*Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

Mulla vihloo alamahaa samalla ku se kovettuu. Viime raskaudessa oli samaa ja sairaalassa olinki 20+ viikolla. Kohdunkaula oli lyhenteny siinä vaiheessa, mut ei onneks auennu yhtään. Jännityksellä ootan torstaita mitä mieltä lääkäri on.

t. tammitähti ja tirppis 19+1 :heart:
 
voi ei Jeccika!! :hug: Yritä jaksaa huomiseen! :heart:

Täällä kärsitään yhä melkein joka toinen päivä päänsärystä. U2 keikka meni hyvin, ja oli kyllä mahtava elämys! Miehellä alkaa huomenna työt, ja mun on keksittävä itselleni jotain. Illat alkaakin olla ehkä jo bookattu, tosin päiviksikin pitäisi keksiä jotain. Ettei sitä vaan tylsisty.

Mä olen enemmän jäänyt tohon Fb:n puolelle koukkuun, en osaa enää tänne mitään kirjoittaa :LOL:

neulis ja klöntti 17+4
 
Vointeja sulle Jeccika!

Itsellä on jotenkin koko raskaus (siis tähän asti, siitähän ei tiedä mitä on tulossa) mennyt niin jotenkin sujuvasti ja ilman mitään vaivoja. Alkuun toki oli tosi öllö olo aamuisin ja pari kertaa oksentelin ja jos verensokeri laski liian alas, niin etovuutta oli. Tuo helpotti aika pian kesäkuun puolivälin jälkeen, jonka jälkeen olo on ollut aikas normaali. Normivaatteet mahtuu vielä hyvin päälle, toki tiukemmissa paidoissa tuon vatsakummun huomaa ja on jotkut ulkopuoliset tarkkasilmäiset sen jo huomanneetkin. No tästä se huima kasvu varmaan lähtee!:)

Mitään hankintoja ei vielä olla tehty, katseltu on kovasti ja varmaan joudutaan aika pitkälle ostamaan kaikki, koska lähipiirissä ei tällä saumaa ole käytettynä saatavilla. Toki käytettynä voi netinkin kautta ostaa, mutta vaunut ja turvakaukalon varmaan ainakin hankimme uutena.

Rakenneultra on muutaman viikon päästä, joten jos sukupuoli selviää, niin ehkä ostobuumi sen jälkeen kasvaa ja saa samalla varmistuksen, että pikkuisella on kaikki ok.

Ellu ja vaaveli 18+4

 
kyllähän mie pärjään! Kiitos kaikille huolenpidosta :heart:
Ne soittavat sieltä sitte jos tarvii jatkotutkimuksiin.. luettelin lappuihin kaikki maholliset oireet että jos vähänkään näyttää siltä että jotain virtsakivi juttuja on..
Nyt jo vähän helpottanu, nukkuminen vaan on niin ja näin :/ täytyy vain koittaa tuola lattialla makkoilla.. Kävely on ihanaa ku ei ole sillon kipuja mutta ku mennee leppäämään nii selkäkivut alkaa :/ ja tosiaan mulla ei pissatulehusta oo ollu ikinä! En voinu kuvitellakaan tämmöstä :S

Mutta paremmalla mielellä nyt jo :)

17* poks
 
Hei!

Jeccika Olipas kivat neuvot lekurilla: juoda vettä. Hyväksihän se tietty on, mutta ei se nyt virtsistä vie.
Niin se on aikamoinen taitolaji et saa sen näytteen otettua. Inhaa hommaa... Tsemppiä sinne!


Tammitähti jospa supparit eivät olisi tehneet hallaa. Toivotaan parasta.


BellaMarie mulla toi toka potki aina virtsarakkoa ja kävi istumassa sen päällä. Poika oli sellaisessa V-asennossa melkein loppuun asti. Kivaa oli kun tuntui et pissat tulee housuun...


Neulainen Hienoo et keikka meni sit hyvin.


Onnen potkuja mukaan kaikille ultraan meneville!!!


Omaa ei sen kummempaa kuin vaan et kaikki hyvin.

NP ja Pluto 19+3
 
Huomenta!

Mardelle ja muille ultraan meneville onnea matkaan ja hyviä näkymiä!

