PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

Nennu08 mulla on synnytyksen jälkeiset kierrot olleet yleensä pidempiä; ennen esikon raskautta ne pari kiertoa, jotka ehti pillereiden lopetuksen jälkeen olla, olivat kutakuinkin 28 päivää, ja nyt taas synnytyksen jälkeen ollut jotain 29-32 pv. Ihan eka synnytyksen jälkeinen kierto tais olla 35 päivää (mulla alkoi heti menkat imetyksestä huolimatta), siitä sitten kierto pikkuhiljaa lyhentynyt.

Mun käsittääkseni lämmöt ei nouse, jos ei ovuloi. Mutta :attn: kyse on siis aamulämmöstä, joka pitäisi mitata joka aamu samaan aikaan ennen ylös nousemista, sanoo lukuisat nettilähteet. :)
Tosin oon itse mittaillut usein esim. iltaisin, ja silti huomaan sellaisen juurikin puolen asteen lämmön nousun oviksen jälkeen. Normaalisti mulla on 36,6-36,8 ennen ovista ja nyt on ollu 37,1-37,3 astetta oletetun oviksen jälkeen.
 
AAM
Kesis ja muutkin pian plussausta odottavat... testi odottaa kaapin päällä 04.08. työaamuun asti :D haluan tehdä ikimuistoisen työhönpaluun lomalta. Silloi ois O:sta niin 14 päivää.. näkyisköhän plussat jo, who knows... ?
Ha mulla on vielä "iltavuoro"-viikko joten klo 9 pitää olla töissä :xmas: heh tosi iltavuoro :LOL:
*ts. yritän sinnitellä sinne asti niin katsotaan miten eukon käy*
 
Cassy! :heart: Hienoa, että kaikki on siis ilmeisesti hyvin! :) Toivotaan, että siellä on pieni papunen kiinnittymispuuhissa :heart: Mä tulkitsen tuon verisen vuodon kiinnitymisvuodoksi


Joo, mulle sopii kyllä nyt heristää sormea
:D Tällä hetkellä mä oon vakuuttunut, että testaan sitten vasta lauantaina jos on enää aihetta. Toivottavasti vaan sisäinen testihirviöni ei saa siihen mennessä yliotetta ja yllytä testaamaan
Mulla meinaan kävi mielessä, että pitäiskö hakea herkempi testi... eihän tän näin pitänyt mennä. :D
 
Cassy tuohan oli huojentavaa tietoa =) . Miten tää lääkäri alkoi epäileen moista rypälehässäkkää ylipäätään? Oliko sulla lääkäri varattuna jo aikasemmin ja se tuli nyt esille, (ei oo tarkotus tunkeilla :saint: )? Pidän sulle peukuja!!
Kesis testasin negan kp 31 (dpo15/16) ja plussan sain vasta kp38, en kylläkään testannut siinä välissä mutta kuiteski. Peukut jäykkänä istun täällä :heart: .
 
Kesis kuule arvaa vaan mitä kaikkea mun mielessä on käynyt tänään. :snotty: Mäkin tulkitsen sen kiinnittymisvuodoksi, mutta jos ei se pystykään kiinnittymään. Vaan minä aion olla sissi ja odotan lauantaihin asti! Kysymys kuuluu, jos en ole raskaana niin mikä hitto mua vaivaa?

Rimata peukut jäykkänä. :LOL: Kiva ilmaus. Lekuri epäili sitä todella voimakkaiden r-oireiden takia. Soitin aamulla ä-neuvolaan ja kysyin onko siellä joskus kuulleet että ne voisi tulla niin aikaisin. Käskivät mut sitte päivystykseen jne. Päivystyslääkäri soitti vielä gynepolille tutkittuaan mut, sieltä sanottiin että verikokeeseen ja jos ilmenee jotain niin kiireellinen lähete tutkimuksiin.
 
