PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Noppis
maaruselle suuren suuret onnittelut! :heart: :flower: Sitten vaan masua kasvattelemaan! :heart:

Mutta hei tytöt, ei mua tarvitse ihan vielä lohdutella, en oo kp 24/30 vielä heittänyt kirvestä kaivoon! :D Ja sitä paitsi, tänään sain testiin tällaisen
Testi dpo 8-9
En tiedä näkyykö teille muille, mutta silmin siihen tuli ihan selvästi haalean haalea viiva, jonka mieskin näki. Tosin tuli ehkä vasta testiajan jälkeen / kuivuttua. Ja tosin, näihin samoihin testeihin mä viimeksikin sain ties mitä viivoja, vaikka en ollut raskaana, mutta tämä on erilainen kuin ne. Toivossa on kuitenkin hyvä elää...

Sori testi vähän epämääräisen näköinen, kun piti sitä tietty räplätä ja käännellä ja muovitkin irti repiä... :D
 
maarunen

Uudet, tervetuloa joukkoon! :)

Noppis, Hani- ja Latte Toivotaan että negat muuttuis plussiksi!

Itse täällä vielä elättelen toiveita plussan suhteen. Normaalisti mulla jomottais alaselkää ja alavatsaa näihin aikoihin ennen menkkoja. Toivotaan toivotaan..
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja maarunen:
Noppis: Ihanaa! Kyllä toi haalea viiva on. Jee!!! Onnea, toivotaan, että vielä vahvistuu. :heart: :flower:

emmaa: Täällä on peukut pystyssä! =)
komppailee maarusta.. :) :heart: :flower: :flower: :heart: jospa nyt...

kävin itse tilailemassa nyt niitä ovisliuskoja.. jos opettelisin testailua kunhan saapuvat jossain vaiheessa ensi viikolla :D :whistle:
nää rättikset on kyllä selkeespi pidemmät ja runsaammat kuin mitä edelliset pari kertaa on olleet.. :D yök ketä kiinnostaa mut kiva sinänsä, ehkä se tästä nyt rutinoituisi.


 
Moikka kaikille! :)
Täällä on vedetty niin kauhee parin päivän työhässäkkä etten oo koneelle ees ehtiny pirhana! Mut sen verran ehdin et on ehitty miehen kans "laatuaikaa" viettää.. ;) toivottavasti tuottaa tulosta :)
Hei onnittelut maarunen ja toivotaan et nyt pikkanen pysyy matkassa =) :flower:

Mulla tuohon Galluppiin et neiti tosiaan syntyi 22.2.2007 klo 6.20 rv38+0 naistenklinikalla. Syntymämitat oli 3120g ja 48,5cm ei onneks kauheen iso neiti tullu kun synnytys oli meikäläiselle ihan tuskaa siitä lähtien kun säännölliset supparit alko... :(
Mulle laitettiin epiduraali mutta se meni väärään paikkaan koska en pystynyt olemaan paikoillani kovien supistusten kourissa. Eli se ei siis toiminut. ilokaasun avulla sit tytön pihalle pungersin.mut sillon ei kyl naurattanu... Repesin aika pahasti vaikka eppari tehtiin, Tikkejä tuli sekä sisä että ulkopuolelle. Istukka ei irronnut itse vaan se irrotettiin käsin ja voi helv.. sitä kipua! |O siis todella huusin kun sattu niin perkeleesti! ja mies vierellä pyytää ja anoo että eikö sitä voi nukuttaa siksi aikaa kun kipu on noin kovaa. Mut ei voinu kuulemma. :( mul tais olla joku masokätilö siinä paikalla.. Mun huuto oli sille kun jotain ihaninta aariaa vissiin..
No kokonaiskesto oli sit loppujen lopuks 4h 23min,josta ponnistin 44min. Seuraavan soisin tulevan pienemmällä ponnistusajalla kyl... =)

ON: Mulla on ihan sellanen tunne kun mulla olis virtsatietulehdus. Jännästi kirvelee ja tuntu ihan siltä kun olis mut taas toisaalta ei tunnu.. Ihan outo tunne kyllä. Ei sen kyl pitäis johtua liiasta "höyläämisestäkään" :LOL: kun ei nyt oltu kovin yliaktiivisella tuulella mun töiden takia. ;) Saas nährä,meenkö apoteekkiin ostaan testiä vai antibioottikuuria.
Voi elämä.viel pitäs jaksaa lattiat luututa,mut ei sit niin millään jaksais... virtanen vähissä. Pakko kai se on. :ashamed:
Hyvää perjantain jatkoa teille naiset! Olihan tässä jo tarpeeks vapaa-aikaa kun hetken koneella istuin. :kieh:
 
