~Ovulaation induktiota heinäkuun helteillä~

Riinulle kovasti onnea plussasta! :hug: Nyt vaan toivotaan että kaikki menisi hyvin! :heart: Niinhän sitä sanotaan,että raskaus ei ole mikään sairaus,että normaalia elämää vaan,(ehkä vähän varoivaisempi kumminkin kaikki odottavat äidit ovat) =)

mm-72,tosi hieno munis oli! Tosi hieno juttu,että sait sen piikinkin,et sit varmasti irtoo! =) Ite en varmaan uskaltaisi piikittää,vähän pelottaa jos tuohon piikitys hommaan joudutaan,niin kuinka sitten käy! :eek: Toivotaan että tärppäis! :heart:

Elisha,mulla on nyt noi luget käytössä,mutta suun kautta otettaviksi,oon ihan tyytyväinen ollut,että ehdotin lääkärille,että koitettaisiin jotain muuta kun teroluttia! Hassua,että lääkärille pitää sanoa,että mitä nyt vois kokeilla! :D

Inekselle toivotaan plussaa!!!! :heart: Ensi viikolla viimeistään on piina päivät tiedossa,testatakko vai ei? ;)
 
Onnittelut Riinulle!

Vähän olen pitänyt taukoa tämän palstailun suhteen. Näyttää siltä, että täti saapunee lauantaina. Kaikki tutut siihen viittavat tuntemukset on jo havaittavissa :'( Mutta jännätään nyt vielä muutama päivä. Sitten alkaakin neljäs ja viimeinen clomi-kierto. Sitten pitää soitella Naistenklinikalle, että mitäs nyt... Katseet suuntaan siis jo syksyyn ja mahdolliseen inssiin sitten joskus...
 
Ensimmäisessä ultrassa on nyt käyty. Siellä näkyi 7mm pitkä papu ja sykkivä sydän, joten josko nyt uskaltaisin huokaista helpotuksesta ja siirtyä kokonaan odottajien puolelle. Seuraava listan päivittäjä voi napata minut heinäkuun listasta pois.

Käyn vakoilemassa muuten teitä muita säännöllisesti, ja kovasti odotan muitakin tästä pinosta odottajien puolelle. Plussaonnea kaikille tasaisesti!
 
Eksyin tänään sattumalta näille sivuille ja olen lueskellut isolla kiitollisuudella jakamaanne kokemusta ja tietoa. Itse olen melkoinen amatööri vielä näissä asioissa. Jätin pillerit pois viime elokuussa ja siitä saakka on eletty toivossa josko vauva antaisi kuulua itsestään... Kierto on ollut todella epäsäännöllinen, välillä pariakin kuukautta.
Emme ole halunneet kertoa lähipiirillemme vauvatoiveista ja nyt tuntuu että onneksi niin...
 
Onnittelut plussasta, Riinu!

Itselleni ei kuulu näissä vauva-asioissa mitenkään kovin hyvää. Vaikka nyt tässä ensimmäisen hoitokuukauden (05-06) jälkeisessä hoidottomassa välikierrossa sain kuin sainkin bongattua oviksen, tuli täti kuitenkin kylään kaikesta huolimatta. Mulla on muutoinkin vähän erilainen kierto nyt meneillään, koska mulla on Terolutit ekaa kertaa käytössä vuodon aikaistamiseksi aikataulutussyistä. No, ne sai sitten aikaiseksi sen, että vuoto tosiaan tuli jo ajoissa tällä viikolla, vaikka terot on vielä täysin kesken. Toivottavaa olisikin ollut vasta ensi viikko, koska vasta sitten Felicitas aukeaa, pääsen ultraan ja aloittamaan pistokset. Pistämiset pitäisi kai aloittaa kp 3-5. Taitaa koko homma heittää nyt häränpyllyä, koska en tuolla aikavälillä millään voi päästä klinikalle sen ollessa kiinni. Tänään on kp 1 pitkän tuhruttelun jälkeen.

Tässä mietenkin, että pystyyköhän Puregon-pistoshoitoa aloittaa hieman normaalia aloittamista myöhemmin - tietääköhän täällä kukaan??? Pahimmillaan tulen missaamaan tämän seuraavan kierron pistämiset, jos niitä ei voisi aloittaa pikkuisen myöhässä. Ensi viikolla on kuitenkin jo aikaisintaan kp 6-10, jolloin pääsisin klnikalle. Harmittaa... :headwall:

Ai niin, tervetuloa Memmu-80 mukaan!
 
