PULLIP-nukke...mitä öö mistä?

  • Viestiketjun aloittaja taas jotain älytöntä
  • Ensimmäinen viesti
"Sensei"
Pullippeja ei todellakaan saa ANTTILASTA. Isot nuket /27 cm/ ovat 100-400 euron hintaluokkaa ja littlet (totka eivät omista mekanismeja) ovat 17-40 euron hintaisia. Näitä saa about... hm... sadasta nettinukkekaupasta. Näillä muotinukeilla on liikkuvat ja sulkeutuvat silmät. Heidän vartaloita, hiuksia ja silmiä voit vaihtaa. Meikkeä voidaan hioa ja tehdä uusiksi.
 
Just
Siis Pullip on kallis keräily nukke joita EI saa suomesta! Eikä varmastikkaan mistään anttilasta!! Tilata täytyy. Haluaisin mieluusti kuulla missä päin tuo anttila on missä pullippeja myydään.
Pullippeja SAA Suomestakin, mutta niitä on mollamaniassa (mollamania.net)
eli tilata! Ite ostin mollamaniasta pullip nuken ja kaikki on hyvin. Sain gmailissa viestin SUOMEKSI ja se, jolle lähetetään sen viestin mitä haluaa tilata on suomalainen se kauppapaikka on Rovaniemellä !!!! Ei niitä ihan kaupasta saa Japanissa kadulla niitä saa ja muistaakseen Ranskastakin (pullipsuomi.net) EI NIITÄ SAA OSTETTUA KÄTEISELLÄ SUOMESTA!!!!
Menkää tänne: pullipsuomi.net jotta edes enemmän tieto saisitte !
Tilaa Suomesta nukke: mollamania.net (Rovaniemellä)
 
Nukkeilija
En todellakaan suosittele ketään alle 12 vuotiasta ostamaan näitä. Lapsenne kannattaa tietää näistä todella paljon ennen harkintaa koska nukke voi sulata. mennä rikki, kadota tai mennä pilalle. Niille jotka sanoo että näitä ei saa suomesta väärin! Näitä saa mollamaniasta joka on todella kallis tai sitten käytettyjä nukkeja huuto.netistä taipa pullip suomen kauppapuolelta ! Näillä nukeilla ei ole tarkoitus leikkiä MISSÄÄN TAPAUKSESSA nämä eivät ole leuluja. Kaunis nukke jota näkee netissä kaikkialla voi olla myös vaaraksi joten en suosittele missään vaiheessa hankintaa ilman että on "opiskellut" näitä nukkeja.
 
Hyvä Jumala .-----
Ensinnäkin: Pullip on keräilynukke jota ei saa kaupoista, ne tilataan netistä. Toiseksi: Halvin ISO pullip maksaa 72 €. Kolmanneksi: Ne 30 euroset on kolme kertaa lyhyempiä kun isot pullipit. Neljänneksi: EI NIITÄ HYVÄ JUMALA SAA MISTÄÄN ANTTILASTA!!!
 
-_-
Siis oikeasti ihmiset.. Luulis teidän oppineen jo Nokian mokasta, että asiat vaan voi tarkoittaa eri asiaa eri maissa. Huisin hauskaa siis, melkein kuolen nauruun! On se hauskaa että aikuisia naurattaa tollaset vitsit, kertoo ehkä jotain henkisestä iästä? Tai sitten ette edes ole aikuisia, mikä taas on todennäköisempi vaihtoehto...

Jos ei ymmärrä mitä hienoa Pullipeissa on, voi mielipiteensä jättää sanomattakin tai tehdä sen rakentavasti, mikä myös loisi kuvan siitä että kirjoittaja on kypsä aikuinen. Se on selvää, ettei Pullip-nukkea kannata ostaa lapselle. Ei ne nuket heiveröisiä ole, niitä vaan ei ole rakennettu kuin Barbeja. Se miten niitä käsittelee on se avainasema siinä hommassa. Itsellä ei ole obitsuja, vaan ihan ne kropat mitä niillä ostaessa on. Ja yksikään ei ole mennyt rikki. Turhaahan sinäänsä tähän aiheeseen vastaaminen on, jatkakaa lääryämistänne, olkaa hyvät.
 
