Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

Fossiili Sanon suoraan, että voi perse minkä homman teille lykkäs :( Sulla vaikuttaisi kuitenkin olevan ihana mies tukena. Ja ehottomasti jos jaksat ja haluat niin käyt moikkailemassa meitä!

Omasta napasesta sen verran, että salilla koin tänää olevani mursu, kun en jaksa samoilla painoilla ja en ees saa samoilla painoilla tehdä. Kaupan ostin taas tyhjäksi, kukahan nuo kaikki ruoat ees syö?
Olo on jälleen skeptinen, mutta ens viikollahan se selviää missä mennään.

Unelmaperheasiaan lisään
että haluan kissan. Maine Coonin mielellään. Sanoinki ukolle, että kun lapsia ei kerran meille tule niin ostan tonnin kissan ittelle. No näemmä tuli toimintatonnille mieluisampi rahareikä.
Naimisiin mennään, sitten kun lehmät lentää. Ukko on henkeen ja vereen kammoinen asiaa kohtaan. Ja samapa se mulle on mennäänkö vai ei. Itsellä ei niin kiinnosta. Plus pitis kaikki kortit ja kaikki vaihtaa uuelle nimelle.

Naamakirja-ryhmä No itse en ainakaan vielä ole liittymässä sellaiseen. En halua ottaa riskiä, että tosielämän ihmiset tietää semmoisesta ennenku niitte o aivan pakko tietää. Plus se, että muutenki saatan piruillessani lakkoilla sieltä pois montakin kuukautta.
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj ja Fossiili
Heippa! Liittyisin mukaan ketjuun, jos sopii? :wave:

Olen seurannut tätä ryhmää melkein päivittäin alusta saakka, mutta tammikuinen kaksosraskauden keskeytynyt keskenmeno ja muut aikaisemmat hankaluudet on tehneet niin varovaisen, että usko tämän raskauden onnistumiseen on ollut hyvin vähäinen. Ajattelin, että jos sitten nt-ultran jälkeen uskaltautuisin mukaan, jos aihetta on, mutta kun nyt näyttää vaan lykkääntyvän se ultra joka päivä eteenpäin, niin kai sitä yhtä hyvin voi listalle liittyä, silläkin uhalla, että ens viikolla jo joutuu poistumaan takavasemmalle.

Raskaus on tähän mennessä sujunut ok, alussa vuoteli ruskeaa viikon verran, mutta sen jälkeen ei ole näkynyt. Pahoinvointi on ollut todella kovaa, vasta tällä viikolla ruvennut vähän hellittämään. Riesaksi tullut sitten kova päänsärky johon kävin tänään terveyskeskuksesta hakemassa Panadolia vahvempaa. Lääkäri oli oikein mukava, mutta ei jotenkin tuntunut uskovan, että olen raskaana. Kysyi ensin olenko itse tehnyt testin ja kun kuuli, että en ole käynyt vielä neuvolassa, niin oli laittamassa lähetettä labraan verikokeeseen, siitä huolimatta, vaikka olin kertonut käyneeni gynekologilla n. kuukausi sitten. Vasta kun sanoin, että gyne ultrasi, että kyllä se raskaus on todennettu, niin luopui labralähetteestä. Ekaa kertaa olen törmännyt siihen, että kotitesteihin ei uskottaisi, varsinkaan kun ei nyt enää mennä ihan ekoilla päivillä.

Fossiilille suuret pahoittelut. Kun yksikin km olisi jo ihan tarpeeksi, niin kolmas peräkkäinen tuntuu tosi väärältä. :(

Tällainen olisi suunnilleen mun rivi, sairaala on vielä avoin:
Filuuri / - / 3. / ?

hups, se laskettu aika unohtui. :) Eli 7.1.13
 
Viimeksi muokattu:
R86
Niin, pitäiskö se ryhmä perustaa joskus noin kuukauden päästä? Silloin kaikilla halukkailla tammikuisilla olis jo varmemmat viikot menossa. Tämäkin ketju toiminut kuitenkin koostaan huolimatta hyvin. On ihanaa, kun on paljon luettavaa, kun omiin aivoihin mahtuu nyt vain :heart: VAUVA :heart: Ja olishan se sääli, kun ei enää kuulis heistä, jotka ei ryhmään haluis :/

Tinen vinkki kahdesta ikkunasta on hyvä. Pitääkin kokeilla sitä. Filuurille tervetuloa :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Tänään tuli soitto sit Porista äitiyspolilta, kiireellinen ko oli se uus ultra aika niin päästään jo 6.7 sinne. Nyt sitte vaan pitäs lääkärit saada tajuamaan että musta ei todellakaan ole töihin. Neuvolassa lääkäri ei ymmärtäny lainkaan kun yritin sille mun työoloja selvittää, tuumas vaan että eihän sulle mitään sairaslomaa siitä voi kirjottaa. Vetosin sitte pahoinvointiin jota mulla myös on niin sain sitte tän loppuviikon saikkua. Sunnuntaina pitää ilmeisesti sitte taas päivystykseen marssia ja pyytää sieltä lisää.
 
