Tahdomme laihtua

Viikon 41 punnitus

Huomenta vaan. Punnituspäivä koitti taas kuin varkain. Pudotus oli aika pieni verrattuna muihin viikkoihin, mutta en valita, koska pudotusta on tullut. Kuukauiset alkoivat eilen ja aiheuttavat ainakin turvonneen olon, jos eivät turvota muuten.

Viikonlopun punnituksessa painoa oli tippunu puolet enemmän, yli kilo, mutta alkuviikon PMS-oireissa syödyt keksit ja karkit taitavat olla tuolla tulosta huonontamassa. Harmittaa kyllä repsahtelu :(

Alla minun litaniani

iloksi
Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(ke 13.9): 97,1
pudotus viimeviikosta: 0,6 kg
pudotus yhteensä: 15,1 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg
 
Miulla ei tällä viikolla ole paino pudonnut yhtään, sama 60kg.

Muoks. Mihinköhän hävinnyt puolet tekstistä?? No kirjoitetaan uudestaan. :)

Vyötäröstä ja lantiosta on lähtenyt -1,5cm kummastakin, alleista ja rinnasta -0,5cm, paino ja reisi pysynyt samana.
Jäänyt liikkuminen vähän vähemmälle, (motivaatio kateissa kun mieliala taas aika huono) ja zumbaa en oo jaksanut harrastaa joka päivä. Kävellyt oon ja vatsalihaksia tehnyt, mutta en oo nyt itseeni yhtään tyytyväinen.
Selässä issias vihoittelee ja eilen sen satutin juostessa, nyt aamun zumba oli aika tehotonta ja harmitti et miks ees yritin..

No toivottavasti parempi päivä huomenna. :)

Tsemppiä kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
terppa,

nyt on menny lujaa nyyttiksellä elämän muilla saroilla. Meneillään toinen viikko kun en laske enää pisteitä ja painoo on se 69 kiloa. Himpskatti, jotain pitää tehä toisin että saan sen siihen 68 takas. :)

Haluaako joku muu tehdä tulostaulukon tällä viikkoo/ ens viikoon ja tulevaisuudessa. Siirryn ite tässä pikkuhiljaa taustalle...
 
nyyttimyy tajusin juuri, että sinähän se olet siis jo tavoitteessasi, ainakin käynyt :) Onnittelut! Minä mietin, että voisin jatkaa tulostaulun väsäämistä ellei sitten muita innokkaita siihen hommaan löydy?

Minulla tätä työnsarkaa riittää, joten ihan heti en ole täältä poistumassa ;)

Kiitos sinulle nyyttimyy näistä viikoista :) Ja oikein mukavaa elämää kevyemmän itsesi kanssa !
 


VIIKON 41 TULOKSET




maraiitti
Aloituspaino:67kg
Paino nyt:58,5kg
Pudotusta viime viikosta:0,5kg
Pudotusta yhteensä:8,5kg

Brown Eyed Girl

Pituus: 162cm
Lähtöpaino: 96kg (4.10)
Paino nyt: 95,1kg
Pudotus viime viikosta: 0,9kg
1. Tavoite: 80kg

nöpö80
pituus: 158cm
paino nyt: 84kg
pudotus:



iloksi
Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(ke 13.9): 97,1
pudotus viimeviikosta: 0,6 kg
pudotus yhteensä: 15,1 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg

Miiuliini85
Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 94,4kg
Pudotusta viikossa -300g
Pudotusta yhteensä 16,2kg

Emma99
Pituus: 159 cm
Lähtöpaino 89,2 kg
Paino nyt: 82,5 kg
Pudotus viikossa: 0,8kg
Pudotusta yhteensä: 6,8 kg
1. Tavoite 75 kg

Hellehattu
Aloituspaino 69kg
Nyt 62,1kg
pudotus viime viikosta -0,6kg
Pudotus yht -6,9kg
Tavoite 57kg

Yhteispudotus 3,7 kg

 
Viimeksi muokattu:
No niin, mun tän viikon tulokset olis tässä:

Miiuliini85
Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 94,4kg
Pudotusta viikossa -300g
Pudotusta yhteensä 16,2kg

Paljon ei tullut miinusta, mutta tulipahan silti edes vähän :)
Tällä hetkellä oon taas vaihteeksi kuumeessa :( lisäksi jo loppunut ovulaatio kerää mulla menkkojen lisäksi nestettä, joten siksikin ehkä näin pieni pudotus tälle viikkoa.
Mutta realistisena tavoitteena olis jouluun mennessä painaa alta 90kg, eli ei siihen oo enää kuin 4,5kg matkaa ;)

