suomalaisia kauppoja, joita ET suosittele! ?

  • Viestiketjun aloittaja katsotaan tuleeko samoja
  • Ensimmäinen viesti
3
Hobby Hall on syvältä. Tilattiin sieltä telkkari, joka oli valmiiksi rikki. Palautettiin ja sain palautuksesta ok vastauksen. Sitten tuli lasku, jossa laskutettiin paketin toimituskuluja, eli toosan hinta oli vain hyvitetty. Muuta ei oltu tilattu samalla. Soitin, ja puhelu oli maksullinen, siis jotain hobby hallin omaan pussiin hintavaa puhelua. Ja puhelimessa piti vielä odottaa ja odotuskin oli maksullista. Eli siis puhelusta tuli KALLIS. No kun siellä joku vihdoin odotuksen jälkeen vastasi, sanoi että anteeksi heidän virheensä, ei tarvitse maksaa laskua. Kysyin, että mitenkäs tämä puhelu, kun kesti niin kauan ja tuli monta euroa maksamaan, no ei muuta kuin voi voi vaan. Sanoin, että laittakaa sinne merkintä, että tähän osoitteeseen ei enää mainospostia tarvitse lähettää, eivätkä ole sen jälkeen häirinneet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Tästä tapauksesta on kyllä jo vuosia aikaa, mutta kerrompa silti. Menin helsingissä erääseen pieneen lahjatavaraliikkeeseen, en etsinyt mitään tiettyä niin että menin katsomaan löytyisikö sieltä jotain kivaa. Kun astuin ovesta sisään, myyjä nousi kassan takana seisomaan, ja tuijotti mun jokaista liikettä kuin korppikotka...Kunnes pitkän hiljaisuuden jälkeen kysyi yli mairevasti että voisiko olla avuksi. Sanoin että ei kiitos, katselen vain. Myyjä oli hetken hiljaa kunnes alkoi mulle huutaa ihan tosissaa että olis se kiva kun tuosta ovesta tulis joskus maksaviakin asiakkaita, kun aina vaan katsellaan ja katsellaan! Mä oli ihan :eek: Ja tyyppi vaan jatko koko ajan ääntään korottaen, että tämä ei ole mikään stockmann jonne tavaroita voi tulla huvikseen hipelöimään, että sinne ala vetää. Mä sain soperrettua jotain, et no eipä kiinnosta tällasesta paikasta mitään ostaakaan, ja häivyin... Vielä kadulla sydän hakkas, hiemanko säikähdin! Hullu myyjä, melkein pelkäsin että lähtee mun perään :LOL:
Ai kauhee! :LOL: Myyjällä keskivertoa pahempi päivä!!

 
River Itäkeskus.

Eivät ottaneet tunti sitten ostamani paitaa takaisian, "koska siinä on teidän parfyyminne tuoksua".En ees käytä parfyymia ja miten sitten vaattete joita ihmiset sovittaa liikkeessä ja niihin tarttuu "hajuja"??? Onko pakko sitte ostaa kaiki mitä sovittaa? Paskan jauhamisata!!!!!
 
vieras
Itiksen lastentarvike.. mä en viitsi ees astua sisään, kun se myyjä on aina niin hapan.

Sitten uskomattoman huonoa palvelua saa Vuosaaren mäkissä. Me ostettiin viimeks bigmac-ateria, kanawrap ja lastenateria. No ekana huomasin ettei lastenateriassa ole lelua, sitten wrapissa kesti ja kesti, että loppujen lopuksi piti hakea se sieltä itse, kun ne oli unohtanut koko jutun, sitten huomattiin että lastenateriasta puuttui ranskalaisetkin. Eikä ollut eka kerta kun tuollasta palvelua sieltä sai.
 
