SOKERIKLUBI

linnea vaan
kipsu hienosti ruodussa, hyvä! ja oletko sie laihtunut *siristää silmiä*, siltä vaikuttaa... :hug:
sitä tulin viel näin illanpimeydessä sanoo, et Champpis, todella ihailtavaa, että sait vastustettua pitsaa ja kebabia! osoittaa kyllä aikamoista luonteenlujuutta!

mie olen innostunut näkkäristä, kun kipsu siitä puhui. löytyi semmoista vaasan 17% kuitua ruisnäkkäriä. mie olen niitä entisiäkin pitäny aina niin terveellisinä. sain ruispuurookin hankittua.

johtuisko tuosta ruisvillityksestä, mutta kerrakin ei ole syöpötys illalla. mut sit sain päähäni, et mitäs jos miun maito ei riitä, siis vauvalle ja intoudun tankaamaan. sillä on varmaan vaan taas kasvupyrähdys, mutta hermo petti ja aloin antamaan lisäruokaa, mustikkamössöö, vaikka on allergiat ja pelit. varmaan tää imetyksen apu sit painopudotuksessa kans heikenee, mutta ei kai sen enää oikeesti tarvitse edes laskea. imetyshommat nyt ekaksi, laihduttaa voi sitten sen jälkeen. ei tietty tarvitse noustakaan.

no näin, kai se on pakko mennä seuraamaan, että kuka se on kättelemässä seuraavissa linnanjuhlissa.

moiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :wave:
 
Meinaakos Linnea mennä kättelemään sinne linnan juhliin? *katselee hyvin epäluuloisesti* :whistle:

Meidän vaaka on ihan pässi! 96 oli paino ja vähän yli ja kun meni eri asentoon niin vähän ali... mä olin niin odottanut että paino olis laskenut enemmän. No lohduttaa vähän tietää että se valehtelee sen kilon ylös päin. Sitäpaitsi kävin yöllä syömässä :ashamed:


Mun selkä on neljättä päivää ihan kipee. Luulis ton kävelyn auttavan :/
Oltiin eilen Lasten liikunnan ihmemaassa ja muksut pyöri ihan hulluna koko sen ajan. En oo moneen viikkoon nähny että ne juoksis yli tunnin yhtä soittoa.

( Se on sellanen lapsille järjestetty tapahtuma jossa on valtavan iso pomppu patja, sellasia isoja "pehmo"kuutioita ja kolmioita, Niitä kävelytölkkejä mistä tulee narut käteen, kuntopalloja jumppapalloja kengurupalloja , tunneleita, sählyä, oikeestaa ihan kaikkea)

Toivottavasti muut ei joudu pettymään maanantai punnituksessa. Tai olihan toi munkin ihan hyvä, odotin vaan taas enemmän. (sillon neuvolassa kun oli se 96.1 vaatteetpäällä niin kotona oli reilusti yli sen eli tosta perjantaisesta on kyllä kotivaakakin laskenut, kait)

No aamutoimet ja lenkille :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2006 klo 07:28 D-mamma kirjoitti:
maanatai aamu paino vaatteet päällä:69.1...
ei lisäystä lähtöpainoon vaikka pallo kasvaa!! tänään alkaa viikko 18 ja puoliväli häämöttää.. B)
Hienoa!!! :flower: :)

Kipsu, ainahan se tympii kun paino ei ookaan laskenu niin nopeesti ku ois halunnu... Mut ajattele positiivisesti, se on kuitenki laskenu!! ;)

Mä heräsin aikasemmin ku normaalisti, pitää alkaa kohta herättelemään tyttöjä, tänään on kerhopäivä! Me ollaan aina sieltä myöhässä vähintään vartin, jos tänään yritettäs olla ajoissa... :D
 
LINNEA 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2006 klo 06:35 Kipinätär kirjoitti:
Meinaakos Linnea mennä kättelemään sinne linnan juhliin? *katselee hyvin epäluuloisesti* :whistle:
eikun, et onko se tarja vai sauli. voin miekii sinne mennä jos nätisti kysytään. farkut pitäsi varmaan sit kyl silittää, et en mie taija viittii ;)

mie luulin, et olen eka raporttilainen, niin eiku neljäs- wau!

