tänne ovulaatiotesti kuvia.

Cittarin PregCheckillä testattu tänä aamuna. Olen tikuttanut la lähtien, niistä ei ole kuvia, mutta la tuli viivanpaikka ja siitä etiäpäin vahvistuva haamu. Tänä aamuna sitten tämä. Oon aika tyytis. :)



Eilen tehty talletus, ja gynen käskystä ajattelin viettää tänään välipäivää, kun se sanoi että siittiöt ei ehdi kehittyä yhdessä päivässä. Tuntuu kyllä pahalta jättää väliin just tämä päivä mutta eikös niiden häntäheikkien pitäisi säilyä parikin päivää hengissä. Ja jos sitten huomenna taas... :D
 
Viimeksi muokattu:
Eilen illalla siis tuollainen kuin edellisessä viestissä......tänään aamulla huvikseni tein vaikka vasta kp 11 ja tulos yllätti jälleen!=)..eli lyhyempi kierto tulossa tällä kerralla.


ja taas vähän huonovointisuutta ja varmaan alavatsaa aika lailla alkaa jomottelemaan..

mahdotontako:heart:
 


tein vähän tutkimusta kun toisissa ov testeissä sanotaan klo 10-20 välillä ja toisissa ihan sama koska tekee. Nyt siis alimmat on tän päivän testejä, toinen aamulla n. puoli yhdeksän maissa ja toinen nyt äskettäin kolmen maissa. Ja onhan toi päivällinen selvästi tummempi!
Voikohan tollanen viiva viitata jo oikeeseen ovulaatioon?
Mietin vaan kun jos pongaan oviksen, mun pitäis soittaa polille ja soittoaika sinne yleensä viikolla on klo 7-8 ja jos ne kunnon viivat tulee vasta päivällä, miten mä tohon aikaan soittelen?
 
Kristen, en usko tuon vielä olevan ovulaatio. Mulla on kanssa tullut eri tummuisia viivoja eri aikaan päivästä ja virtsan "väkevyys" vaikuttaa siihen myös.

Liuskat suosittelisin tekemään 10-20 välissä, mutta esim. digin kai sai tehdä koska vaan. First signal-ovistesti (kasetti) ohjeissa lukee että aamupissasta ei saisi tehdä, koska voi antaa väärän positiivisen, kun pissa on tujumpaa. Mutta joissain muissa ohjeissa taas sanotaan, että yöpissasta ei saisi tehdä, koska se lh-hormooni jotenkin "neutralisoituu" ja siksi ei välttämättä näyt oikeaa tulosta. Vaikea selittää, kun ei itsekään oikein ymmärrä.

Toivottavasti jo ensi viikolla saat kunnon ovisplussan bongattua, kyllä sä sen sitten huomaat kun se siihen pärähtää :D
 
Tein tänään ihan huvikseni ovistestin, koska kierto vaan jatkuu ja jatkuu(nyt kp 39). Testissä näkyy mielestäni ainakin selkeä haamu viiva. Onko kellään kokemusta davidin ovulaatio testistä tilattu mammaksi.fi:stä. Olisko ovis vasta tulossa? Vai onko jo kaiketi mennyt? Vai mitä haamut kertovat?

katso liitettä 11540
 
Täytyy tulla näyttämään kuvia tähänkin pinoon, kun on hieman hämmentävältä tuntuva tilanne. Menossa on eka Terolut-kierto kierron säännöllistämiseksi, mutta lykkäsin ekan tabletin ottamista viidellä päivällä oviksen odottelun vuoksi. Olen nyt ensimmäistä kertaa tehnyt ovistestejä nyt niistä testiviivoista haluaisinkin teidän kommenttejanne.

Molemmissa kuvissa on kaksi kuvaa yhteen liitettynä.

Tässä on kuva tämän päivän ovistesteistä tuoreeltaan.


Tässä tuo ylimmäinen on eilisen illan testi puolisen tuntia dippaamisen jälkeen (koska unohdin käydä katsomassa testiajan sisällä ). Sitten alemmassa kuvassa tuo ylempi on sama testi kuivana (olen lisännyt testipäivän tiedot) ja sen alapuolella samassa kuvassa tämän iltainen testi puolisen tuntia dippaamisen jälkeen.


Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? :O Lämmöt ovat selkeästi nousseet ja olo on sen mukainen. (Mittari näyttää 36.9 astetta ja normaali alkukierron lämpö on iltaisin yleensä 36.4-36.6 astetta) Päivällä kipuili vasen munis ja nyt sitä polttelee. Tällä hetkellä tuntuu saman kaltaista kipuilua oikealla puolella kuin päivällä vasemmalla. Kohdun alueella tuntuu siltä, kuin sinne olisi laitettu pieni vesi-ilmapallo.

Tämän päivän testit siis olivat tuoreeltaan haaleamman näköisiä kuin eilisen illan liuska, mutta nyt tuo tämän illan testi näyttää vahvemmalta kuin eilisen illan viiva. Oletteko samaa mieltä? Sekavasti selitetty, mutta toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan. Toivon siis vertailua ja kommentteja erityisesti eilisen illan testiviivasta (jonka muistin käydä katsomassa vasta puolisen tuntia dippauksen jälkeen) ja tämän illan testistä, jonka kuvasin uudelleen puolisen tuntia dippaamisen jälkeen. Testiajan jälkeen ei pitäisi tulkita, mutta eilisen unohduksen vuoksi ne ovat keskenään verrattavissa ja siksi hämmentävät minua. Onko tänään dpo-1 vai dpo0? :confused:

Testi on merkiltään Sofi One step.

Lisään vielä, että tämän päivän testit (jotka ovat samaan kuvaan liitettynä, tuo ylempi linkitetty kuva) on kuvattu 5min kuluttua dippaamisesta. Ohjeessa lukee, että negatiivisen tuloksen pois sulkemiseksi tulee odottaa 10min eikä testiä saa tulkita sen jälkeen, kun 30min on kulunut. En muistanut ohjetta niin tarkasti. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
MG Kyllä minä ainakin luokittelen plussaksi tuon sinun viimeisimmän testin :) Tai siis toisaalta aika hankala juttu koska eilenkin on ollut jo melko vahva viiva. Mutta jos tänään olet tuntunet kipua muninasarjoissa,se voisi kertoa vahvasti siitä että jo eilinen olisi ollut ovisplussa päivä :) Vaikeaa arvuutteluahan tämä homma on,joka tapauksessa tee vielä huomenna testi ja jos viivat alkavat joo vaalenemaan niin luottaisin että ovis on ollut tänään :)
 
Viimeksi muokattu:
bluebaby > Kiitos kommentoinnista! :flower: Tarkoitus on huomenna testailla ja toivon viivojen haalenevan. Mies nimittäin on taas työreissullaan enkä uskalla luottaa siittiöiden kovin monen päivän odottelukykyyn. Esikoinen nimittäin sai alkunsa ahkeralla kerran päivässä taktiikalla. :D
 
Nyt pakko tulla tännekin ihmettelemään...

Mulla varhaisen km:n jälkeinen kierto nyt menossa. Gyneultrassa todettiin kaikki paikat kunnolla puhdistuneiksi ja annettiin tuomio, että pco on aika pahana eikä ovista muutenkaan tässä kierrossa tulossa. Sen lisäksi annettiin lisätuomio, että kierto voi venyä....ja venyä... Nyt kp 22 menossa ja olen ollut todella kovien kipujen kourissa. Munasarjojen kohdalla turvotusta ja kosketusarkuutta ihan mahan päältä. Tärähdyskipuilua myös. Tein muutama päivä sitten huvikseni ovistestin johon ei siis tullut mitään mitä tulkita. Tänään sitten ajattelin, että jos vaikka tekis taas sellaisen ihan vaan dippailun ilosta, no ei vaines, en tiedä mikä sai oikeasti tekemään, mutta ajattelin, että vanhat voi hyvin käyttää pois, kun on tulossa uusia seuraavaan kiertoon. No tänään tulikin aikas vahva viiva!! Siis mun ei lekurin mukaan pitäisi ovistella tässä kierrossa. Onko niin, että elimistö erittää silloinkin jotain, kun poksahtelee ne kuuluisat nesterakkulat muniksissa??

No tulkitkaas te tätä kuvaa joka otettu 5 minuuttia dippaamisesta(tummui vielä hitusen ennen 10 minuutin aikarajaa, mutta heitin kuvaamatta pois etten jää katselemaan).



Voisiko sittenkin olla jotain tulossa tai ehkä jo päällä tai menossa? Tämä on eka kerta kuopuksen jälkeen, kun ovistestejä kokeilen taas... aikaa siis on kulunut (kuopus 08/07) joten antakaa anteeksi tyhmyyteni. Samoin kyseessä eri merkki kuin silloin muinoin.
 

Yhteistyössä