**Piinaviikko 22**

Kopsaan tännekin tuolta toisesta ketjusta, ei riitä aivokapasiteetti nyt toiseen edes jotenkin ymmärrettävään viestiin...

Voi video, kädet tärisee ja sydän hakkaa kahtasataa... MÄ TESTASIN HAAMUN!!

En tiedä mikä mua riivasi kun ihan pakko oli se testi tehdä kuitenkin, vaikka ei ollut mikään "raskaana oleva" olo ja lisääntyvät alavatsan kourimiset viittasivat tädin saapumiseen lähiaikoina. Kiukkuisena omasta älyttömyydestäni pissin kuitenkin kuppiin ja kokeilin sillä Aconin herkällä testillä, ja haalea mutta selvä viiva tuli! :eek: Höyrähdin siitä niin että pakko oli varmistaa Apteekin omalla, siihen tuli tosi-tosi-tosi haalea viiva, ilman tuota toista testiä olisin pitänyt pelkkänä viivanpaikkana... mutta kyllä siinä jotain oli!

Voi elämä, että pitikin mennä testaamaan... siis superihana uutinenhan tuo raskaus on, mutta menkkatuntemukset vaan lisääntyy ja nyt on kyllä hirveä pettymys jos se täti kuitenkin saapuu... näin aikaisessa vaiheessa voi kuitenkin käydä miten vaan. :/ Aamulla täytyy kyllä varmistella, vielä jäi puolitoista Aconin herkkää testiä (puolitin sen testin) ja yksi Apteekin oma.

Mies on siellä työpaikan reissussa ja palaa huomenna myöhään illalla, en tiedä laittaisinko hänelle viestiä vai en... jos se täti kuitenkin saapuu, niin on kova pettymys sitten miehellekin, pitäisikö kuitenkin vielä odottaa aamuun...?

Menin sitten testaamaan kp25 ja mitättömästä iltapisun lirusta! :D :headwall: Mutta hei, mä alan kohta tosissani uskomaan sen greippimehun tehoon! Esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta, mikä oli ensimmäinen greippimehukierto, ja nyt siis ehkä heti ekasta, kun aloitin heti greippimehun juomisen...

Pitäkää peukkuja että se täti ei tule. Sitten kyllä putoan niin että kolahtaa...
 
Hissukka hurjan paljon onnea haamusta!!! :flower: Toivotaan että se haamu siitä vielä aamulla vahvistuu :)

Päätin juuri että aamulla testaan varmasti minäkin, jos siis muistan, toisaalta en huomenna illalla joisi varmaankaan muutenkaan kuin max 2 lonkeroa mutta en malta odotella ton testaamisen suhteen... Pettymyshän se tulee olemaan kun mitään ei näy mutta toisaalta ei vielä välttämättä pitäsi näkyäkkään...

Hyvää yötä kaikille!! :)

Ai niin, mikäs päivä muuten ovuloit Hissukka ?<br><br>
 
Kiitokset onnitteluista! Täpinöissään ollaan juu :D Kunpa nyt viiva vaan vahvistuisi.

Gataa vahvimmat ovistuntemukset oli kp13, ja varmaan se paikkansa sitten pitääkin kun haamu tuli kp25. Testionnea sinnekin :flower:
 
Heti ensimmäiseksi Hissukalle onnea matkaan!!

Itse olen pettynyt, menkat alkoivat eilen ja, niin, tässä sitä taas ollaan.. Taidan jäädä taustailijaksi ainakin joksikin aikaa, luulenpa että kaikenlainen stressi nyt vaikuttaa tähän raskautumiseen. Yritystä kohta vuosi takana ja jos ei tavallisella yrittämisellä tule syksyyn mennessä, niin kyllä kai sitä on jotain hoitoja sitten mietittävä..

Kiitos tsempistä, toivottavasti plussia tälle viikolle vielä tulee paljon!!
 