pöhlö
JYSKistä on tullut ostettua mm. kaappi, josta irtosi samantien palanen alakulmasta. Maksoi kuitenkin n.300?, joten mun mielestä olisi pitänyt kestää hieman pidempään. Muutenkin se oli tosi rimpula, ei kestänyt kulutusta ollenkaan. Yleensä heillä on ollut hyvä palvelu, mutta viimeksi, kun jotain tiettyä sieltä etsittiin, niin myyjä vaan näytti toisen puoliskon kaupasta ja sanoi, että tuolla päin niitä on. Sitten tutkittiin ko tavaraa, mikä oli pahvilaatikossa, että minkävärinen ja kokinen olisi, niin myyjä vittuilee, että tuolta hyllynpäädystä voisi nähdä varmaan paremmin, kun siellä on ne mitat yms. paperilla. Ihan kuin olisi sekin pitänyt tietää, kun tosiaan ei näkynyt ennen kuin käveli hyllyn taakse kurkkimaan... Ja mäkin olen itse ystävällinen niin kauan kuin mullekin ollaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Citymarket! Mainostavat olevansa perheiden asialla....joopajoo.... :xmas: :xmas:
Meinasi itku tulla kun pääsin huutavan vauvan kanssa vihdoinkin kassan ohi ja aion mennä vaihtamaan kakkavaipan lastenhoitohuoneeseen. Vessoille päästyäni luin kyltin että lastenhoitohuone löytyy Lorumaa-osaston yhteydestä :headwall: Eli kaikkien ostosten kanssa olisi pitänyt palata takaisin kauppaan ja kävellä toiselle puolelle vaippaa vaihtamaan. Osa tavaroista vielä irtonaisina kärryissä, joten kuitilla olisi kai pitänyt todistaa maksaneeni ne jo. Mikä h******* estää laittamasta sitä vaipanvaihtoalustaa MYÖS invavessan yhteyteen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Citymarket! Mainostavat olevansa perheiden asialla....joopajoo.... :xmas: :xmas:
Mä en nyt ihan tajunnut sun kommenttiasi....:xmas:
Tai korjataan sen verran, etten tajunnut kommenttisi pointtia...:D
Jos kerran mainostavat olevansa perheiden asialla, niin missä se näkyy?
:xmas: Voiko typerämpää slogania keksiä??

 
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Citymarket! Mainostavat olevansa perheiden asialla....joopajoo.... :xmas: :xmas:
Mä en nyt ihan tajunnut sun kommenttiasi....:xmas:
Hahaa! Mulla on hyvä esimerkki! Kävin kyseisessä marketissa 3kk vauvan kanssa. Satoi vettä ja kiertelin aikani lapsiparkkien ympärillä eikä yhtään vapaata. Kun lopulta paikkoja vapautui, ei YHDELLÄKÄÄN ollut lasta mukanaan. Eläkeläiset sun muut kansanryhmät (paitsi lapselliset) pitävät oikeutenaan parkkeerata näihin ruutuihin. Okei, tämä nyt ei ehkä ole kaupan syy. Sisään kun pääsin, lapsi kainalossa, huomasin ettei mistään löydy kaukalokärryjä. Kävin infossa kysymässä, ja asiakaspalvelija vaan katsoi tyhmänä ja käski mennä ulos etsimään! :eek: Kiitti. Prismassa kun ollaan asioitu, on joku aina hälyttänyt kärrypojan tuomaan moiset kärryt, jos ei sisältä tai jostain lähistöltä ole löytynyt.
 
Me ollaan aina saatu lastentarvikeliikkeissä hyvää palvelua, myös Vantaalla. Järvenpään liike palvelee loistavasti. Sen sijaan Baby Styleen (vantaalla) en mene toiste, niin agressiivista ja ahistavaa se tyrkytys ja kaupat pitäs tehä samantien. Cittarissa on vauvapiste invavessassa, kyl ne näkyy olevan perheiden asialla. Helppo mennä ja tähän asti aina ollut tyhjänä.
 
Tampereen seudulta nää molemmat...
eli Ideaparkin Enfantti (jossa aivan ihania vauvan-ja lastenhuoneen tavaroita yms) olin NIIIIN hapan eukko tiskin takana. Hymyilin ja tervehdin sisään tullessani, tämä hädin tuskin katsettaan nosti ja nyökkäsi suu happamana vaiti. Kysyin päiväpeitosta paljonko se maksaa, kun siinä ei ollut hintalappua, niin pitkän hiljaisuuden jälkeen raskaasti huokaisten alentui vilkaisemaan mitä mulla on kädessä ja osotti sormellaan jotain toista päiväpeittoa, että "kato tosta". Todella hurmaavaa :)
Toinen tyly paikka oli Koskikeskuksen se kahvio siinä alakerran aukion reunalla (jossa karsina siinä käytävän puolella). Olimme miehen ja appivanhempieni kanssa siinä, minä viimeisilläni raskaana, ja tilattiin kahvia ja kakkua, minä tilasin jäälatten, jota sitten ei näkynytkään, kun oltiin maksettu ja juomat tarjottimelle saatu. HYVIN ystävällisesti kysyin, etä "anteeksi, tulihan siihen tilaukseen mukaan se jäälatte?" Siinä kaksi muijaa alkoi sitten keskenään juttelemaan (eivät siis minulle) "joo mää kyllä kuulin jonkun jäälatten mut luulin, et sää laitoit sen" "no mää sit luulin, et sää laitoit sen" hih ja hah. Minä olin siinä mahani kanssa norkoilemassa ja tarjoilijan tiellä seisoskelemassa ja kuin ilmaa heille... Hyvin ylimieliseen sävyyn sitten hiiiitaasti tehdyn latteni sain, aivan kuin minä olisin siinä veemäisesti käyttäytynyt. Joskus ei tajuu miks toiset on asiakas"palvelu"tehtävissä???
 
