ROKOTTEITA VASTAAN

  • Viestiketjun aloittaja äitix1
  • Ensimmäinen viesti
here again
Mä en ole saanut yhtäkään linkkiä mihinkään rokotteiden vaarallisuudesta puhuvaan tutkimukseen. Ja ei minä en halua lukea rokotusinfon juttuja (sain tarpeekseni) Vaan ihka aitoja oikeita isoja tutkimuksia. Puolesta löytyy kyllä mutta mutta....
Jännä seurata sivusta kuinka mm. luomulehmän kimppuun hyökättiin. Ja mitä hän teki? Kyseenalaisti. Ei tyrmännyt vaan nimenomaan herätteli keskustelua. Sontaa tuli niskaan niin että ropisi.
Mä vielä haluaisin tietää noista tohtoreista, että minkä alan tohtoreita nämä kirjoja kirjoitelleet ovat? Tohtoriksihan voi väitellä vaikka millä alalla. Ei välttämättä tohtori nimikkeen takana seiso lääketieteen ammattilainen.. Filosofian, matematiikan, kemian fysiikan jne. tohtoreita onj vaikka kuinka huru mykke... Jotta mitä nämä tohtorit ovat?
 
LUOMUEMO
Heippa vaan taas kaikille!
Juttua kaateenkorvan surkastumisesta.
Tutkijat osoittavat rokotusten ja kateenkorvan surkastumisen välisen yhteyden ja ehdottavat, että ne saattaisivat olla selitys rappeuttavien tautien nykyiselle lisääntymiselle. Immuunujärjestelmä tuotaa kahta toiminnallisesti erilaista lymfosyyttia: 1) B-soluja, jotka kypsyvät luuytimessä( B-=bone=luu) ja tuottavat vasta-aineita bakteeri-infektioiden torjuntaan ja 2)T-soluja, jotka syntyvät luuytimessä mutta kypsyvät kateenkorvassa (T-thymus=kateenk.). T-solut suojaavat meitä solunsisäisiltä häiriöiltä kuten syövältä, virusinfektioilta, vierailta siirrännäisiltä, vierailta valkuaisaineilta, tuberkuloosilta ja vaihtelevilta solunsisäisiltä infektioilta.

A. Research Corporationissa(Tucson, Arizona, USA) tehtyjen pitkälle kahittyneiden tutkimusten mukaan lapsuuden rokotusohjelmien vaikutukset T-lymfosyyteille osoittavat,että immuunijärjestelmästä tulee "huomattavan sitoutunut rutiinin rokotussarjan jälkeen. Huomattava osa T-lymfosyyteistä tulee alttiiksi tietyille rokotteessa oleville antigeeneille. Tultuaan alttiiksi nämä lymfosyytit tulevat immunologisesti tehottomoksi, kyvyttömiksi reagoida tai puolustaa omia antigeeneja,infektioita tai tauteja vastaan". Nämä löydökset osoittaisivat, että lapsilla, jotka ovat vakiorokotusohjelmien kohteena, on " immunologinen varasto" huomattavasti vähentynyt.

Thymosin- hormooni on tarpeellinen T-lymf. kypsymiselle, erottumiselle ja toiminnalle kaikkialla kehossa. Kateenkorvan thymosiinin erityistehtävän poikkeavuudet ovat yhteydessä suuriin määriin immuunipuutos-(AIDS), autoimmuuni-(ME,CFS,MS) ja neoplastisia tauteja. Potilailla, joilla on erityyppisiä syöpiä, leukemioita, LED-tautia, nivelreumaa, näyttäisi olevan kilpirauhashormoonista riippuvainen immuunijärjestelmä heikentynyt.

Tutkimukset, joissa aikuisten perulaisten ja intialaisten kateenkorvia tutkittiin kuoleman jälkeen, osoittivat, että aikuisten rokottamattomien alkuasukkaiden kateenk. ei surkastunut siinä laajuudessa, mitä meidän nykymaail. on tavallisesti löydetty ja raportoitu. On kauan luultu, että kateenk. nopea surkastuminen on normaali tai luonnollinen prosessi musrrosiän jälkeen.

Mutta onneksi nämä ei koske meitä suomalaisia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 12:49 LUOMUEMO kirjoitti:
Heippa vaan taas kaikille!
Juttua kaateenkorvan surkastumisesta.
Tutkijat osoittavat rokotusten ja kateenkorvan surkastumisen välisen yhteyden ja ehdottavat, että ne saattaisivat olla selitys rappeuttavien tautien nykyiselle lisääntymiselle. Immuunujärjestelmä tuotaa kahta toiminnallisesti erilaista lymfosyyttia: 1) B-soluja, jotka kypsyvät luuytimessä( B-=bone=luu) ja tuottavat vasta-aineita bakteeri-infektioiden torjuntaan ja 2)T-soluja, jotka syntyvät luuytimessä mutta kypsyvät kateenkorvassa (T-thymus=kateenk.). T-solut suojaavat meitä solunsisäisiltä häiriöiltä kuten syövältä, virusinfektioilta, vierailta siirrännäisiltä, vierailta valkuaisaineilta, tuberkuloosilta ja vaihtelevilta solunsisäisiltä infektioilta.
jne...

Taas kyseenalaistaisin....
Tekstiä immuunivajauksen syistä ja kateenkorvan surkastumista aiheuttavista tekijöistä sekä lähde, josta voi lukea tarkemmin...