Ettekö te ymmärrä
Oikeesti käykääpä katsomassa vaikka bloggerissa, niiden nukkeilijaharraajien blogeja. Ette taida älytä, että suurinosa nykyisistä harrastajista on 11-15 vuotiaita. Toki on vanhempiakin. Teidän kannattaisi ensin itse tutustua niihin, jos joku hermanni jopa ymmärtäisi niistä jotain, ja sitten vasta tulla ragee ja kirjottaa caps lockilla kun ootte tutustunut niihin. Mulle ainakin mun nukke on tosi tärkee, koska mä säästin ja säästin siihen tosi pitkään. Miltä teistä ois tuntunu n. 11 vuotiaana jos jotain tosi ihanaa ois viety vähän niiku pois ? :eek:
 
iitsumoi
Esimerkiksi// ei niitä mistää anttilasta saa ja ne on PALJON kalliimpia kuin barbiet... -.-"

22 v. nukkeharrastaja// Kyllä niitä myydään Suomessa... Mollamaniassa...

Pullippejahan voi ostaa esim. näistä paikoista:
Pullipstyle
Mollamania
Ebay
 
Pullip Löver
Suomessa on tosiaan vain 1 paikka josta saa pullippeja ja se on mollamania. Siellä ei kylläkään ole kovin hyviä valikoimia ja kalliit hinat. Itse suosin paikkaa netissä jonka osoite on: http://www.pullipstyle.com .
 
moroporo
[QUOTE="Bansku";27586897]Ööh katsokaa Mollamania!Siellä on paljon Daleja ja pullippeja mut ne on kyl tosi kalliita....Mut onko Pullip Style luotettava???[/QUOTE]

Vai että onko?!?!? Tuhat kertaa luotettavampi ku joku mollamania! Mollamanias on sitä paits hirveet hinnat! Ja sielt tulee kaikki kauheen hitaasti!
 
no minä....
Minä olen siis jo jotain about 5 kuukautta ollu iha pullippien lumoissa... Mut äiti ja isi ei ehkä anna tilata sitä! :----( Mitä voisin sanoo niille et ne suostuis? Tilaisin alice du jardinen <3<3<3<3Awws se suloisuus... Ja maksaisin siitä yli puolet , 50€ ja alice maksaa jtn. 70-80€...Apua?? :)
 
Sarasss
Joo ei mistään anttilasta saa. Suomalainen nettikauppa mollamania on ainut suomalainen kauppa mistä voi tilata pullip nukkeja. Ne anttilan pullipit on Hasbron nukkeja ja kopioituja. Itseasiassa ne kopioivat Blythe-nukkeja, eivät Pullip-nukkeja.
 
iitsumoi
:| Siis nyt multa menee ihan yli. Miksi kukaan haluaa maksaa heikoksi mainostettuja nukkeja törkeään hintaan? Ulkoisesti noi nyt on ihan samaa shaissea kuin kaikki leluiksi tarkoitetutkin nuket. Niin että miksi? Voiko noilla tehdä jotain, mitä ei halvoilla nukeilla tehdä?
Se on joittenkin harrastus - esim. mun! Mä ainakin keksin tuhat syytä, mitä jollain vitsin barbilla ei voi tehä jos vertaa pullippiin:


Vaihtaa peruukkia
Vaihtaa chippejä
Liikuttaa silmiä
Vaihtaa keho... jne
 
iitsumoi
Alkuperäinen kirjoittaja no minä....;28135973:
Minä olen siis jo jotain about 5 kuukautta ollu iha pullippien lumoissa... Mut äiti ja isi ei ehkä anna tilata sitä! :----( Mitä voisin sanoo niille et ne suostuis? Tilaisin alice du jardinen <3<3<3<3Awws se suloisuus... Ja maksaisin siitä yli puolet , 50€ ja alice maksaa jtn. 70-80€...Apua?? :)
Jankkaa vaan. Jos oot kipee, niin siinä saa 20% pullipin saanti mahiksii. Sanot, että maksat ihan itte.
 
Nukkeholisti
Vai että onko?!?!? Tuhat kertaa luotettavampi ku joku mollamania! Mollamanias on sitä paits hirveet hinnat! Ja sielt tulee kaikki kauheen hitaasti!
Mitä vikaa Mollamaniassa on? En kyllä ole koskaan kuullut keneltäkään mitään luotettavuuteen liittyvää negatiivistä palautetta. Myöskin tilaus tulee mielestäni nopeasti, ja pitää nyt pari päivää jaksaa odottaa! Kumma juttu, että aikuiset käyttäytyvät täällä tällälailla. Itse olen kolmentoista ja osaan mielestäni kirjoittaa asiallisemmin kuin jotkut aikuiset täällä. Naurettavaa, kun tullaan haukkumaan nukkeja ja kertomaan niistä asioita ennen kuin on koko nukeista ottanut selvää.
Tuhannenen kerran, pullipit eivät ole leikkikaluja, niitä ei saa Anttilasta eivätkä hinnat ole lähellekään barbien luokkaa. Suosittelen siis montaa ihmistä ottamaan asioista kunnolla selvää, ennen kuin alkaa pätemään.
 

Yhteistyössä