Myrsyli
Täällä mietin myös testaamista, kun kierto yleensä sen 28-30, sen yli mennyt vain pari kertaa. Oireita ei ole kumpaankaan suuntaan, yleensä tähän kp mennessä on menkkaoireina ollut turvonnut maha, juilimista ja päänsärkyä, nyt ei mitään. Pahoinvointiakaan ei ole ollut, väsymystä kylläkin, olen kahtena yönä nukkunut kellon ympäri.

Olen vain niin pessimistinen raskautumisen suhteen kun lasta on yritetty jo yli vuosi. Jos kesän jälkeen ei luomuilu ole tuottanut tulosta menemme miehen kanssa tutkimuksiin.

Plussatuulia!
 
:flower: Hissukalle
:hug: Napille

Eikös sulla hissukka ollut sitä maidon tiputtelua niinkun mullakin???Heti tulin hyvälle tuulelle kun täällä jo yks haamuilee ja sitten itelleni tuli positiivinen asenne raskauden suhteen kun muistelin et me taidettiin olla ne maidonvalutteliat. Milläs muuten testailit,, mietin vaan et kipasisko itekkin apteekkiin hakemaan kourallisen testejä! :whistle: Ei meinaa tuo kärsivällisyys riittää ei sitten ei millään!!
 
Voi kun täällä on jo lupaavia oireita monella! Nyt sitten vaan paljon plussia tähän pinoon =)

Nopille suuren suuret pahoittelut tädistä :hug:

Hissukka: onnea!! :flower: Ihanaa, että saatiin ensimmäinen plussakin jo ennen meidän omaa viikkoa. Eiköhän se väri vahvistu tässä päivien sisällä, nyt on kuitenkin vielä niin alussa, että ei pakosti kovin vahvaa viivaa vielä tulekaan.

En tiedä kehtaisiko edes kirjoittaa, mutta itsellä on tässä ollut hieman sellaista pahaa oloa parina päivänä, ei kyllä mitenkään aamupainotteisesti, vaan ihan pitkin päivää aina aalloittain. Luulen kyllä, että tämäkin on jotain mielikuvituksen tuomaa. Vaikka jännää tässä on se, että oksetus saattaa tulla esim. kesken jonkin kivan tekemisen jolloin en taatusti mieti näitä kuumeilu asioita. Menkkojen alkuun viittaisi sekin, että valkkaria ei enää tule mitenkään paljoa. Mutta enää muutama päivä ja sitten sen näkee - voi vaan tätä malttamatonta mieltä ;)
 
Kiitoksia kaikille onnitteluista =) Täytyy vaan jatkaa ahkeraa testaamista ja toivoa että vähitellen viiva tummuu... :whistle:

Amalia kyllä minä olin se maidontiputtelija :D sitä alkoi tulla (kevyesti puristamalla) kp19, kun ovisoireita oli kp13. Eli niin aikaisin, etten uskonut raskausoireeksi. Mutta ilmeisesti sitten kuitenkin oli. =) Testasin Aconin herkillä testeillä, niillä minkä herkkyys on 10 jotainyksikköä, mitkä tilasin netistä. Varmistelin eilen vielä apteekin omalla, mutta se haamu oli todella vaalea, oikeastaan vain viivanpaikka. En oikein tätä todeksi usko ennenkuin saan selvän tuloksen Apteekin omaan! ;)

Raskausoireita alkaa kyllä ilmaantua vähitellen, älytön väsymys on iskenyt tämän päivän aikana, ja koko ajan on jano.