Ravitsemukseen liittyvä immuunivajavuus:

Immuunijärjestelmä kuuluu suurimpiin ja vilkkaimmin jakautuviin elinjärjestelmiin. Ravintoaineiden puutos, etenkin infektioiden aikana, heikentää sen toimintaa. Altteimpia ravinnon puutoksen aiheuttamalle immuunivajavuudelle ovat vastasyntyneet ja vanhukset. Maailmanlaajuisesti proteiinien ja kalorien puute on tärkein immuunivajavuuden syy ja yhdessä infektioiden kanssa tärkeimpiä kuolinsyitä. Elimistön kyvyttömyys hyödyntää ravinteita pahanlaatuisissa taudeissa ja suolistosairauksissa lisää infektioriskiä.

Ravintoaineiden puutosten aiheuttamia muutoksia immuunijärjestelmässä:

Puutos Vaikutus A-vitamiini: Kateenkorvan atrofia Lymfosyyttien proliferaatio ? Vasta-aineiden tuotanto ? NK-solujen tuotanto ja toiminta ? Bakteerien tarttuminen isännän epiteeliin ? B6-vitamiini: Kateenkorvan atrofia Soluvälitteinen immuniteetti ? Vasta-aineiden tuotanto ? C-vitamiini: Fagosyyttien kemotaksis ja bakteerien tappo ? D-vitamiini: Fagosyyttien kemotaksis ? Lymfosyyttien proliferaatio ? E-vitamiini:Soluvälitteinen immuniteetti ? Vasta-aineiden tuotanto ? Antioksidaatiokyky ? Sinkki: Kateenkorvan atrofia Soluvälitteinen immuniteetti ? Fagosyyttien toiminta ? Haavan paraneminen ? Leukopenia Kupari: Fagosyyttien toiminta ? Lymfosyyttien proliferaatio ? Rauta: Fagosyyttien toiminta ? Lymfosyyttien proliferaatio ? NK-solujen toiminta ? Seleeni Antioksidaatiokyky ? Seerumin IgM ja IgG

Ps. atrofiahan siis tarkoittaa surkastumista...

Raskauteen liittyvät muutokset:

Raskaudenaikainen toksoplasmoosi, vihurirokko, vesirokko ja primaarinen herpesinfektio voivat vaarantaa myös sikiön ja vastasyntyneen terveyden. EB-, BK- ja JC-virusten oireeton eritys on yleistä. Paikallinen immuniteetti genitaalialueella on osin hormonaalisten ja sytokiinivälitteisten muutosten johdosta heikentynyt. Raskaudenaikaiset virtsatieinfektiot, kandidavaginiitti ja tippurin disseminoituminen ovat yleisiä. Immuunipuolustuksen muutokset voivat myös aiheuttaa autoimmuunitaudin, kuten SLE:n tai systeemisen skleroosin, vaikeutumisen.

http://www.terveysportti.fi/terveysportti/ekirjat_tmp.Naytaartikkeli?p_artikkeli=mbi00327

Eli taas kerran, mielestäni rokoteasia ei ole mustavalkoinen asia-mikään ei ole niin yksiselitteistä. Tutkimuksia on paljon puolesta ja vastaan, mutta vieläkin enemmistö puoltaa rokotteita.
 
LUOMUEMO
Aivan aivan, mutta nämä lähihistoriassa tehdyt mokaukset, ovat horjuttaneet luottamustani. Onko sinulle tuttuja HeLa-virus, SV40(SIMIAN VIRUS 40=APINAVIRUS 40) ym.ym.?

Olisi niin paljon enemmän tutkittava, mistä rahat? Palaillaan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 16:35 LUOMUEMO kirjoitti:
Aivan aivan, mutta nämä lähihistoriassa tehdyt mokaukset, ovat horjuttaneet luottamustani. Onko sinulle tuttuja HeLa-virus, SV40(SIMIAN VIRUS 40=APINAVIRUS 40) ym.ym.?

Olisi niin paljon enemmän tutkittava, mistä rahat? Palaillaan...
Täysin samaa mieltä kanssasi siitä, että paljon on AINA vielä tutkittavaa. Kehitystä tapahtuu valitettavasti kantapään kautta ja uhrejakin tulee...mutta silti tapahtuu myös kehitystä. Ja edelleen peräänkuulutan tutkimuksia siitä, mitä aiheuttavat lisäaineet, säilöntäaineet, antibiootit ym., joita lapsetkin saavat jo pienestä pitäen...miksei niitä kyseenalaisteta yhtä kiihkeästi kuin esim. rokotteita. Sikäli voidaan mielestäni kysyä perustellusti mikä aiheuttaa mitäkin...eli tosiaan lisää tutkimuksia tarvitaan-ja nimenomaan ammattitutkijoilta, jotka tuntevat myös ihmiskehon toimintaperiaatteita!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 22:34 here again kirjoitti:
Mä en ole saanut yhtäkään linkkiä mihinkään rokotteiden vaarallisuudesta puhuvaan tutkimukseen. Ja ei minä en halua lukea rokotusinfon juttuja (sain tarpeekseni) Vaan ihka aitoja oikeita isoja tutkimuksia. Puolesta löytyy kyllä mutta mutta....
Jännä seurata sivusta kuinka mm. luomulehmän kimppuun hyökättiin. Ja mitä hän teki? Kyseenalaisti. Ei tyrmännyt vaan nimenomaan herätteli keskustelua. Sontaa tuli niskaan niin että ropisi.
Mä vielä haluaisin tietää noista tohtoreista, että minkä alan tohtoreita nämä kirjoja kirjoitelleet ovat? Tohtoriksihan voi väitellä vaikka millä alalla. Ei välttämättä tohtori nimikkeen takana seiso lääketieteen ammattilainen.. Filosofian, matematiikan, kemian fysiikan jne. tohtoreita onj vaikka kuinka huru mykke... Jotta mitä nämä tohtorit ovat?
Kiitti! Samaa tietoa kaipailen tosiaan minäkin näistä rokotteiden vaarallisuuksista ja näistä tutkijaherroista.
 