saako huutaa? HUUDAN JA TUULETAN 58,8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUSI PUSI JA :hug: :hug: :hug: :hug: KAIKILLE! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! :heart: :heart: :heart: :D :D :D :hug: :hug: :D
 
Siis yhtään huonoa tulosta ei ole tullut kenellekään tänään ja ei mullekaan :) Vaaka on selvästi kuullut et olen ostanut uuden 8jota en ole vielä tosin saanut) ja nyt näyttää hyviä lukuja :) Nyt mun alkaa vaan käydä sääliks tota vaakavanhusta enkä raaski jättää sitä uuden vuoks kun meillä on pitkä yhteinen taival takana :'( Onpas typerää tuntea pahaa mieltä yhden vaa´an takia :/

No mut kaikesta KAMALASTA MÄSSÄILYSTÄ huolimatta vaaka näytti edelleen sen 91kg, oikeastaan vähän allekkin :D :D

Tiesin etten voi pysyä pois vaa´alta tänään kun en saanut mahtuun tajuntaan etteikö olis huijaamista ottaa lauantaipaino kun se pitää olla maanantaipaino... Onkohan mulla jotain lieviä pakkomielteitä...? :whistle: no mut sit taas seuraava etappi on 5kg, eli sit olis jo 10kg lähtenyt! noudatan Seltsun neuvoa ja otan pieniä etappeja kerrallaan!

Meillä muuten tyttö nyt n. 7vko (tai jotain siihen suuntaan) ja nukkui ekan kerran viimeyönä 7 tuntia putkeen! Tulee veljeensä unenlahjojen puolesta jos nyt jo alkaa nukkua noin pitkiä pätkiä :) :heart:

No mut hyvää alkuviikkoo kaikille ja sisulla eteenpäin tai siis alaspäin B)
 
nyt on siellä ultrassa käyty.
kaikki hyvin paitsi asiakaspalvelu \|O
sydän lyö ja liikkuu reippaasti. vastaa viikkoja eli nyt 13 menossa.. =)
tos jo mietin et mites on ku kun kävin kysymässä hintoja siitä ultrasta. se ynnäs siinä sitä lääkärikäyntiä ja ultraa ja sai siitä 110e josta kelan vähennysten jälkeen jää n. 70e ja toimistokulut päälle ni n. 80euroa tulee maksamaan kaikkineen.. ajattelin et no sepä kuullostaa aika halvalta verrattuna mitä on muista yksityisiltä kuullu.. en sit taidakkaan alkaa kyseleen muilta ku tää on aika lähellä jne.. varasin sit sen ajan sinne.
sit ku menin sinne ni ensinäki sanottiin et juu maksetaan käynnin jälkeen heti tiskille. ei mulla sit ku aloin kaivelemaan ollu ees sitä lompakkoua mukana. ja jos olis ollukki ni ei oli varmaan sen verran ollu välttämättä tililläkään ku loppukuu.. ei saa kuullemma laskulle ollenkaan niiltä. ihan ok muuten, mut sellaset asiat vois sit ilmoittaa vaikka varausvaiheessa!!
nooh, se käynti kesti sen 10-15min. hätäsesti mittas kaks mittaa. sano että joo tossa kohdunkaula ja niskaturvotusta ei näy..
mulla jäi neuvolan lääkärikäynti sit kokonaan väliin kun oli sieltäki oletettu et lääkäritarkastus kuuluu siihen(ainaki siitä maksu otetaan \|O ) mulla ku oli vielä vähän kysyttävää lääkäriltä ku mulla vaivaa toi mega iso eppariarpi joka on vähän hassusti..
nooh, ei siit mitään käynnin jälkeen laskettiin tiskillä se maksu. kelan korvausten jälkeen tuli melkeen 120e!! eikös tuo ole jo melkeen laitonta et ekan sanotaan n.80e ja sit onki jälkeenpäin n.120e.
voi hyvin olla et se 120e on se oikee hinta mut vois sit kouluttaa hoitajansa vähän paremmin ettei tolla lailla valehtele hintoja..
sit se vastaava hoitaja vielä väitti et juu se on sen takia kun tää kyseinen lääkäri on uusi ja ottaa enempi korvausta.. sillon ku se hoitaka laski ekalla kerralla sen hinnan se ynnäs et ju lääkärikäynti 60e ja ultra 50 e.. .. nyt oli myös se lääkärimaksu jonka se lääkräi ite kirjoitti lapulle 60e...
voi hyvin olla et ylireagoin raskaushormoonien takia tai jotain mut mua sapettaa.. tuntuu et on huijattu/ryöstetty...