Onnittelut plussanneille :flower: :flower: =) :heart:
ja pahoittelut putoajille :hug:

Tänään kp 14. Pari päivää limat venyny. Tällä kertaa ei mitään ovulaatiokipuja niin kuin viime kuussa, jolloin munasarjoissa ja reisissä ja selässä asti poltteli.
Pupuiltu on ja yrittäny olla rauhallisesti. :whistle: :D
 
jonski
Heippa vaan kaikille!

Ja onnea RIINU! =) Onkos sulla ollut minkälaisia tuntemuksia? Siis nuo raskauden ensioireet? Mulla on tässä kanssa kohta testailtava, kun kp 30 tänään. Odottelen tuonne su asti, kun aina oon yleensä saanut pettyä... Ei ole kummoisia tuntemuksiakaan. Eli luultavimmin täti tulossa. Voipui tietty olla, että ei ole ovista ollutkaan...
 
Hieman päivitystä listaamme... Toivottavasti meni oikein.

Matilda2007....3. clomit+luget.........................kp 36/?
retuli82...........................................................kp 33/29-32
JEP..................3.clomit+metut........................kp 30/31
jonski.................clomit....................................kp 30/30-32
kati231............1.puregon+pregnyl (nyt tauko)..kp 2/28-42
Ines.................3. clomit + metut + terot.........kp 28/?
Kimpsu.............3.clomit...................................kp 28/30
macy................4.clomit...................................kp 23/32
Malttamaton....(kesätauko)metut...................kp 21/?
Bee..............1.puregon+pregnyl (nyt tauko)...kp 19/28......yk13
Maikki-Likka......2.clomit...................................kp 19/29
Rötväles...........2.clomit...................................kp 18/28.........yk 13
mm -72............ 3.clomit+metut+luget.............kp 16/28-32
Vilinäiti..............2.clomit...................................kp 15/28.......yk 15
kurpitsa...........2. clomit+metut + pregnyl.......kp 15/35-50
Mimi79.............2.clomit....................................kp 13/28-31
Pömpeli-pötsi...2.clomit...................................kp 11/30
Jense..............3. clomit+terolut......................kp 9/32
Omppu76........5. clomit. .................................kp 7/24-30
Elisha..............3.clomit...................................kp 6/32-37
Heksamiina.....3. clomit(nyt tauko?)..................kp ?/28
 
Tänne ei mitään uutta,on sit JO kp10,voikun menee hitaasti tämä aika! :(

Jonskille pidetään peukkuja,eihän noita raskausoireita välttämättä tule ollenkaan! Toivotaan että plussa pärähtäisi,tuut sit heti kertomaan! :D

Vilinäiti tosi hieno että ovis nyt on tapahtunut,ei ainakaan hukkaan mene pupuilut! :whistle: Voi kun itellekkin tuo ovis joskus vielä koittais!
:(
 
Kiitos vielä kaikille onnittelijoille. Arvostan onnittelujanne, sillä tiedän kuinka vaikeaa niiden kirjoittaminen voi olla... :hug: kaikille ja pidetään toivo yllä. Me oltiin reissussa pari päivää, tämä ilta ollaan kotona ja sitten matka jatkuu. Tänään mahaa on möyrinyt, välillä vähän jopa sattunut, ja mieli ollut välillä vähän apea ja pelokaskin. Voi kun se nyt pysyisi siellä, pysy, pysy ja kivut olisivat sitten vaan ilmavaivoja.

jonski, joo, oli ja on mulla oireita. Aluksi ajattelin ne kuvitelluiksi, mutta kun ne jatkuivat niin aloin pikkuhiljaa toivoa... Eli mun teki mieli suolaista hk:n sinistä (vaikka yleensä mieliteot on makean suuntaan), rinnat kipeytyivät (ei mitenkään kauheasti, vaan ovat kosketusarat), selkää jomottaa välillä vähän, mahassa tuntui heti ajoissa sellaisia outoja vetäisyjä (yleensähän menkkakivut alkaa vasta pari päivää ennen menkkoja, eli ne ei voinu olla niitä vielä) ja sitten ilmavaivoja oli aika tavalla. Jonkinlaista turvotusta on myös, sillä kaikkien housujen napit tuntuvat puristavan. Ei oikeastaan muuta, en ole huomannut että mielialat kovinkaan paljon vaihtelisivat, tai no, ehkä vähän helpommin liikuttuu jostakin asioista.