LUOMUEMO
Jokuhan pyysi googlettamaan, so? Itse kattelen ne kunhan joudan. KTL:n sivuja selailin, ne vain vahvistavat käsitystäni. Toki ovat hyvin tehdyt ja avoimet. Taulukoista voi päätellä, että niistä ei voi päätellä (siis, että tautien hallinta olisi ollenkaan rokotusten ansiota). Tautiepidemioiden kulku juuri niin kuin jo aimmin kirjoitin.

Te kaipaatte taulukoita, tutkimustuloksia, en voi antaa. Tuossa lähdeaineistossa on koottua tietoa 110 lähteestä, tutkijoiden, lääkäreiden lausumista, konferenseista, lääkärilehdistä, väitöskirjoista ja tutkimuksista, niin, minäkin kysyn mistähän löytäisi avoimesti näitä tutkimustuloksia?

Professori Luc Montaginer (toinen HIV-keksijä) Pasteur instituutista julisti johtavalle sanomalehdelle Le Mondelle"Meidän pitää ehkä kohta AIDS-testata lapset ennen immunisaatiota"(toukok.23,1987). Ja hänen kollegansa prof. Saliou Pasteur-instituutista sanoi samalle sanomalehdelle samana päivänä: "Ilmaantuneet ongelmat voivat oikeastaan johtaa meidät kyseenalaistamaan useiden rokotteiden käyttöä, kuten BCG ja suun kautta annettavat polio-ja tuhkarokkorokotteet."
Tällaista puhetta ja sanomalehdessä!

Minulle ei ole oleellista mistä yksittäisestä rokotteesta puhutaan ja minä vuonna ja missä maassa vaan MITÄ puhutaan ja kuka puhuu ja miksi?

Miksi rokote niin merkittävä asia verrattuna, vitmiinipuutoksiin, ympäristösaasteisiin, antibioottikuureihin ym.? Hengitettynä ja syötynä saatuun haittaan , keholla on edes joku mahis puolustautua, mutta injektiona EI MITÄÄN, on ja pysyy jos kylkiäisenä sait vaikka esim. ylimääräisen viruksen.