mut muuten oli kiva nähdä se pikkunen siinä ruudulla :heart:

ni ja paino oli 71,7 eli himpun verran noussu (eikä ihme, pizzaa tuli syötyä viime viikolla :ashamed: )
 
LINNEA 75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2006 klo 12:09 Nea-01 kirjoitti:
:D mä tulin kertomaan salaisuuden...
Kipinätär lupasi pitää sokerittoman helmikuun :whistle:
sain sen lupaamaan semmosta :LOL:

mut älkää kertoko sille et mä kerroin :whistle: :whistle:


T:kipsun lenkkikaveri
Joo, ei kerrota ;) hyvin tehty :hug:

ja Champpinjoon, meillä on vanha vaaka edelleen vessassa, asuu sen uuden kämppiksenä. en ole tohtinu heittääkään vanhaa kovia kokenutta taistelutoveria vex. niin paljon olemme yhdessä kokeneet :'( :D
 
Miimu: Hyvä kuitenkin, et kaikki oli ok. Meilläpäin kuului sekä niskapoimu- että rakenneultra neuvolan piiriin.. Olisin itsekkin halunnu nähä vaavin, kun kävin synnärillä ja ne ultras, mutta se monitori oli just niin etten nähny. Ja se papparainen (lääkäri) oli niin hmm.. jotenki outo, etten kehannu kysyä :LOL: No, toivottavasti kohta nähdään vaavin kans luonnossa :)

Heh, ja mulla kiloja 5g alle 70, viikko sitten.. Oon aika tappi.. Ei ole noussu joulukuunalusta yhtään, kiitos ruisdieetin, örk.. Mutta silti alusta 13 kg, paljonkohan olis ilman noita sokereita..

Uus mahakuva (ei kovin hyvä laatuinen) profiilissa :whistle: Miten tuo vatsanahka tuosta ikinä palautuu..

37+2 :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2006 klo 14:49 lissuhissu kirjoitti:
Miimu: Hyvä kuitenkin, et kaikki oli ok. Meilläpäin kuului sekä niskapoimu- että rakenneultra neuvolan piiriin.. Olisin itsekkin halunnu nähä vaavin, kun kävin synnärillä ja ne ultras, mutta se monitori oli just niin etten nähny. Ja se papparainen (lääkäri) oli niin hmm.. jotenki outo, etten kehannu kysyä :LOL: No, toivottavasti kohta nähdään vaavin kans luonnossa :)

Heh, ja mulla kiloja 5g alle 70, viikko sitten.. Oon aika tappi.. Ei ole noussu joulukuunalusta yhtään, kiitos ruisdieetin, örk.. Mutta silti alusta 13 kg, paljonkohan olis ilman noita sokereita..

Uus mahakuva (ei kovin hyvä laatuinen) profiilissa :whistle: Miten tuo vatsanahka tuosta ikinä palautuu..

37+2 :wave:
Wau mikä pallo! Näkee kyllä jotenkin kuvasta, ettet sä mikään norsu ole ennen raskautta ollut, etkä ole kyllä nytkään. Sievä massu! :)

Miimu, onneks kaikki on tosiaan ok vaikka olipas ärsyttävä reissu!

Linnea, niin, eihän sitä "sotakaveria" voi noin vain roskiin heittää, kunnon hautajaiset sille ainakin pitää pitää!

Vai meinaa Kipsu pitää sokerittoman helmikuun, eikä meille oo hiiskahtanut sanaakaan! Melko salaperäinen mimmi nykyään. :whistle: :D

Me oltiin aamulla kerhossa ja kun lähdettiin kotiinpäin, yks äiti (joka puhuu vielä ihanaa ei-niin-täkäläistä murretta, on kotoisin kuulemma Kittilästä!) että "sie se oot kyllä laihtunut niin mahottomasti, onko siut imetty kuiviin, vauva vaan kasvaa ja äiti laihtuu!" Ja voitte varmaan arvata että tuli kiva mieli! :) Vaikka Linnea muuten sanoitkin tuossa taannoin, että pitää varautua siihen, ettei ne kommentit aina ole niin mairittelevia kun laihtuu... Sen tiedän. Sillon joskus aikoja sitten kun sen 15 kiloa pudotin, rupes kommentit olemaan jo melkosen piikikkäitä ja niistä paistoi kyllä läpi ihan selvä kateus! Hahaa!!! MEILLE SAA IHMISET OLLAKIN KATEELLISIA, ITSE NÄÄ HOMMAT ON SAAVUTETTU!!! (Vaikka matkaa vielä onkin... paitsi tietysti Linnea-yli-ihmisellä, hehe...)

