Pääkaupunkiseudun äidit!

Dakota love harmaile
reissun päältä pikaisesti, että kyl pitäs yrittää päästä mukaan.. Oisko väärin jompaa kumpaa osapuolta kohtaan jos liittyisin iloiseen seurueeseenne ja sitten lähtisin toisten mukaan? :D :wave:
 
riikka pikaseen
kotiin lähtöä mummin ja vaarin luota tehdään, mut pikaseen oli poikettava :).

Kaikki mukaan vaan, on mun mielipide, eiköhän sieltä sitten voi vielä sillä viikolla tiedustella isompaa pöytää tarvittaessa :D.

Ja: mun mielestä ei olis väärin, olla kahden seurueen kanssa, ainakin olis hauska ilta :D.
 
Hei pääsenkö kans?

ja oliko se tapaaminen nyt sitten 21.10?

Sopis juur hyvin kun koulusta pikkujoulut ovat seuraavana vkl,ensin luulin että samana.

Ilmoitelkaa aika ja paikka vielä johkiin tänne loppupäähän ketjua kans jooko? :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 12:33 Henrietta kirjoitti:
Hei pääsenkö kans?

ja oliko se tapaaminen nyt sitten 21.10?

Sopis juur hyvin kun koulusta pikkujoulut ovat seuraavana vkl,ensin luulin että samana.

Ilmoitelkaa aika ja paikka vielä johkiin tänne loppupäähän ketjua kans jooko? :D
Kaikki mahtuu mukaan, jotka haluaa :D.

Ja tosiaan 21.10. oli se päivä, amarillossa alotetaan ilta ruokailulla ja siitä sitte katotaan mihin jatketaan :). Pöytä on varattu kello 18 alkaen, Chantilly on sen puolen hoitanu, joten jos tarvii lisätietoja tän ketjun lisäksi ni yynä se varmasti mielellään kertoo lisää :).

En tiedä, onko jo pöytävarausta muuttanu isommalle määrälle, ainaki oli puhetta siitä, kun on niin kovasti tullu innokkaita :).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 12:43 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 12:33 Henrietta kirjoitti:
Hei pääsenkö kans?

ja oliko se tapaaminen nyt sitten 21.10?

Sopis juur hyvin kun koulusta pikkujoulut ovat seuraavana vkl,ensin luulin että samana.

Ilmoitelkaa aika ja paikka vielä johkiin tänne loppupäähän ketjua kans jooko? :D
Kaikki mahtuu mukaan, jotka haluaa :D.

Ja tosiaan 21.10. oli se päivä, amarillossa alotetaan ilta ruokailulla ja siitä sitte katotaan mihin jatketaan :). Pöytä on varattu kello 18 alkaen, Chantilly on sen puolen hoitanu, joten jos tarvii lisätietoja tän ketjun lisäksi ni yynä se varmasti mielellään kertoo lisää :).

En tiedä, onko jo pöytävarausta muuttanu isommalle määrälle, ainaki oli puhetta siitä, kun on niin kovasti tullu innokkaita :).
No niin , tosi kiva juttu,nähdään kaikki siellä sitten!


:wave:
 
Kaikki halukkaat ovat toki tervetulleita mukaan. :wave:
Mä soitan Amarilloon ja varaan isomman pöydän. Toki saattaa olla, että näin isolla määrällä joudutaan kahteen eri pöytään, mutta sehän ei menoa haittaa. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 19:39 Chantilly kirjoitti:
Kaikki halukkaat ovat toki tervetulleita mukaan. :wave:
Mä soitan Amarilloon ja varaan isomman pöydän. Toki saattaa olla, että näin isolla määrällä joudutaan kahteen eri pöytään, mutta sehän ei menoa haittaa. :D
Ja ainahan sitä voi sitte hipsiä siinä pöytien väliäkin jos niin käy että eri pöydissä ollaan :D.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 20:46 Veera-81 kirjoitti:
Mua alkaa kyllä jännittämään ihan älyttömästi, kun porukkaakin on tulossa paljon... :ashamed: uskallankohan mä tulla teidän joukkoon ollenkaan... *ujo*
ja höpönhöpön, tottakai uskallat :D. Mä kun jo suunnittelin, et sä tulisit mun kanssa yhtä matkaa niin menis toi metromatkakin rattosammin :).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 21:39 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 20:46 Veera-81 kirjoitti:
Mua alkaa kyllä jännittämään ihan älyttömästi, kun porukkaakin on tulossa paljon... :ashamed: uskallankohan mä tulla teidän joukkoon ollenkaan... *ujo*
ja höpönhöpön, tottakai uskallat :D. Mä kun jo suunnittelin, et sä tulisit mun kanssa yhtä matkaa niin menis toi metromatkakin rattosammin :).
Kyllä mä paikalle tulen.. ihan varmasti. Aluksi jännittää ja paljon, mutta eiköhän se helpota kun muutaman drinksun ottaa :p Ois kiva mennäkin samaa matkaa :wave: Tuun tästä sillan toiselta puolelta..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 21:58 Veera-81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 21:39 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 20:46 Veera-81 kirjoitti:
Mua alkaa kyllä jännittämään ihan älyttömästi, kun porukkaakin on tulossa paljon... :ashamed: uskallankohan mä tulla teidän joukkoon ollenkaan... *ujo*
ja höpönhöpön, tottakai uskallat :D. Mä kun jo suunnittelin, et sä tulisit mun kanssa yhtä matkaa niin menis toi metromatkakin rattosammin :).
Kyllä mä paikalle tulen.. ihan varmasti. Aluksi jännittää ja paljon, mutta eiköhän se helpota kun muutaman drinksun ottaa :p Ois kiva mennäkin samaa matkaa :wave: Tuun tästä sillan toiselta puolelta..
Juu, jos vaikka sovitaan sitte lähempänä tarkemmin ja mä voin antaa sit vaikka puh.nronkin yynä :). Me asutaan tässä länsimäen kirkolta ton länsimäentien toisella puolella. Mutta jos siellä metroasemalla sitte sovitaan paikka missä tavataan ja monelta :D.

