~*Ovulaation induktio syyskuussa*~

LT82
Joo tässä tää kierto venyi ja venyi...ja sitten tein positiivisen testin. riemu oli varovaisesti korkealla. uusin testi parin pvän päästä ja oli nega. soitin lääkärilleni...niin käski ootella menkkoja alkavaksi..oli kuulemma luultavasti ollut hedelmöitys muttei ollut edes kiinnittynyt. nyt sitten kp3 menossa...toivottavasti nyt tärppäis.. muuten siirtyy monella kuukaudella yritykset. Ollaan enskuun lopulla muuttamassa ulkomaille...ja vakuutuksien takia ei voida hoidoissa käydä sitten kolmeen kuukauteen. Että tällasta tänne!
Onnea ovikseen ja plussautumiseen!! :heart:
 
Alisa ja muut.. Ymmärrän :) Meillä ystäväni raskautui ekasta kierrosta ja heillä on nyt kahden viikon ikäinen nyytti.. Aloittivat yrityksen pari viikkoa meidän jälkeen.. voi kun meilläkin.. :saint: Olen onnellinen heidän puolesta kyllä, mutta tietty tullut mietittyä että miksi he saivat vaikka elämäntilanne ei ole niin hyvä, kuin meillä.. juu.. kateutta.. anteeksi :ashamed:
 
Teroja tai lugeja ei saa aloittaa syömään ennen prog. koetta. Progesteronikokeessahan mitataan keltarauhashormonin määrää ja nämä em. lääkkeethän ovat juuri kyseistä hormonia ja näin ollen vääristävät tuloksen.
 
Eilen pupuiltiin pitkästä aikaa ja monta kertaa :whistle: ;) :D
Tänään ollu aivan sellanen olo et menkat alkais. Voi vitsi, kunpa pysyisivät poissa seuraavat 9kk.
Tilasin eilen mammaksilta r-testejä. Toivottavasti pääsis huomenna testailemaan.
 
-----Perjantai 21.9.2007-----

Omppu76........5.clomit. ......................................kp /24-30
JEEP.................4.clomit + metut..........................kp /31-36..y 2,5v
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 45/30
Vilinäiti.............3.clomit........................................ kp 44/36.......yk16
Kimpsu..............km 8/07 tauko clomeista.............kp 36/?
jonski...............clomit...........................................kp 33/30-32
kurpitsa...........3.clomit+metut + pregnyl.............kp 31/35-50
Nanna75........... 1.clomit......................................kp 30/14-30
Emppu78.......... 5.clomit.......................................kp 28/?
Sini 78.............2. puregon+pregnyl......................kp 22/29-31
macy...............(clomit)..........................................kp 21/32
Bayan Fare.......1.clomit........................................kp 20/?.......y 1v
mm -72............5.clomit+metut+luget+pregnyl....kp 19/28-32
Maikki-Likka..........................................................kp 19/29-31 LT82................clomit+terot.................................kp 18/27-34..y15kk
nunniu.............2.clomit........................................kp 16/29-33
Maria-83...........3.clomit........................................kp 12/34-36
Alisa79.............2.clomit.........................................kp 11/28- 32
Jense...............5.clomit+terolut............................kp 11/34
kati231............3.puregon + pregnyl + luget.........kp 7/28-42..yk 20
Ines.................3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 7/? PeePee77........2.puregon+pregnyl.................kp 6/29-31
Bee..................3.puregon+pregnyl......................kp 6/28-30..y 16kk
Dreamer-88.....1.clomit.........................................kp 6/25-?...y 10kk
Rina82.............2. clomit...........................kp 4/??
marianne22......2.clomit........................................kp 1/28-30

heksamiina......3.clomit (nyt tauko?).....................kp ?/28
Matilda2007.....km 8/07........................................kp ?/28-32

Plussanneet tästä pinosta 8/2007 >:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
 
LT82,joko olette päässeet makuuhuoneesta pois vai ehdittekö edes sinne asti? :whistle: ;) Toivottavasti touhuilut palkitaan! :whistle:

Vilinäiti,oletko vielä testaillut,saitko jo testit kotiin? Toivotaan nyt että olis plussa,kun kiertokin on jo noin pitkällä! :whistle:

Marianne,voi sua voima :hug: sulle,ikävä kun menkka kivut noin kovat,vielä täytyy tuommostakin kärsiä! :( Mutta et ole varmaan ainut,lohduttavaa! =)

mm-72,saitko niitä kaivattuja ovis tuntemuksia? Toivotaan,että nyt tärppäisi teilläkin!