Allusmamma ooh ihailtavaa suunnitelmallisuutta ja mielenlujuutta!
Kyllä silloin luulis näkyvän.
Miten herkällä testillä testaat? Huh, mullä näköjään meni koko homma ihan lekkeriksi kun mies palasi töihin lomien jälkeen, on ilmeisesti ihan liikaa aikaa taas miettiä omaa napaa ja tehtailla raskausoireita.
 
rimata kiitos peukutuksesta ja tsempistä :heart: :)

Cassy Aika sissi sä kyllä oot! Mun tekis mieli laittaa lukkoon se lauantai mutta pelkään että joudun taas syömään sanani jos niin teen :kieh: Mä en tainnu olla paikalla kun itsehillintää jaettiin :snotty:
 
AAM
Rimata :LOL: :LOL: *tikahtuu*
Cassy kivenkolossa asuva yltiöoptimisti kertoi juuri toisen käden tietoa että se on kiinnittymisvuotoa.. :xmas: (tahdomme siis uskoa häntä)
Kesis jotai noita david´s ja onesteppejä... ihan hanurista ko näyttävat yhtä viivaa alvariinsa... :D :kieh: :kieh: pitäisköhän tehdä reklamaatio-- äh ne kuite ohjais se mulle takas ja sanois et lähetä se *****us..
|O okei joku raja...
 
Allusmamma juu en missään nimessä kyseenalaista äärimmäisen luotettavaa tietolähdettäsi. :D Mä taidankin muuten tehdä valituksen kun ei ne osaa siellä labrassa testata mulle oikeenlaista tulosta. Jos säkin kerran reklamoit pisi-testeistä. :LOL:


Nyt nukkumaan. Olis ehkä syytä hieman rauhoittua.
 
Cassy, okei, yritetään! =)

Allusmamma :LOL: joo mun mielestä pitäis saada rahat takas jos testit ei sitä plussaa näytä. Nehän suorastaan lupaa näyttää positiivista viimeistään samana päivänä kun menkat ovat jääneet pois :D
 
Morjens kaikki uudet ja vanhat! Loma oli ihana mutta aivan liian lyhyt, ja Kesis, mulle voi päivittää kp 16 ja yk 7. Viime kierrossa ei ollut ovista, eikä oo tässäkään kierrossa vielä näkynyt.

Heinäkuussa näyttää olleen hurja plussabuumi, onnittelut kaikille plussanneille! Lueskelen noita juttuja läpi kunhan töiden lomassa joudan.

Aurinkoista päivää kaikille ja tsemppiä viikon piinailijoille! bd
 
Voi kauhia ko täälä on lussailtu :D Onnittelut :heart: :flower:



Cassylle ja kesikselle hurjat tsempit!!!! On se nii jännää :LOL:

Kp29 menossa ja taitaa tätin ootteluksi mennä jos ei sitte ihme tapahu...Mie olen taas liian tietonen omasta kropasta ja tarkkailen taas ihan kaikkia :x

Jaksamista tätin yllättämille :hug:
 
heipparallaa.. kohta on kuuri loppusuoralla.. eikä vielä ole tietoa miehen lähtöpäivästä :/
kohta ois meidän hääpäiväki ja mun synttärit ja kaikkee :'(

just just.. menee iha persiilleeen.. mut eikai se auta. Oltava ahkera koko syksy ja koittaa pärjätä lapsen kans kahdestaan.


mut nyt lähden kaupas käymään sit kotona käymään mutkan sen jälkeen illaks töihin. :ashamed:
 
Tsemppiä Cassy ja kesis! Teillä tosiaan näyttää olevan kuumeilu päällä isolla K:lla
Täällä elelen hengessä mukana ja toivon niiiin kovin että pääsisittte hyppäämään tuonne huhtikuisiin meidän kanssamme!!
 
Hahaa, kiitos tsempeistä Talvis, aurinkoinen äityli ja äitikompleksi. Joo-o pääni on hajoamassa. En usko plussaan, uskon, en usko, uskon... Testaisin nyt jos se veriarvo ei olis ollu eilen 1. :snotty: Voi peekele. Muistuttakaa joku mua että tää on yk1?
 