Iloksi, sulla on kans tosi mahtavasti kilot lähtenyt :) apua, saat mut pian kiinni :LOL:

brown eyed girl, en sulle oo muistanut kommentoida tuonne pistepirkkojen omaan pinoon mitään, tuntuu että tässä pinossa on enemmän keskustelua niin jotenkin sitä on itsekin jämähtänyt tänne enemmän :) mutta pisteet kyllä toimii, kun niitä vain jaksaa laskea... tsemppiä! :)
 
Puntari näytti nollatulosta tälle viikolle. Pläh. Taidan laittaa ylimääräiset zumbat pyörimään...

Lisäys: Eilisen spinning ei tosiaan ollut niin tuskallinen kuin pari ensimmäistä kertaa, jalat kantoivat kotiin ihan hyvin =) Loppuilta meni kuitenkin vielä ihmeellisen yökötyksen vallassa. Pitää ensi kerralla kokeilla syödä jotain. Vaikka joku proteiinipatukka.
 
Viimeksi muokattu:
Iloista perjanataita vaan kaikille!!!

Kiva ja kiitos, iloksi, kun jatkat tämän ketjun ylläpitoa:)
Nyt on kyllä motivaatio alhaalla, mutta kaikesta huolimatta pitäis sitä tsemppiä jostain löytää, ettei vaan käy huonosti....no paino on kuitenkin tippunut siihen, mitä suunnittelinkin, mutta mutta mites sen jatkon kanssa, vähän huolestuttaa...

tässä kuitenkin mun litania:

Emma99
Pituus: 159 cm
Lähtöpaino 89,2 kg
Paino nyt: 82,5 kg
Pudotus viikossa: 0,8kg
Pudotusta yhteensä: 6,8 kg
1. Tavoite 75 kg
 
Kiitos Iloksi tsemppauksesta :) ja sinulla on kyllä MAHTAVASTI SUJUNUT TÄMÄ HOMMA!! :flower:
Ja onnea kaikille muillekin miinuksia saaneille! :flower:

Huomenna punnitus :O taas! Huomaan kyllä että senttejä on lähtenyt. Housut ja paidat roikkuu päällä, mutta antaapa roikkua :LOL: eli uusien vaatteiden ostoon pian! Kävin tänäkin aamuna puntarilla mutta ei paino ollut mihkään juuri muuttunut...
Huomiseen! :wave:
 
Vesinokkamuki niin sitä sanovat, että ne pari ekaa spinning kertaa ovat pahimmat. Itse en ole koskaan sitä kahta pidemmälle päässyt :D

Emma99 minä taistelen myös täällä pahoissa motivaatio-ongelmissa. Jatkuvasti tuntuu, että tulee vastaan jotain, mikä romuttaa hyvät suunnitelmat. Nytkin olen lähdössä reissuun yksin autolla (päivämatka n 700km) ja voi olla, että ei ihan ruokavaliot pysy kohdillaan.
Täytyy vaan yrittää pysyä edes jotenkuten laskusuhdanteessa tuon painon kanssa ja koittaa kaivaa se motivaatio. Tsemppiä! Ja onhan sinullakin suunta alaspäin ja ihan hyvin vielä, joten ei hätää! :)

Hellehattu kiitos :) Vähän tosiaan pelottaa, että kuinka kauan tämä oikein jatkuu.. nyt on ensimmäinen viikko, että pudotus on noinkin huono. Mutta onneksi on kuitenkin pudotusta.
Toivottavasti huomenna heräät taas kevyempään aamuun!

Ai niin, olen tosiaan reissussa joten päivitys menee varmaan sunnuntaille. Lisäilen sitten loputkin listaan :) Ja jos oikein innostun, niin tuunailen tuota listaa vielä lisää :) Se on hauskaa!
 
Huomenta!

Niin se on ensimmäinen viikko takana ja täytyy sanoa, että sujuminen on kovin vaihtelevaa... En tajua miten voisin löytää sen kipinän jonka avulla aikanaan pudotin 25kg... Liikuntaa olisi ainakin pakko lisätä ja marraskuun alusta olisikin tarkoitus liittyä paikalliseen kuntosaliin, jos taas saisi itsensä salille ja spinningiin, niin niistä varmasti olisi apua. Koiran kanssa lenkillä käyn noin 5xvko.