Plussatuulia kaikille testaajille ja testauksen odottajille! :flower:
 
caeza
Hissukka: Oli ihan pakko tulla katsomaan jokos olet testannut tänään ja odotan kanssasi sitä että viiva tummenisi! *jännää mukana*

omaan napaan: ei oireita ei..eilen rinnat alko aristaa (kuten aina ennen menkkoja) kp 29 siis menossa..joten eiköhän tätikin kurvase kohtapuoliin..oviksen bongasin tuolla kp 19 tienoilla... toissapäivänä nippas vasemmalle puolelle parikymmentä minsaa, sitten iltapäivällä oikeall..siihen ne sitten loppuikin...kummallakos puolella pitäs nippailun tuntua? jos siis kiinnittymisestä esim. olisi kysymys?

joskus olen lukenu et ovis testeillä voisi testata mahd.raskauden...pitäkö viivan olla silloinkin kontrolliviivaa tummenpi, vai kuinka kummassa noita tulkitaan..? kokemuksia tai tietoa?

testejä tilasin...tulevat ilm. tiistaina eli kp 31 ellei täti sitten ehsi ensin...

plussatuulia kaikille, Huomenna sitten on se meidän kauan odotetun viikon ensimmäinen päivä!
 
Kyllä on tänä aamunakin testattu, :D Aconin herkät testit onkin nyt sitten loppu. Haamu sieltä taas tuli, vaikea sanoa onko viiva tummentunut vai ei... pitäisi nähdä testit vierekkäin. Mutta ei mitään huomattavaa eroa kyllä ollut. Kaapissa on vielä yksi Apteekin oma, testailen sillä varmaan huomenna vaikka järkevämpää olisi odottaa pari päivää. Ei vaan taida tämä olematon kärsivällisyys riittää. :D

Testionnea muillekin ja kärsivällisyyttä enemmän kuin itselläni on :whistle: meidän viikko on alkamassa! =)
 
Huomenta!! Kylläpäs täällä on keskustelu käynyt vilkkaana eilen :)

Hissukka kovasti pitelen peukkuja että se viiva siitä vielä vahvistuisi :)

Testasin sitten eilen aamulla varoiksi n. kuukaus sitten puolittamallani citymarketin testillä :) sain kaveriltani kerran testin kun häneltä jäi yli ja päätin sitten kerran huvikseni testailla ja säästin puolikkaan... Tiedän kyllä ettei luotettavuus välttämättä enää ole huipussaan :) No mitäänhän siinä ei sitten näkynyt, mutta pakkohan se oli vielä käydä kurkaamassa roskikseen hetken päästä ja eikös siellä ollut haalea viiva... Uskon kyllä että se oli viivanpaikka eikä mitään muuta mutta onpas nyt tullut koettua roskishaamukin :) toisaalta en kyllä muista nähneeni ekassa puolikkaassa mitään kun senkin myöhemmin tarkistin uudelleen mutta silti uskon vahvemmin viivan paikkaan kuin raskauteen... ens uskalla nostaa toiveita liian korkealle... Pakko oli viedä roskat heti ulos ettei tulisi mieleen tutkiskella lisää sitä testiä :LOL:

Tätiä ei kuulu ja kriittiset päivät alkavat olla käsillä... Nyt on ainakin se varma ettei kierto ainakaan lyhene tässä kuussa, todennäkösesti vielä pitenee entisestään :( kauhea väsymys ja jano oli eilen mutta se voi johtua mistä vaan... nyt mahaa särkee silleen ovelasti joten eiköhän se täti ole sieltä tuloillaan... ei auta muu kuin odotella... Ehkäpä keskiviikkona uskaltais testailla jos siihen mennessä ei tätiä näy eikä kuulu...

Hyvää sunnuntaipäivää kaikille!!!
 
Pahoittelut Päkä ja Pupu tädin tulosta :hug:

Täällä kanssa sellainen tunne, että ihan just alkaa vuoto. Vatsa on turvoksissa, alavatsaa sattuu välillä tosikin kovaa ja vessassa joutuu ravaamaan. Ihan luovuttanut olo :/
 
Rosamunde
Ihanaa sunnuntai-iltaa kaikille!

Hissukalle :flower: :flower: :flower: =) =) =) Toivottavasti mahdollisimman moni tulee perässä.