Silloin aikanaan kun kysyin neuvolasta tietoa rokotteista, sain pumaskan papereita luettavaksi ja olin hyvin vakuuttunut rokotteiden hyödyistä!
Mutta sitten myöhemmin tieto on lisännyt tuskaa, voi kumpa olisikin
väärää tietoa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 17:52 luomulehmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 22:34 here again kirjoitti:
Mä en ole saanut yhtäkään linkkiä mihinkään rokotteiden vaarallisuudesta puhuvaan tutkimukseen. Ja ei minä en halua lukea rokotusinfon juttuja (sain tarpeekseni) Vaan ihka aitoja oikeita isoja tutkimuksia. Puolesta löytyy kyllä mutta mutta....
Jännä seurata sivusta kuinka mm. luomulehmän kimppuun hyökättiin. Ja mitä hän teki? Kyseenalaisti. Ei tyrmännyt vaan nimenomaan herätteli keskustelua. Sontaa tuli niskaan niin että ropisi.
Mä vielä haluaisin tietää noista tohtoreista, että minkä alan tohtoreita nämä kirjoja kirjoitelleet ovat? Tohtoriksihan voi väitellä vaikka millä alalla. Ei välttämättä tohtori nimikkeen takana seiso lääketieteen ammattilainen.. Filosofian, matematiikan, kemian fysiikan jne. tohtoreita onj vaikka kuinka huru mykke... Jotta mitä nämä tohtorit ovat?
Kiitti! Samaa tietoa kaipailen tosiaan minäkin näistä rokotteiden vaarallisuuksista ja näistä tutkijaherroista.
Mistä olet saanut päähäsi etteivät Rokotusinfon sivuilla julkaistut tutkimustulokset sitten ole aitoja!??? Voi apua.... Aika hankala kertoa sinulle mitään luettavaa, kun itse ilmoitat ettet puolueettomiin, Rokotusinfon julkaisemiin tutkimuksiin halua tutustua! Ja enlanninkielen lukutaitoakaan ei tunnu löytyvän, joten HARMI :D
Ja sitten kirjoitat ettet ole SAANUT yhtään linkkiä mihinkään tutkimukseen, puustako ne pitäis sun etten pudota, vai? Ja kun et englantia selvästikään pysty lukemaan, niin valitettavasti suomeksi löytyy hyvin vähän tietoa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 23:40 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 17:52 luomulehmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 22:34 here again kirjoitti:
Mä en ole saanut yhtäkään linkkiä mihinkään rokotteiden vaarallisuudesta puhuvaan tutkimukseen. Ja ei minä en halua lukea rokotusinfon juttuja (sain tarpeekseni) Vaan ihka aitoja oikeita isoja tutkimuksia. Puolesta löytyy kyllä mutta mutta....
Jännä seurata sivusta kuinka mm. luomulehmän kimppuun hyökättiin. Ja mitä hän teki? Kyseenalaisti. Ei tyrmännyt vaan nimenomaan herätteli keskustelua. Sontaa tuli niskaan niin että ropisi.
Mä vielä haluaisin tietää noista tohtoreista, että minkä alan tohtoreita nämä kirjoja kirjoitelleet ovat? Tohtoriksihan voi väitellä vaikka millä alalla. Ei välttämättä tohtori nimikkeen takana seiso lääketieteen ammattilainen.. Filosofian, matematiikan, kemian fysiikan jne. tohtoreita onj vaikka kuinka huru mykke... Jotta mitä nämä tohtorit ovat?
Kiitti! Samaa tietoa kaipailen tosiaan minäkin näistä rokotteiden vaarallisuuksista ja näistä tutkijaherroista.
Mistä olet saanut päähäsi etteivät Rokotusinfon sivuilla julkaistut tutkimustulokset sitten ole aitoja!??? Voi apua.... Aika hankala kertoa sinulle mitään luettavaa, kun itse ilmoitat ettet puolueettomiin, Rokotusinfon julkaisemiin tutkimuksiin halua tutustua! Ja enlanninkielen lukutaitoakaan ei tunnu löytyvän, joten HARMI :D
Ja sitten kirjoitat ettet ole SAANUT yhtään linkkiä mihinkään tutkimukseen, puustako ne pitäis sun etten pudota, vai? Ja kun et englantia selvästikään pysty lukemaan, niin valitettavasti suomeksi löytyy hyvin vähän tietoa.
Mistä olet saanut päähäsi, etten englantia pysty lukemaan? Tosiasia on kuitenkin se, ettei yleensä näiden "maalaisten", jotka ko englannin kielen tutkimuksia mainostavat, kielitaito riitä lukemaan tutkimuksia, jotka perustuvat lääketieteeseen. Yleisenglannin kieli ei todella kata lääketieteen sanaston todellista ymmärrystä. Tämän vuoksi näitä tutkimuksia lukevien, olisi syytä itse omata vahva lääketieteen perussanasto tai lukea tutkimuksia ko asian omaavan kanssa, jotta väärinkäsityksiltä ja liian hätäisiltä johtopäätöksiltä vältyttäisiin. Jos todella ihmiset lukisivat lääketieteeseen perustuvia rokotusten vastaisia tutkimuksia, niin pitäisi osata useissa kohdissa myös latinaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 10:48 luomulehmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 23:40 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 17:52 luomulehmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 22:34 here again kirjoitti:
Mä en ole saanut yhtäkään linkkiä mihinkään rokotteiden vaarallisuudesta puhuvaan tutkimukseen. Ja ei minä en halua lukea rokotusinfon juttuja (sain tarpeekseni) Vaan ihka aitoja oikeita isoja tutkimuksia. Puolesta löytyy kyllä mutta mutta....
Jännä seurata sivusta kuinka mm. luomulehmän kimppuun hyökättiin. Ja mitä hän teki? Kyseenalaisti. Ei tyrmännyt vaan nimenomaan herätteli keskustelua. Sontaa tuli niskaan niin että ropisi.
Mä vielä haluaisin tietää noista tohtoreista, että minkä alan tohtoreita nämä kirjoja kirjoitelleet ovat? Tohtoriksihan voi väitellä vaikka millä alalla. Ei välttämättä tohtori nimikkeen takana seiso lääketieteen ammattilainen.. Filosofian, matematiikan, kemian fysiikan jne. tohtoreita onj vaikka kuinka huru mykke... Jotta mitä nämä tohtorit ovat?
Kiitti! Samaa tietoa kaipailen tosiaan minäkin näistä rokotteiden vaarallisuuksista ja näistä tutkijaherroista.
Mistä olet saanut päähäsi etteivät Rokotusinfon sivuilla julkaistut tutkimustulokset sitten ole aitoja!??? Voi apua.... Aika hankala kertoa sinulle mitään luettavaa, kun itse ilmoitat ettet puolueettomiin, Rokotusinfon julkaisemiin tutkimuksiin halua tutustua! Ja enlanninkielen lukutaitoakaan ei tunnu löytyvän, joten HARMI :D
Ja sitten kirjoitat ettet ole SAANUT yhtään linkkiä mihinkään tutkimukseen, puustako ne pitäis sun etten pudota, vai? Ja kun et englantia selvästikään pysty lukemaan, niin valitettavasti suomeksi löytyy hyvin vähän tietoa.
Mistä olet saanut päähäsi, etten englantia pysty lukemaan? Tosiasia on kuitenkin se, ettei yleensä näiden "maalaisten", jotka ko englannin kielen tutkimuksia mainostavat, kielitaito riitä lukemaan tutkimuksia, jotka perustuvat lääketieteeseen. Yleisenglannin kieli ei todella kata lääketieteen sanaston todellista ymmärrystä. Tämän vuoksi näitä tutkimuksia lukevien, olisi syytä itse omata vahva lääketieteen perussanasto tai lukea tutkimuksia ko asian omaavan kanssa, jotta väärinkäsityksiltä ja liian hätäisiltä johtopäätöksiltä vältyttäisiin. Jos todella ihmiset lukisivat lääketieteeseen perustuvia rokotusten vastaisia tutkimuksia, niin pitäisi osata useissa kohdissa myös latinaa.
Eli ymmärsinkö nyt oikein, korjaa ihmeessä jos olen väärässä!
Siis, jos jätän lapseni rokottamatta/kyseenalaistan rokotusten turvallisuuden niin minulla on oltava lääkärin tutkinto ja minun on puhuttava/luettava sujuvasti latinaa? :D
Mutta jos rokotan lapseni, niin mitään näitä yllä mainittuja "erityisvaatimuksia" ei siis tarvita?
Tää on oikeesti jo tosi huvittavaa....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 12:48 mama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 10:48 luomulehmä kirjoitti:
\Eli ymmärsinkö nyt oikein, korjaa ihmeessä jos olen väärässä!
Siis, jos jätän lapseni rokottamatta/kyseenalaistan rokotusten turvallisuuden niin minulla on oltava lääkärin tutkinto ja minun on puhuttava/luettava sujuvasti latinaa? :D
Mutta jos rokotan lapseni, niin mitään näitä yllä mainittuja "erityisvaatimuksia" ei siis tarvita?
Tää on oikeesti jo tosi huvittavaa....
Lue tosiaan teksti uudelleen ja lopeta yliampuminen (en tosiaan ole noin sanonut, kun väitit). Kyse oli alun perin englannin kielisten tutkimusten todellisesta tasosta. Nyt kun puolestani kyseenalaistin näitten rokotusten vastustajien englannin kielen hallitsemisen tason, niin johan pomppasit. Minut kyllä sai em. asiasta kyseenalaistaa... Kyllä on rokotusten vastustajilla herneet nenussa helposti...