Mutta syöminen... Se ei tahdo sujua... Olen aina ollut sellanen että syön 1-2 x päivässä ja valtavan määrän kerralla... Nyt taas pikku hiljaa yritän päästä tähän 4 ruokailuun per päivä ja niin että pisteet jakautuisivat tasaisesti.

Mutta tosi hienoja pudotuksia on teillä muilla! Ja gramma kerrallaan aion minäkin edetä. Ensimmäinen tavoite on alle 80kg jonka toivottavasti saavutan vielä tämän vuoden aikana. Maanantaina sitten seuraava punnitus =)
 
Wou minkä näköinen tulostaulukko!!!! Aivan mahtavaa ILOKSI!!

Miiuliini, laitan yksityisviestii vähän myöhemmin :)

Ja brown Eyed Girlille mä sanon kans että KYLLÄ pisteet toimii, jos niitä noudattaa tiukasti! Pitää olla rehellinen itelleen ja merkitä kaikki tarkkaan ylös. Ite pisteiden laskulla 25 kiloa pienempi! :)

Ja yleisesti, mä oon vissiin tehny jotain oikein tällä viikolla koska tänään näytti vaaka 68,4 taas!!! Jei, Nyyttis on onnellinen. Tahdon kiittää kaikkia tuesta ja kannustuksesta tässä pinossa. Ihan parasta. 76,9 lähdettiin liikkeelle ja 68,4 on se mihin oon päätyny tässä heinäkuun 19. päivän jälkeen. Jos mä onnistun, kaikki onnistuu! Meikä jää kumminkin kummittelemaan vielä ja takapiruksi tänne, jos sopii :)
 
Jahas.. on tullut aika ilmoittaa rimpsuni!
Aloituspaino 69kg
Nyt 62,1kg
pudotus viime viikosta -0,6kg
Pudotus yht -6,9kg
Tavoite 57kg

MURRRR.. vielä tavoitteeseen matkaa 5,1kg
Hitaasti mutta (toivottavasti) varmasti :vampire:

Nyyttimyy Siis, nyt tajusin (vasta) että olet JO TAVOITTEESSASI!! Mahtavaa!! :) ja jäät toki tänne vielä meitä tsemppaileen ja kertoileen miten sulla sujuu painonhallinta. (vinkit ovat aina tervetulleita)
Iloksi Kiva, kun päivittelet listaa.
mulla ei olis mitään tietoakaan päivittelystä :whistle:
 
Viimeksi muokattu:


VIIKON 42 TULOKSET




maraiitti
Aloituspaino:67kg
Paino nyt:58kg
Pudotusta viimeviikosta:-0,5kg
Pudotusta yhteensä:9kg
Tavoite paino:55kg

Mariliisi
Aloituspaino: 114,7
Paino nyt: 110,00
Pudotusta viikossa + 0,3
Pudotusta yhteensä: -4,7
Tavoite 1: 99,5
Tavoite 2: 85,0

äiti tre
Pituus 163cm
Aloituspaino (6.9) 70,2kg
Nyt 64,9kg
Pudotus viikosta 40 -1,5kg (9pv)
Pudotus yht. -5,3kg (takana 6vko:a, keskimäärin 0,88kg/vko)
Tavoite I 62kg, II 58kg

Brown Eyed Girl
Pituus: 162cm
Lähtöpaino: 96kg (4.10)
Paino nyt: 94,2kg
Pudotus viime viikosta: 0,9kg
Pudotusta yht. : 1,8kg
1. Tavoite: 80kg

nöpö80
pituus: 158cm
Paino nyt: 83,5 kg
Viikko pudotus: -500g
Pudotus yhteensä: -500g



iloksi
Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(ke 20.9): 95,7
pudotus viimeviikosta: 1,4 kg
pudotus yhteensä: 16,5 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg

Miiuliini85
Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 94,5kg
Pudotusta viikossa +100g
Pudotusta yhteensä 16,1kg

Väpä08
Pituutta on 74cm
Painoa nyt n.81kg
Tavoite on ainakin 70kg

Vesinokkamuki
Lähtöpaino: 70 kg
Paino nyt: 68,7 kg
Viime viikosta: - 200 g
Pudotus yht: - 1,3 kg


Hellehattu
Aloituspaino 69kg
Nyt 62,6kg
pudotus viime viikosta +0,5kg
Pudotus yht -6,4kg
Tavoite 57kg

Emma99
Pituus: 159 cm
Lähtöpaino 89,2 kg
Paino nyt: 82,3 kg
Pudotus viikossa: 0,2kg
Pudotusta yhteensä: 6,9 kg
1. Tavoite 75 kg



Yhteispudotus 5,7 kg

 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ! Teinkin jo listan tälle viikolle valmiiksi :) Toki muutkin pääsevät mukaan kuin jo listasta löytyvät. Ajattelin, että annan nimien olla siellä oottamassa tuloksia :)

Itsellä dietti on mennyt todella huonosti viimeaikoina ja paha pelko on, että pudotus on taas vaan ihan pieni. Mut kunhan on alaspäin, niin kaikki on hyvin.
Olen kamppaillut motivaatio-ongelmien kanssa ja sortunut viikonloppunakin syöpöttelemään. JOtain tälle asialle täytyy tehdä.