Esikoinen tais herätä päikkäreiltä, moikka nyt!

Niin joo ja maanantairaportin saatte multa vasta viikon kuluttua, tänään en pääse "virallisiin" punnituksiin Painonvartijoihin. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2006 klo 12:09 Nea-01 kirjoitti:
:D mä tulin kertomaan salaisuuden...
Kipinätär lupasi pitää sokerittoman helmikuun :whistle:
sain sen lupaamaan semmosta :LOL:

mut älkää kertoko sille et mä kerroin :whistle: :whistle:


T:kipsun lenkkikaveri
Jaahas, vai niin, tulit sitten tänne sanomaan ja nyt en voi lintsata täälläkään :\| Mihin tää maailma on menossa... mihin mä nyt pääsen munkkikahville \|O

;) ;) ;)

:D

Kiitosta vaan neealle kun potkii mua :flower:

Juu ja klubilaisille kanssa :flower: :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2006 klo 14:49 lissuhissu kirjoitti:
Miimu: Hyvä kuitenkin, et kaikki oli ok. Meilläpäin kuului sekä niskapoimu- että rakenneultra neuvolan piiriin.. Olisin itsekkin halunnu nähä vaavin, kun kävin synnärillä ja ne ultras, mutta se monitori oli just niin etten nähny. Ja se papparainen (lääkäri) oli niin hmm.. jotenki outo, etten kehannu kysyä :LOL: No, toivottavasti kohta nähdään vaavin kans luonnossa :)

Heh, ja mulla kiloja 5g alle 70, viikko sitten.. Oon aika tappi.. Ei ole noussu joulukuunalusta yhtään, kiitos ruisdieetin, örk.. Mutta silti alusta 13 kg, paljonkohan olis ilman noita sokereita..

Uus mahakuva (ei kovin hyvä laatuinen) profiilissa :whistle: Miten tuo vatsanahka tuosta ikinä palautuu..

37+2 :wave:
Ihana maha \|O

Mä voisin kyllä olla taas raskaana, mutku en haluu synnyttää :whistle:
 
Heikot sortuu elon tiellä... MÄ SORRUIN!!! Söin tänään yks kaks yllättäen 3 Doris-keksiä (joista en edes erityisemmin tykkää), palan täytekakkua ja kolme leipää joissa päällä Kippari-superrasvaista juustoa. Tuo kaikki siis ennen varsinaista ruokaa, ja sitten siis vielä normi ruoka päälle! Uh ja äh! Mikähän hulluuskohtaus sitä oikein iski?! No, ei onneks tullu ihan äly-övereitä vedettyä, mutta aika saavutus tuokin oli... bläääää... :eek: *röyh*

 
Champion harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2006 klo 17:08 Kipinätär kirjoitti:
Mä voisin kyllä olla taas raskaana, mutku en haluu synnyttää :whistle:
Mä voisin kyl synnyttää mut en olla raskaana et tehdäänkö yhteistyötä...? :D Vauvamahat on söpöjä :)

Mä en saa lopetettua syömistä mikä alkoi viikonloppuna!!!!!!!!!!!! Auttakaa!!!!!!!!!!!!! Oon ihan väsynyt ja kiukustunut noihin muksuihin (jotka onneks nyt nukkuu) kun olin ekan illan niiden kans kun ukko töissä ja on ollut niin pitkä ilta et luulin ettei se lopu ikinä \|O :'( Tunnen itteni tosi huonoks äidiks kun en vaan jaksa, en sitten mitään... Ja nyt on huono oma tunto ja tekis mieli mennä haliin tota esikoista... Oli pakko jättää vauvakin huutaan itekseen hetkeks aikaa pinnasänkyyn ja sulkeutua vessaan kun tuntui et muuten räjähdän... nyt vaan sit tekee mieli syödä ja joku ärsyttävä oli jättänyt pussillisen ristiäisistä jääneitä kuivakakun palasia pöydälle ja arvatkaapa paljonko niitä on jäljellä nyt :ashamed: :snotty:

Nyt tuntuu niin toivottomalta kaikki etten tiedä miten sitä sais itteensä niskasta kiinni! Ja muuten kaikki meni hienosti paitsi nyt illalla aloin sortua, joten SELTSU et ole ainoa sortuja!
 