Ja kyllä edelleen olen sitä mieltä, että jos tutkittava asia koskee ihmistä, niin kyllä näillä rokotusten haittoja tutkivilla tutkijoilla pitää olla myös lääketieteen koulutus. Tällaisia, em kriteerit täyttäviä, varteenotettavia tutkimustuloksia rokotusten vaarallisuudesta en ole löytänyt mistään. Jos kyseenalaistat asian, jota valtaosa tutkimuksista puoltaa, eli rokotukset, niin kyllä näkisin, että pohjana pitää olla todellakin lääketieteellistä fakta- tietoa. Etkö sinä nyt juuri kyseenalaista nämä lääketieteen edustaja -tutkijat ym., jotka puoltavat rokotuksia? Onko sinulla siihen todellisia resursseja?

Ei, ei sinulla tarvitse olla lääkärin tutkintoa, eikä sujuvaa latinan kielen taitoa, mutta tosiaan mieti pohjaa, minkä nojalla kyseenalaistat.

Väitänpä kuitenkin edelleen, että harva maallikko osaa sellaista englantia, että voi sanoa tällaisia tutkimuksia luettuaan todella ymmärtävänsä asiat, lukipa sitten rokotusten puolesta-tai vastaan -tutkimuksia. Sen sijaan terv.huoltoalan ammattilainen ymmärtää jo näitä tutkimuksia huomattavasti syvemmin koulutuksensa pohjalta. Miksi muuten ihmisiä ollenkaan koulutettaisiin? Mutta maallikkokin voi luottaa todellisten asiantuntijoiden, lääketieteen ammattilaisten, tekemiin tutkimuksiin ja tuloksiin. Toki kaikki ovat "vain tämän hetkistä faktaa". Asiat voivat muuttua uusien tutkimusten valossa. Mutta vain todellinen ammattilainen voi kyseenalaistaa toisen ammattilaisen PERUSTELLUSTI.

Tällaisen asian ei pitäisi olla noin tunneasia, kuin se näyttää rokotusten vastustajilla olevan. Kun heidät kyseenalaistaa, niin johan satelee ryöppyä niskaan...vai onko se niin, että kun tiedot loppuvat, niin hyökkäys on paras puolustus?
 
En lähde tähän väittelyyn enää mukaan. Jos sinä et löydä mitään kyseenalaistettavaa rokotuksista tai tutkimuksia tms, niin se on oma asiasi. Suosittelen kuitenkin lukemaan kirjan: The Vaccine Guide, siinä löytyy paljon asiaa PUOLESTA ja VASTAAN. Sen on valitettavasti kirjoittanut kirjailija, kuten yleensä muutkin kirjat. Löydät viittaukset tutkimuksiin kirjasta. Siellä on mukana tutkimuksia monista maista, myös suomesta. Luultavasti et kuitenkaan kirjaa lue, sen pystyn päättelemään jo edellisistä kirjoituksistasi. Herne meni nenään joo, sinun asenteestasi.
Kerrotko myös minulle, että miksi et halua lukea Rokotusinfon sivuilla julkaistuja tutkimuksia? Ihan mielenkiinnosta kysyin,kun et ollut näköjään vastannut, kun sitä jo aiemmin kysyttiin.
 
En lähde tähän väittelyyn enää mukaan. Jos sinä et löydä mitään kyseenalaistettavaa rokotuksista tai tutkimuksia tms, niin se on oma asiasi. Suosittelen kuitenkin lukemaan kirjan: The Vaccine Guide, siinä löytyy paljon asiaa PUOLESTA ja VASTAAN. Sen on valitettavasti kirjoittanut kirjailija, kuten yleensä muutkin kirjat. Löydät viittaukset tutkimuksiin kirjasta. Siellä on mukana tutkimuksia monista maista, myös suomesta. Luultavasti et kuitenkaan kirjaa lue, sen pystyn päättelemään jo edellisistä kirjoituksistasi. Herne meni nenään joo, sinun asenteestasi.
Kerrotko myös minulle, että miksi et halua lukea Rokotusinfon sivuilla julkaistuja tutkimuksia? Ihan mielenkiinnosta kysyin,kun et ollut näköjään vastannut, kun sitä jo aiemmin kysyttiin.
 