Palasin takaisin GFG-ruokavalioon (olin Fitfarm Liten ruokavaliolla) ja aion sillä jatkaa, kunnes pääsen taas vauhtiin. Ajattelin yrittää mennä päivä ja viikko kerrallaan.

Kesällä aloitettu aamulenkkeily on muuttunut huomattavasti haastavammaksi näin pimeään aikaa. Ei välttämättä ole kovin mukavaa tuolla pilkkopimeässä lenkkeillä. Aion kuitenkin jatkaa lenkkeilyä, niin paljon siitä saa energiaa, että ehdottomasti haluan jatkaa sitä. Ehkä en sitten jokapäivä, mutta 3-4 kertaa viikossa. Viikonloput ovat ok, kun ehtii heräämään myöhemmin lenkkeilemään.

Noh, tulipas tässä nyt vuodatusta omasta tilanteesta.
Oikein paljon tsemppiä tälle viikolle! Tulkaahan komeiden miinusten kera remmiin! :)
 
Huomenta!

Taas on viikko vierähtänyt viime punnituksesta ja oli aika käydä katsomassa mitä puntari näyttää.

Aloituspaino:67kg
Paino nyt:58kg
Pudotusta viimeviikosta:-0,5kg
Pudotusta yhteensä:9kg
Tavoite paino:55kg

Hitaasti mutta varmasti täälläkin tuo paino putoaa.
Tavoite painoon matkaa ei ole enää ku 3kg.
En ole tässä laihdutuksen aikana suonut itelleni yhtään herkutteluhetkiä. Josko sit vähän herkuttelen kun tavoite on saavutettu. Ja jouluna kyllä aion mässätä kinkkua ja karkkeja:)
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja paljon pudotuksia!
 
Voi viulu! Olimme sukuloimassa pohjanmaaalla ja ne pöydät tunnetusti on komiat. Pieni repsahdus tuli sen parin päivän aikana, ja puntari näytti tänään + 0,3kg. Harmittaa kun olin niin hyvässä vireessä :(

Mutta nyt taas tämän viikon nutraan ja viikonloppuna yritän parhaani kun lähdemme taas sukuloimaan viikonlopuksi. Aina kun yritän laihistella niin tulee juhlia juhlien perään. Äh..

Mutta rimpsuni,

Aloituspaino: 114,7
Paino nyt: 110,00
Pudotusta viikossa + 0,3
Pudotusta yhteensä: -4,7
Tavoite 1: 99,5
Tavoite 2: 85,0

Jos tätä porukkaa ei täällä ei olisi niin en ntiedä mistä tsemppaukseni löytäisin. Kiitos teille! =)
 
Uusi viikko

Säädetään nyt oikein, mutta siirrän punnituspäivän sunnuntailta (viikolla 40 oli la) maanantaille ja skippaan täten viikon 41 punnituksen. Yhdeksässä päivässä painoa on pudonnut 1,5kg.

Viikko 42:

äiti tre
Pituus 163cm
Aloituspaino (6.9) 70,2kg
Nyt 64,9kg
Pudotus viikosta 40 -1,5kg (9pv)
Pudotus yht. -5,3kg (takana 6vko:a, keskimäärin 0,88kg/vko)
Tavoite I 62kg, II 58kg
 
Päivää vaan kaikille taloon!

Tänä aamuna pikkusen jännitti mennä puntarille kun tuntui että viime viikolla noi syömiset ei oikein meinanneet pysyä hanskassa. Mutta Yllätys on onneksi positiivinen!!! Eli melkein kilo jälleen lähtenyt! Tsemppiä kaikille!!!
Tässäpä se mun litania

Brown Eyed Girl
Pituus: 162cm
Lähtöpaino: 96kg (4.10)
Paino nyt: 94,2kg
Pudotus viime viikosta: 0,9kg
Pudotusta yht. : 1,8kg

1. Tavoite: 80kg
 
Moikka taas. Tulinpa ilmoittelemaan, että mukana oon edelleen, vaikka en oo varmaan pariin viikkoon koko laihdutukselle uhrannut ajatustakaan. Ollaan oltu etelässä ja lomallahan tunnetusti tulee syötyä.. Kreikan ruoat oli niin valtavan hyviä, että söin ihan valtavasti! Mutta silloin kun etelässä on, niin ei siellä kannata nirsoilemaan alkaa.

