Paljastus eräästä palstalaisesta

Höh, mun piti mennä nukkumaan mutta nyt minua jäi vaivaamaan yksi asia: kuljetteko tosiaan ihan luontevasti alasti/puolialasti kotonanne?
Meillä ei onnistuisi, talo on välillä kuin metroasema. Eikä se muutenkaan oikein sopisi tällaiselle vanhalle konservatiiville.
*miettii mitä porukka sanoisi kun jättäisin huomenna kuteet pois*
Minä kuljen kesällä, mutta näin talvella on liian kylmä, meillä on huonelämpö jossain 20 tienoilla. Ja en siis koko päivää kulje, mutta kyllä mä jonkin aikaa koikkaloin alasti suihkun jälkeen varsinkin kun siinä saa aina antaa lapselle välipalaa, etsiä leluja sun muuta ennen kuin ehtii pukea päälleen. Mutta ei meillä kyllä ramppaakaan vieraita jatkuvasti.
 
Kepsis
Höh, mun piti mennä nukkumaan mutta nyt minua jäi vaivaamaan yksi asia: kuljetteko tosiaan ihan luontevasti alasti/puolialasti kotonanne?
Meillä ei onnistuisi, talo on välillä kuin metroasema. Eikä se muutenkaan oikein sopisi tällaiselle vanhalle konservatiiville.
*miettii mitä porukka sanoisi kun jättäisin huomenna kuteet pois*
kokeile ihmeessä , ainakin hulvaton päivä olisi :D
 
[QUOTE="hups";22906313]Mä sanon kaikille että vihaan yli kaiken Jenni Vartiaisen "missä muruseni on"-biisiä vaikka oikeasti on suuri suosikkini=O[/QUOTE]

Minä en ole koskaan kuullut sitä kappaletta, voitko laittaa sen tänne niin minäkin tietäisin pidänkö siitä?
 
Höh, mun piti mennä nukkumaan mutta nyt minua jäi vaivaamaan yksi asia: kuljetteko tosiaan ihan luontevasti alasti/puolialasti kotonanne?
Meillä ei onnistuisi, talo on välillä kuin metroasema. Eikä se muutenkaan oikein sopisi tällaiselle vanhalle konservatiiville.
*miettii mitä porukka sanoisi kun jättäisin huomenna kuteet pois*
Kyllä minulla useimmiten paita ja on pikkarit jalassa. Paitsi saunan jälkeen pelkkä pyyhe ylläni. Mutta housuitta saatan kulkea, mutta jos ovikello soi / avain kääntyy ovessa vetäisen jotakin jalkaani. Tai sitten laitan sen krapulahameen,.
 
nolo...
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22906299:
No eikö niitä nyt ole muitakin apuneuvoja, myös sellaisia, joiden ei tarvitse pelätä litistyvän siinä kesken kaiken... :D
mä oon niin kaino etten viiti rietastella kunnolla oikean miehen kanssa vaikka haluaisin joten haluaisin kumisen lelumiehen jonka kanssa voisin olla tosi kinky eikä kukaan tietäis....:)
 
Höh, mun piti mennä nukkumaan mutta nyt minua jäi vaivaamaan yksi asia: kuljetteko tosiaan ihan luontevasti alasti/puolialasti kotonanne?
Meillä ei onnistuisi, talo on välillä kuin metroasema. Eikä se muutenkaan oikein sopisi tällaiselle vanhalle konservatiiville.
*miettii mitä porukka sanoisi kun jättäisin huomenna kuteet pois*
Minä en ole koskaan kulkenut luontevasti ilkosillani, no en taaperovaiheesta ole ihan varma... Mutta sittemmin aina on ollut jotain kudetta yllä. Ei niinkään naapureiden tai metron (lähimpään lienee satoja kilometrejä) vuoksi, vaan henkilökohtaisesta kainoudesta johtuen.
 
Minä en ole koskaan kulkenut luontevasti ilkosillani, no en taaperovaiheesta ole ihan varma... Mutta sittemmin aina on ollut jotain kudetta yllä. Ei niinkään naapureiden tai metron (lähimpään lienee satoja kilometrejä) vuoksi, vaan henkilökohtaisesta kainoudesta johtuen.
Huh, kiitos, mulle tuli yksinäinen olo kun luin nuo jutut. Eevan asu ei ole mulle luonteva, olen kai sitten kaino minäkin. :D
 
Höh, mun piti mennä nukkumaan mutta nyt minua jäi vaivaamaan yksi asia: kuljetteko tosiaan ihan luontevasti alasti/puolialasti kotonanne?
Meillä ei onnistuisi, talo on välillä kuin metroasema. Eikä se muutenkaan oikein sopisi tällaiselle vanhalle konservatiiville.
*miettii mitä porukka sanoisi kun jättäisin huomenna kuteet pois*
Joo. Meillä koko perhe nakuilee tai on vähissä vaatteissa kotona. Suihkun/saunan jälkeen nakuilen aina. Kesällä kuljen oikeastaan koko ajan pelkissä pikkareissa kotona, talvella on päällä usein myös teepaita ja/tai kotilökärit, mutta kuljeskelen kyllä ihan tissisillänikin. Mulle nakuilu kotona on ollut aina ihan normaalia; mummini nakuili kesällä ulkonakin.
 
Höh, mun piti mennä nukkumaan mutta nyt minua jäi vaivaamaan yksi asia: kuljetteko tosiaan ihan luontevasti alasti/puolialasti kotonanne?
Meillä ei onnistuisi, talo on välillä kuin metroasema. Eikä se muutenkaan oikein sopisi tällaiselle vanhalle konservatiiville.
*miettii mitä porukka sanoisi kun jättäisin huomenna kuteet pois*
No siis periaatteessa joo. :D On mulla suurimman osan päivää jotain ylläni, mutta enimmäkseen toppi&pikkarit-linjalla, aamulla ja suihkun jälkeen jonkin aikaa ihan eevan asussakin. Mutta ei meillä mitään porukkaa ramppaakaan.
 
Voisin näin kun nakuilua sivutaan, paljastaa, että olen esiintynyt tissisilläni kotona vieraan miehen läsnäollessa:confused:
Mä olen kylläkin ollut ihan alastikin. :O Eikä ollut edes kotonani. Mutta se oli saunomistarkoituksessa, niin se kai sallitaan. :rolleyes:

Ei kun hei. :LOL: Olen mä paljastellut kotonanikin kerran. :D Meillä oli yövieraita, jotka nukkuivat minun makuuhuoneessani, minä olohuoneessa. Aamuyöstä lähdin sitten kaikessa rojaalisessa yöpuvuttomuudessani käymään vessassa, ja eikä kun tulen sieltä, niin kaveriperheen mies tulee vastaan. :D Väitti kyllä ettei nähnyt mitään kun oli niin ummessa silmät. :confused:
 

Yhteistyössä