SOKERIKLUBI

teidän seltsuutenne, *puhuttelee kunnioittavasti*
josko lohduttaa, mutta täällä paloi kanssa sulakeet ja pelivälineet lasten kanssa. eilen oli niiiin bueno päivä, et tänään varmaan maksan sitä hintaa.

ja talous on niin sekaisin, että tulee varmaan jopa miun huithapeli-missä-kaikki-miun-tavarat-on-miheltä sanomista. katotaan vaan. enkä meinaa alkaa astioita hakkaamaan yhtee, kun sain kuopustelijan nukkumaan.

piste ja muut välimerkit! niin!

pirpitz, pian siekiin pääse tälle "lälläälää, eipäs olla enää raskaana puolelle" ja tulet maistamaan taas kaikkia maailman pitsoja.

tosin vain hennosti kevytjuustolla höystettynä ja ohuella ruispohjalla, mutta kuitenkin.

tai kai sie semmoisen saat jo nyt syödä, vaikka puolikkaan ja sen toisen puolen otat mukaan kotiin ja syöt myöhemmin. että siitä vaan Rossoon, saa luvan. salaattia vedät sit ekaksi kunnolla! ja vettä juomaksi. no niin, menehän siitä nyt... :hug:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 14:17 linnea75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 07:48 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 23:33 Champion harmaana kirjoitti:
Argh!!!!!!!!!!!!!!! Sorruin suklaaseen!!!!!!!!!!!!!!!!! :ashamed: Muuten mennyt pisteillä päivä hienosti! Mut nyt söin suklaapatukan kun muu väki nukkuu (myönnän - olen salasyöjä) \|O
No yks patukka ei silti lihota niin paljon että vaaka näyttäis plussaa seuraavassa punnituksessa. Tietty se harmittaa mutta ei se laihista kaada. (Sanoo hän joka lihosi jouluna 5kg) :/ :D
ihana murre! ihana! hei miulle tuli kolme kiloo (vai enempi, en muista) kuopuksen pippaloiden takia... onneksi noi hetken huumat lähtee aika nopsaan, kun palaa normaaliin. mie olen tänään ollut kunnollinen, juon ihan sikana vettä, niin aineenvaihdunta saa luvan vilkastua ja antaa kylläisyyden tunnetta.

tein jopa pitkästä aikaa kaalikeittoa, en meinaa alkaa raakana syödä, ettei vauva huutais. siellä se kaali jääkaapissa polttelee :LOL: himot ne on hiirelläkin!

vauvalta alkaa muuten olla maidot vex elimistöstä ja eilen illalla emme huutaneet. ripulilla on kyllä vielä, mutta kyl tää tästä. ;)
Tarttis varmaan joku kerta laittaa oikeen kunnon pätkä vanhalla turun murteella.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 12:07 lissuhissu kirjoitti:
Morjens

Illalla tulikin suppareita säännöllisesti 5 min välein 3 h.. Mutta kun ne ei siitä koventuneet, päätin oottaa yli puolenyön. No, olin nukahtanu ja kun heräsin oli menny ohi. Onneksi.. Mielessä pyöri vaan, että enhän mie voi nyt lähteä kun pitää siivota ja tehä sitä ja tätä ennen vauvan tuloa :LOL:

Tänään sitä sitten on heiluttu ku heikkopäinen..

Oi, kohta mieki pääsen laittaa tavalliset vaatteet päälle. Jos nyt mikään kaapista mahtuu.. Onneks voin lainata siskolta, joka on sen verran reilumpi, et sen vaatteet kyllä menee.. Kesäksi aion kyllä minäki ostaa jotain uusia kuteita..

Ja nyt syömään ja mittaileen ja hakemaan esikkoa :wave:
Joko sulla on helmikuun alussa se laskettu?
 
