Tahdomme laihtua

Moro!!!!

Mahtusko mukaan yksi liian suuri??
Minulla on "raskauskiloja" noin 10kg, ainakin... Tai no, miten hölmö huijaa itteään...raskauskiloja on varmaan nuin 5kg ja loput on kyllä itse syötyjä kiloja mutta siis kuitenkin kun olen painanut 14kg vähemmän ennen lapsiani :D
Paheeni on suklaa, oboy-kaakao ja kahvileivät.
Olen esikoisen jälkeen laihuttanut 3kk 7kg painonvartoijalla ja nyt en saa itteäni niskasta kiinni, en sitten millään.
Aina alotan joka maanantai ja keskiviikkona se jo on ohi, ja silti joka aamu ja ilta maanittelen kuinka on ylipainoa ja olen iso...:(
miksi se viimeksi meni niin kivuttomasti ja helposti ni en tiedä... mutta jouluaattoon asti olin ilman suklaatakin heittämällä...nyt kuolen tyyliin jos en saa suklaata..

Josko siis saisin potkua teistä muista laihduttajista, jos tekin saatte tulosta ni onhan munkin saatava...:D

Pituutta on 74cm
Painoa nyt n.81kg
Tavoite on ainakin 70kg

Punnitus voisi olla vaikka sunnuntaisin..en omista vaakaa mutta kaverin luona käyn usein kahvilla ja samalla puntarissa..
 
Tervetuloa vain mukaan Väpä! :flower:
Kiva kun tulee uusiakin mukaan :)

Mä täällä iloitsen siitä, että olin pojan kans tunnin verran pihalla, ja sain jotain haravoituakin :) nyt tämän naisen liikuntailot taas alkaa, kun tuntuu että sairastelut on voitettu! :) huomenna tiedossa ulkoilua ainakin ja tietysti illalla zumbaan :)

Tsemppipotkut kaikille! :)
 
Röh röh vaan täältäkin. Puntari näytti tänään edelleen samaa kuin viime viikolla, mutta heitin vaatteet pois päältä niin sain karistettua 200 grammaa. Olen punninnut itseni aikaisemmin pukeissa, mutta nyt täst etiäpäin mennään sitten kommandona (ihan vain motivaation säilyttämisen vuoksi, ettei tule noita nollaviikkoja putkeen kovin montaa).

Lähtöpaino: 70 kg
Paino nyt: 68,7 kg
Viime viikosta: - 200 g
Pudotus yht: - 1,3 kg

Olen viikolla puntaroinut itseäni useampaan otteeseen ja eri vuorokauden aikohin ja alimmillaan puntari on käynyt 67 kilossa, ilmeisesti vieläkin kerään nestettä ihan tolkuttomasti. Alan rukkaamaan tuota ruokavaliotani, koska luultavasti turvotuksen syynä ovat: suolapähkinät sekä suuri viholliseni ruisleipä, jonka säännöstely on henkisesti todella raskasta. Se on vaan niin hyvää.
 
Haudi ja onnea Vesinokkamuki pudotuksesta:) Tärkeintähän on että lukema pienenee!

Minä käyn vaa´alla aamuisin ilman vaatteita. Joskus käyn myös ennen nukkumaanmenoa katsomassa, että paljonko sitä yönaikana painoa häviää (ne on hurjia määriä mitä nukkumalla tiputtaa :D ).

Mutta yhden ainoan lukeman otan huomioon ja se on keskiviikkoaamuna heräämisen ja vessassakäynnin jälkeen suoritettava punnitus. Muinakin aamuina saatan käydä vaa´alla vähän seuraamassa, että kuinka se paino heittelee viikon aikana.

Tsemppiä !
 
Tervetuloa Väpä08!!!

Nonniii! Olen totaali mokannu tän viikon :stick: :'(
Joku hormoonimyrsky on päällänsä..... :vampire: Olen syönyt, syönyt ja vaan syönyt :popcorn:

Mutta lupaan ensviikoksi MIINUSTA!