Ollaan oltu merellä koko päivän. Vieläkin vähän päässä keinuttaa. Aivan mahtava keli oli, ja naama on kyllä nyt punaisempi kuin kravulla. Ei sitten fiksut muistettu sitä aurinkorasvaa \|O Joka kerta sama juttu, kun ekaa kertaa oikein lähdetään merelle päivää viettämään.

Täällä olen kärsinyt armottomista menkkavitutuksista eilen, tänäänkin olisin varmaan, jos oltaisiin jääty kotiin. Ne karseet tätioireet :( Ei oo kuitenkaan menkat vielä alkaneet, mutta kyllä ne huomenna tulee, kellon tarkkuudella, luulen minä. Rinnat on kipeet, ja pinna kireellä, mitään muita vaivoja ei onneksi.

Tottakai tässä vielä yritän toiveita pitää yllä. Ja teidän kanssa jännään loppuun saakka =) Voi Annuli, pahoittelut negasta. Tiedän, miltä tuntuu. Itse tilasin mammaksin testejä, tulevat huomenna. Testaan tiistaina, jos on aihetta.

:hug: pudonneille
 
Lumiuni: älä vielä luovu toivosta! 8 päivää on kuitekin niin lyhyt aika, että tuskin näkyisi vielä testissä. Oireet sinulla kuitenkin niin lupaavat, että luulenpa, että plussaat =)

Kuulostipa Rosamunden päivä aivan ihanalta! Haluaa kanssa merelle...
 
Iso :hug: päkä ja pupu... Paljon onnea ens kiertoon!!!

Tajusin just et yks ja varmasti se suurin menkkaoire puuttuu... Nimittäin mun ei nyt tee yhtään mieli suklaata, tai siis aina ennen ku menkat alkaa ni tulee kauhee suklaan himo :) vessassaki on koko päivän pitäny ravata ja jano on ollu suuri, ei auta muu ku odotella... Huomenna alkaa meiän viikko, jee!! :)
 
Myrsyli
Niin taas vain kävi että täti kaahasi kylään punaisella ferrarillaan. Taidan jäädä taka-alalle joksikin aikaa, ja olla stressaamatta vauva-asioita kesän ajan. Lykkyä tykö muille.
 
caeza
ensinnäkin pahoittelut tippuneille :hug:

omaan napaan: ei oireita..valkovuotoa erittäin runsaasti, mutta siinä kaikki. kierto hieman heitellyt nyt 28-36:kin päivään hormonikierukan jälkeen (poistettiin tammikuussa) ja nyt siis menossa kp 29...

meinasin testata tiistaina, muistelin että joku muukin meinasi????
mites olisi, maanantaina aikovat..jaksasitteko odottaa tiistai aamuun?? testattas sitten porukalla ?

mulle tulee ti noita aconin erittäin herkkiä...jotenkin hieman olen kyynin tärpin kanssa..kai se jotai suojeluvaistoa on..mutta ...

kesälomaa ( ja plussatuulia) odotellen, jaxuja ja halauksia kaikille.

ja kiitos, että saan jakaa asiam kanssanne...jokaiselle!
 
Maanantai 28.5

Tirlittan.............kp24/28..............yk 1,5v.....?.toiveissa
Cruella DeVille..kp 24/28..............yk ?.........? toiveissa
Syliapina..........kp 25/28..............yk1.........1. toiveissa
Tiiti..................kp 26/28-30..........yk ?........3. toiveissa
Lumiuni............kp 26/28-30..........yk 1........1. toiveissa
Vilja.................kp 28/26-40..........yk 4........1. toiveissa
Hissukka..........kp 28/35...............yk 1........2. toiveissa
Amalia.............kp 29/28-32..........yk 2........3. toiveissa
nanna81...........kp 29/29-36..........yk 6........1. toiveissa
Mouse..............kp 30/29-33..........yk 6........1. toiveissa
Annuli81...........kp 30/28-35..........yk 2........1. toiveissa
caeza...............kp 30/32?.............yk 4........3. toiveissa
Alisa................kp 32/32-34..........yk 6.........1. toiveissa
Miuku79...........kp33/28-58...........yk 4.........1 toiveissa
Gataa..............kp 38/37-39..........yk 3.........1. toiveissa