Kipinätär: On siihen la:han vielä aikaa. 18.2 vasta, joten saa vielä masussa vähän aikaa pysyäkkin. Supistelut johtu varmaan seksistä saunassa (ainoa paikka missä saa olla esikolta rauhassa) :whistle: Meillä vielä pieni sauna ja kapeat lauteet :LOL: Romantiikka kaukana ja mulla jätti maha ja p.erse ;)

Joo, mieki oon tehny itelle omia pizzoja ruispohjalle ja kyllä neki on ihan herkkua kun ei parempaakaan saa :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 10:31 lissuhissu kirjoitti:
Kipinätär: On siihen la:han vielä aikaa. 18.2 vasta, joten saa vielä masussa vähän aikaa pysyäkkin. Supistelut johtu varmaan seksistä saunassa (ainoa paikka missä saa olla esikolta rauhassa) :whistle: Meillä vielä pieni sauna ja kapeat lauteet :LOL: Romantiikka kaukana ja mulla jätti maha ja p.erse ;)

Joo, mieki oon tehny itelle omia pizzoja ruispohjalle ja kyllä neki on ihan herkkua kun ei parempaakaan saa :p
Toi olis meillekin muuten hyvä mutta meillä on ton naapurin eli mun isän kanssa yhteinen sauna, Vois olla aika noloa. :x

Mullakin on muuten iso maha ja #&%£$!*... ei se romantiikka niistä kiinni ole. Liian kapeet lauteet :D
 
linnea linnunpelätti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 11:43 Kipinätär kirjoitti:
Tattada daa da daa!!!
HÄN ON TÄÄLLÄ TÄNÄÄN, HÄÄÄN ON TÄÄLLÄ TÄNÄÄÄÄN!
NEUVOLAN VAAKA SANOS 96.1KG JA SIITÄ SAA OTTAA SEN KILON VAATTEISTA!!! JEEE!!!
vitsi mää oon laiha :D
nyt toi soi päässä.... onnea!

mie kans tykkäsin aamulla puntarista! :D

..hän on täällä tänään...
 
Hienoa Kipsu!!!!

Mites se Linnea nyt niin linnunpelättimeltä näyttää? Täällä on toinen. :wave: :D

En pääse maanantaina paikkareihin kun mies päivystää ja mun pitää olla kaiken varalta kotona, jos hänellä tulee lähtö töihin. Eli maanantaina ette saa mun raporttia...

Söin eilen pizzaa, olin säästäny kovasti pisteitä sitä varten. Ihan plääh! Odotin paljon suurempaa makunautintoa! :kieh:
 
linnea tomaattina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 13:43 Seltsu kirjoitti:
Hienoa Kipsu!!!!

Mites se Linnea nyt niin linnunpelättimeltä näyttää? Täällä on toinen. :wave: :D

En pääse maanantaina paikkareihin kun mies päivystää ja mun pitää olla kaiken varalta kotona, jos hänellä tulee lähtö töihin. Eli maanantaina ette saa mun raporttia...

Söin eilen pizzaa, olin säästäny kovasti pisteitä sitä varten. Ihan plääh! Odotin paljon suurempaa makunautintoa! :kieh:
en mie mitenkään erityisen pelottavalta tänään näytä, semmoinen normaali koti-look. mikä kyllä koitu kohtaloksi, kun lähdettii lasten kanssa ulkoilemaan ja tuli hirvee lumitujakka, sanoisin myrsky.

kekkasin, et paetaan miun työpaikalle turvaan. tuli aika kuuma (mie alan muistuttaa tomaattia, tuota jaloa einestä, kun kuumun).

en voinut ottaa takkia pois, kun alla oli imetyspaidan päälle vaan vedetty semmoinen kulahtanut vaaleanpunainen aluspaita, minkä olin vuosia sitten bongannu lastenosastolta.

ja esikoistenavalla oli tietysti villahousut nurinpäinpäälle ja karmein haalarinreuhka, mitä kaapista löytyy. semmoinen mikä hällä on ollut kolme talvea.

ostin sen hänen ollessaan vauva, mutta pitkänä likkana kasvoi pakauksen haalarista alta aika yksikön. esikonen kun oli, niin en tiennyt minkä kokoinen pitäisi olla, mutta kasvunvara, eiks se olekin kova sana lapsiperheissä? ostin sitten vauvalle 110 senttisen haalarin. neiti on nyt 101 senttiä... että kokoa kyllä piisais viel ensi talveksi, mutta ei enää näköä.