Sortumiset varmaan kuuluu asiaan. Koskien kaikkia elämäntapamuutoksia :hug: Mieki oon sortunu varmaan miljoona kertaa ja aina kauhea morkkis :/ Varsinki nyt raskausaikana.. Pitäis vaan muistaa ettei oo itelle turhan ankara.

Mulla kans on ollu väsy olo ja esikosta sen huomaa. Kun ite ei jaksa, niin ei jaksa sekään. Kiukkua ja kärtyilyä puolin ja toisin. Ja sitten mulla tulee kans huono omatunto jälkeenpäin. Pitäis jaksaa olla se aikuinen. Vähän mietityttää, miten se tuntee olonsa syrjityksi tai ulkopuoliseksi kun vauva tulee. Täytyy yrittää ottaa se mukaan hoitamaan vauvaa mahdollisimman paljon.

Mutta tsemiä kaikille, kyllä ne kilot siitä karisee ja välillä jos sortuu, niin se kuuluu asiaan ;) :wave:
 
Lissuhissu, puhuit niin asiaa kun sanoit että "pitäis jaksaa yrittää olla se aikuinen", niinpä! Sitä vaan niin helposti väsyneenä menee itekin mukaan tuohon kiukutteluun. Mutta yritetään jaksaa!! Championille myös :hug:

Tää päivä lähti hyvin käyntiin kun tuli kaveri kahvittelemaan ja toi litran jäätelöpaketin... En tosin ottanu ku yhden "siivun" ja oli vielä kevytjäätelöä, eli ei ollenkaan paha homma. Taisin siis palata kuitenkin ruotuun eilisen jälkeen. Eikä tuo eilinen näin jälkeenpäin ajateltuna ollut edes paha.

No joo lässyn lää, ei mulla oo edes mitään asiaa... Hauskaa päivää teille! :wave:
 
Hei toi on ihan tuttua juttua toi huono omatunto sortumisista ja se ettei sitä saa lopetettua ja se muksuille räjähtäminen on kanssa. Mulla on just yksinäinen ilta viikko kun mies on illassa. Tuntuu tosiaan siltä ettei illat lopu ikinä. Ei saa ottaa mitään huonoja omiatuntoja Koska mekin ollaan vaan ihmisiä. Tuli sellanen mieleen että olisko huonolla syömisellä vaikutusta sokeritasapainoon ja sitäkautta kiukkuisuuteen? Muistelen Linnean joskus viisaana kertoneen jotain sellasta?

Ja sitten noi sortumiset ei olleet mitään katastrofaalisia... Mä ainakin söin tänään kummeilla kaks sellasta lidlin pyöreetä rinkula kuivakeksiä, niitä vähän hannatädinkeksien makusia... 79 senttiä paketti... sellanen sininen... tiättekste? Enkä ota huonoa omaatuntoa. Kävelemässä olin aamulla vaan jotain 2km. No huomenna kävellään keskustaan miehen kanssa jos ei tule ämmiä taivaalta. Heippa :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 12:36 Seltsu kirjoitti:
No joo lässyn lää, ei mulla oo edes mitään asiaa... Hauskaa päivää teille! :wave:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Nyt on sujunut syömiset hyvin ja ennen kaikkea oon nukkunut todella hyvin :) Mulla vaikuttaa heti mielialaan ja noihin syömisjuttuihin se et oon pirteä! Jos oon väsynyt niin sorrun helpommin... Pikkuneiti nukkui viimeyönä 9 tuntia putkeen heräämättä ja tissit meinas taas posahtaa :LOL: Oli samanlainen olo kun sillon kun alko synnärillä maito nousta rintoihin! Tyttö siis heräs kuudelta aamulla ja nukahti takas vielä kahdeksalta ja ukko antoi nukkua vielä pari tuntia sit siinä 8-10 välillä :D Mä sit niin tykkään siitä miehestä aina välillä :heart: Ja sain päiväpupuiluakin tänään kun muksut nukkui ennen ukon töihin lähtöö joten siks kait oon niin hyvällä tuulella :p ;)