Jeccika Toivottavasti sait nukuttua ja toivottavasti selviät lääkekuurilla!

NP Mulla on sellainen mielikuva et mun esikoispoikakin olis potkinut ihan samalla tavalla virtsarakkoon. Taas hyvä syy olla sitä mieltä et tää on poika...mut koko ajan tulee kyllä kaikkii tyttöjuttujakin mieleen. Tosin esikoisestakin olin varma näille viikoille asti et on poika, mut sit kaikki terveydenhoitajaa myöten oli sitä mieltä et on varmaan tyttö, niin rupes jo tulemaan tyttöolo. Nyt oon taas itekin vähän kahden vaiheilla...

mahallaan nukkumisesta/makaamisesta normaalioloissa nukun tosi usein mahalleen ja luen mahalleen jne. Nyt on tullut raja vastaan, eli hereillä ollessa jo minuutissa tulee tosi paha olo ja nukkuessa, niin enpä usko et oon nukkunut mahalleen pitkään aikaan. Kyljelleen nukun kahden ison tyynyn kanssa, toinen jalkojen välissä ja toista halailen :) Ja istukka tosiaan etuseinässä, eli ilmoittelee siis heti tuolla pahalla/tukalalla ololla, että vaihdapa asentoa.

Nivuskivut on sitten rantautuneet tänne. Jee ja ihan levossakin. Selkäkin kipuilee, piti eilen illalla joogailla, vähän helpotti. Suonenvetoa oli yks päivä ja närästystäkin ilmassa. Huomaa todella olosta, että raskaana ollaan. Kohta jään saikulle...

Tässä taas uutta masukuvaa, eiliseltä:



BellaMarie & Heppuli 20+5
 
Joo elikkäs toistaiseksi tulosta ei ole tullu vielä.. soitin puol ysi sinne ja nyt kymmeneltä mutta ei ole vielä tietoa.. lupasivat ennen puolta päivää kuitenki !
Yö meni todella hyvin! Sain nukuttua 8h ja tosi hyvin!
Aamu taas olikin sitte yksi surkeimmista.. kipu on siirtynyt selästä kokonaan oikeelle alavatsalle.. ja alan jo itekki kallistua niihin virtsakiviin! kysyin siitäki tänään lääkäriltä.. niin se sano että ne yleensä tulee itestään pois kun juo paljon mutta joskus joudutaan sitte leikkauksilla.. että semmosta.. yritän nyt siis juoda! Pelkään kuitenki että tuola vattassa ei oo kaikki hyvin.. jaksankohan oottaa torstaille kun on neuvola :eek: eilen tunsin kyllä potkuja! mutta kivut säikäyttää tietenki minutki varsinki ku ne nyt siirty vattan puolele..
mutta ilmottelen sitte..
17+1
 
Jeccika :hug: :hug:

Uusille tervetuloa minunki puolesta :flower: :flower:

Jotain piti vielä kommentoida mutta nyt ei oikein ajatus kulje... :kieh: :kieh:
Viikonloppu meni sängyn pohjalla migreenin kanssa taistellessa nyt sit tänään helpotti....mutta ei tää päivä silti yhtään parempi ole :headwall: :headwall: :headwall:
Vanhimmalla tytöllä epäillään umpparia joten sen kanssa kohta lekurille ja serkku poika sairaalan teholla lievän aivoinfarktin vuoksi :'( :'(
Mutta eiköhän tää tästä...jos illalla paremmalla mielellä ja muistais sit mitä piti kirjottaaki


Ninnipo ja :heart: Masuasukki 19+2 :heart:
 
Hei!

Ninnipo jaksuja sinne! :hug:

BellaMarie Mun veikkaus on kans et olis poika. On varmaankin sit tyttö. :LOL: Ekaa odottaessa olin 100% varma et poika tulee, tulikin tyttö. Toista odottaessa ajattelin ettei mun masussa voi kikkeli kasvaa ja sellainenhan siel oli. Nyt on vissiin jäänyt taas levy päälle: kun edellinenkin oli poika niin tänkin on oltava. :LOL:

Omaa meil tää tietokone on pimahtamaisillaan joten vien huomenna korjuutukseen. Se korjaaja sanoi et vie varmasti sen 2-3 päivää ainakin. Eli oon sit nettipimennossa tosiaankin ja oon sitä silloin kun on POKS, POKS ja ISO POKS torstaina: 20+0. Eli sen kunniaksi laitan nyt ton masukuvan kehiin.