Maarunen: Voi ihanaa, huitsin paljon onnea!! :D :D :D

Noppis: Kyllä tuo minunkin mielestäni haamulta näyttää, varovaiset onnittelut! :D

Galluppiin:
Meidän neiti syntyi rv 41+4, synnytyksen kestoksi on kirjattu 6h, joista kaksi ehdin olla sairaalassa. Spinaalipuudutuksella mentiin ja ponnistusvaihe kesti 15min, väliliha leikattiin. Kaikenkaikkiaan synnytyksestä jäi ihanat muistot :heart: . Ei sattaunut läheskään ollenkaan niin paljon kuin pelkäsin, tahtoo uudelleen pian synnyttämään! :D

Tänään, kierron puolivälin tietämillä, on tullut ihan vähän tuhrua :eek: . En muista että ennen esikoista olisi tämmösiä tuhruja tullut kesken kierron. Mitähän mahtaa olla, onko valistuneita arvauksia? Minähän se täällä jo innolla mietin että voisko se olla kiinnittymisvuotoa, mutta tuskimpa sentään... :ashamed: Voikos oviksen tietämillä tuhrutella??? :saint:
 
Heissan kaikille piiitkästä aikaa... Tervetuloa kaiklle uusille!!!
Pahoittelut/onnittelut tädistä niille joille se riesa/haluttu vieras tuli käymään :hug:
Ite olen ollut nettipimennossa kun kone on ollut töissä ja ite maannut sängyn pohjassa nyt jo neljättä päivää. 3 päivää 39,7 asteessa kuumessa ja nyt on vaan 38,5. Tänään mies toi koneen kotiin ku en enää jaksannu katella telkkaria. Ja tätikin sitten saapui tänään. Voi v*^`??=!!!! Olin kylläkin varautun siihen sillä sen verran kova kuume nyt on ollut et, jos siellä jotain olis kiinnittynyt niin tuskin kyllä niissä olosuhteissa siellä pysyis. Eli mulle voi laittaa kp 1/30. Nyt on pakko taas käydä makuulle.... Heissuli vei...
 
tais varmaa sit täti tulla? :ashamed: Ku aamulla tosiaa vähä tuli mut sit 16.00 aikaa alko tulee enemmän et rätti piti olla sit kohta hirvee mahakipuki et särkylääkkeen otin. Joten saa testaaminen sit jäädä..eli kierto oli 32 merkataan nyt kp 1/32 Vai mitäs aattelette? et laitetaankos?

Saunassa kävin just, miehen kaa tänää tapeltu ja sit siel kotona siivottii kämppä ja roskat tms ylimääräiset rojut.
rupes väsyttää. Sai touhuttuaki päivällä hullun lailla.Huomenna vielä leikata nurmikko sit ois kaikki OK.Mietin et jos lähtis kylästeleen huomen ja sunnuntaina mut saa nähä jaksanko.
 
Onnea Maarunen!!

Noppikselle kovasti +++vahvistumistuulia!

Mulla varmasti täti tulossa. Jotenkin tuntuu uskomattomalta, ettei voi meille se vauva tulla :ashamed: Onneksi sitä ei tähän hommaan ryhtyessään tiedä, miten kauan tässä menee. Jos oisin syksyllä tiennyt,että ei oo jouluvauvaa meillä, ei ehkä edes kevätvauvaa niin ois kyllä lentänyt kirves kaivoon... Että sellaiset tuntemukset täällä. Ja menkat ei oo ees alkanu vielä :D
 
Huomenta! Johan oot ehtinyt aikaisin paivittamaan Hani! :)

Kun ehdit, vaihdatko mulle KP1 ja siihen kierron kestoon vois vaihtaa n 26... etta sellasia hyvia uutisia oli mulle tarjolla heti aamusta... :(

Joka tapauksessa- paljon onnea Maarunen ja Noppis!!! :flower:

Mina vaivun nyt vahaksi aikaa itsesaaliin ja v*&^£% een... :wave:
 
Tosiaan nyt Kp 2/32 :( Noh kyllä se plussa tulee vielä :) en ota stressiä, nautin nyt kesästä ja töistä et saan olla onnellinen et mulla on töitä. ku tuos keväällä maaliskuussa alko näyttää et en sais töitä mut sit rupeski tulemaa työtä. huhtikuusta asti olen ollut töissä =) Ihanaa ku tietää et rahaa tulee!

