pojan synttäreitä, leiponu yms.

Huomenna jos testit tulevat niin testaan. Mua nippailee mahasta niin kun ois menkat tulossa, valkovuotoa ei tuu yhtään ( ennen menkkoja yleensä tulee limaa ) , nyt illalla alkoi närästää ja tuli ylös tooooosi hapan närästysyrjö vai mitälie kun yleensä ei koskaan närästä, myös etovaa oloa liikenteessä. Tiedä sit mitä nääkin oireet on. Mua on joskus ennen menkkoja oksettanut.
Noh, huomenna ollaan taas astetta viisaampia :D
 
Heippa!
Taidanpa nyt liittyä teidän joukkoon! :flower:


Meidän tilanteesta jonkin verran: Minä 22v ja mies 23v läntisellä uudellamaalla asustellaan ja yritystä 02/07 asti, eli nyt 8kk.
Viime viikolla oli ensimmäinen käynti lapsettomuusklinikalla Fertinova
jossa minut tutkittiin ultralla ja kaikki ok.. Mulla on ennestään ollut Klamydia mutta se on poishoidettu.. Minulla on epäsäännölliset kuukautiset (aina ollu) ja nyt viimeeks mulla kuukautiset jussina.. eli tällänen tapaus. Lääkäri määräsi jo nyt ensimmäisellä käynnillä Terolut 1tbl/pvä 10pv ajan,(eilen otin viimesen) vuodon ensimmäisenä pvnä on kp1, kp2-3 labrat ja kp3-7 Clomifenit annoksella 1x1. Aukiolotutkimus tehdään kp 10-12, en kyllä tiedä miksi samassa kierrossa kun clomit mutta.. Voiko se pahimassa tapauksessa jopa "huuhtoa" munasolun pois?! No katsotaan ja samalla saadan sitten tietää että toimiiko nää..
Fertinova klinikalla muita?
 
Tervetuloa ToivossaOnHyväElää!


Mä kävin tänään sitte progesteronin mittauksessa. Loppuviikosta pitäs tulos tulla. Mä luulen että ovis on kuitenki saatu aikaan, lämpö oli aamulla 36,60 (se on kivunnu koko ajan ylöspäin oletetun oviksen jälkeen), nyt päivällä mittasin jopa 37,04. :) Jospa se nyt viimein... :heart:
 
Omppu76:5.clomit. .......kp /24-30
JEEP:4.clomit + metut......kp 60/31-36..y 2,5v
Pömpeli-pötsi:3.clomit........kp 48/30
Vilinäiti:3.clomit..... kp 47/36.....yk16
Kimpsu:km 8/07 tauko clomeista........kp 39/?
jonski:clomit.......kp 36/30-32
Nanna75:1.clomit........kp 33/14-30
Emppu78: 5.clomit.........kp 31/?
Sini 78:2. puregon+pregnyl......kp 25/29-31
macy:clomit.....kp 24/32
Bayan Fare:1.clomit.....kp 23/?.....y 1v
mm -72:5.clomit+metut+luget+pregnyl....kp 22/28-32
Maikki-Likka:..........kp 22/29-31
LT82:clomit+terot......kp 21/27-34..y15kk
nunniu:2.clomit.......kp 19/29-33
Maria-83:3.clomit......kp 15/34-36
Alisa79:2.clomit.......kp 14/28- 32
Jense:5.clomit+terolut..........kp 14/34
ToivossaOnHyväElää:1.clomit+terot.....kp11/
kati231:3.puregon + pregnyl + luget......kp 10/28-42....yk 20
Ines:3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 10/? PeePee77:2.puregon+pregnyl.....kp 9/29-31
Bee:3.puregon+pregnyl.....kp 9/28-30..y 16kk
Dreamer-88:1.clomit....kp 9/25-?...y 10kk
Rina82:2. clomit.......kp 5/??
marianne22:2.clomit.......kp 4/28-30

heksamiina:3.clomit (nyt tauko?).....kp ?/28
Matilda2007:km 8/07...............kp ?/28-32

Plussanneet tästä pinosta 8/2007 >:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007

 
Tervetuloa ToivossaOnHyväElää! Saako sun nikkiä lyhentää esim. TOHEksi? :D
Bayan Fare :flower: Toivomma, että olisitte onnistunu! Eikö se mene niin, että jos raskaus on alkanu, niin sillon ne lämmöt ei laske normaalitasolle?