Tässä minun ++++ rimpsuni
Aloituspaino 69kg
Nyt 62,6kg
pudotus viime viikosta +0,5kg
Pudotus yht -6,4kg
Tavoite 57kg

:popcorn:
Pakko nyt ryhdistäytyä.
Toivotaan taas kovasti jaksamista kaikille tähän hommaan!! :heart:
 
terppa,

oon käyny lukemassa teidän juttuja. Hienoja pudotuksia tullu taas! Hienoa naiset <3

Itellä on taas paino siinä 68:n tavoitteessa! Jes! :) Kävin Inbody mittauksessa torstaina ja se oli aika hauskanen tilaisuus. Laite mittaa jollain mulle täysin mystisellä taalla kropasta kaikki :) Itse sain pitkiä katseita ku sanoin että oon vuosi sitten pudottanu 20 kiloo painoo pois.. tämä vissiin siksi että en ollu koskaan ennen käyny mittauksessa ja KAIKKI arvot oli hyvät!!! Palautteeksi sain "olet priimaa tavaraa" sitä ei vois muuten paljon paremmin päiväänsä alottaa. Juu ja kehuja että olen osannut pudottaa painoa oikein koska arvot on hyvät ja tasapainossa.

Väpälle sanoisin että suosittelen oman vaa'an hankkimista. Digitaalinen vaaka ei paljon maksa ja niin tulosten mittaaminen on helpompaa kun sen tekee samaan vuorokauden aikaan samana päivänä samoissa vaatteissa (tai ilman vaatteita). Toinen mikä ehdottomasti kannattaa hankkia on mittanauha, koska joka viikko ei välttämättä vaa'alla tapahdu muutoksia mutta senttejä saattaa hävitä sieltä täältä. Tsemppiä pudotukseen!
 
Viimeksi muokattu:
heippa, mulla ei edistystä laihdutuksessa, samassa junnataan, seuraava tavoite etappi: 5.11 painoa sais olla 60,5 kiloa.. =) reilu kilo siis pudotettavaa, noh melkeen 2, mut siihen tähdätään =)
tuollon myös mittaukset taas, olispa taas sentit tippunut!

kova tsemppi nyt mulle päälle!! teillä muilla tuntuu sujuvan tosi hyvin =)

tuun varmasti ens viikolla ilmotteleen väliaikatietoja, pe 29 tai la 30.päivä, kunhan paino on sillon laskusuunnassa ja alle 62 nii oisin tyytyväinen..

hitsiläinen tää on vaikeeta, paino tuntuu sahaavan vaan vaikka yrittää pysyä herkuista erossa ja liikkua.. : /
 
Emma99
Pituus: 159 cm
Lähtöpaino 89,2 kg
Paino nyt: 82,3 kg
Pudotus viikossa: 0,2kg
Pudotusta yhteensä: 6,9 kg
1. Tavoite 75 kg

Heippati heippa! perjantai-aamun punnituksessa paino oli tuo 82,3, mutta veikkaan että nyt voipi olla jopa pari kiloa enemmän, lähdettiin meinaan eilen aamulla laivalle ja siellä tuli sytötyä ja juotua ja tänäänkin näyttää noi tuliaiset maistuvan...mutta huomenna tiukka kurinpalautus!!!!
 
Väpä08 tervetuloa minunkin puolestani tähän pienenevään sakkiin :) Lisäsinkin sinut jo tuonne listalle ja kohta tuonne uuden viikon listalle, jonka varmaan tänään väsäilen valmiiksi.
Minä suosittelen myös hankkimaan oman vaa´an :)

nyyttimyy sinulle onnittelut pääsemisestä takaisin toivottuun lukemaan! Ja hieno juttu tuo InBodymittauksen tulos :) Se oli varmasti mukavaa kuultavaa :)
Minä kävin terveydenhoitajan luona seisomassa sellasella vaa´alla, joka arvailee (?) sitten kehon koostumusta (ei taida kovin luotettava väline olla). Olen käynyt siellä kahdesti nyt ja ensimmäisen mittauksen jälkeen tulokset ovat parantuneet, joka tietysti toimii sitten kannustimena jatkoon :)
Vaikkei ne mittaustulokset ihan juuri tarkkoja olisikaan, niin kertovat ne kuitenkin jotain tilan kehityksestä.

Täytyisi varmaan katsella josko täälläkin tarjottaisiin tuota InBodymittausta jossain.

marjutti86 tsemppiä sinulle! Eiköhän ne kilot karise, kun sen pään ottaa. Sitten 5.11 pari kiloa kevyempänä kertomaan tuloksia ;)

Emma99 suosittelen, että älä käy vaa´alla ennen aikojaan, ettei tule paha mieli.. :) Eli nyt vaan tiukasti paluu ruotuun ja kohti taas tavoitetta.
Täytyy myöntää, että itsellänikin eilinen meni aivan penkinalle syömisten suhteen, kun oli hieman huono päivä ja paljon vastoinkäymisiä -> sorrun lohturuokailuun...