Tsemppiä kaikille!
 
jonski
Jeap, tänään se täti sitten tulla päräytti sillä punaisella ferrarillaan :( Eli kp 1 sitten menossa... Mulla oli nyt vasta ekat clomit käytössä 3 vuoden tauon jälkeen ja heti pitäis pitää taukoo. Kun meillä oli suunnitelma, että syyskuussa sitten inseminaatioon mentäisiin. Tekis niin kauheesti mieli aloitella nyt taas kp 3 uudet clomit :p Ei kai siitä haittaakaan olis, eikös niitä kuitenkin voi ottaa ihan 5 kiertoakin peräkkäin? Onko teillä ollut miten kauan clomit yleensä (siis monta kiertoa) ennen taukoa? Itse en enää muista, kun siitä on jo kauan aikaa. Eikös se seuranta-ultrakin ole sitä varten vaan, että tarkastellaan, onkos siellä munista kasvamassa? Kun tekis tässä mieli kokeilla uudestaan, tiedä sitten onko siitä hyötyä enää, kun ne miehen siittiötkään ei ole niin priima-tavaraa. Mutta toisaalta tää oli vasta eka kerta yritystä ;) Ja lekurikin sanoi, että hyvällä säkällä meitä voi onnistaakin. Se inseminaatio olis sen takia, että olis paremmat mahdollisuudet.

Jense juu olishan se ollut kiva kun se plussa olis tosiaan pärähtänyt, mutta ei tällä kertaa... Ja siinä olet ihan oikeassa, että aika kuluu IHAN liian hitaasti. Sais olla oviksia joka toinen päivä ;) Oviksen jälkeen ne kaksi viikkoa odottelua on ihan liikaa. Ja sitten vielä ne pms-oireet sekoittuu aika pahasti raskaus-oireiden kanssa. Mulla oli koko kaks viikkoo oviksen jälkeen rinnat kipeet, alavatsakipua jne... Antaa mokomat liikaa toivoa.

Memmu-80 tervetuloa minunkin puolesta.. Täällä on joo mukava jakaa näitä asioita sellaisien ihmisten kanssa, jotka ovat samalla aaltopituudella ja ymmärtävät, mistä puhutaan.

Tsemppiä kaikille ja nyt laitetaan plussia tulemaan! Oikein sankoin joukoin. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Jonskille voima :hug: ,no positiivista,että menkat tulivat ajallaan,ikäväähän tuo aina on! :headwall: Itellä ei ole ollut clomeista taukoa,yleensä tepsineet sitten loppujen lopuksi! Mutta ainakin nyt itellä on jo kolmas kierto menossa ja neljännen kierron jälkeen pitäisi keksiä jotain muuta,jos nyt ei löydy muuta vikaa! Yleensähän clomeja napsitaan se viisi kiertoa,mutta olen kuullut että senkin jälkeen on mahdollista clomeja syödä ilman taukoja! Ootko muuten käynyt noissa seuranta ultrissa,että onko muniksia kasvanut kuinka noilla clomeilla?

Niin ja memmu-80 tervetuloa,täällä saa ihan vapaasti avautua ja purkaa sekä ilot että surut! :hug:
 
Lomalta palailtu takaisin kotiin ja menkkoja odottelen kovasti. En sitten boggannut ovista ollenkaan vaikka aloitin testailun kp 12 ja tähän asti (kp 21) sitten tikuttelin mutta nyt saa olla. Sais tulla ajoissa, että taas päästäisiin seuraavaan kiertoon.

Meillä kaksi kiertoa enään jäljellä tätä ja sitten siirrytään IVF- hoitoihin. Onkohan tuonne pitkät jonot? Sitäkin vaihtoehtoo ollaan mietitty, että mentäisiin yksityiselle. Rahan meno vain hirvittää, mutta siellä sais parempaa ja ennen kaikkea NOPEAMPAA hoitoa ja mitähän nyt rahan menolla on väliä kun on oman lapsen saanti kyseessä.