Kyllä se jännitys tosiaan varmasti karisee illan mittaan :whistle:
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 20:46 Veera-81 kirjoitti:
Mua alkaa kyllä jännittämään ihan älyttömästi, kun porukkaakin on tulossa paljon... :ashamed: uskallankohan mä tulla teidän joukkoon ollenkaan... *ujo*
mä olen samanlainen uusien kanssa.. vellit housussa :whistle:
joten sitten meitä on kaksi. tosin olen 2 nähnyt aikaisemmin, mutta ei se auta silti ;)
*odottaa iltaa* :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 21:58 Veera-81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 21:39 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 20:46 Veera-81 kirjoitti:
Mua alkaa kyllä jännittämään ihan älyttömästi, kun porukkaakin on tulossa paljon... :ashamed: uskallankohan mä tulla teidän joukkoon ollenkaan... *ujo*
ja höpönhöpön, tottakai uskallat :D. Mä kun jo suunnittelin, et sä tulisit mun kanssa yhtä matkaa niin menis toi metromatkakin rattosammin :).
Kyllä mä paikalle tulen.. ihan varmasti. Aluksi jännittää ja paljon, mutta eiköhän se helpota kun muutaman drinksun ottaa :p Ois kiva mennäkin samaa matkaa :wave: Tuun tästä sillan toiselta puolelta..
Muakin jännittää!!! Ja mä en voi edes näillä näkymin sitä drinksua ottaa :whistle: :D
 
Hitsi vie!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
Mä lähden asten kanssa reissun päälle 18.10 ja palaan kehä kolmosen sisäpuolelle vasta 28.10, eli en pääse tulemaan :kieh: \|O :'( :'( :'( :snotty:
Mutta pikkujouluihin sitten viimestään haluan! Nyt kun on yhdet pikkujoulut jo juhlittukin :xmas:
Pitäkää hauskaa munkin puolesta! :hug:
HARMITTAA!!!!! \|O
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 09:02 Hiiviö kirjoitti:
Muakin jännittää!!! Ja mä en voi edes näillä näkymin sitä drinksua ottaa :whistle: :D
Jännitää? Miten voit jännittää? Ihmisiä, joiden juttuja olet seurannut ja kommentoinutkin jo tovin? Jännität mammoja, jotka vaihtavat tietsikkatuolillaan kankkua siinä missä sinäkin, pyyhkäisevät vuotavan nenun, laittavat pyykit koneeseen ja taas höpisevät palstalla jotan? Mitä pelottavaa on ihmisessä, joka marketin kassalla pakkaa maitolitransa, sikanautansa, vehnäjauhonsa yms muovikassiin?

Olen tavannut näiden vuosien aikana monia palstalaisia ja kenelläkään ei ole ollut sarvia päässää eikä korvat platinasta =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 01:51 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 09:02 Hiiviö kirjoitti:
Muakin jännittää!!! Ja mä en voi edes näillä näkymin sitä drinksua ottaa :whistle: :D
Jännitää? Miten voit jännittää? Ihmisiä, joiden juttuja olet seurannut ja kommentoinutkin jo tovin? Jännität mammoja, jotka vaihtavat tietsikkatuolillaan kankkua siinä missä sinäkin, pyyhkäisevät vuotavan nenun, laittavat pyykit koneeseen ja taas höpisevät palstalla jotan? Mitä pelottavaa on ihmisessä, joka marketin kassalla pakkaa maitolitransa, sikanautansa, vehnäjauhonsa yms muovikassiin?

Olen tavannut näiden vuosien aikana monia palstalaisia ja kenelläkään ei ole ollut sarvia päässää eikä korvat platinasta =)
aamun ensimmäiset hymyt :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 01:51 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 09:02 Hiiviö kirjoitti:
Muakin jännittää!!! Ja mä en voi edes näillä näkymin sitä drinksua ottaa :whistle: :D
Jännitää? Miten voit jännittää? Ihmisiä, joiden juttuja olet seurannut ja kommentoinutkin jo tovin? Jännität mammoja, jotka vaihtavat tietsikkatuolillaan kankkua siinä missä sinäkin, pyyhkäisevät vuotavan nenun, laittavat pyykit koneeseen ja taas höpisevät palstalla jotan? Mitä pelottavaa on ihmisessä, joka marketin kassalla pakkaa maitolitransa, sikanautansa, vehnäjauhonsa yms muovikassiin?

Olen tavannut näiden vuosien aikana monia palstalaisia ja kenelläkään ei ole ollut sarvia päässää eikä korvat platinasta =)
:D
 
Näillä näkymin minä en pääsekään tapaamiseen :( Ollaan minun isovanhemmillani täällä Lapissa ja tullaan vasta viikon päästä sunnuntaina takaisin :/ höh. Olisin niin mielellään tullut sinne tapaamiseen. Toivottavasti on vielä uusi tapaaminen tänävuonna, vaikka ne pikkujoulut =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2006 klo 16:32 Iso Paha Susi kirjoitti:
Näillä näkymin minä en pääsekään tapaamiseen :( Ollaan minun isovanhemmillani täällä Lapissa ja tullaan vasta viikon päästä sunnuntaina takaisin :/ höh. Olisin niin mielellään tullut sinne tapaamiseen. Toivottavasti on vielä uusi tapaaminen tänävuonna, vaikka ne pikkujoulut =)
No höh! Mut tuut sitten pikkujouluihin. :xmas: :wave:
 

Yhteistyössä