(.)Jos näin on, niin mulla on vähintään sit kolmoset mahassa, mittasin äsken, niin eihän tuo ollukaan kun 38.4 :LOL: Flunssa pukkasi takasin viikonloppuna, ihan karmea olo. Ja töitä tehdään täyttä häkää. Onneksi sain esimiehen kiinni, ja pötköttelen huomisen ja keskiviikon nyt ainakin. Ke lääkäriin jos ei ala olo helpottaa :| Pakko napata nappia nassuun, ettei taju lähde, töitä olis vielä 4 h jäljellä... ARGH!! |O
 
Toivossaonhyväelää,tervetuloa mukaan,kiva saada uusia tänne,kun noita plussaajia tulee tasaseen tahtiin! :hug: Itse olen "vanhimmasta" päästä täällä,jo puolisen vuotta täällä mukana ollut!

Vilinäiti,toivotaan että testit tulevat huomenna,päästään jännityksestä sitten! :D Flunssaa näköjään muidenkin lapsosilla,toivotaan että paranee pian! :heart:

LT82,itelle tuli kanssa flunssa,onneks nyt alkaa helpottamaan,toivottavasti sun lämmöt edes vähän tippuu! :D

Bayan Fare, :whistle: täältäkin puhallellaan teille,voi kun olis tärpännyt! :heart:

Sitten omat ultra kuulumiset,toisella puolella oli 17mm munis(kuulostaako hyvältä?) ja lääkäri sanoi että on pian irtoamassa! ;) Niin ja toisella puolella oli 10mm ja 9mm munikset,mutta meille riittäisi yksikin pienokainen! :D Pregnyl en sitten saanut,oli sitä mieltä,että kerkiää irtoamaan ennen kun pistos vaikuttaisi,kuulemma yleensä tuosta pistoksesta munis irtoaa 36tunnin kuluttua,kehu ettei näissä touhuissa kellon kanssa kannata pelata! :D Niin ja limis oli hyvä,tuli jotenkin hyvä fiilis,mutta nyt aloin epäilemään että onko tuo suurin munis liian pieni! :( Ja jatkosta oli sen verran puhe,että pidentään ensi kierto taukoa ja sitten taas 3clomi kiertoa ja VASTA sitten muihin hoitoihin!
 
Mikähän mulle nyt tuli :'( alamahaan sattuu. Ruettiin tuosa hommailemaan, yhdyntä onnistu eka ok, mut sit mies rupes :p mua välissä ja sen jälkeen ku yritettiin yhdyntää taas niin eipä onnistukaan ku vihloo niin pirun paljon. Nyt ku liikkuu, varsinki yhtään äkilliset liikkeet, ni sattuu. Ihme vihlontaa. :'( Menis vaan pian pois että vois elää normaalia elämää eikä tarttis varoa koko ajan..
 
Onnea Kurpitsa! :heart: :flower: Kiva saada plussia pinoon, ootkos Vilinäiti seuraava? ;)

Bayan Fare, toivottavasti menee vihlonta ohi :hug: yritän sinnepäin puhallella +++++++ :whistle:


(.) Kp1 ja ihan hillittömät menkkakivut, en muista tällaisia aikoihin...repivät mahakivut ja pahoinvointia, huh,huh :( No,uutta kiertoa kohti...omalla luvallani aion nostaa clomit kahteen, kun en ovista viimeksi bongannut.
 
Tervetuloa myös minunkin puolesta, ToivossaOnHyväElää!

Jense, ei se 17 mm munis välttämättä ole liian pieni. Hormonihoidoissa muniksia yritetään kasvattaa sellaisiksi ideaali 20 mm kokoisiksi, mutta mulla on ainakin molemmilla viime kerroilla ennen Pregnyliä munikset olleet noin 17-18 mm. Lääkärini mukaan se on ihan ok kokoinen. Kyllähän ne kasvaa kuitenkin sellaisen 1-2 mm per päivä, joten ennen irtoamista se sunkin isoin munis voi hyvin ehtiä vielä kasvaa. Jos irtoaminen on tapahtunut ennenkin ongelmitta, ei Pregnyliä välttämättä tarvita. Ovistesteillähän sen melko varmasti näkee, jos LH-hormoni on lähtenyt nousuun.