Eli täs on NP ja Pluto 19+4:
 
NP veikkaan myös poikaa sulle :)

noni nyt on 5päivän antibiootit saatu ja eka tabletti otettu.. eihän se tietenkään heti helpota mutta vuorokauden sisälä pitäs jo helpottaa! että seurataan nyt..
pissassa oli nitriitit tosi koholla eli se on jo pissatulehuksen merkki ja lisäksi siinä oli verta mikä voi viitata johonki munuaisjuttuihin.. ulkona ei hirveesti suositeltu nyt ku on tämmöset tuuliset syksyset kylmät ilmatki.. mutta eipä paljon huvita lähteekkään ku maata vaa sängyssä ja ettiä hyvää asentoa tai istua kuumassa vedessä..
 
Ultrakuulumisia, vatsassa oli kaikki normaalisti. Aivot normaalit, vatsanpeitteet ehjät, (oli jo np-ultrassa) samoin selkäranka. Palleakaaret normaalit. Mahalaukku, munuaiset ja virtsarakko normaalit. Raajat normaalit. Kasvojen alueella ei poikkeavaa. Sydän 4-lokeroinen, suuret suonet norm. Syke säännöllinen 138/min. Liikkeet + ja lapsivettä normaalisti. Painoa oli 367 g.

EIKÄ "töröä" ei näkynyt, joten tyttöfiilis vahvistuu.. :) Takaapäin näytti hyvinkin tasaiselta ja sitten kuvakulmasta, jossa yleensä näkyy kuulemma "törö" niin sitä ei näkynyt. Mut tätä ei tietenkään voi vielä varmaksi sanoa. Onko täällä muuten odottajaa jolle olisi veikattu ultran perusteella tyttöä, mutta tulikin poika?

Marde ja Milli 20+2
 
Tosi hieno kuulla Marde79!! =)

Jeccika Toivottavasti olo helpottuu lääkkeillä nopeesti!!

Harjotussuppareista! Miulla oli niitä jo vkolla 17 ja miulla oli joku bakteeri- ja hiivatulehdus tuolla alhaalla. Eli hiiva mein neuvolatätin mukaan voi aiheuttaa niitä! Ei kuulemma vaarallista mut ois hyvä hoitaa kunnolla. Miulkaan ne ei ollu yhtään kipeitä, massu vaan kiristy ja sitte taas tuli normaaliks.

Enää reilu viikko rakenneultraan!! Jännittää ihan hirmusesti! :D Poikaa oon epäilly eka ultrasta asti ja poikamassulta aika pitkälti tää kumpu vaikuttaa. Ehkä se pitäis kysästä ku mennään, viel ei oo päätetty halutaanko tietää, mut utelias ku oon ni kai se pitää :LOL:

Poksumisiin!! :heart: =)

TammiMölli 19+3
 
täällä taas suppareita ollut eilen illalla ja tänään :/ tuntuu masussa inhottavalta ja kireältä, vkoloppuna ois veljen häätkin ja osan ajasta olen lupautunut vahtimaan 1½ vuotiasta...toivottavasti rauhoittuvat, vettä koettanut litkiä ja rauhallisesti olla, mutta ei se näköjään niin auta... :/ kunpa tämä pieni edes joulukuulle pysyis masussa

Mutzilla ja tirriäinen 20+4 :heart:
 
Marde79 Mä tiedän 2 tapausta tänä vuonna, ku luvattu tyttöä, mut poika tuli. :D Mut jos meille luvataa tyttöä, ni kyllä meinaan kaikki prinsessa jutu hommata.. se on sitte voivoi jos tuleeki poika. :)


Miehellä alko viime yönä työt! :( Niin se vaan 1kk meni, kesä menee nopeesti ohi.
Ja täällä BB FANI!!! :D 24h hommattu koneelle ja se meneeki nopeesti se 3kk ja sit joulu ja si tammikuu!!! :whistle:

Ainii ja Jeccikalle :hug:

icefairy&Linnun Lyy 19+1
 
MutzillaAi sullaki alkanu supparit! :/ Toivottavasti ei jatku pitkään,tai jos jatkuukin niin toivottavasti ei kipeinä eikä tekis hallaa kohdunsuulla!Ite kans välillä jännitän kovasti että entä jos kohdunsuulla on tapahtunut muutoksia jne..mut pitää vaan toivoa parasta että pikkuset pysyis matkassa loppuun asti,tai ainakin tonne joulukuulle! :heart: Mut jos kovin alkaa vaivaan niin ei muuta kuin soitto neuvolaan ja lääkärille näytille!

Huomenna alkais BB näkyyn 24/7:lta,mut en pysty tilaan sitä ku vasta loppu viikosta,joten pakko malttaa odottaa keskiviikkoon että näkee asukkaat tv:n kautta! :LOL: Ja tosiaan,kivasti menee 3kk sen parissa,sit alkaakin joulutohinat ja sit onki pian tammikuu! :heart:

Jenkka ja masuasukki 19+3

Ps: Miten tonne facebook ryhmään pääsee mukaan?? =)
 
mardella ihania ultrakuulumisia :flower: Mä meinaan kyl kans ostaa niin tyttövaatteita ku vaan voi. ja varmaan pinnasänkyynki vaaleenpunaset lakanat ja suojuksen.

Supistelee edeleen. Ihan sama onko levossa vai ei. Selkääki särkee :'(. kaikki oireet on niinku ois 30+ viikolla raskaana. Voi siis tulla aika pitkä odotus ;)

meillä on nyt bb hommattu telkkariin. Keskiviikkoon asti pitäs malttaa oottaa et näkee asukkaat :D

t. tammitähti ja Tirppis 19+3
 
:flower: merkmerk :flower: ihan hullu päivä/viikonloppu :) täällä selkäsäryt ja päänsäryt alkanut vaivaamaan, mutta päänsärky varmaan johtuu siitä, että stressi alkaa helpottamaan ja selkä siitä, että ranka vaihtaa asentoa, mutta huomenna paremmalla ajalla :heart:

piupula ja leevi 20+3 ja keskiviikkona rakenneultra :heart:
 
Kääk, en taas meinaa pysyä perässä kun ei ehdi enää yhtä usein tulla lukemaan kuulumisia! :ashamed:

Onnittelut taas hyviä uutisia saaneille! :flower: =) Ja jaksuja kovasti niitä tarvitseville! :hug: Ja ihania massuja alkanut tammilaisilla kasvamaan :heart:

ON:Ei kummempia, töissä kova kiire ja veto pois. Myös täällä alkanut ilmestymään suppareita, mutta onneksi niitä harjoitussuppareita vaan. Esikoisesta ne alkoivat myös tosi aikaisin ja kiireessä niitä tuli helpommin.

Muuten vaan laskeskelen päiviä ultraan, vielä tarttis jaksaa pari viikkoa :p Kohta taas poksuu ja puoliväli lähestyy, ihanaa!!! :heart:

Toive81 ja Sintti 17+5
 
Jaahas :) onpas uusi ilme!! Täytyykin alkaa tutustumaan nyt lähemmin tähän hommaan :) taitaa siis jäädä kommentoinnit huomiselle :p Piti siis tänään aamulla tulla kommentoimaan ja kaikkee, mut täällä oli tää päivitys menossa ja nyt aika sitten aika kortilla :/
Jesh! huomenna rakenneultra klo8:20 ja tänään miehen kanssa laatuaikaa :heart:

piupula ja leevi 20+4
 
No nyt meni kyllä pasmat ihan sekasin ku tää oli tällaseksi muuttunu. Oppiikohan tähän;)

(.) 2 päivää ultraan, alkaa jo jänskättään =)

Pieniä toiveita ois et isäntä lähtee lasten kans mummolaan viikonlopuksi et mä saan olla rauhassa. Pientä hermolomaa :D

t. Tammitähti ja Tirppis 19+4 :heart:
 

Yhteistyössä