:whistle: \|O :LOL: :'( -> :hug:

juu, ja asiaan. teki hyvää, et siun paino kipusi taas ylöspäin yli sen 60kg, niin alkoi kellot rilistä. tänään oli tasan 59 ja kurissa ja nuhteessa oltu tämä päivä. vettä juon taas sikana ja kasviksii. syön mie muutannii. paljon pitää syödä ja kok ajan melkein, ettei tule hulvattoma mielihaluja.

nyt mie sanon teille kaikille terve, moro ja moikka ja lähen pesemään tän haiseven tommaatin. :wave:
 
Huomenna sit ristiäiset... :\| Voin kuvitella jo kuinka ähky olo tulee noista ihanista herkuista mitä tuolla jääkaapissa on kun ne piti jo tänään hakea... :p \|O mut en ole sortunut niihin... Olen sortunut arnoldsin donitsiin ja varmaan menee vielä toinenkin... Nami... No sit taas kun ristiäiset ohi niin palataan ruotuun :saint:

Vaaka näytti tänään 91kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eli 1,5 kiloa olis tippunut maanantaista, eli pudotus olis nyt tasan 5kg :) Taidanpa antaa olla ton lukeman maanantairaportissa enkä käy vaa´alla ollenkaan ennen kun vasta viikon päästä maanataina... Onkohan se huijausta...? Taitaa olla viisainta käydä kuitenkin maanantaina vaa´alla kun tulee mässättyä niin voi olla ettei pudotusta sit loppujen lopuks ole ollenkaan... :ashamed: Harmittaa vaan mut en saa iskostettua päähäni sitä et mun EI TARVIS mässätä huomenna mahan täydeltä!!!!!!!!!!!!

Jälkitarkastuksessa muuten vaaka näytti 93kg, mut se oli tietty vaatteet päällä eikä aamupaino kuten kotona ja yleensäkin typerä neuvolan vaaka näyttää aina enemmän kun kotivaaka... Hemppa oli 156 ja totes terkka et onneks en ole hiihtäjä kun rupee dobingrajat läheneen, eli ei ainakaan ole raudansaannista puutetta :) Lääkäri laittoi mulle kierukan heti siellä ja se oli ihan hyvä kun laittoi nyt kun viimeks sattui niin kauheasti kun synnytyksestä oli yli puoli vuotta ja nyt oli paikat niin turtana vielä ettei sattunut laitto yhtään!

No näin täällä... Taas mies haki mulle punkkupullon et saan nautiskella tänään vähäsen ja huomennakin kun on se meidän 1-vuotis hääpäivä! Onkohans illä jotain mielessä kun yrittää juottaa mulle punaviiniä... :p :D Musta tulee ihan alkoholisti tätä tahtia... Ei vaan lasillinen sillon tällön ei ole haitaksi, oon aina inhonnut humalatilaa joten harvemmimpa päästän itteeni edes vähän huppeliin... Mä varmaan ehdin teitä katsomaan maanantaina vasta seuraavan kerran ellen jaksa huomenna illalla tulla koneelle... Kuinkahan pärjään ilman teitä... :'(

 
Pirpiz lurkkii
Kävin vaa'alla aamulla ja pussata piti koko hökötystä! Oli se niin kiltti vaik oon syöny ihan miten sattuu himojen mukaan. 84.9kg näytti mulle hän ja hymyili kauniisti =) Ainoo mitä oon tosta syömisestä saanu on hullunen närästys, vaan Rennie kaveri löytyy kaapista!
Isäntä tässä aamulla tuijotteli minnuu ja ko kysäsin että mitäs hiä mollottaa, ni tuumi notta "Nyt tuo siun maha on vasta pullahtanukkii!" Melekeen heitin kahvimukilla ohtaan moista... Vaan hyvältä se tuntuu ko miun kessin alta vauvamasun muutki huomaa ko mie itte.. Piti iha kauppaan laittaa mahollisimman ahdas takki päälle et saavat kyläläiset juoruumisen aihetta :LOL:
Mikä lie ko ei ennää MUISTA kirjautua ikinä...
22+2(tarkistettu ja varmaks laskettu)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 13:15 Pirpiz lurkkii kirjoitti:
Kävin vaa'alla aamulla ja pussata piti koko hökötystä! Oli se niin kiltti vaik oon syöny ihan miten sattuu himojen mukaan. 84.9kg näytti mulle hän ja hymyili kauniisti =) Ainoo mitä oon tosta syömisestä saanu on hullunen närästys, vaan Rennie kaveri löytyy kaapista!
Isäntä tässä aamulla tuijotteli minnuu ja ko kysäsin että mitäs hiä mollottaa, ni tuumi notta "Nyt tuo siun maha on vasta pullahtanukkii!" Melekeen heitin kahvimukilla ohtaan moista... Vaan hyvältä se tuntuu ko miun kessin alta vauvamasun muutki huomaa ko mie itte.. Piti iha kauppaan laittaa mahollisimman ahdas takki päälle et saavat kyläläiset juoruumisen aihetta :LOL:
Mikä lie ko ei ennää MUISTA kirjautua ikinä...
22+2(tarkistettu ja varmaks laskettu)
tässä on ihana murre ;)