Oletteko muuten huomanneet, että kesäkuusta alkaen on tasaisesti joka kuukausi 2 hlöä plussannut... Ketkähän olisi lokakuun plussaajat? Tai ehkäpä joku vielä kirii syyskuun lopulle.
 
Bayan fare: toivotaan että kivut ovat lähtöisin jostain positiivisesta asiasta! :saint:

Jense; munis taitaa olla priimatavaraa :)

Vilinäiti: Oletko jo uskaltautunut?

Itsellä oli ultra kp 12 jolloin yksi 13 mm löytyi, mutta...
nyt on ultran jälkeisestä päivästä asti ollut menkkakipuja(?), aavistus vuotelua,mitä nyt pari päivää välillä taukoa ja kovasti yrittää tädin suuntaa kallistaa:(


Onko teillä muilla aiheuttanut välivuotoja nuo clomit?
 
2 r-testiä oon tänäiltana tehnyt ja molemmat puhtaita negoja :'(
Missä vitussa ne menkat sitten viipyy???? Alamahaakin nipistelee.

Kuinka pitkiä kiertoja teillä on clomien kanssa? Mulla eka oli 29 päivää, toinen 36 päivää ja nyt kolmas kierto huitelee 47 päivässä. Mitäs mieltä ootte, että pitäiskö vetästä tässä väliin Terolutkierto jotta ne menkat tulis ja sit viimein clomikierto vai odottaisko menkkoja ja sit vetäis clomit ja terot myöhemmässä kierron vaiheessa, jotta ei näin pitkälle venyis??
 
Vilinäiti Aloita ihmeessä terlout-kuuri, että pääset uuteen kiertoon! Jostain syystä sun kierrot nyt venyy joka kuukausi enemmän ja enemmän :(

Jense ollaan perustajajäseniä :hug: ;) Vaikka se ei taida mikään ylpeyden aihe olla...
Hyvä tilannehan sulla siellä on! Se Pregnyl olisi kyllä ollut aikasten hyvä laittaa just nyt! 18mm muniselle se voidaan pistää. Toivotaan parasta, että se kuitenkin irtoaisi sieltä itekseen!
Sanoiko sun lekuri, että kuukauden tauko riittää clomien jälkeen ennen seuraavaa yritystä?
Mä olen ollut siinä luulossa, että pitäisi pitää muutama kuukausi? :eek:
 
mm-72 aloitan terokuurin jos ei menkat ala tällä viikolla. Alamahaa nipistelee jo aika kovinkin välillä. Täytyy varmaan mennä lääkärillekin. Jos sais suuremman annoksen. Nythän oon vetässy yhden pillerin päivässä.
 
Vilinäiti, :hug: toivotaan, että saat menkat vaikka teroje avulla aikaiseksi! Pääset sitten uutta kiertoa menemään!

(.) Mitä he**etin repimistä mulla on mahassa?? |O Siis vasemmalla puolella tuntuu n. 1/2h välein semmonen repäisevä kipu! Ovis on menny aikoja sitten, ja ei vielä pitäis tädinkään tulla reiluun viikkon!! Mitähän tää on...?
 
mm72,tosiaan ollaan molemmat täällä aika kauan oltu,konkareita jo tällä saralla! :D No ei vaan joka päivä oppii jotain uutta tästä lapsettomuss asiasta,kiitos teidän! :hug: Niin lääkäri sano,että jos maltat nyt yhden kierron katsoa ilman clomeja,eri lääkäreillä on eri käsitykset näistä asioista,niin kun täällä ollaan huomattu! :D Onko sulla nyt mitään tuntemuksia,että olisko tärpännyt? :heart:

Vilinäiti,kauhee tilanne,pitkälle sun kierto nyt venynyt! :hug: Ite ainakin välillä otan parit terot,jos kierto venyy,usein sit alkaa heti,kun nappasee terot nassuun,että kannattaa varmaan ne terot ottaa,että pääset uuteen kiertoon,harmi kun näin taas! :headwall: Sun varmaan kanssa kannattais ottaa clomit kp3-7,josko niistä olis enempi hyötyä,tosin ite otan jo ne 2 tablettiä,eikä niillääkään ole mitään huimia tuloksia tullut! :|