Muutenkin illalla mun kummitäti tulee käymään niin saa sit jonkun roikottaan toista muksua sylissä niin ei tarvi ite molempia roikotella ;)

Anoppi soitti et oli varannut meille lennot kesäks sveitsiin kun mennään sinne viettään sen 50-vuotisjuhlaa vuoristomökille - se maksaa koko reissun! B) Se tarvii kyl sen kahden viikon jälkeen toiset kaks viikkoo hermolomaa kun viettää meidän kans ekat kaks :LOL: :LOL:

Huomenna alkaa kuntosali jäsenyys ja sovittiin kummitytön äitin kaa et heti kymmeneltä lähdetään vähän salilla käymään :)

 
Pirpiz lurkkii
Miehii tahon reissuuun*ulisee* Miehii tahon pupuilla päivällä ja illalla ja yöllä ja aina \|O
En ala.
PZZZZZZZZ:paino puonnu 300 grammaa vaik oon käyny tonnikalapurkilla ja jäätelöpaketilla ja karkkipussilla ja ja ja :p
*poistuu jääkaaPPIIN*
:wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 14:17 Champion kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 12:36 Seltsu kirjoitti:
No joo lässyn lää, ei mulla oo edes mitään asiaa... Hauskaa päivää teille! :wave:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Nyt on sujunut syömiset hyvin ja ennen kaikkea oon nukkunut todella hyvin :) Mulla vaikuttaa heti mielialaan ja noihin syömisjuttuihin se et oon pirteä! Jos oon väsynyt niin sorrun helpommin... Pikkuneiti nukkui viimeyönä 9 tuntia putkeen heräämättä ja tissit meinas taas posahtaa :LOL: Oli samanlainen olo kun sillon kun alko synnärillä maito nousta rintoihin! Tyttö siis heräs kuudelta aamulla ja nukahti takas vielä kahdeksalta ja ukko antoi nukkua vielä pari tuntia sit siinä 8-10 välillä :D Mä sit niin tykkään siitä miehestä aina välillä :heart: Ja sain päiväpupuiluakin tänään kun muksut nukkui ennen ukon töihin lähtöö joten siks kait oon niin hyvällä tuulella :p ;)

Muutenkin illalla mun kummitäti tulee käymään niin saa sit jonkun roikottaan toista muksua sylissä niin ei tarvi ite molempia roikotella ;)

Anoppi soitti et oli varannut meille lennot kesäks sveitsiin kun mennään sinne viettään sen 50-vuotisjuhlaa vuoristomökille - se maksaa koko reissun! B) Se tarvii kyl sen kahden viikon jälkeen toiset kaks viikkoo hermolomaa kun viettää meidän kans ekat kaks :LOL: :LOL:

Huomenna alkaa kuntosali jäsenyys ja sovittiin kummitytön äitin kaa et heti kymmeneltä lähdetään vähän salilla käymään :)
Hei anopille terveisiä :wave: tarjahan se oli vai anna, en oo ihan varma mutta hyviä ystäviä oltiin sillon takavuosina :D

Pupuiluun on pakko kommentoida että joku saa joskus ja jonkun tekee ees mieli \|O
 
jaa..
tuli syötyä täytekakkua :ashamed: pari palaa.. mut muuten en oo kyl moneen päivään syöny oikeestaan mitään tuhmaa.. en sokeria olleskaan . tietty se mikä on luonnostaan ruuassa mut et lisättyä sokeria oikeen misään ollu.. juu no pikkasen puheista polakkaleipää söin mut mut...
tiiättekö et mul on vähän ongelmaan syödä tarpeeks päivän aikana.. siis helpostihan sen saa jos herkkuja vetelee... mut mä en jaksa syödä tarpeeks "terveellistä ruokaa".. nytki päiviä ku menee vaan joku 1000-1200 kcal.. yrittäny sit kuiteski vähän enemmän syyä..
mut ei kait sitä näin alussa tarvi vielä ni hirveesti syyäkkään ja on päiviä ku menee ihan paljoki enemmän.. kuhan ei sorru pizzaan tms ni hyvä tulee..
 

Yhteistyössä