Sitäki mietin yhden kaverin kans ku pitkää meses juteltii yö 1.00 asti :) Jos syksyllä viimeistää tärppäis vauva nii koulu ei pitäis jäädä kovin kesken et jos LA sattuis olemaan vaikka kesällä niin saispa ainaki paperit kouraan.Sit ei tarvis ku jäädä vain mammalomalle sit loman jälkeen töihin.


nyt vois jotain aamupalaa syödä ku 20 min sitten heräsin :LOL:
 
mulla on menkat kateissa. voihan pietarin perse sentään. just ku ootin et pääsis sit tikuttaa. voi olla et venyy tosi pitkäksikin #%!"#? (painokelvotonta tekstiä )

Noppis sä olet nyt elävä todiste siitä, että ihmeitä tapahtuu. toivotaan et kaikki menis nyt niinku toiveissa on :flower:
 
Onnea uusille plussaajille, ihanaa :flower:

Mä testasin aamulla negan :( eipä yllättäny, eihä oo mitää oireitakaa. Huomenna tai viimeistää ke pitäs tädin sit taas tulla |O

Meilläkin toiveena oli et olis ollu alle 2v ikäero lapsilla, onha täs viel pari kk aikaa, mut enpä tiiä... Ei oo ku vasta 2yk ja jotenki tuntuu jo nyt toivottomalta. Ehkä se on toi vasta testattu nega kun taas tekee alakuloseks.

Galluppiin, meidän neiti synty 20.5.07 klo 21.36 rv42+0. 4480g ja 53cm. En tiedä mikä on merkitty kestoksi, mut klo 03.02 heräsin yöllä (vajaan tunnin unien jälkeen!!) suppareihin ja aamulla just kun sairaalaan mentiin (yliaikais kontrolli oli muutenkin) niin just sopivasti loppu supparit. Sit vähä käynnisteltii ja tehoskin hyvin, ainoo et ei missään vaiheessa auennu paikat enempää ku 4cm. Vauvan sydänäänissä oli jotai häikkää myös niin päätyivät sit kiikuttamaan mut leikkuriin. Ihan hyväkin, meinaan varmaan johtu se aukeamattomuus siitä et neiti kuitenki aika iso oli. Onneks en siis joutunu pungertaa sitä ulos :whistle:
Hyvät fiilikset jäi, ainoo et vähä harmittaa et tuli se epiduraali otettua, kätilö monta kertaa tuli kysymään et eikös nyt oteta se, vaikka musta tuntu et olisin jotenki kestäny viel ilmankin. No, sinänsä samahan se oli ottaa kun leikkaukseen päädyin, mut en sitä sillon tienny. Ens kerralla en ota, ennenkun oikeesti todella siltä tuntuu. Toiveikkaasti jo ens kerta mielessä, ehkä se joskus viel tuleekin :)

Nyt pakkailemaan kamoja, ens vkl muutetaan. Oon kokonaiset 3 laatikkoa saanu jo pakattua! :kieh:
 
Noppis
No heh, kiitos vaan onnitteluista, tosin aika lailla liian aikaista niille taitaa olla. Mulla on ihan sellainen olo, että varmaan onnistuin jotenkin sössimään sen testin, ja itse aiheuttamaan sen viivan siihen. :ashamed:

Hani- vaikka viiva vahvistuisikin, niin ei se nyt sentään ihan ihme olisi? :D Vai meinaatko sitä, että ekalla yk:lla onnistuisi? Toki olis kyllä ihan sairaan ihanaa, jos niin kävisi. Meidän lapsille tulisi puolentoista vuoden ikäero. :heart:

Mies sanoi, että maanantaina tehdään seuraava testi. Sinne saakka pitää nyt siis jaksaa odotella sitä, onko viiva vahvistunut tai edes toistettavissa. :eek:

Hani- toivotaan, että menkat tulisi pian, tai että niiden poissaololle olisi hyvä syy. =)

aurinkoinen äityli ja Halfcafnonfatlatte pahoittelut tädin tulosta. :hug:

sunnuntailapsi jaksamisia sinne! :hug:

Santessalle pahoittelut tädistä ja toivottavasti paranet pian, entistä ehompana ja valmiina uuteen taistoon! =)

Talvitie en tiedä sen paremmin, mut oon lukenut että joillain voi tuhrutella oviksen aikaan.
 