Blondie tervetuloa takaisin lomilta! :wave:

Kiitos äitikompleksi ja Talvitie tsempityksestä :) Kuumeilu on tosiaan lähtenyt vähän lapasesta :xmas: Toisinaan on ihan itsevarma olo, että kyllä tässä vielä plussataan, kun tuntuu joitain oireitakin olevan
, ja toisinaan sitten taas realismi nostaa rumaa päätään :D No, vielä ei ainakaan ole hankittuna lisää testejä, joskohan tässä tosiaan jaksaisi odottaa (sitä plussaa :D ) loppuviikkoon. =)
 
Cassy nuohan on hyviä uutisia, jos ajattelee sitä rypleraskausjuttua :hug: Toivotaan parasta!

Tuulia -79 :hug:

Nemulle hyvä juttu, ettei ole enää kystia. Onko sulla epäsäännöllinen kierto vai miksi epäilet että jotain vialla? Mullahan jo yk 13 mutta silti jaksan toivoa, että on vaan huonoa tuuria kun ei vielä oo tärpänny (vaikeaahan se on välillä :ashamed: ) Tsemppiä sulle! :)
 
Iltoja! :wave:

katselin tuota meidän etusivun listaa, pauko:lla ja santsaa:lla oli kiertopäivät jo niiiin pitkällä eikä heistä kuulunut mitään huhuilusta huolimatta, joten poistin heidät listalta. Jos vaikka eivät palstaile niin en sitten turhaan päivitä kiertopäiviä. :saint: Mutta tervetuloa takaisin anytime, jos palstailettekin! :wave:

).(Salakavala mieleni on onnistunut kehittämään raskausoireita, jotka voivat tarkoittaa myös tädin tuloa. Etuvarustusta välillä vihloo tai kivistää, ja alavatsalla on ollut muutaman päivän painon tunnetta. Lisäksi tänä iltana oli tosi huono olo, tosin se voi johtua liiasta auringossa oleskelusta (oli pakko viettää esikoisen päikkäriaika taas auringossa tänään B) ) sekä siitä, että söin ihan liikaa mud cakea kylässä. :x Olen kyllä tehnyt myös varasuunnitelman viikonlopuksi, mikäli täti puskee paikalle. Suunnitelmat sisältävät ainakin Fresitaa/valkoviiniä/roseviiniä, mozzarellaa ja parmankinkkua, ehkä myös Brie-juustoa.
:D
 
AAM
Kesis mä yritän kans samaa... ostin ässästä ben&jerrys`si raspberry bohemian jädeä (vattumaustettua jäden jossa on mudcake paloja) oisko sulle kesis hyvä kokeilla :D :) :p SAIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN HYVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ... se on kyllä sikakallista mutta paljoa sitä ei voi syödäkään se on niin makeaa.
puoli tonkkaa hävis... :ashamed: sit minipussi mässyä ja jotai ihme suolaisa ruisminitikkuja jotka maistuu valkosiballe.. hyviä kans..
dissit tuntuu timmimiltä täälläkin ja outoja vatsakorahduksia ja vilunväreitä ? :| mä en kyllä arskaa oo ottanut tänään ja viltin alla olin sohvallakin |O äijä oli et talviko sun kellon mukaan tulee ? kattelin et kaks rtestiä jäljellä ja hiplasin niit... TAAS... :ashamed: pitäis varmaan jemmata jonnekin kaapin päältä niinko täällä pohdittiin.. vai olikos toisella listalla.. :)
 
Iltaa täältäkin!

Kävin tänään lääkärillä, kun ne menkat ei vaan ala (ja seitsemäs testi tuli tehtyä eilen :ashamed: |O ) ja ensi viikoksi sain lähetteen vasta veritestiin.
Nyt se vaan teki sisätutkimusta eikä havainnut mitään erikoista, ei tulehduksia eikä mitään. Sanoi vaan, että kyllä ne joskus voivat myöhästellä vaikka ovat säännölliset olleet aina ja joskus vaan voi jäädä yhdet välistä. Enpä siis tullut kovin paljon hullua hurskaammaksi tuosta käynnistä.
Oliko se niin, että kohdun-napukka (?) muuttuu alkuraskaudessa erilaiseksi? Siitä se sanoi, että ei voi sanoa että onko se vai ei. Höh...

Mutta siis maanantaina veritestiin sitten, vaikka en usko pätkääkään että raskaana olisin. Pitää vaan ootella nyt niin menkkoja, niin pääsisi taas tositoimiin. :)
 

Yhteistyössä