tänne ovulaatiotesti kuvia.

Miuski00 > Pco on siitä häijy oireyhtymä, ettei ovistesteihin välttämättä ole luottamista. Lh-huippu saattaa tulla ilman ovista, mutta myös ovisplussa tulematta ovulaatiosta huolimatta. Itse rohkenin tässä kierrossa kokeilemaan ovistestejä ekaa kertaa, sillä munikset todettiin syyskuussa normaaleiksi ja sain Teroluitit kiertoja säännöllistämään. Eilen ja sunnuntaina sain vahvat viiva, kivut olivat eilen ja illalla alkanut kirvely on tänään jatkunut. Oletan nyt olevan dpo1 vaikka eilinen viiva olikin vahvin. Lämmötkin nousivat eilen ja pms-oireet alkoivat tänään. :headwall:

Tarkoitan siis sanoa, että kaikki on mahdollista. Sinuna testaisin vielä ainakin huomisen (parikin testiä päivässä) ja katsoisin haalistuuko vai vahvistuuko. Toivottavasti lh-huippu tulee oviksen kanssa. :) Melkoinen selvännäkijä pitäisi gynen olla, jotta varmaksi pystyisi sinun kehosi toiminnan ennustamaan. Varsinkin kierron venyessä muutokset ovat mahdollisia.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos mg vastauksesta! Juuri tuota toivoin, että joku pco-asiaan tarraisi, koska mä itse pelkään sen olevan taas kerran meillä "jarruttajana" tässä hemmetin vuoristoradassa.

Mä niin toivon, että tulisi pian noi testit niin jos ehtisi niillä vielä dipata, että sais vertailukohtaa paremmin. No katsellaan....
 
Onni-testi, onko jollakulla kokemuksia? Olen meinaan ihan pihalla nyt..

Kierto on epäsäännöllinen, noin 40 vrk, mutta eilen tuli verta joten testasin nyt kp13 ja sain plussan. Tai kenties plussaksi mahdollisesti tulkittavan viivan. Ja sama nyt iltapäivällä.

Tää testi on ihan hämy, viivat muodostuu TOSI hitaasti (noin 7min menee että näkyy ees jotain) ja luettavissa 15 min testaamisesta. Mutta silloinkin siis tosi himmeet viivat. Onko mulla joku maanantai-kappale osunut kohdalle vai tekeekö toi testi jatkuvasti tollasta haamuviivaa myös kontrolliin?

En mä uskalla oikein luottaa tähän..
Raskauduinhan minä tietysti edellisen kerran oviksesta joka oli kp 9, silloinki päivittelin ettei ole mahdollista :D


 
Tulinpas lisäämään omat testikuvani tänne taas kerran.
Tämä oli siitä hassu kierto, että ovis ei antanut kyllä mitään merkkejä, ennen kuin "räjähti" sitten tänäaamuna viivat punaiseksi.
Olin jo heittämässä kirvestä kaivoon ja antamassa periksi, mutta onneksi se sieltä vielä kurvasi. Aika myöhäisillä kp:illä, mut kierrot on minulla muutenkin pitkiä.

Tässäpä kuvamateriaalia:


 
Tässä samasta näytteestä tehty digi ja Pregcheck liuskatesti. Liuska ei mielestäni ole täysin "oikeaoppinen" plussa, koska testiviiva on hitusen vaaleampi kuin kontrolliviiva. Mutta onneksi on tuo digi, jolla voi asian tarkistaa =)

 
Onnea sisa ja muutkin ovisplussanneet :flower: Kokeiles huomenna sisa vielä tehdä liuska jos on jäljellä. Mulla antaa liuskaan vahvemman plussan dpo 0 päivänä. Eli digi antaisi ilmeisesti päivää aikaisemmin mulla sen hymynaaman. Ja ilmeisesti varsinainen ovis tapahtuu (jos tapahtuu) vasta kolmantena päivänä digiplussasta (siis mulla). Silloin loppuu limat.
 
Huldasharks: Mulla kävi kans viime kierrossa niin, että liuska antoi dpo 0 päivänä vahvemman plussan (eli sillon testiviiva ja kontrolli olivat ihan täysin yhtä tummat). Ovis kuitenkin tapahtui sillon samana pävänä. Tunsin sen ja lisäksi mulla oli gyne seuraavana päivänä (eli dpo 1) joka vahvisti ultaralla oviksen tapahtuneeksi. Nyt kävi kuitenkin toisin... Tänään liuska olikin haalistunut eilisestä. En siis saanut sellasta ohjeiden mukaista kunnon vahvaa plussaa liuskaan tässä kierrossa ollenkaan. Kumma juttu :confused: No pääasia, että se plussa löytyi ja digi asian vielä vahvisti =)

Tässä vielä se tän aamunen Pregcheckin liuskatesti.

 
Minäkin laitan:


alin kp 12 ja + (kuivuneena vähän haalistuu, mutta testiajan puitteissa siis selkee ovis+)

Aikaisin aloin testailemaan kun normisti olu 24 pvän kierto, viime kierto olikin ekaa kertaa 2 vuoteen normaali, 29 pvää, ja vaikuttaa siltä että on taas tulossa hyvänmittainen kierto :D
 
Ihmettelin noita apteekista ostettuja Onni-ovulaatiotestejä aiemmin ketjussa. Ajattelin nyt laittaa sen kuun tikuista kuvan, jos joku muu kuumeilija kaipailee suomennosta noihin tikkuihin.
Mulla siis viivoja tuli koko testauksen ajan ja ajattelin ettei selkeetä plussaa saa näillä ikinä, mutta kp 21 vihdoin ilmestyi viiva joka oli selvästi paksumpi kuin kontrolliviiva ja kivuista ei tarvinnut arvailla että ovis oli vielä samana iltana.