Kaikenlaisia sitä alalle eksyykin
Mä sain Nummelan Citymarketissa Lorumaan vaipanvaihtohuoneeseen perääni vartijan kun olin vaihtamassa vauvalle vaippaa. :eek: Ostokset odotti kärryissä siinä oven ulkopuolella kun siinä veskin oven edessä on varashälyttimet. Vartija tokaisi vain että ai, sä oot täällä vaipanvaihtopuuhissa. Oli pakko vastata sille että mitäs muuta täällä voi tehdäkään. :headwall: Meinasin kyllä saada paskahalvauksen kun se vartija riuhtaisi oven nopsaan auki.
 
Heidi
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikenlaisia sitä alalle eksyykin:
Mä sain Nummelan Citymarketissa Lorumaan vaipanvaihtohuoneeseen perääni vartijan kun olin vaihtamassa vauvalle vaippaa. :eek: Ostokset odotti kärryissä siinä oven ulkopuolella kun siinä veskin oven edessä on varashälyttimet. Vartija tokaisi vain että ai, sä oot täällä vaipanvaihtopuuhissa. Oli pakko vastata sille että mitäs muuta täällä voi tehdäkään. :headwall: Meinasin kyllä saada paskahalvauksen kun se vartija riuhtaisi oven nopsaan auki.
Tässä kohtaa jo repesin! :O
Oikeesti, sä näytit varmaan pahemman luokan myymälävarkaalta! :)

 
Heidi
Harmi, että mä olen niin hyvä unohtamaan kaikki huonot tapahtumat. Näitä on kyllä sattunut mullekin, mutten ikinä muista missä... :(

Erään kenkäkauppa tapauksen muistan kyllä, kun olin menossa ostamaan itselleni kenkiä. Maiharityyliset talvipopot, ja niitä oli saatavana mustana ja harmaana. Halusin ne mustat ja kävelin kauppaan ja löysin hyllystä vain harmaat. Otin kengät mukaan ja kävelin kassalle kysyäkseni, onko mustia vastaavia vielä saatavana.
Myyjä totesi ettei ole, ettei koskaan ole ollutkaan (vaikka olin satavarma että oli, koska niitä oli ollut vielä edellisviikolla). Totesin sitten vain ihan ystävällisesti, että no harmin paikka, että että en nyt kuitenkaan ota niitä harmaita, koska haluan nimenomaan ne mustat.
Myyjä veti siitä niin järkyt raivarit ettei tosikaan. Heitti ne kngät ihan raivona takahuoneeseen, ja paasasi mulle jotain tyhjänpäiväisistä asiakkaista!
Katsoin sitä ihan huulipyöreenä. Mulla oli anoppi mukana, joka on aika kärkäs kommentoimaan, niin hän pyysi myymälävastaavaa paikalle. Niin tämä myyjä vaan raivosi meille että "minä olen se prkleen myymälävastaava täällä!!! Jos teillä on jotain palautetta annettavana, niin vastaatte minulle!!!"
Siinä vaiheessa hipsittiin hiljaa kaupasta pihalle...
 
Loimaan Kalustetukku!!
Pieni tumma nainen siellä myy keittiöitä.
Mentiin miehen kanssa valkkaan keittiöön kaapistoja, ja mies USEAAN kertaan sano että "juu katto sää vaan, emmää noista mittään ymmärrä..Sä sen päätät"-tyyliin. Niin tää täti vaan myi ja myi mun miehelleni. Minä jos kysyin jotain, hän vastasi mun miehelle. Lopussa olin jo ihan kiehumispisteessä, mutta päätin hillitä itseni, ja kysyin sitten vielä eri tasovaihtoehtoja, ja mies seisoi silloin puhelimessa oven lähellä. Niin EI!! Tämä akka kävellä kiputteli tasomalleja käsissään ukon tykö, ja ootteli siinä vieressä et se puhelu loppuis! :eek: :eek:

Ukko vähä hitaasti sitä katto, ja sanoi vielä kerran et "tuo vaimo se kyllä noi valkkaa.." Muija nuivasti sit suostui näyttään mulle niitä mallejaan :LOL: :LOL:
Ja minähän keksin piruuttani vaikka mitä kysymyksiä sille selvitettäväks, vaikka olin tason jo valinnu aikapäiviä sitten. :saint:

Sit lopuks kun tilausta tehtiin, niin hän ei sit millään halunnu luottaa itseotettuihin mittoihin ovien tilaamiseks (joo, ymmärrän tän kyllä) niin ukolle alkoi kalenterin kanssa ehdotteleen päiviä, milloin tulis mittaamaan ne perkeleen kaapit.
Miekkonen oli tässä vaiheessa jo ihan kiitettävän ällistynyt, ja äkisi vaan että 2jos ton vaimon kans sovit, se meillä kotona sillon on.."
Jaah, sano akka, hän tulee sit ens maanantaina klo se-ja-se. Piste.