No, tästä nyt sitten taas arkeen takaisin kiinni ja pudotus jatkuu. Käyn tällä viikolla puntarilla perjantaina kun lähetään viikonlopuks reissuun (pitää yrittää välttää ylisyöntiä) ja sen jälkeen sitten taas alkaa sunnuntaipunnitus. Näistä kiloista on päästävä, vaihtoehtoja ei ole. En halua yhtään raskauden aikana tullutta kiloa jättää vyötärölleni!

Onnittelut hienoista pudotuksista :flower:!
 
Viikon 42 punnitus

Nonii. Se on sitten taas punnitusaamu koittanut. Aamulla pelonsekaisin tuntein hyppäsin vaa´alle, mutta ONNEKSI sieltä tuli ihan hyviä uutisia :)

Alla on tämän viikon litania

iloksi
Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(ke 20.9): 95,7
pudotus viimeviikosta: 1,4 kg
pudotus yhteensä: 16,5 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg


2. tavoitteeseen olis jäljellä enää 600g!
 
Viimeksi muokattu:
Minulla paino jämähtänyt tähän 60kg, reisi ja "allit" -1,5cm, vyötärö, lantio ja rinta -1cm, että näissä on tuloksia tullut. Kävelylenkkejä teen melkein joka päivä ja zumbaa kerran-kaks viikossa, no toivotaan et lähtis laskuun..

Vähän kyllä harmittaa, mut onneks sentit pienenee.:)
 
Hienoja pudotuksia naiset!! :)

Mun tämä viikko meni suoraan sanottuna ihan pyllylleen... :( koko viikon oon sairastellu, ja jotenkin se vain on jäänyt lapsuudesta, että kun on kipeä - saa herkutella. Onneksi paino ei kumminkaan paljoa noussut, ja nyt kun tästä tervehtyy niin putoaa taas varmasti. Eli en luovuta vielä :D

Elikkäs rimpsu:

Miiuliini85
Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 94,5kg
Pudotusta viikossa +100g
Pudotusta yhteensä 16,1kg

Eli 100g siis tuli lisää. Mutta tästä suunta vain alaspäin!! :)
 
mida kiva kun ilmoittelet itsestäsi ja tsemppiä urakkaan. Kyllä se taas lähtee homma toimimaan ja paino tippumaan, kun arki palaa ja terveelliset rutiinit :)

meemee älä murehdi painosta (vaikka tiedän, että hankalaa), koska ne sentit on kuitenkin sittenkin tärkeämpiä! Kiinteytymistä siis tapahtuu, joka on aivan mahtavaa! Ja tosi hienosti sinulla on noita senttejä lähtenytkin!
Joten onnittelut siitä :)

Miiuliini85 kipeänä oleminen on kyllä kurjaa ja vaikuttaa minulla ainakin tuohon psyykkeeseen. Ja kun sitten ei pääse lenkille tai kuntoilemaan, niin sekin harmittaa. Ja kipeänä sitä kuitenkin kaipaa jotain "hyvitystä" kipeydestä.
Mutta älä huoli, siitä se taas lähtee tippumaan! Paljon vettä vaan kehiin, niin pääset nopeasti eroon nesteistä :)


Oikein miinusmerkkistä loppuviikkoa kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa,

Niin siinä taas kävi, etten ehtinyt mukamas maanantaina ensinkään koneelle. Mutta tässä maanantainen rimpsuni

Nöpö
pituus: 158cm
Paino nyt: 83,5 kg
Viikko pudotus: -500g
Pudotus yhteensä: -500g

Että hitaasti mutta varmasti... Tuntuu vaan niiiiiiiin tylsältä, kun olen näissä samoissa kiloissa pyörinyt niin tosi kauan. Pitäisi jostain nyt löytää se kunnon into, jotta saisi painon tuonne alle 80kg ja siitä olisi sitten taas mukavampi jatkaa. Mutta niin se vaan, että vaikka läskiä niin helposti kertyy, niin poislähteminen on paljon tuskallisempaa.
 

Yhteistyössä