LUOMUEMO



Luomulehmä hyvä, tämä keskustelu ei tunnu hyödyntävän kumpaakaan meistä. Mielestäni en ole loukannut sinua henkilönä( täytyy kyllä vielä tarkistaa) ja siitä olen iloinen, että olet senkin verran kiinnostunut näistä asioista. Vaikka siitä olen pettynyt ettet ole halukas tutustumaan tarjottuihin " linkkeihin" voisihan sitä ensin vilkaista ja sitten palata asiaan, jos on edelleen kannassaan( ettei "se tieto" ole minkään arvoista), niin ok. Ja kuten aluksi sanoin, että ei tarvitse " hullunkiilto silmissä" perehtyä noihin kirjoihin ym.

Niin, kysymys on siitä voiko lääketieteen "faktoihin" luottaa, kun nyt on ilmennyt, että ei voi( siis minun kannalta katsottuna).

Lintuinfluenssa tekee tuloaan, ongelmana viruksen muuntuminen, tämäkö virussairaus ainoa joka muuntuu? Nythän on tilaisuus osoittaa rokotteen teho, en laske leikkiä. ( Eläimillähän kyllä kävi jo niin, että tämä virus muuntui vaarallisempaan suuntaan rokotteen ansiosta).

Sitten sekin, että Pasteurin(rokotuksen keksijä) teoria on osoitettu vääräksi TIETEELLISESTI.Aikaisemmin kysyin sinulta parista viruksesta onko ne siis tuttuja sinulle jostakin yhteydestä.

Totta on se, että rokotteet kehittyvät, aika paljon saa tapahtua, ennenkuin itse voin jälleen luottaa moiseen touhuun.

Ei minun tarvitse olla lääkäri tai tutkija tms. voidakseni perustella itselle mikä on oikea vaihtoehto ja herättää kysymyksiä muillekin mietittäväksi.
Itsehän sanoit että enemmistö on oikeassa(tai jotenkin näin), laumaa on
helppo liikutella, mutta meitä niskureita ei enää.

Mitähän tekemistä näin vakavalla asialla( asia on vakava rokottaa tai ei) on tunteiden kanssa. Suurin tunne minulla on ollut pettymys ( =minua on petetty).
 
ohhoh
Kylläpä taas hyökättiin... Miksi? Siksikö ettei rokottavat vanhemmat halua ottaa riskiä? Vai kenties siksi, että rokotetut lapset ovat kuitenkin paremmin suojattuja sairauksia vastaan...?
Onko rokottamattomien vanhempien mielestä täydellisen turhaa rokottaa? OIKEASTI?
Miten voidaan sulkea silmät mm. isorokon häviämisestä? Miten voi olla mahdollista, että MPR rokotteen suosion romahduksen takia englannissa on 20% enemmän vihurirokkoon sairastuneita lapsia. Kuin mitä oli silloin kun 95% lapsista rokotettiin.. Jälkitautien takia mukuloita joudutaan tehohoitamaan ja jotkut heistä vammautuu tai jopa kuolee.. Autistisien lasten määrä ei kuitenkaan ole lähtenyt laskuun, vaikka on väitetty MPR:n aiheuttavan autismia... Miten kaikki tämä voi olla mahdollista. Minä en sano etteikö rokotteista olisi haittaa.. Tietysti on. MUTTA rokotteiden mukana tuomat haitat ovat kuitenkin itse tauteja pienemmät.

Ja on melko naurettavaa nauraa täällä täysin anonyymille ihmiselle ja epäillä kielitaidon puutteesta... koskaan ei kuitenkaan voi tietää ;)
Ja se mitä luomulehmä sanoi lääk.tieteen termistön taitamisesta on totta. Tokihan sitä voi lukea hienoja englannin kielisiä tutkimuksia joissa joka kolmas sana on latinaa. Kuinka paljon sellaisesta tavallinen maalikko ymmärtää? Se latinan kielinen sana tod.näk. on aika olennainen osa siinä lauseessa... luulisin... ;)

Ja tiedoksi, että mä olen lukenut rokotusinfon juttuja ja en vakuuttunut ollenkaan...

Mutta uutta hyökkäystä odotellessa.
 
LUOMUEMO
Mitä hyökkäämistä tässä nyt oikein on meneillään, ei minun tarvitse ketään "käännyttää". Ajatteletteko,että vanhemmat valitsevat isomman riskin ja jättävät rokottamatta? Eikö tule mieleen, että mikä ihmeen kumma syy siihen on? Miksi jotkut ovat päätyneet sellaiseen ratkaisuun? Kyllä ne "vastustajat" enemmän puolustuskannalla ovat olleet.

Kerronpa esimerkin: Kun olin lukenut tätä"niin harhaan johtavaa" materiaalia ja seuraavalla neuvola käynnillä ilmoitin, että nyt emme enää rokota. Neuvolantäti ihmetteli kovasti ja sanoi että oletko ajatellut seurauksia jne. jne. kun taas jatkoimme keskustelua kysyin haluaisiko hän lukea myös, että jatkossa tietäisi MIKSI jotkut vanhemmat kieltäytyisivät. Lainasin hänelle sitten myöhemmin lukemista. Jatkossa hän ei ole tarjonnut rokotuksia, eikä KYSEENALAISTANUT päätöstäni, vaan on kunnioittanut sitä, hän sai riittävät perusteet. Tiedän kyllä, että hänen on vaikea jatkaa sitä työtä, mutta mitä muutakaan hän voi, ohjeet tulevat ylempää.

Ei ole ummistettu silmiä isorokon häviämiseltä, siihen liityy myös tämä SV40-virus.