OIKEESTI mua on todella vaikee saada hämmästyksestä mykäksi, mutta toi myyjä kyllä sen teki!
Vasta autossa sain hämmästykseltäni suuni auki, ja olin jo lähdössä takas liikkeeseen antamaan asiakaspalautetta, mutta ukko ei päästäny..Tietäen että ei olis ollu kaunista kuultavaa siinä hetkessä :LOL:

Mutta sähköisesti palautetta on annettu sittemmin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Tästä tapauksesta on kyllä jo vuosia aikaa, mutta kerrompa silti. Menin helsingissä erääseen pieneen lahjatavaraliikkeeseen, en etsinyt mitään tiettyä niin että menin katsomaan löytyisikö sieltä jotain kivaa. Kun astuin ovesta sisään, myyjä nousi kassan takana seisomaan, ja tuijotti mun jokaista liikettä kuin korppikotka...Kunnes pitkän hiljaisuuden jälkeen kysyi yli mairevasti että voisiko olla avuksi. Sanoin että ei kiitos, katselen vain. Myyjä oli hetken hiljaa kunnes alkoi mulle huutaa ihan tosissaa että olis se kiva kun tuosta ovesta tulis joskus maksaviakin asiakkaita, kun aina vaan katsellaan ja katsellaan! Mä oli ihan :eek: Ja tyyppi vaan jatko koko ajan ääntään korottaen, että tämä ei ole mikään stockmann jonne tavaroita voi tulla huvikseen hipelöimään, että sinne ala vetää. Mä sain soperrettua jotain, et no eipä kiinnosta tällasesta paikasta mitään ostaakaan, ja häivyin... Vielä kadulla sydän hakkas, hiemanko säikähdin! Hullu myyjä, melkein pelkäsin että lähtee mun perään :LOL:
Tän liikkeen on pakkko olla Mannerheimintiellä siinä Finlandiatalon ja Oopperan likellä tien toisella puolella vaan. Koska mä oon saanut ihan samanlaiset huudot ja ulosajon sieltä! B)

 
ahmatti
Myllyn Hesburger Raisiossa on vekkuli paikka. Maito on yleensä loppu ja klo 20.30 alkaen (Mylly ja Hesburger siis auki 21.00 asti) kassa ilmoittaa ylimielisesti että "tähän aikaan me myydään sit vaan mukaan, et niinku tääl ei voi enää syödä". Eikä kyllä voinutkaan, kun tuolit oli jo nosteltu pöydille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ahmatti:
Myllyn Hesburger Raisiossa on vekkuli paikka. Maito on yleensä loppu ja klo 20.30 alkaen (Mylly ja Hesburger siis auki 21.00 asti) kassa ilmoittaa ylimielisesti että "tähän aikaan me myydään sit vaan mukaan, et niinku tääl ei voi enää syödä". Eikä kyllä voinutkaan, kun tuolit oli jo nosteltu pöydille.
Moni pikaruokala toimii noin, osa jopa ottaa tilauksiakin vastaan vain 20:30 asti jos kello 21 sulkevat.
Mutta Hesen teini-ikäisillä työntekijöillä olisi usein kyllä parantamisen varaa ulosannin suhteen :xmas:
 
Myllyn Prisma. Kävin kysymässsä olisiko mahdollista tuoda lisää tuoremehuja paikalle (olin ollut kaupassa jo puoli tuntia eikä ollut tullut tyhjään hyllyyn mitään). Pitkään etsin myyjää, ja sitten tämä tokasee "Ne on sit loppu kun ei varastossa mitään oo" Sanoin että miten ihmeessä ne muka nyt on loppu kun olivat tämän päivän lehdessä, ja kello on vasta vaille viisi arkipäivänä! Sitten vasta suostui soittamaan osaston tyypille, mehuja oli varastossa. Olin vielä puoli tuntia kaupassa tehden muita ostoksia, mutta ei niitä mehuja tullut.
 
muksutalli tampere
siellä laittovat myyntiin sellasta ensisänkyä joka keinui koska oli tehty huonosti(siis ei oikeesti kuulunut keinua mut jalat eri pituset tmv ja sen takai keinu) laitto näytille siitä huolimatta ja nauro että mustalaiset näitä oikeestaan ostaakin vaan.
tiedä sit oliks noi meiän vaunutki jotain 2 luokan kamaa...
 

Yhteistyössä