PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Maarunen: onnittelut haamusta! :flower:

Pääsen testailemaan vasta viikon päästä. Kylläpä testit polttelee tuolla kaapissa, mutta yritän hillitä itseni. Jotain ihme nippailua ollut oviksen jälkeen, ensin lähinnä oikealla puolella ja tänään myös vasemmalla.

Ja gallupiin... Tyttö synty viikolla 41+2 käynnistyksellä hiukan ennen puolta yötä. Mitat 4110 g ja 51 cm. Synnytyksen kesto noin 9 tuntia ja ilokaasulla ja kohdunkaulanpuudutteella mentiin.
 
Gallupiin: poika rv 37+6 s.7.10.06 2805 g ja 47 cm. Edellisenä päivänä oli ultrassa todettu niin pieneksi ja lapsivettä vähän, että oli mahdollinen käynnistys maanantaille mutta yllätykseksi älysikin syntyä ihan itse lauantaina. Kokonaiskesto 12 h josta 2 h odotettiin että epiduraali häipyy ja pääsen ponnistamaan, annettiin siis liian myöhään. Ponnistus 27 minuuttia eli vähän mutta tuntui piiitkältä :D

Mulla sama tilanne kuin Noppiksella,kylmää ja pissittää kamalasti mutta ei muita oireita, joten ei siellä masussa mitään oo :ashamed:

Maaruselle peukkuja pitelen :)
 
Maaruselle vahvistumisia!!!

Galluppiin... Tyttö synty 40+1 30.9.2006. Klo 15.26. Avautuminen 8 tuntia, ponnistus 56 min. :eek: .
Puudutuksena oli spinaali. Ihan hyvä maku jäi. Ambulanssimatka kesti 3 tuntia, matkaa on sen verran. Se oli aika tuskaa!!!! |O
 
G meidän poika päätti tulla maailmaan rv 36+3. 10.5.07 kello 10:47.
painoi 2660 ja pituus 47 cm.

synnytys kesti 13h joista 17min ponnistin. kaikin puolin helppo synnytys pari pientä pinta tikkiä tuli. en olisi halunnut mitään puudutuksia mut oli niin helv... tillinen selkäsärky et kätilö ehdotti epiduraalia. ei se kyllä mitää auttanu. ens kerralla jos menee vähänki samanlailla. en ota mitään.

tässä ollaan pähkäilty et miksen raskaudu ja syy taitaa olla toi kun en oo 13kk nukkunu yhtään yötä. aika stressaavaa yrittää saada toi meijän poika ees vähä nukkumaan.
ens yönä alkaa meitin omatoiminen unikoulu kun mies on lomalla. siirretään poika samalla omaan huoneeseen. jos ei viikossa parane ni sit kiikutan pojan tyksin unikouluun. hirvittää kyllä kun tietää mitkä huudot tästä seuraa, vaan kyllä huutoa olis muutenki.
 
pilkkis mihis sä oot hävinny. et oo hetkeen kirjoitellu.

niin ja Maarunen tsemppiä nyt tooodella paljon. mullakin on vahva usko, että nyt onnistuu =) :heart: =)

(.) sain pääni pidettyä ja en testannu. mitään oireita ei kerran ole ja mäkään en halua sitä negaa saada. tässä vaiheessa kiertoa taas ootan niitä menkkoja et pääsen ens kierros tikuttaa ovista, ekan kerran elämässä :whistle:
jos menkat tulee myöhässä ni aion ton testin sitte tehä, mut mun kierroista ei kyl tiiä miten kauan kestää viimeks oli 27/28 et se täyttyy pian.
 
Moi kaikki! En ole kirjoitellut, mutta luen kyllä juttujanne ja jännitän, iloitsen ja harmistun puolestanne aina tilanteen mukaan :)

Mulle ei kuulu muuta kuin että kp 1 rapsahti mittariin. Tuskin tarvii tunnelmista erikseen kertoa... sen verran sanon että yllättävän paljon ahdistaa se ettei mun lapsille ehkä tule pientä ikäeroa niinkuin toivoin. Pitäis ajatella että väliäkös sillä kunhan joskus tulee, mutta tiedättehän nää se-aika-kuukaudesta-tunnelmat. Ne on synkeet.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja onnea matkaan!! :)
 
AAM
maaruselle onniksia ja toivottavasti haamu vahvistuupi ja pikkuhaamu pysyisi ruodussa ;) :heart:
Gallup: poika syntyi 07.02.2007 ke aamuna 9.23 /jorvissa/4030gr/52cm. Selvisin itse epiduraalilla ja epparilla, hävyttömän hyvin meni täytyy sanoa kun en tuntenut varsinanaisia ponnistussupistuksia=REAL PAIN lähes ollenkaan koska mulla meinas tajua lähteä kun tunsin mitä on olla 8 cm auki.. :) muutuin valkoiseksi ja kätsä kysyin voinko hyvin ? no sanoin että taitaa olla aika vippaa piikki selkänikamien väliin ja ÄKKIÄ.... (saa rivien välistä lukea että kipu tuntuu mulla tajunlähtönä ja huonona olona, ei niinkään sellaisena kipu-kipuna, esim hammiskessa hermoonporaus :D ) no ´sitku oli piikin saanut ja epid vaikutti niin kaik oli taas hyvin ja naureskellen meni loppusynnytys.. olin kuin jouluomena :LOL:
 
moii.. ilta töissä taas... huominen ilta sit on pitkä vapaa! mut tosiaan koko kesä töitä on ja töissä sanoivat et syksyllä voit jatkaa jos mulle vaa sopii =) Tottakai sopii!