Kyllä tämä tästä taas lähtee. Lepopäivä välissä ja taas uuteen nousuun. Ensiviikolle pitäisi mahduttaa 3 kertaa kuntosalia ja tietysti normi lenkit päälle. Olen myös ajatellut alkaa tehokkaammin treenaamaan tuolla kahvakuulalla. Se kyllä toisaalta korvaisi kuntosalin.
Pikkuhiljaa tässä on edettävä. Aika käy minulla vähiin, vaikka tammikuun puoleenväliin ajattelinkin laihdutusurakkaa jatkaa. Siihen mennessä olisi hyvä saada pinnistettyä suurin osa ylimääräisestä taakasta pois. Sitten jatkaa ylläpitävään ruokavalioon.

Oikein paljon tsemppiä kaikille :)
 


VIIKON 43 TULOKSET





maraiitti
Alkupaino:67kg
Paino nyt:57kg
Pudotusta viime viikosta:-1kg
Pudotusta yhteensä:10kg
Tavoite:55kg


Mariliisi


äiti tre


Brown Eyed Girl
Pituus: 162cm
Lähtöpaino: 96kg (4.10)
Paino nyt: 93,9kg
Pudotus viime viikosta: -0,3kg
Pudotusta yht. : -2,1kg
1. Tavoite: 80kg


nöpö80




iloksi
Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(ke 27.9): 94,4
pudotus viimeviikosta: 1,3 kg
pudotus yhteensä: 17,8 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg saavutettu 27.9
3. Tavoite 84,9 kg


Miiuliini85
Miiuliini85
Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 94,1kg
Pudotusta viikossa -400gg
Pudotusta yhteensä 16,5kg


Väpä08


Vesinokkamuki


Hellehattu



Emma99
Pituus: 159 cm
Lähtöpaino 89,2 kg
Paino nyt: 82,0 kg
Pudotus viikossa: -0,3kg
Pudotusta yhteensä: 7,1 kg
1. Tavoite 75 kg

mida


Yhteispudotus 2,6 kg

 
Viimeksi muokattu:
Hellurei!

Puntarissa käyty ja 10kg on nyt tippunu painoa, JEBOU!!

Alkupaino:67kg
Paino nyt:57kg
Pudotusta viime viikosta:-1kg
Pudotusta yhteensä:10kg
Tavoite:55kg

Jää varmaan nyt vähän vähemmälle tuo lenkkeily.
Tänään alkaa iltatyöt joten en ennätä lenkille aina.
9kk ikäisen pojan kans teen pieniä vaunulenkkiä samalla kun vien kaksi vanhempaa lasta kerhoon.
No ei tässä nyt enää niin kiire tuon laihduttamisen kanssa ole. Olen niin tyytyväinen tuohon 10kg:n pudotukseen.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja paljon pudotuksia.
 
Kävin perjantaina puntarissa, mutta unohin käydä ilmottamassa painoni. Niin kuin arvata saattoi, niin plussaa oli tullut, muttei onneks mitenkään kamalasti. Paino oli nyt 64,2kg kun se edellisen kerran oli 63,7. Järkytyin kun katoin, että oon edellisen rimpsuni kirjottanut tänne 26.9. eli kuukausi sitten! Siis kuukausi on mennyt enemmän ja vähemmän vapaalla tästä laihdutuksesta :mad: Vaikka kaikenlaista reissua ja yövieraita on ollut, niin olis silti voinut vähän tarkempana olla! Nyt jatkan tiukalla kurilla eteenpäin! Nyt ei oo mitään syytä herkutella vähään aikaan. Sunnuntaina sitten ilmotan ihan virallisesti oman painoni taas.

Tervetuloa mukaan Väpä! Kuulosti hyvin samanlaiselta tuo sun tilanne kuin omani. Mullakin aiemmin lähtenyt raskauskilot kuin heittämällä pois, mutta nyt ei millään. 10kg istuu sitkeästi vyötäröllä, reisissä ja takamuksessa :kieh: Jostain syystä mulla myös vaikuttaa oma syöminen paljon enemmän maidon määrään kuin aiempien imetysten aikana. Nyt tuntuu, että heti kun kevennän syömisiä niin alkaa maito vähetä, joten sen takia oon joutunut aika paljon löysemmällä tahdilla painoa pudottamaan. Liekö sitten vaikutusta kun tyttö on ollu alusta asti vähän laiska imemään ja jos maitoa tulee niukemmin, niin ei ime senkään vertaa. Nyt saa jo vähän kiinteitä, niin ei oo enää pelkän rintamaidon varassa. Jospa tästä mammakin pikku hiljaa keventyisi..