Hei kaikki :wave: KÄVIN TÄÄLLÄ \|O
 
linnea vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 08:02 Kipinätär kirjoitti:
Champion
Ei ole huijaamista :D
Etkä sä kuitenkaan jaksa syödä niitä herkkuja silleen kun ennen sokeriklubia... Meillä on ollut sinuun lähtemätön vaikutus ;)
Voimia viikonloppuun =) :flower:
samat sanat! onnea pudotuksesta! huomenna herkuttelet ihan hyvällä omalla tunnolla ja ens viikolla taas kaninruoka linjalle. mut varo punkun kaloreita...tai onkohan siinä miten? en oo tsekant.
 
linnea vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 18:26 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 13:15 Pirpiz lurkkii kirjoitti:
Kävin vaa'alla aamulla ja pussata piti koko hökötystä! Oli se niin kiltti vaik oon syöny ihan miten sattuu himojen mukaan. 84.9kg näytti mulle hän ja hymyili kauniisti =) Ainoo mitä oon tosta syömisestä saanu on hullunen närästys, vaan Rennie kaveri löytyy kaapista!
Isäntä tässä aamulla tuijotteli minnuu ja ko kysäsin että mitäs hiä mollottaa, ni tuumi notta "Nyt tuo siun maha on vasta pullahtanukkii!" Melekeen heitin kahvimukilla ohtaan moista... Vaan hyvältä se tuntuu ko miun kessin alta vauvamasun muutki huomaa ko mie itte.. Piti iha kauppaan laittaa mahollisimman ahdas takki päälle et saavat kyläläiset juoruumisen aihetta :LOL:
Mikä lie ko ei ennää MUISTA kirjautua ikinä...
22+2(tarkistettu ja varmaks laskettu)
tässä on ihana murre ;)

Hei kaikki :wave: KÄVIN TÄÄLLÄ \|O
niin on! ihan kuin Reija tossa reitti 44:ssä mikä loppu eilen. mie meinaan jääd koukkuun siihen suurinpaan pudottajaan, suomen siis. jos ei ole tehty kauheen ilkeesti. joo, on mulla elämää ja tv siellä. :whistle:

tänään ollu niin kiva päivä, saatiin siivottua; BRAVO! BRAVO! eli imuroitua. ja tein hikisen lenkuran vauvan kanssa, kai siinä joku kilsa tuli. ja sitten mentiin ostosparatiisiin ja vauva näytti niin söpölle. mie aina luulen, että ne ihmiset katsoo, et ai jai, ompas tuo nainen laihtunut (siis mistä ne tuntemattomat tietäis), mut sit mie ain tajuun, et ei, kun vauvaa hyö ihailee.

ja esikoinen huusi kirkkaalla äänellä: "isille kaljaa!" ja miut nähdessään, että ostetaan äidille urheilurintaliivit! rintaliivit, noloa. ennen se vaan huuteli niistä tukisukista. toivottavasti mitkään pervot (siis meidän lisäksi) ei lue tätä, mut siis kuppisysteemi pientynyt koosta 90 F aina - tui tui - kokoon D 75. näin.

niin ja sitten kysyin kaupan sedältä, että eikö tosiaan enää joululaatikkoajan jälkeen ole s-liikeissä ainakaan myynnissä pakaste porkkanasosetta? siis järkyttävää, niistä sai mahtavaa pikaruokaa sosekeiton muodossa. ja kävis vaik vauvallekin. tästä mie nostan äläkän ja VAADIN \|O PORKKANASOSEET TAKAISIN KAUPPOIHIN! nyt alan suunnitella kansalaisadressia, että kaivakaahan kyniä esille. ja muistakaan äänestää huomenna (samaa ehdokasta kun mie, en kyllä kerro kumpaa).