Olen nyt nähnyt pelkkiä vauvaunia koska kaikki on vaan tuplaantunut kun minulle näin vanhoilla päivillä syntyi juuri pikkuveli. Veijari on kerrassaan hurmaava ja aivan ihana papunen, mutta kyllä se hieman muistuttaa siitä kuinka tyhjä oma syli on :|

Jonskille :hug: tädin saapumisen johdosta, me kaikki tiedämme millainen pettymys se on jokaikinen kerta.

Nyt taitaa tämä tyttö lähteä mustikkaan, saa nähdä mitä saan saaliiksi =)
 
Täällä on clomit popsittu *siispä kärsitään kuuumista aalloista* ja ensviikon pe alkaa oviksen metsästys ;) Jospa ne kaksi viivaa sais edes siihen testiin pissittyä :p

Jonskille iso :hug:

Maikki-Likalle myös halaus :hug: :heart:

Ja memmulle tervetuloa :flower:
 

Matilda2007....3. clomit+luget.........................kp 38/?
retuli82...........................................................kp 35/29-32
JEP..................3.clomit+metut........................kp 32/31
Ines.................3. clomit + metut + terot.........kp 30/?
Kimpsu.............3.clomit...................................kp 30/30
macy................4.clomit...................................kp 25/32
Malttamaton....(kesätauko)metut...................kp 23/?
Bee..............1.puregon+pregnyl (nyt tauko)...kp 21/28......yk13
Maikki-Likka......2.clomit...................................kp 21/29
Rötväles...........2.clomit...................................kp 20/28.........yk 13
mm -72............ 3.clomit+metut+luget.............kp 18/28-32
Vilinäiti..............2.clomit...................................kp 17/28.......yk 15
kurpitsa...........2. clomit+metut + pregnyl.......kp 17/35-50
Mimi79.............2.clomit....................................kp 15/28-31
Pömpeli-pötsi...2.clomit...................................kp 13/30
Jense..............3. clomit+terolut......................kp 11/32
Omppu76........5. clomit. .................................kp 9/24-30
Elisha..............3.clomit...................................kp 8/32-37
kati231............2.puregon + pregnyl + luget....kp 4/28-42
jonski.................clomit....................................kp 2/30-32
Heksamiina.....3. clomit(nyt tauko?)..................kp ?/28



plussanneet: :heart:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007



Monella onkin alkupäässä jännät paikat, aikookos kukaan testailla? Kaivattais kyllä plussia pinoon ;) :heart:
 
Kyllä siinä nyt niin ihanasti kävi, että elämäni ensimmäinen plussa pärähti ruutuun! En voi uskoa tätä todeksi. On aivan epätodellinen olo. Viikon on ollut sellaista kovaa täti-kipua. Siitä aattelin, että menkat alkaisi tänään. Päätin, että en kuitenkaan testaa, mutta kun kaveri pyyteli istumaan iltaa niin päätin kauppareissulla poiketa apteekin kautta. Sieltä lähti testi matkaan. Tein testin ja ajattelin mennä 3 minuutin päästä toteamaan negan. Meni noin minuutti ja vahingossa vilkaisin testiä. Siinä se oli! Jäin haavi auki tuijottamaan tuota epätodellista näkyä. Rupesin itkemään, huutamaan, nauramaan. Juoksin ympäri asuntoa testi kädessä. Mies on kaverin polttareissa ja soitin hänelle. Kysyin montako alkoholiannosta on nauttinut? Ei kuulemma kuin pari. Kysyin, että onko hän niin tolpillaan, että ymmärtää jos kerron olevani raskaana??! Siinä sitten vollotettiin luuriin.
Pelko ja epävarmuus kalvaa tuola taka-alalla, mutta päätin olla murehtimatta. Nautin nyt tästä tunteesta ja suren vasta sitten jos aihetta siihen tulee.
Kolmas clomi-kierto siis toden sanoi.

:heart:
 
jonski
Iltaa!

Onnea kovasti Kimpsu plussasta!!!!! Nauti olostasi =)

Jense: Juu... Positiivista todellakin, että täti tuli ajoissa.. Tais siis oviskin olla. Mä oon käynyt jokaisessa aikaisemmassa clomikierrossa aina seuranta-ultrassa, että onko siellä munista kasvamassa. Joskus on kasvanut ja joskus ei... mutta nyt ajattelin kyllä, että popsin noita clomeja tänkin kierron. Ja sitten jos ei onnaa, niin seuraavaksi kokeillaan syksyllä inseminaatiolla.