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta !

Punnituspäivä koitti taas. Tälle viikolle odotuksia oli enemmän, kun olen aika tiukasti pysynyt treeniaikatauluissa. Vaikka viikonloppuna kyllä kävi pahoja lipsumisia. Kuitenkin tulosta onneksi tuli ja tavoite numero 2 on saavutettu. :)
Uusi tavoite on -10% tämän aamun painosta. Toiveena olisi se ehtiä vielä pudottamaan siihen mennessä, kunnes tammikuussa lopettelen laihdutusta ja siirryn ylläpitävään ruokavalioon.

Alla on minun rimpsu viikolle 43

iloksi
Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(ke 27.10): 94,4
pudotus viimeviikosta: 1,3 kg
pudotus yhteensä: 17,8 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg saavutettu 27.10
3. Tavoite 84,9 kg
 
Viimeksi muokattu:
Mahtuisiko matkaan?

Täällä tämmönen jojo-laihduttaja etsiskelee ryhmätsemppistä jälleen kerran... Lähtöpaino joskus puoli-toistavuotta sitten oli 80,5kg. Alimmillaan pääsin sinne 62kg:eek:n, mutta kesä meni taas ihan häneksi... Viime viikon lukemat olivat 71,5kg, jolloin päätin todellakin tarttua taas itseäni niskasta kiinni. En halua enää paisua niihin mittoihin, joissa aikaisemmin olin.

Miestä yritin puhua mukaan laihdutukseen, mutta hän on ilmeisesti tyytyväinen itseensä, joten pakko oli tulla tänne etsimään vertaistukea ja kannustusta. Tässä ketjussa on saatu tooodella hienoja tuloksia aikaan. Jospa mieki taas onnistuisin:whistle:

Pituutta mulla on 165cm ja tämän aamun paino 69,1kg, eli jotain olen jo viikossa saanut aikaiseksi. Nyt vaan pitäis pyrkiä pitämään tämä henki päällä. Toivottavasti Te autatte siinä...:ashamed:
 
Paino on se sama 60kg, ja laskin mielen piristämiseksi paljon on lähtenyt senttejä ja jihaa tää on kivaa luettavaa, ainakin musta. ;)

Suluissa tän päivän mittaustulokset:

2.5.2010 (27.10.2010)
Paino: 62kg (60kg) =2kg
Reisi: 57cm (46cm) =11cm
vyötärö: 105cm (87,5cm) =17,5cm
lantio: 100cm (89,5cm) =10,5cm
rinta: 99cm (89,5cm) =9,5cm
"allit": 38cm (30cm) =8cm
 
Kiitoksia iloksi

Mulla ois tavoitteena päästä lukemaan 60kg, mutta otetaan nyt ensimmäiseksi tavoitteeksi se 65kg. Tässäkin tuntuu olevan työsarkaa riittämiin... Jotenki hirveän vaikealta tuntuu nyt tämä alku.:headwall:

Mutta kaipa sitä saa tsemppiksen toden teolla päälle, jahka paino lähtee putoamaan. Uskon niin. Muukaan ei auta.
 
Heippa!

Nöpö täällä taaaaas tuskailee... Maanantaina vaaka näytti 86,1! aika huimaa plussaa. Oltiin viikonloppu mun äidin luona ja siellä tuli sitten syötyä yli oman tarpeen kun kerran tarjolla oli kaikenlaista... Mutta nyt oon taas kerännyt itseni ja pitänyt tiukkaa ruokapäiväkirjaa. Sen ansiosta paino tänään 84,4 ja pieni toivonkipinä että pääsisin maanantaiksi takaisin siihen 83,5 lukemaan... Olen mä kyllä niin uskomaton jojoilija ettei tottakaan. Mutta periksi ei (TAAAAAAASKAAAAN) parane antaa.

Ja jotain positiivistakin, mun opinnot on nyt ohi ja olen virallisesti valmis. Se tietää siis huisin paljon lisää vapaa-aikaa jonka aion käyttää perheen ohella myös jonkin uuden liikuntaharrastuksen aloittamiseen ja koiran kanssa lenkkeilyyn. Toivottavasti niistä saisi sitten lisää pontta tähän laihduttamiseen...