Mä sain maanantaiksi ultran,pakko oli varata,kun en ole pitkään aikaan käynyt,niin ajattelin kysellä jatko suunnitelmia,jos edelleen näyttää siltä ettei clomit kasvata mmuniksia tarpeeksi! Niin saako tuon pregnyl-piikin helposti? Kun ajattelin ehdottaa,että saisin tuon varmistamaan oviksen,jos nyt on mitään irrotettavaa! :|

Niin ja rina82 :hug: ,kun täti pääsi taas yllättämään! :( Kauheaa,kun eka saa plussan ja sitten parin päivän päästä ei mitään! :'( Meinaatko pysyvästi muuttaa ulkomaille,varmaankin töiden perässä? *utelen*
 
Jense.

Ei tullu testit tänään. Täytyy varmaan käydä apteekissa, kun en jaksais maanantaihinkaan odotella. Mulla ollu menkkaoireita sen jälkeen kun pupuiltiin miehen kanssa keskiviikkona pariin otteeseen pitkästä aikaa :D
Kiva kun ei tiedä onko nää menkkaoireita vai pupuilusta johtuvaa jomotusta.
 
No, Jense ja muut, ei se kyllä ollu eilen herkkähipiäisten ja alle 18-vuotiaiden katseltavaa (eikä kuunneltavaa varsinkaan...) :D :heart: :D
Ihanahan se on tuo mun mies, sepä ei ollu enää jääny saunomaan sinne työporukan pippaloihin, vaan ajeli kiltisti kotiin. Oli sanonu työkavereille, että haluaa ensi yön nukkua mun vieressä, eikä missään kuppasessa hotellihuoneessa... Että toivottavasti tänään jatkuu :heart: :p
Mulla hävisi ovisoireet ihan tyystin. Mutta päätin, etten myöskään testaa, katsotaan mikä tästä tulee. Jos se vaikka tärppäis kun lopettaa kyttäämisen ja odottelun... :saint:
Vilinäiti, tulehan sitten ilomoittelemaan, mikä on tilanne! +++ :whistle:
 
Niin ja Marianne! Mulla on aina ollu kipeet menkat, mutta clomien jälkeen kyllä meinasi lähteä taju, niin hulluna repi. Ja sit mulle iski karmaseva ummetus päälle!! Ei ole helppoa ihmisen olla, jos ei saa kolmeen päivään pa**annettua... |O :x
 
:heart: ovis sattu just sopivasti olemaan myöhässä (tuntemuksista päätellen, en tikuttanu) eli huomenna ainakin vielä pitää pupuilla. Saapihan nähdä, olisihan tuo kiva, jos luomuna tärppäiskin, ja vähiten kun sitä odottais. :heart:
 
MM-72 päivät oli ihan kohdillaan ennenkuin päätit pudottaa ne pois :x eli kp 59 taitaa olla tänään.

Raskaana ei olla eikä ole kk alkaneet ja nyt siis popsin tänään tulevana la kuudennen teron ja itsekin mietin oisko pakko syödä kaikki kymmenen. Tänään tuli taas yllättäen kunnon veritahrat enkä kuollaksenikaan muista onko terojen sivuvaikutuksena välivuotoa. Minä kun yleensä heitän käyttöohjeet hukkaan ettei tule kuvitelleeksi kaikkia sivuvaikutuksia :LOL:

Terokuurin päätyttyä ja kk toivottavasti alettua :headwall: alan popsimaan yllättäen clomeja kaksi per päivä. Lääkäri muuttikin mielensä, kun hän ensin sanoi että kerran yhdelläkin tuli muniksia ei tarvitsisi korottaa annosta, mutta tutkimattomia ovat lääkäreiden mielenmuutokset :) sitten aletaan piikittämään puregoniakohan se oli ja tehdään inseminaatio jos kaikki menee hyvin.

Kysymys kuuluukin nyt: joutuuko inseminaation jälkeen jäämään sairauslomalle? Kuulin juuri tänään että yhdelle oli annettu kaksi viikkoa(!!!!!???) sairaslomaa inseminaation jälkeen. Kyseisellä henkilöllä ei ollut ollut keskenmenoja tai muuta vastaavaa eikä työkään ollut mitenkään erityisen ruumiillista, tai ehkä jonkin verran nostelua yms. Tästä asiasta tuli nyt itselle ihan hirvittävä stressi kun juuri inssin "laskettuna aikana" on töissä ihan älyttömän kiire, tiedossa töitä aamusta iltaan ja aika paljon nosteluhommia. Mietin vaan miten töissä suhtaudutaan jos tällaisena aikana kun kaikilla pitäisi olla töissä saa sairaslomalapun jossa lukee syynä lapsettomuushoidot!!! :headwall: :headwall: :headwall:

Vinkkinä muuten ruotsin reissaajille että että ruotsissa myydään clomifeniä pergotime nimellä viiden tabletin pakkauksissa. Hinta euroiksi käännettynä 8,91? eli 20 tab. noin 36?. Luulisin että suomalaisella clomireseptillä irtoaa jos on käyntiä. Itse ajattelin käydä ensi viikolla kokeilemassa kun muitakin lääkkeitä on haettu sieltä hinnan vuoksi. Kannattaa ainakin jos on työsuhdeauto ja ilmaiset bensat B) Puregonin hinta ilman kela-avustusta olisi ollut viiskymppiä halvempi, mutta kelakorvauksen jälkeen suomen hinta on edullisempi. Saakohan ruotsista ostaessa kelakorvauksen? Itse olen hakenut vain korvauksen ulkopuolelle jääviä lääkkeitä. Reseptinhän pitää olla uusi eli sellaisella jolla on jo ostettu lääkkeitä suomesta taikka ruotsista, ei saa toista kertaa ruotsin puolelta ostettua.

Viime vuonna näihin aikoihin sanoin armaalle aviosiipalleni että ensi jouluna olenkin sitten mammalomalla - ei muuten tarvi olla :'(
 
JEEP, onko ruotsissa lääkkeet noin paljon halvempia?? Kyllä kannattais käydä hakemassa kun vaan asuis silleen, että nopsaan pääsis rajan yli... Mutta eipä asuta. :headwall:
Terolut-pakkausselosteessa sanotaan, että joskus saattaa esiintyä tihkuvuotoa. Että laita se vaan terojen syyksi! :)

(.) Täällä ei olla viikonloppua vietetty ainakaan jalat ristissä, on pupuiltu, ja pupuiltu pupuilun perään :D :heart: Nyt vaan sitten odotellaan, että saapuuko täti kierron lopulla vaiko ei.
 
*****SUNNUNTAI 23.9.2007*****

Omppu76........5.clomit. ......................................kp /24-30
JEEP.................4.clomit + metut..........................kp 59/31-36..y 2,5v
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 47/30
Vilinäiti.............3.clomit........................................ kp 46/36.......yk16
Kimpsu..............km 8/07 tauko clomeista.............kp 38/?
jonski...............clomit...........................................kp 35/30-32
Nanna75........... 1.clomit......................................kp 32/14-30
Emppu78.......... 5.clomit.......................................kp 30/?
Sini 78.............2. puregon+pregnyl......................kp 24/29-31
macy...............(clomit)..........................................kp 23/32
Bayan Fare.......1.clomit........................................kp 22/?.......y 1v
mm -72............5.clomit+metut+luget+pregnyl....kp 21/28-32
Maikki-Likka..........................................................kp 21/29-31 LT82................clomit+terot.................................kp 20/27-34..y15kk
nunniu.............2.clomit........................................kp 18/29-33
Maria-83...........3.clomit........................................kp 14/34-36
Alisa79.............2.clomit.........................................kp 13/28- 32
Jense...............5.clomit+terolut............................kp 13/34
kati231............3.puregon + pregnyl + luget.........kp 9/28-42..yk 20
Ines.................3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 9/? PeePee77........2.puregon+pregnyl.................kp 8/29-31
Bee..................3.puregon+pregnyl......................kp 8/28-30..y 16kk
Dreamer-88.....1.clomit.........................................kp 8/25-?...y 10kk
Rina82.............2. clomit...........................kp 6/??
marianne22......2.clomit........................................kp 3/28-30

heksamiina......3.clomit (nyt tauko?).....................kp ?/28
Matilda2007.....km 8/07........................................kp ?/28-32

Plussanneet tästä pinosta 8/2007 >:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007
 
Mitäs vilinäitille,ootko tehnyt testiä vai odotteletko huomiseen? Sun tilanne on vähän kumma kyllä,mutta toivotaan että se plussa tulisi!! :heart:

Miten LT82,te jaksatte koko ajan pupuilla? :ashamed: ;) Tuli ihan sun kirjotuksesta oma mies mieleen,kun tulee mielummin kotiin kun jää ryypiskelemään koko illaks äijien kanssa! :) Niin toivotaan että teijän pupuilut tuottaa nyt tulosta! :D

Peepee77,voi sua! :hug: Harmi,kun vielä tuommosia tulee,niin täytyy sitten taukoa pitää! :( Huomista ultraa tässä jännitän,en tiedä kuinka maassa olen jos löytyy kysta tai sitten jos follit ei ole kasvanut,murehdin nyt jo! :'(