Pudonneet :hug: :
Inkku 83
Nappi
Päkä
Pupu76
Myrsyli
Rosamunde

Haamuilijat: :flower:
Hissukka

<br><br>
 
Huomenta ja hyvää maanantaita kaikille! Ja onnea hissukalle haamusta :flower: ! Tänne ei mitään kummempia kuulu, alavatsalla kouristelee sillon tällön mutta sen kummempia menkkaoireita ei vielä ole. Pitää yrittää tuonne loppuviikkoon odottaa kuitenki testailun kanssa.
 
caeza
täälläkään ei mitään..ei menkkaoireita, eikä oireita mistään muustakaan vaikka kuinka koetan kuvitella, ei niin ei!

Mites meidän haamuilija, joko viivat vahvemmat? *pitää peukkuja*

en tahdo olla negatiivinen ja toivon parasta et pienokainen kestää matkassa, viimekuussa itse tein 3-4 haamua..kunnnes sitten alkoi menkat..viivat ei siis minun kohdallani koskaan vahvistuneet =(

testit tulevat huomisen PÄIVÄPOSTIN mukana, eli pissimättä koetan olla aina sinne klo 11 asti..

saap nähdä onnistuuko. muutoin vapaapäivää viettelen lasten kanssa =)

PLUSSATUULIA ja nythän se on MEIDÄN VIKKO! harmi ett' jokunen on jo pudonnut, toivotaan paljon onnea heille ensikiertoon ja meille muille plussaa vielä tähän kiertoon =)
 
Kopioin taas omaa tekstiäni keväthaaveilijoista, kun on olevinaan vähän kiire...

Heippa, taas pienessä kiireessä, miehellä on lomapäivä ja pitäisi mennä remonttia tekemään...

Uusi testi on taas tehty :D ja uusi haamu saatu. Testinä nyt Apteekin oma, joten nyt uskallan jo tuohon luottaa, viiva oli selkeä vaikka haaleampi kuin testiviiva. Kyllä tässä raskaana ollaan! =) :heart: Laitoin testistä kuvankin profiiliin niinkuin lupasin, vaikka kuva onkin tosi epäselvä :ashamed: en saanut tuota kameraa tarkentamaan kunnolla. Mutta näkee siitä jotain... otan sen varmaan myöhemmin pois profiilista kun on niin huono kuva, käykää kurkkaamaan ketä kiinnostaa.

Raskausoireita alkaa ilmaantua tosissaan. Janon ja väsyn lisäksi nyt on iskenyt huono olo, saa nähdä koska alkaa laatta lentämään, sitä ei esikon raskaudessa tapahtunutkaan... lisäksi on ilmestynyt ummetus :ashamed: ja sen myötä tosi kipeät peräpukamat \|O kuinka nekin voi jo iskeä, vaikka ei ole vielä edes rv4 kasassa! Täytyi käydä aamulla apteekissa hakemaan niihin voidetta ja sain taas tarpeeekseni meidän pikkuapteekin kovaäänisestä myyjästä. :whistle: Kähisin hiljaa että tarvitsisin raskaustestin ja mies karjui kuin vääpeli TÄÄLLÄPÄIN, MILLAISEN RASKAUSTESTIN HALUAISIT ja johan varmaan on tiedossa kylällä että täällä ollaan pieniin päin. Samalla hienovaraisella tyylillä neuvoi peräpukamarasvojen kanssa, voi että hävetti! :LOL:

Eli sorruin vielä yhden testin ostamaan vahvan viivan toiveissa, teen sen joskus loppuviikosta, torstaina varmaan. Sitten saa testailu riittää. :D

Nyt täytyy kiiruhtaa, plussatuulia puhaltelen vielä! :whistle:
 

Yhteistyössä