Noppis
Hani- totta ettei oo menkat alkaneet vielä, mutta ovishan tapahtuu ennen menkkoja, ja lääkäri vahvisti 15. päivä oviksen juuri olleen, joten sikäli eka yrityskierto tässä on siis meneillään. =)

Mutta mutta, ei saa puhua vielä raskautumisesta, saattoihan se olla vaan joku virhe testissä tai viivanpaikka. :ashamed: Maanantaina olen sitten viisaampi, toivottavasti.
 
Gallup: Poika syntyi 3.6.2005 kello 21 jotain... Poika oli 51cm ja paino 3855g.Syntyi 42+0 ja synnytys kesti 5 tuntia ja oli tuskaa. Mulla siis synnytys käynnistettiin ja kaikki meni päin persettä. Kohdun suu aukes sen 10cm tunnissa ja oli kivutki sit sen mukaset, huhhuh!! Pojan sydän äänet romahti ja kätilöt (3kpl) alko tappeleen, et mitä tehään. Kaksi olis halunnu leikata ja yks vaan päätti että se revitään väkisin ulos. No niimpä se revittiin... eli siis repesin kohtalaisen pahasti tuolta alakerrasta. Haava myös tietty sitten tulehtu ja kotiin päästyäni KAIKKI tikit petti. Eli tuloksena oli ammottavan syvä avohaava pemppa-aukkoon asti. En siis istunu puoleentoista kuukauteen. Vuoden verran meni ennen ku parani kokonaisuudessaa. Ja yhä tulee kipuhetkiä arpialueitten ääripäihin... että niin kivat kokemukset mulla. Oon monesti ihmetellyt, et miten ihmeessä ees haluun lisää lapsia!
 
Onhan tämä touhua....enpä ole varma onko täti tullu kylään vai ei. Pientä vaaleanpunasta vuotoa tänään tullu, ei yhtään menkkojen näköstä. Siis hyvin vähän. Vattaa juilinu koko viikon.
Testi oottaa auton hanskalokerossa, en viitti vielä tehä ko sisko on huomiseen asti kylässä. Pitää toivoa että tää vuoto ei voimistus yhtään...oon vähän kysymysmerkkinä. Hiivatulehus iski ja canesten puikon laitoin eilen, tuskimpa tällä on vaikutusta asiaan :/ Katellaan...
 
Noppis koska testasitkaan viimeks? ku eiks sanota et 3 päivän päästä ois lisääntyny hcg hormooni, et sillai vois laskea. jos malttaa oottaa siihen asti :D

meidän pojan sylikummista tuli eilen illalla iskä :heart: :heart: :heart: laskettuna päivänä tyttö syntyi, tarkka neiti siis =)
en ole vielä häntä nähnyt, mut voin kuvitella mitä sit käy kun mulla on todellakin ihan mahdoton vauvakuume :eek: :eek:

äitikompleksi voihan olla että oletkin raskaana :D joissain raskauksissa tulee ihan alussa tollasta vuotoa kun menkkojen olis pitäny alkaa. minullakin tuli pojasta sillon.
 
Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja äitikompleksi:
Mama-84 aika hurja toi sun synnytys! Hiljaseks vettää...
Sanos muuta... aika kauhea juttu, ei parane näin vauvakuumeisena alkaa edes ajattelemaan moisia... :eek:

Kiitos äitikompleksi! :D

Hani- itse olen lukenut, että 2-3 päivän välein, joten jospa se viiva olis jo vähän vahvempi huomenna (jos on ollenkaan olemassa). Testasin siis viimeksi 2 päivää sitten. Musta tuntuu, etten pysty keskittymään mihinkään jos en testaa! :D
 
mama-84 Voi hurja! :hug:

Mä en muista tuliko mulla vuotoa ku typyä rupesin oottaa. ei varmaan. tänää sit oltii kotia laittamassa. nurmikko leikattii ja maalatii vähä kohtia tms.. et onpi huomenna edustuskunnossa. Mietin tässä jospa huomenna lähtis sinne kylästeleen. Ihanaa ensviikolla 3 päivää koulua sit on OHI!jee!

onkos kukaa seuraanu euroviisuja?
 
Noppis
Ei ois pitänyt testata... ei se ainakaan vahvistunut ollut yhtään. :'(
Oikeesti oon ihan varma, et se menee kesken, miten voiskaan jatkua, kun mun kroppa ei saa yhtään lepoa? Kärsin pahasta unettomuudesta siis ja tyttökin vielä heräillyt koko viikon jatkuvasti. :(
 

Yhteistyössä