Kiitos kaikille voimista ja teille myös kaikille voima :hug: !!!!!!!!! Huomenna siis alkaa uusi clomisatsi, ja sitten taas piiitkä odottelu :|

:flower: :heart: :flower: :heart:
 
Tervehdys naiset!

Kimpsulle IIISOT onnittelut!!Nautihan plussastasi, ne ovat totisesti harvinaista herkkua näissä porukoissa :/

(.)
Olen menettänyt uskoni raskautumiseen tässä kierrossa :ashamed: Olin jotenkin niin innoissani siitä isosta muniksesta ja pregnylistä...
Oviksesta en tiedä yhtään, onko ollut vaiko ei ja koska??Ei juuri mitään selkeitä oireita;epämääräistä mahakipua ja limailua. Keskiviikko-iltana se ovis olisi kai pitänyt olla(viimeistään,kun piikistä oli kulunut 36t) mutta tiedä sitten...
Mitenhän sitä saa taas itsensä koottua ja luotua uskoa ja toivoa seuraavaa yritystä varten..?

Me ei hoidossa mennä näitä clomeja pidemmälle, jos ei onnistu, niin sitten haaveet kakkosesta pitää unohtaa. Alkaa tuota ikääkin jo olla :(
 
Kimpsulle onnittelut plussasta :flower: :D

Oma napa. En oo onnistunu vielä saamaan positiivista tulosta ovistikkuun. Ellei mennyt sitten ohi, kun eilen jäi testaamatta reissun takia. Noh, jonkun laskurin mukaan hedelmälliset päivät jatkuisivat viikonlopun yli, joten vielä saa tänään ja alkuviikolla kyllä saa lakanat heilua. :D
 
Tervehdys kaikille!
Olen seuraillut sivusta keskustelua ja nyt rohkenin itse joukkoon. 15 kk ilman e-pillereitä, eikä maha vain kasva.. Syy löytyi viime kuussa pco:sta, jota epäilin jo viime syksynä, mutta ultrassa ei näkynyt silloin mitään poikkeavaa. Nyt kävin yksityisellä ja selvästi näkyi munasarjoissa helminauhat.. Pco on meillä sukurasitteena.. Nyt on ekat clomit popsittu ja huomen alkaa oviksen metsästys, kaikki on vielä uutta minulle.
 
JEP
Heipä hei pitkästä aikaa! Ja H I R V E Ä S T I onnea plussasta kimpsulle ja kaikille muillekin joita en ole muistanut onnitella
:flower: :flower: :flower: En tiedä onko muilla vastaavia ongelmia mutta mulla ei aina ilmesty tämä vastausosio tähän alapuolelle niin ei onnistu kirjoitella :headwall:

Itsellä tässä on "ihme" päivät menossa. Menkat eivät ole alkaneet vaikka ovat viime kierroissa olleet päivälleen täsmälliset. Aiemmissa vuodoissa on tihkuttelu jo alkanut pari kolme päivää ennen lopullista tätin tuloa mutta eipä ole vielä tihkutellutkaan. Mammaksi testit ovat näyttäneet negaa mutta tänään hain varmuuden vuoksi vielä tuplasetin clearblueta kun haulla huomasin ettei kaikilla muillakaan ole plussa välttämättä mammaksin testillä näkynyt :kieh:

Olo on kuitenkin muutenkin tässä kierrossa ollut nyt hieman kummallinen kun pöksyt tuntuu kosteilta (yöks) koko ajan ja pissattaa koko ajan. Sitten kun on mennyt pissalle, se on ollut kummallisen väkevähköä ja vähäistä. Kahvikaan ei ole pariin viime viikkoon tehnyt oikein hyvää. Nuo negat ovat nyt vaan saaneet uskomaan ettei pieniin päin olla vieläkään vaikka ihan älyttömän hirveän paljon sitä toivoisikin :'( Taisi vain tehdä kroppa protestin ja jättää ovulaation väliin vaikka sen muka tikutinkin. Mammaksin testit ovat vaan mun mielestä niin älyttömän vaikeita lukea! Huomenna testailen sitten "arvokkaammalla" testillä ja sitten parin päivän päästä taas uudestaan ja jos mitään ei tapahdu edessä on tyhjä kuukausi terojen voimilla.

Tää on sitten vaan niin älyttömän vaikeaa!!!!!!!
 

Yhteistyössä