Niin vasemalla puolella on koko illan juilimista ollut.. mitäköhhä se ois?ei ainakaa ovis voi olla.. oisko kiinnitys kipua vai menkat tulossa? :ashamed: no vloppuna testailemaan jos täti ei yllätä
 
tervetuloa maruzella

Mää kans pian nukkumaan jos vaan saan unta. mut mahaa nippailee ja juilii et se häiritsee unta :LOL: nälkäki kurnii välillä. Oisko nää sit iha kuvittelu oireita? vai oisko oikee vatsatauti tulossa? :|
eipä sitä tiedä, noh vloppuna testiä kehiin ja katsotaa mikä on tulos ja sit mietitään seuraavaa siirtoa.
 
Emmaa, Lumikuningatar ja Rusty


Rusty kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa. Tulehan useemmin ilmotteleen itsestäsi!


maarunen laitahan viiva vahvistumaan. Oikein paljon onnea ja toivotaan että se ihana rakkauden hedelmä pysyis nyt matkassa mukana!!!


Nyt kaikille tasapuolisesti hyvät yöt.
 
Tervetuloa uudet!

).( vieläkin tuhruttelua, nää on tän vuoden pisimmät menkat! Pidän sitä positiivisena merkkinä hormonitoiminnan lisääntymisestä. Taidan ostaa tähän kiertoon ne ovistikut ja kattoa löytyiskö mitään. Edelleen TJOT-linjalla koitan pysyä, jotta "tekemisen ilo" säilyy :LOL:
 
pakko nyt tulla tänne purkaa tuntoja |O |O |O
tuolla kesämassut pinossa missä ennen kirjoittelin saman ikäisten vauvojen äitien kanssa. ni siellä tulee hirveää tahtia uutisia plussauksista ja uusista sisaruksista. mua suoraan sanoen RAIVOSTUTTAA :kieh: kun itse on "kuulunut" heihin ja yritetty tätä kakkosta ilman tulosta. voi prkl!!!!
 
maruzella tervetuloa!


Voi teitä Latte, Hani- ja Noppis
toivotaan että plussiksi muuttuis ja jos ei vielä ni sit seur kierrossa ainaki. Kuumeilu ei aina todellakaan ole sitä ihanaa ja onnellista yrittämistä... :(

Tässä lähetän meille kaikille toivottomille kuumeilijoille ihanat kukkaset. Eiköhän me olla kaikki se ansaittu! *ojentaa*
ps. pitäkäähän niistä hyvä huoli :LOL:
 
Eka piikki pistetty tänään, iiks! Ei se sattunut mutta itseään ON
kamalaa pistää.. muuten en neuloja pelkää, olenhan pelannut
niiden kanssa työn puolesta. Tästä se nyt kumminkin sitten alkaa -
vihdoinkin!! :D

Vielä lisään synnytyskertomukseen että mä sain epiduraalin ja
vielä lisäannoksenkin. Oltuani synnärillä n.15tuntia, kätilö
sanoi että saat alkaa ponnistaa niin minä hölmönä kysyin
että nytkö jo.. :LOL:
Epparia ei leikattu, eikä se revennyt mutta pari tikkiä tuli muualle
pienten repeämien vuoksi. Puolivuotta synnytyksestä
alapäätä sitten korjailtiin leikkauksessa, oli liiankin hyvin umpeutunut. :snotty:
 
Iltaa tai yötä tänne :LOL:
Meidän neiti kävi tänää neuvolassa ja mitathan oli 76cm 8900g et hoikka pimatsu. :p Eikai tässä muuta kui vloppua odottelen ja mietin tässä et testailenko sunnuntaina vai aiemmin'?Kp 32 menossa.

Ihanaa ku vapaat aon mut tekemistä piisaa ja menoja. Ensviikolla koulua ma-ke sit vapaata. Miehellä töitä tms.

Kiitos sipuli81 kukista :heart:

Kauniita unia mammat!Plussapuhureita sirottelen kaikille :D
 
Hani, Halfcafnonfatlatte, Noppis :hug: Jaksamista teille! Tiedän, että on raskasta ja varsinkin kun takaraivossa kummittelee se, että haluaisi pienen ikäeron lapsille. Mekin on yritetty nyt puolivuotta ja ehkäpä nyt tärppäsi. Toivotaan, että teillekin kohta se plussa tulee. :hug:

Sipuli: Kiitos viivan vahvistumistoivotuksista. Taisi tehota. =)

Eilen viiva oli vahvistunut ja tänään tein digitaalisen testin, jonka tulos ei kyllä jätä arvailuja. Tässä testi Toi digitaalinen testi on kyllä todella kätevä. Mutta tietysti paljon kalliimpi kuin noi liuskatestit. Nyt mulla olisi rv 3+6, joten vielä on todella aikaisessa vaiheessa. Mutta näin pitkälle en päässyt niissä kemiallisissa. :heart:
 
Iitukka piikitys onnea! Toivotaan myös että se olisi sen väärti!!!
Minusta ei kyllä olisi ihteäni piikittään... hui. :LOL:

maarunen onnea vielä kerran!


G: mulla oli sektio synnytys viikolla 34+4. reilu parikiloinen poika ja 43cm pitkä.
 
moi.. aamulla sit 9.30 menin vessaan ja pyyhin joten verta vähä tuli. JOko se täti tuli vai onko kiinnitysvuotoa?Oliko muille tullut mitää tälläistä?

Vähän vaivaa et pitääkö testi tehä vai odottee seuraavaan kiertoon?
Mies lähti kaverinsa kans meidän kotia siivoo pihaa saahaan ne romut pois tms sieltä. Typy nukkuu, ajattelin sit käväistä varmaa kaupungilla kiertelemässä, jos jotain tarttuis matkaan :p

nyt kait pitää vain odotella? :ashamed: ei kyllä oo yhtää menkkamainen olo
 

Yhteistyössä