Ettekö ymmärrä, että lääkärit, tutkijat ja vaikka kirjailijat, jotka vastustavat ja tuovat epäkohtia esiin ovat, pieni lauma, kuinka he joutuvat taistelemaan yleistä käytäntöä vastaan silloin kun jotakin vakavaa on tapahtunut, näitä heidän tekemiä tutkimuksia ei ole annettu julki esim.prof.Tissot pystyi osoittamaan työssään, että tuberkuloosi oli autogeeninen sairaus ja että tub. vastainen rokote oli hyödytön ja vaarallinen. Hän vaati saada julki työnsä ja antaa tieteellisten henkilöiden tarkastaa ne, Lääketieteellinen Akatemia vastasi, ettei sillä ollut tarvittavia varoja Tssotin töihin ja tutkimustuloksiin.

Rokotteet ovat vaarallisia, miksi muuten esim.syöpäkasvaimista voidaan eristää sellaisia viruksia joita on voinut saada vain rokotteesta?????

En tiedä onko tämä hyökkäystä vai puolustusta ja oikeestaan ihan sama minulle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 15:41 mama kirjoitti:
En lähde tähän väittelyyn enää mukaan. Jos sinä et löydä mitään kyseenalaistettavaa rokotuksista tai tutkimuksia tms, niin se on oma asiasi. Suosittelen kuitenkin lukemaan kirjan: The Vaccine Guide, siinä löytyy paljon asiaa PUOLESTA ja VASTAAN. Sen on valitettavasti kirjoittanut kirjailija, kuten yleensä muutkin kirjat. Löydät viittaukset tutkimuksiin kirjasta. Siellä on mukana tutkimuksia monista maista, myös suomesta. Luultavasti et kuitenkaan kirjaa lue, sen pystyn päättelemään jo edellisistä kirjoituksistasi. Herne meni nenään joo, sinun asenteestasi.
Kerrotko myös minulle, että miksi et halua lukea Rokotusinfon sivuilla julkaistuja tutkimuksia? Ihan mielenkiinnosta kysyin,kun et ollut näköjään vastannut, kun sitä jo aiemmin kysyttiin.
En vieläkään ymmärrä, mikä saa sinut kuvittelemaan, etten olisi lukenut tutkimuksia sekä rokotteiden puolesta että niitä vastaan?Kyllä olen. Miksi luulet myös,etten olisi vieraillut useastikin rokotusinfon sivuilla-kyllä olen niinkin tehnyt. Ja silti pysyn kannassani ja rokotutan lapseni. AJATTELE!!

Ihan mielenkiinnosta minäkin odotin vastauksia esittämiini kysymyksiin, mutta eipä niitä tuntunut myöskään löytyvän. Ärhäkkyyttä sen sijaan tuli sitäkin enemmän. Aika kattavasti olen itse yrittänyt vastailla minulle esitettyihin kysymyksiin (luepa tarkemmin koko ketju).

Vai että asenteestani meni herne nenään..no hmmm, siis kun en ollut kanssasi samaa mieltä...opetteleppa keskustelun ja kyseenalaistamisen jalo taito.

Totean myös, etten jatka enää tästä asiasta keskustelua, koska en tunne saavani täältä mitään oikeaa, neutraalia tietoa. Linkkejä ja lukuvinkkejä kyllä on tullut, mutta koska harrastan kriittistä lukemista, en niiden nojalla vieläkään muuta kantaani rokotteista.

Kiitti, niille, jotka ovat olleet tukenani yksinäisessä linjassani rokotteiden vastustajien ärhäkästäkin rintamaa vastaan.

Lopuksi vielä:poistun kuitenkin hyvillä mielin, herneet eivät verso sieraimistani.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 20:57 luomulehmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 15:41 mama kirjoitti:
En lähde tähän väittelyyn enää mukaan. Jos sinä et löydä mitään kyseenalaistettavaa rokotuksista tai tutkimuksia tms, niin se on oma asiasi. Suosittelen kuitenkin lukemaan kirjan: The Vaccine Guide, siinä löytyy paljon asiaa PUOLESTA ja VASTAAN. Sen on valitettavasti kirjoittanut kirjailija, kuten yleensä muutkin kirjat. Löydät viittaukset tutkimuksiin kirjasta. Siellä on mukana tutkimuksia monista maista, myös suomesta. Luultavasti et kuitenkaan kirjaa lue, sen pystyn päättelemään jo edellisistä kirjoituksistasi. Herne meni nenään joo, sinun asenteestasi.
Kerrotko myös minulle, että miksi et halua lukea Rokotusinfon sivuilla julkaistuja tutkimuksia? Ihan mielenkiinnosta kysyin,kun et ollut näköjään vastannut, kun sitä jo aiemmin kysyttiin.
En vieläkään ymmärrä, mikä saa sinut kuvittelemaan, etten olisi lukenut tutkimuksia sekä rokotteiden puolesta että niitä vastaan?Kyllä olen. Miksi luulet myös,etten olisi vieraillut useastikin rokotusinfon sivuilla-kyllä olen niinkin tehnyt. Ja silti pysyn kannassani ja rokotutan lapseni. AJATTELE!!

Ihan mielenkiinnosta minäkin odotin vastauksia esittämiini kysymyksiin, mutta eipä niitä tuntunut myöskään löytyvän. Ärhäkkyyttä sen sijaan tuli sitäkin enemmän. Aika kattavasti olen itse yrittänyt vastailla minulle esitettyihin kysymyksiin (luepa tarkemmin koko ketju).

Vai että asenteestani meni herne nenään..no hmmm, siis kun en ollut kanssasi samaa mieltä...opetteleppa keskustelun ja kyseenalaistamisen jalo taito.