Jeep,sullahan kierto on venähtänyt,missäköhän täti viipyy,toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon! :hug:
 
PeePee77: Mä olen clomitauolla juuri samoista syistä.. heinäkuussa ultrassa oli toisella puolella kaksi kystaa ja piti clomit jättää. yksi kierto oli välissä ja sitte kävin näyttäytymässä. Kystat olivat hävinneet ja kunnon munis möllötti tilalla. Ajattelin että sitten saisin jatkaa clomeja, mutta en ku oli niin hyvä munis "omasta takaa" -> clomien jälkimaininkeja.. Eipä tärpänny sillon siitäkään kierrosta ja nyt on menossa jo 3 clomiton kierto.

Jense: Tsemppiä huomiseen! Toivotaan parasta! =)
 
marianne: tätipahoittelut ja tosi ikävää kärsiä kovista kuukautiskivuista. mulla ei yleensä ole kivuliaat kuukautiset mutta joskus kivut yltyy niin pahaksi että on kaksinkerroin vessassa pyörtymistä vaille.

peepee: voihan harmi :hug:

vilinäiti: tsemppiä testailuun

jeep: en mä ainakaan ole inssin jälkeen saanut saikkua. on vain sanottu että voi elää samoin kun siihen asti..

).( täällä on tänään testattu PLUSSAA!!!! mä näin viikko sitten enneunen jossa tein plussatestin ja tämä kävi siis toteen. oireita ei ole nimeksikään joten niiden mukaan ei uskoisi raskaana olevankaan. ehkä olen normaalia enemmän väsyneenpi ja hieman välillä silmissä sumentunut mut eipä juuri muuta.

 
Marianne22,mulla on ainakin niin kauheet menkkankivut, että parina ekana päivänä ajattelen, että nyt on lähdettävä lääkäriin apua saamaan...!

Jenselle peukutukset ultraan! Kyllä se pregnyl pitäs saada suht helposti, jos löytyy hyvä munis(tai max.2)

PeePee77, oireiliko tuo kysta mitenkään? Tosi turhauttavaa taas vaan ootella, että pääsisi tositoimiin :/

Vilinäiti, kai sä oot jo testannut????

JEEP, anteeksi kun pudotin sun kp:t pois :ashamed: Aattelin, että olivat jääneet päivittämättä kun niitä oli jo kertynyt melkoisesti...
Kyllä varmaan kannattaa nyt syödä 10pvää niitä teroja!

(.)
Oviksesta ei tietoa. Lämmöissä ei ainakaan mitään mainittavaa ole tapahtunut. Luget aloitin kp 19 ja heti seuraavana päivänä alkoi nuo tutut munasarjaviiltelyt.
Kp 16 pistin sen pregnylin ja testata voisi(ihan huvin vuoksi) kp26 tai 27.

22.9. 2004, tein tuosta meidän ainokaisesta plussatestin. On jotenkin haikea olo.. Niin kovasti toivoin, että tähän mennessä olisi toinenkin plussa tehtynä :'(
 
Kurpitsa,tosi tosi tosi paljon onnea!!!!!!! :hug: :heart: Ihana juttu!! Onko tää teidän esikoinen,kauanko ootte yrittänyt? Täytyy vielä kysellä,ennen kun katoat odotusajan puolelle! :heart:

Kiitos kaikille tsemppauksista! :hug: Tuun sitten huomenna kertomaan mitä löyty! ;) Pelottavaa vaan mennä samalle lääkärille,kun ei niitä seuranta ultria ole määrännyt,kysyy kumminkin,että mitä sää täällä teet?? :eek: Toivottavasti ymmärtää,että haluan nähdä tilanteen!

mm-72,voima :hug: sulle!
 
Jense, kyllähän sitä hyvän asian eteen tekee kaikkensa :LOL:
Meidän iskä oli siellä koulutuksessa, ja ne oli ottanu keskiviikkona sen verran kuppia, että ei se "jaksanu" enää perjantaina jäädä bilettää. Parempi siis niin!
ONNEA KURPITSA!
 
Onnea Kurpitsa!! :flower:

).( voisiko joku puhallella tänne päin tuota täti-paholaista!! Tää menkkojen odottelu on niiin turhauttavaa. Tuossa toissa iltana tuli iso haikeus keskenmenon tiimoilta pitkästä aikaa. Hetken itkin kunnes nukahdin. Olisin jo toisella kolmanneksella, varmaan pieni pallomahakin olisi jo... Ei pidä miettiä moista, tiedän.

:heart:
 

Yhteistyössä