Tässä kuussa arvuutellaan Wondfo One Stepien kanssa, joihin ilmestyy testiviivan laitaan aina tosi vahva ja ohut viiru, mutta muuten testiviiva on haalea joten laittelen kuvaa kun plussa (taikka kivut) löytyy :)
 
Onko tuo jo ovisplussaksi luokiteltu? iltatesti ja tämän aamuinen testi
Musta toi on nega? Nimittäin mun testit näyttää tolta joka aamu.

Muoks: nyt kun mä selaan muidenkin liuskatestejä niin toltahan ne plussat on aikalailla näyttäneet :whistle:
Mun testi nyt parina päivänä ollut jopa tummempi kuin sulla ja monella muulla plussaksi luokiteltu, mutta aattelin että nega se on kun tumma oli taas vaan siinä vasemmassa laidassa. Kipuiluunkaan en ole osannut luottaa kun olen popsinut clomeja tässä kierrossa.. Ja nyt mä jo päästin ukonkin nukkumaan :snotty:
 
Viimeksi muokattu:
Ja tänä aamuna kp17 tupsahtikin jo edellisiä tummempi viiva (tuoreena tummempi mitä kuvassa), joka nyt illalla taas haaleni..
Mutta ovistelua on selkeästi menossa, joten tämän tummemmaksi ei munkaan plussa tällä testillä muutu. Syntymäpäivänä pääsee sitten toisenlaista testiä arvuuttelemaan :)

Wondfo One Step värisuora.


Parempia testejä saa suositella, mitä esim. noi Huldan puikkotestit on?
 
Tapiontytär: Tuo mun testihän on Clearbluen digitaalinen. Sen hymynaaman alla olevan "puikko" on digilaitteeseen tuleva osa. Ja nuo sen alla olevat surkeat vaaleanpunaiset liuskat ovat David-merkkisiä. Eli ne eivät näyttäneet ovista mitenkään päin. Ja todistetusti ovuloin koska juuri tuosta kierrosta tulin raskaaksi. Eli tuo digitesti mulla sen oviksen näytti.

Huldis ja pikku 5+3
 
Tapiontytär: Tuo mun testihän on Clearbluen digitaalinen. Sen hymynaaman alla olevan "puikko" on digilaitteeseen tuleva osa. Ja nuo sen alla olevat surkeat vaaleanpunaiset liuskat ovat David-merkkisiä. Eli ne eivät näyttäneet ovista mitenkään päin. Ja todistetusti ovuloin koska juuri tuosta kierrosta tulin raskaaksi. Eli tuo digitesti mulla sen oviksen näytti.

Huldis ja pikku 5+3
No enpä hokannut että se puikko kuului siihen digitestiin :) Pitäs kai niitä ostaa, mutta mutta hinta kirpaisee jo ihan periaatteesta.
Onnea tärpistä!
 
Tässä minun testitulokseni tänään kp 21. Ovis myöhässä kun edellisessä kierrossa tulin raskaaksi, mutta se päättyi varhaiseen keskenmenoon pian plussan jälkeen. Luulin jo, että kierto meni aivan sekaisin, kun testit näytti pitkään pelkkää haaleaa viivaa. Mutta tänään vihdoin se päivä koitti. =) Testi on Davidin.

 
Neiti-81 > Onko tuo tämän päivän liuska kuivunut ennen tuon kuvan ottoa vai vielä märkä? Jos eilinen näytti märkänä noin vahvaa viivaa, niin eilinen oli minun mielestäni +. Jos useampana päivänä tulee vahvat viivat, niin se ensimmäinen on ovisplus. Periaatteessa kuivuneita liuskoja ei pitäisi enää vertailla, mutta itsekin siihen syyllistyn. :D
 
MG: Liuska on siis testiajalla kuvattu. Pätkähti heti tuo viiva siihen. Eilen en testannut koska luulin tuon kp 12 olleen +....... tänään kuitenkin jatkuvan oikeanpuoleisen jomottelun takia päätin testata vielä, ja tuollainen pätkähti heti siihen.

Tässä vielä kuva molemmista testeistä märkänä:




Onhan niissä selkeä ero nyt ku vierekkäin katsoo

ai niin MUOKS: testithän lupaa näyttää oviksen 24-48h ennen, joten olisiko sitten tuo kp 12 ollut juuri ja juuri siinä aikarajoissa, niin silloinhan tänään tosiaan olisi ovulaatio?
 
Viimeksi muokattu:
ai niin MUOKS: testithän lupaa näyttää oviksen 24-48h ennen, joten olisiko sitten tuo kp 12 ollut juuri ja juuri siinä aikarajoissa, niin silloinhan tänään tosiaan olisi ovulaatio?
Olisi saattanut selventää asiaa, jos olisit testannut eilen. Luulen, että sulla on ovis tänään tai huomenna (dpo0 tai dpo-1). Jos tuo tämän päiväinen on vasta se oikea plussa, niin sitten tuo jälkimmäinen. Saattaahan se testi näyttää saman päivänkin aikana tapahtuvan oviksen. Mulla niin kävi eli plussaksi tulkitsemassa testissä ei ihan tasavahvat viivat olleet, mutta vahvat kuitenkin ja ovis oli seuraavana päivänä. Ovispäivänä tuli vahvemmat viivat kuin se oikeaksi ovisplussaksi osoittautunut testi oli. Jos siis ajatellaan, että sen 1-2vrk ennen ovista testi näyttää plussaa. Yksilöllisiä nuo asiat ja testeissäkin on eroa, joten vaikea varmaksi sanoa. Onnittelut kuitenkin bongauksesta ja vauvapölyä petipuuhiin! :D
 

Yhteistyössä