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Pituus: 159 cm
Lähtöpaino 89,2 kg
Paino nyt: 82,0 kg
Pudotus viikossa: -0,3kg
Pudotusta yhteensä: 7,1 kg
1. Tavoite 75 kg

Niin kauan en valita, kun suunta on alaspäin...ja ihan hyvä, koska viime viikonloppu oli aikast dieetistä lipsumista...mutta sais kyllä nyt vähän tahti kiihtyä...ensi viikko onki sitten yhtä tuskaa, koska on menkkojen alkamisviikko eli turvotusta ja syömishimoja.

Aurinkoista perjantaita ja viikonloppua kaikille!
 
No niin, nyt vasta ehdin tulla ilmoittamaan tämän viikon tulokset. Töissä ollut ihan kauhee hässäkkä koko viikon, ei oo edes ehtinyt käymään koneella :D

Mutta siis tuloksiin:

Miiuliini85
Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 94,1kg
Pudotusta viikossa -400gg
Pudotusta yhteensä 16,5kg

Nää oli siis keskiviikon lukemat :) miinusta tuli, vaikkakin vähän, mutta kumminkin!
Ainoa mikä nyt harmittaa taas kerran, että kun menkat alko, paino on taas tuosta se 400g enemmän :kieh:
Nyt vain toivon että saan tsempattua itteni niin, että saisin painon ens viikoksi taas alemmas. Pisteiden lasku kun on edelleenkin vain "päässä laskua", joten pitäs nyt taas kirjata kaikki ylös niin sais painon alaspäin! :) tavoitteena kun olis saada se paino edes 100g alle 90kg jouluun mennessä. Toivotaan vaan ettei tulis kipeeksi, kun se ei ainakaan auta tällaista tavoitetta...

Viikonloppuja kaikille! :)
 
Huomenta!

Jälleen kerran punnituspäivä.
Pelkäsin että paino ei ole tippunu lainkaan koska nyt en ole voinut lenkkeilä.
Mutta aika hyvin näyttää paino tippuvan kun katsoo mitä suuhunsa lykkää ja kai sitä energiaa kuluu ihan mukavasti kun kolmen lapsen kanssa touhaa.

Aloituspaino:67
Paino nyt:56kg
Pudotusta viime viikosta:1kg
Pudotusta yhteensä:11kg
Tavoitepaino:55kg
 
Ehdin vielä tehdä viime viikon punnituksen ennen tämän viikon vaa'alla käyntiä, joten:

Lähtöpaino: 70 kg
Paino nyt: 68,6 kg
Viime viikosta: - 100 g
Pudotus yht: - 1,4 kg

Lähitulevaisuudessa on tiedossa syntymäpäiviä ja yhdet hautajaiset, joten laihdutukseni voi heittää häränpyllyä - etenkin kun edistystä on sen verran vähän, että ei tarvi syödä kuin puoli metriä kääretorttua niin kaikki on tullut takaisin...

Liikuntapuoli on sujunut paljon paremmin, spinning meni jo hyvin, jaksoin kelata alusta loppuun ja painonlisäysten ja hölkkien kanssa ei ollut mitään aikaisempia häröilyjä (ei meinaa enää taju lähteä yms.) ja koirankin kanssa jaksaa mennä reippaampaa vauhtia. Harmi ettei vastaavaa näy tuolla painopuolella. Pitää tosiaan kaivaa mittanauha taas esille ja tarkistaa, jos olisi niitä senttejä lähtenyt kun grammat roikkuu kiinni kynsin ja hampain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vesinokkamuki pari sivua takaperin:
allit (on): 27 cm
reidet: 56 cm
vyötärö: 100 cm
Nykyinen tilanne:
allit: 28 cm
reidet: 53 cm
vyötärö: 95 cm

...Hoksasin juuri, että mittaan vyörärön tuosta navan kohdalta, mutta en ole varma onko se vähän ylempänä. Napaa olen käyttänyt siksi, että siitä kohdalta olen paksuin.

Allit on kasvaneet (tai ehkä se on hauis), mutta muuten kyllä on tullut paljon selkeämmät tulokset kuin tuon puntarin kanssa.

Nyt hyrisen tyytyväisyydestä, selvitän synttärikimarankin kunnialla. =)
 

Yhteistyössä