hauskaa illanjatkoa tai päivää, jos vasta huomenna kohtaamme! :wave:
 
Champion harmaana
Ah ristiäiset on ohi ja on ihanan hiljaista! Nyt kun vaan joku ampuis ton esikoisen - oon niin kurkkuani myöten täynnä sitä et niittaan sen kohta seinään kiinni!!!!!!!!!!!! \|O Voi miten sitä voi välillä inhota omaa lastaan!!!!!!!!!!

Ihan hyvin tää päivä on mennyt syömisten kanssa ja se kiltti vaaka näytti tänäänkin sen 91kg :D En tule antamaan maanatairaporttia kun se saa nyt olla tässä... Seuraavan kerran sit vasta viikon päästä! Ei ole edes huijaamista kun se tosiaan on se 91kg. huominen vielä täytyis kestää vieraita, mut huomenna en sit enää syö kuten tänään.

Aamu ei alkanut kovin hyvin kun alkoi riitelyllä. Ensin ei pästy yhetisymmärrykseen et mistä haettais roskaruokaa kuten oltiin sovittu ettei tarvis tehdä mitään ite ja sit ukko nokkiintui mulle kun huomautin et olis kovin kiva jos viittis siivota jälkensä pois kun on murustellut leipää pöydälle! Oli ihan aiheesta sanottu kun ensin puunaan ja siivoon paikat ja yks sotkee kilpaa poikansa kanssa sitä mukaan kun saan siistiks paikat \|O Suutui puolestani sille kun se lähti kiukkusen aovet kolisten hakeen sitä ruokaa eikä kysynyt mitä halusin! Olisin halunnut salaattia mut se toi kebabbia ja pizzaa... En sit syönyt niitä kun kiukuspäissäni päätin et syököön ite p*skaruokansa ja tein itelleni puuroo ja join piimää (ei kyl ollut yhtään huono vaihtoehto)... Kakkua yms. ristiäistarjottavia olen syönyt mut en nyt ihan kuolemaähkyyn asti :) Ollaan kyl jo sovussa ukon kans, mut saa silti ite syödä sen kebabin (pizzan veti jo aamulla)... Muutenkin tän hääpäivän pupuilut jää väliin kun vuodan tän kierukan takia :/ No ainahan voi mennä suihkuun pupuileen :p

Piti muuten sanoa että lasken punaviinin tietty pisteisiin, eli se vähentää aina ruoan määräää päivästä... En taida kyl tänään ottaa kun nukun nyt jo pystyyn, joutuu ukko pupuileen keskenään jos simahdan... Tosin nyt se valittaa huonoa oloa et se siitä sitten muutenkin...

Vieraat piti tytön nimestä ja alan leppyä tolle pojalle pikku hiljaa niin että en hekä niittaakaan sitä seinään... miksen mä ole voinut saada sellasta ihanaa ja tottelevaista lasta vaan sain sellasen joka ei haluu ymmärtää puhetta ja tekee kaiken pahan minkä kerkiää...

heh, huomatkaa etten pystynyt pysyyn pois koneelta =)
 
Champion: Joskus näköjään kiukusta on hyötyäkin :) Miehet on niin ärsyttäviä joskus (mikä on aika usein). Mullakin on niitä kaks riesana.. Ja kohta vissiin kolme =)

Piti käydä eilen synnärillä tarkistuttaa tilanne, kun en tuntenut liikkeitä vaikka kuinka yritin herätellä. Synnärillä kätilökään ei saanu reaktiota tai sydänääniä aluksi. Toiselle koneelle piti siirtyä. Oli kyllä jo paniikki päällä. Ultrassa sitten kaikki näytti olevan hyvin :heart: :heart: :heart:

Mulla sokerit ei meinaa enää nousta entiseen malliin. Onko ihan normaalia? Vaikka vetelin toissapäivänä pullaakin, niin ei noussu edes 5:een.. Ennen on noussu yli rajojen???