Totean myös, etten jatka enää tästä asiasta keskustelua, koska en tunne saavani täältä mitään oikeaa, neutraalia tietoa. Linkkejä ja lukuvinkkejä kyllä on tullut, mutta koska harrastan kriittistä lukemista, en niiden nojalla vieläkään muuta kantaani rokotteista.
Kiitti, niille, jotka ovat olleet tukenani yksinäisessä linjassani rokotteiden vastustajien ärhäkästäkin rintamaa vastaan.

Lopuksi vielä:poistun kuitenkin hyvillä mielin, herneet eivät verso sieraimistani.
Olenko muka jotenkin kehottanut sinua muuttamaan kantaasi tai olla rokottamatta lastasi?!
 
(Nain etta joku muukin kayttaa Mamma nimimerkkia)
Haluaisin ilmaista oman nakemykseni miksi rokotteiden vaaroista ja rokotteita vastaan ei loydy yhta paljon ja ehka yhta vakuuttavia tietoja yhta helposti kuin rokotteiden puolesta.
****Kukaan ei hanki rahaa rokottamatta jattamisesta!!!*****
Rokotteiden tekijat ja antajat hankkivat sitavastoin oikein mukavasti niista ja hella on vara "mainostaa" omaa nakemystaan ja tehda tutkimuksia oman kannan vahvistamiseksi. Tama on vahan niin kuin rintaruokinta, aidinmaitokorvikefirmat mainostaa lehdissa ja telkkarissa kalliisti palkattujen filmitahtien voimalla tuotettaan taalla Amerikassa. Rintaruokinnasta kukaan ei saa suuria voittoja (paitsi lapsi ja aiti) joten sita ei tungeta joka torvesta meille. Seurauksena 90% aideista olettaa automaattisesti etta korvike on taysin normaali ja yhta hyva vaihtehto kuin rintaruokinta. Rokotuslapuissa mainitaan lyhyesti yhdella rivilla etta niista voi seurata vaikeita vammoja tai kuolema, ja sit sivutolkulla korostetaan niita hyvia puolia. Korvikefirmat muistavat myos aina mainita etta rintaruokinta on parasta lapselle mutta se on vain 1% mainoksesta ja loput 99% siita korostaa niita hyvia puolia. Kaikella on hyvat ja huonot pulensa ja raha usein ratkaisee mita puolta tuotteesta korostetaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 00:00 Mamma1 kirjoitti:
(Nain etta joku muukin kayttaa Mamma nimimerkkia)
Haluaisin ilmaista oman nakemykseni miksi rokotteiden vaaroista ja rokotteita vastaan ei loydy yhta paljon ja ehka yhta vakuuttavia tietoja yhta helposti kuin rokotteiden puolesta.
****Kukaan ei hanki rahaa rokottamatta jattamisesta!!!*****
Rokotteiden tekijat ja antajat hankkivat sitavastoin oikein mukavasti niista ja hella on vara "mainostaa" omaa nakemystaan ja tehda tutkimuksia oman kannan vahvistamiseksi. Tama on vahan niin kuin rintaruokinta, aidinmaitokorvikefirmat mainostaa lehdissa ja telkkarissa kalliisti palkattujen filmitahtien voimalla tuotettaan taalla Amerikassa. Rintaruokinnasta kukaan ei saa suuria voittoja (paitsi lapsi ja aiti) joten sita ei tungeta joka torvesta meille. Seurauksena 90% aideista olettaa automaattisesti etta korvike on taysin normaali ja yhta hyva vaihtehto kuin rintaruokinta. Rokotuslapuissa mainitaan lyhyesti yhdella rivilla etta niista voi seurata vaikeita vammoja tai kuolema, ja sit sivutolkulla korostetaan niita hyvia puolia. Korvikefirmat muistavat myos aina mainita etta rintaruokinta on parasta lapselle mutta se on vain 1% mainoksesta ja loput 99% siita korostaa niita hyvia puolia. Kaikella on hyvat ja huonot pulensa ja raha usein ratkaisee mita puolta tuotteesta korostetaan.
Juuri näin =)
 
kyseenalaistaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2007 klo 13:47 Lpm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 05:59 Mimmi1 kirjoitti:
Oikein hyva (englanninkielinen) nettisivu rokotustietoudesta:
http://www.thinktwice.com/
Mielenkiintoiset sivut. Kiitos linkistä!
Luitko myös About us:'

About Us

New Atlantean Press was established in 1992 as a publisher and distributor of holistic books. Most of these publications are chosen for their unique emphasis on empowering people with choices and honoring everyone's innate desire to live in harmony with each other and the natural world. All are hand-picked for their ability to stimulate thinking and promote an honest exchange of ideas.
The Thinktwice Global Vaccine Institute was established in 1996 to provide parents and other concerned people with educational resources enabling them to make more informed vaccine decisions. Thinktwice encourages an uncensored exchange of vaccine information, and supports every family's right to accept or reject vaccines.
Thinktwice/New Atlantean Press is not affiliated with any religious or political organization, nor with any federal or state agency. For more information, please read our DISCLAIMER.
DISCLAIMER
The decision regarding whether or not to vaccinate is a personal one. The authors of the Thinktwice Global Vaccine Institute are neither lawyers nor health practitioners, and make no claims in this regard. Therefore, none of the information on this website should be construed as legal or medical advice. Nor does anyone associated with this website recommend for or against vaccines. If you have questions regarding any of the information on this website, research immunizations to a greater degree so that you can make a wise and informed choice.

Eli mikä on näiden sivujen todellinen tietotaso...?
 

Yhteistyössä