Bayan fare,toivottavasti sun kivut häviävät,voisiko olla jotain raskauteen liittyvää! :whistle:

nunniu,toivotaan että munis olisi sitä priima tavaraa! :hug: Sun ei ainakaan tarvii kärsiä yli pitkistä kierroista,jotain positiivista täytyy tästäkin hakea! ;)

Täällä odotan josko isäntä tulisi töistä välillä kotiin pupuilu hommiin,kivas taas kun ukko oli kaksi viikkoa lomalla,eikä ovista tapahtunut ja nyt taas meni sitten ilta/yö töihin! :headwall: Tääkin taas,että täytyy odotella,josko isäntä kerkiäisi työn lomassa käymään kotona,olkaa onnellisia kellä mies on päivä töissä,varsinkin kun tärppi päivät on käsillä! :)
 
Vilinäiti :hug:

Täällä seksihalut täysin menneet ja olisi ovisaika menossa.. Tänään viimeinen clomi otettu.. huoh.. Ei vaan tee seksiä mieli.. :/ Ja silti on vahva fiilis, että tässä kierrossa plussataan.. mutta kai sitä pitäisi joitain simppoja liikkeelle laittaa, että olisi edes mahdollista :D Nooh.. Onpa tuota tullut petyttyä jo monesti.. niin eipä kai se haittaisi jos taas.. mutta kun fiilis plussasta on niin hiton kova :ashamed:
 
Mun kp:t ei oo 11.. vaan nyt odotan menkkoja näitten Terojen avulla.. Ilmoittelen sit ku ne alkaa niin se olis sitten KP 1 !!


Vidu ku ei saa tota nimee mitenkään vaihettua, ihan kökkö nimimerkki.. :/

Joo tota.. :LOL: Käytiin tänään mieheni kanssa kattoo lastenvaunuja... myyjä tuli sit siihen ja esitteli niitä jne... juteltiin siinä niitä näitä ja siitä vaunusta mitä kateltiin ja eiköhän se sit kysyny et joo "millon teil se H hetki sitten..?" me oltiin et joo tossa toukokuussa.. :LOL: eihän sitä kehannu sanoo "joo täti me ei ees odoteta vielä ettäs..." olipa noloo..

Mä en kestä tätä ODOTTAMISTA! Saanko jo tulla raskaaksi.. :heart:
 
Mä en tajuu enää mistään mitään.
Mähän testailin silloin kp 33 tienoilla mammaksin testeillä niitä outoja viivoja ja sen jälkeen täysin puhtaita negoja. Eiliset 2 testiä negoja tosin niin et just ja just tuli kuppiin liru pissaa.

Äsken tein ekasta aamupissassa (oli tajuton hätä;) ja taas tuli haalean haalea viiva. Viiva tuli heti ruutuun.
Onko vaan aamupissa niin vahvaa et tulee noita turhia haaleita viivoja. Temppuileeko testit mun kanssa ihan tosissaan

Kokemuksia mammaksi.fi raskaustesteistä????
 
Vilinäiti! Kipaisehan apteekista pari testiä, tee toinen tänään ja toinen huomenna aamulla!
Oliko siinä viivassa väriä, vai oliko se harmaa? Jotkut testit tekevät noita viivoja ilman, että olisi raskaana, valitettavasti...
Ompas jännää
:D
 
Juu todellakin. Eilisiin testeihin ei tullut mitään viivan paikkaa ei vaikka kuinka tihrusti ja kunnon valossa. Tää viiva näkyy suht selvästi. Testi tässä näppäimistön tasolla ja näen viivan. Viiva on myöskin oikella kohdalla suht lähellä kontrolliviivaa.
Tein kp 36 apteekin omalla testin ja se näytti negaa, tosin sekin laihasta pissasta.
Täytyypi ostaa uusi testi ja testata huomen aamulla tai viimeistään torstai aamuna. Tää on todella piinaavaa :kieh: :D
 

Yhteistyössä