Viikkoja jo/tai vasta 37+1 (tulis jo :heart: =) )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2006 klo 09:46 lissuhissu kirjoitti:
Champion: Joskus näköjään kiukusta on hyötyäkin :) Miehet on niin ärsyttäviä joskus (mikä on aika usein). Mullakin on niitä kaks riesana.. Ja kohta vissiin kolme =)

Piti käydä eilen synnärillä tarkistuttaa tilanne, kun en tuntenut liikkeitä vaikka kuinka yritin herätellä. Synnärillä kätilökään ei saanu reaktiota tai sydänääniä aluksi. Toiselle koneelle piti siirtyä. Oli kyllä jo paniikki päällä. Ultrassa sitten kaikki näytti olevan hyvin :heart: :heart: :heart:

Mulla sokerit ei meinaa enää nousta entiseen malliin. Onko ihan normaalia? Vaikka vetelin toissapäivänä pullaakin, niin ei noussu edes 5:een.. Ennen on noussu yli rajojen???

Viikkoja jo/tai vasta 37+1 (tulis jo :heart: =) )
Ihanaa että kaikki oli kunnossa! Ja hyvä juttuhan tuo sokereiden kurissa pysyminen on, älä siitä huolehdi etteivät nouse! ;) :D

CHAMPPIS, joo kyllä ne lapset osaa olla niin hanurista joskus. Mutta onneks pääasiassa ihania... Ainakin yöllä, jos sattuvat nukkumaan. ;)

LINNEAko nousee barrikadeille porkkanasoseen takia? No hyvä syyhän sekin on. =) Oishan ne kieltämättä käteviä, en oo ajatellutkaan ennen miten kätevää niistä olis tehdä sosekeittoja. Pikaruokaa a'la Sokeriklubilaiset. :D

Meillä kävi eilen siskon porukka kyläilemässä. Tein täytekakunkin heitä varten ja siitä on vielä puolet syömättä tuolla jääkaapissa. Onneks en oo mikään täytekakun suuri ystävä, taitaa jäädä syömättä kokonaan kun ei mieskään siitä oikein tykkää kun "ei siinä oo suklaata". :D Sain kuulla moneen kertaan että ootpas sää laihtunut. Ja tänään vaunulenkillä ohitin lenkkeilijäpariskunnan ja he puhelivat että kylläpäs siinä nuori äiti kävelee reippaasti. Ja tämän jälkeen törmäsin naapureihini, ja naapurinemännän kommentti oli että "solakka kuin silakka". :D Kiva viikonloppu mulla siis! :D
 
Champion harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2006 klo 09:46 lissuhissu kirjoitti:
Champion: Joskus näköjään kiukusta on hyötyäkin :) Miehet on niin ärsyttäviä joskus (mikä on aika usein). Mullakin on niitä kaks riesana.. Ja kohta vissiin kolme =)

Piti käydä eilen synnärillä tarkistuttaa tilanne, kun en tuntenut liikkeitä vaikka kuinka yritin herätellä. Synnärillä kätilökään ei saanu reaktiota tai sydänääniä aluksi. Toiselle koneelle piti siirtyä. Oli kyllä jo paniikki päällä. Ultrassa sitten kaikki näytti olevan hyvin :heart: :heart: :heart:

Mulla sokerit ei meinaa enää nousta entiseen malliin. Onko ihan normaalia? Vaikka vetelin toissapäivänä pullaakin, niin ei noussu edes 5:een.. Ennen on noussu yli rajojen???

Viikkoja jo/tai vasta 37+1 (tulis jo :heart: =) )
Mulla toi neiti oli tosi hiljanen pari päivää ennen synnytystä :D Saa nähdä jos sulla alkais tapahtua!

En niitannut poikaa seinään ja olen tänään jo tykännyt siitä taas! Pupuilut ukon kans jäi väliin kun menin kahdeksalta nukkuun ja ukko antoi nukkua puol kahteentoista päivällä, on tosi pirteä olo :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2006 klo 14:07 Seltsu kirjoitti:
:D Sain kuulla moneen kertaan että ootpas sää laihtunut. Ja tänään vaunulenkillä ohitin lenkkeilijäpariskunnan ja he puhelivat että kylläpäs siinä nuori äiti kävelee reippaasti. Ja tämän jälkeen törmäsin naapureihini, ja naapurinemännän kommentti oli että "solakka kuin silakka". :D Kiva viikonloppu mulla siis! :D
hyvä Silakka!!!!!!! :hug: tuo on sitä parasta musiikkia!!!!!! olet kaikki kehut ansainnut, mutta oota vaan, tulet kuulemaan muunkinlaista palautetta. ainakin miulle on tullut joskus semmoisiakin kaneetteja, että nähtävästi tää voip herättää kateuttakin. mut se on heitin ongelma!

hyvä Champpis kanssa! ja siis miehethän on mitä on ja tosinaan aivan :heart: , onneksi. meidän esikoinen on oli aivan riiviö ekat kolme kuukautta, kun vauva tuli taloon. pistin välillä hoitoonkin, kun en saanut kertakaikkiaan hommaa luistamaan.. varmaan se koliikki vei mehut.

sitten tapahtui kaksi hommaa;
ensiksikin välillä oli pakko ihan pysähtyä miettimään, että hitto, kohta mie läippäsen tuota lasta. se herätti ajatttelemaan, että sellaisia lapsuudenmuistoja en halua seuraavalle sukupolvelle välittää.

sitten toisekseen vähitellen alkoi siunaantua aikaa esikoisellekin ja kun sitä hulluna halin ja pussasin, niin jonnekin se tuhma känkkäränkkä katosi. eikä ole enää hoidossakaan. nyt menee siis jo paremmin, vaikka kyllä mie arkena kerran pari päreet silti poltan, siis päivittäin.

myös tää laihtuminen on antanut lisää energiaa ja saan esim. jopa koneet tyhjennettyä ja ladattua useimpina päivänä. kuulostaa pikku jutulta, mutta tuntuu joskus kovasti vaativalta, jos on lapset roikalehtamassa lahkeista. kovaa hommaa tää kodin- ja lastenhoito, mutta senhän työ tiiätte.

nykyään, kun on kevyempi meitsi, tuntuu kaikki kuitenkin vähän helpommalta, kun on kuntokin parempi. jaksaa myös juosta ja rällätä esikoisen kanssa enemmän. samoin liikunnan ilo on ihmeellinen, niinku esim. Kipsu on täällä todennut. kun mies tulee kotiin, hiipii ovesta sauvojen kanssa harmaa raato ja puolen tunnin lenkin päästä palaa iloinen endorfiinikajauksen saanut naisimmeinen. ja taas jaksaa.

:D kivvoo päivän jatkoa teille kaikille ihanille kanssakamppailijoille! :hug:
 
Hei kauhee kun olette kirjottanut paljon. Tai siis ihanaa :D

Hienoa kun ei niitattu lapsia eikä sorruttu kebappiin kuten minä. Porkkanasose adressia kehiin, mäkin voin allekirjottaa.
Mahtavaa että sydänäänet löytyi. Johonkin piti vielä kommentoida mutta en muista mihin. Mun ihana rakas mies nukutti Einon :heart:
Juu ja ihanaa että meillä on silakka... ai et mä oon vihree. Vaikka kyllä multakin kysyttiin että oletko sä laihtunut... JA kun mä kysyin mun lenkkikaverilta että nääksä- kun- mä- oon- laiha? Hän vastas että en kun mä nään ton kebapin tossa *nyökkäs mun mahaan* minkä sä söit :LOL:

Ihanaa kun mulla on täällä joku joka kannustaa eteenpäin =)
Esikoisella oli 10vee synttärit 12.01 ja hän sai PALJON rahaa lahjaksi. Osti luistimet ja leikkisapelin ja KARKKIA \|O ... Se "saamarin mukula" on vetänyt JOKA PÄIVÄ karkkia ja SUKLAATA mun vieressä... "otaks sääkin äiti? *ARGH* toisella on suklaaton kuu. Ei muuten varmaan tarjoo enää ens kuussa :D (ei kai kyl hän yleensä tarjoo)

Tsemppiä kaikille maanantai punnitukseen. Hiukan hirvittää, kun toi mun vaaka ei oo vielä kertaakaan näyttäny niin vähän kun se neuvolan vaaka. Töitä olen tehnyt. Kavin la ja su aamuina 5km lenkillä koiran kanssa ja olen syönyt ihan suht koht terveellisesti, tosin tänään oli nakkikastiketta ja munamakarooneja :/

No öitä :wave:
 

Yhteistyössä