  • Tykkää
Reactions: R86 ja Pokusaj
Pikaisesti vain fossiilille jaksamsta toivottelen.. En itse ole samaa kokenut, mutta kuvittelisin, että on taas vaikea nousta tuolta surun suosta.. Onneksi vaikutit tekstissäsi hyväksyvän tilanteen aika hyvin, mutta kyllä surra pitää jotta voi taas lähteä positiivisin mielin uutta yritystä kohti. Eiköhän se vauva teille kuitenkin suoda vielä, aikaahan se ottaa mutta joskus on se teidänkin aika :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj ja Fossiili
Juu minäkin pidän tästä ketjusta mutta uskon että facessa olisi kuitenkin huomattavasti paljon helpompi ja selkeämpi ottaa osaa keskusteluihin ja kenellekään ei tulisi vahingossa "ulkopuolinen olo".

..Kun täällä kirjoitukset helpolla hukkuvat muiden alle kun vastausjonojen ja -sivujen lukeminen saattaa olla työlästä ja haastavaa. Harmittaa nimittäin kun tässä joku meistä oli aivan oikein uskaltanut kritisoida ketjuamme siitä että jäi ulkopuolinen olo ja muutamat ryhmäämme kuuluvat ovat jo ilmoittaneet ettei ole aikaa osallistua ja jättäytyneet pois.. Siis tässä menee kyllä aikaa ja pitää kaivaa muistiinpanovälineet esiin että pysyy kärryillä kaikesta. ;)

Itse jaksan vähän nähdä vaivaa ja lukea hartaasti montakin sivua tekstiä ja minulle tämäkin ketju kelpaa hyvin jos facebookryhmää ei muodostuisikaan. Ajattelen nyt muidenkin kannalta ja täytyy myöntää että itselläkin oli aluksi hieman orpo olo kun kävin ajatuksiani kirjoittelemassa mutta "kukaan ei tuntunut noteeraavan".. :p

Muutaman viikon päästä voisi olla mukava ajankohta kun kaikki tosiaan olisivat paremmilla viikoilla.. :) ..olen samaa mieltä kanssanne kyllä!
Niin ja eihän siellä facessa tarvitse käydä itse aktiivisesti päivittelemään omia sivujaan vaan saahan siellä lakkoilla ihan kuinka haluaa ja silti olla tässä tammimasujen ryhmässä mukana.. ;)

Minulla hieman myös kummittelee mielessä aina näillä "yleisillä palstoilla" eräs tapaus mikä liittyi muutama vuosi sitten perustamamme "toiveilija-sivustomme" tapahtumiin.. Silloin toimi nimittäin vielä eräs perhekerhopalsta missä yksi toiveilijoista kertoi kuolemansairaasta miehestään ja viikkotolkulla otimme osaa hänen traagiseen elämäänsä..kunnes..
Perustimme tosiaan oman sivuston perhekerhopalstan rinnalle mihin piti kirjautua s-postiosoitteella. Tämä surullinen toiveilijatapaus halusi myös sivustollemme mukaan. Yksi valvojista tsekkasi tämän toiveilijan jota tsemppasimme/myötäelimme hänen surussaan.. Toiveilija löytyi facesta ja olikin sekoboltsi teinityttö joka kaipasi huomiota ja naruutti lahjakkaasti kaikkia perhekerhopalstalla kirjoittaneita. Paljastimme hänet mutta tapaus osoitti sen että kuka tahansa voi kirjoitella näille palstoille..face tuntuisi olevan turvallisempi paikka näitä hulluja ajatellen hohhoijakkaa heheh..
Joskus tämä tapaus tulee mieleen kun näillä palstoilla ei ihan lasketut ajat ja ultrien ajankohdat tms informaatio natsaa..

Kai sinne faceen voidaan ottaa kaikki tähän ryhmään ilmoittautuneet ja uusiakin, ei kai tarvitse alkaa uusia syrjimään.. Ja siinä rinnalla voi täälläkin kirjoitella, aktiivit ehtivät varmasti joka paikkaan.. ;) :)

Toivottavasti moni tulee mukaan faceen ainakin kokeilemaan koska sinne on niin vaivatonta liittää masukuvia/videonpätkiä ym härpäkkää.. :) Ja pääseehän sieltä helevettiin jos ei miellytä! ;)

Niin ja oma kokemukseni suljetuista ryhmistä on se, etteivät tiedot sieltä mihinkään vuoda...ihan rauhassa voi kirjoitella mitä lystää. En murehtisi yksityisyyttä. :)
 
Pokusaj ei mut näkeekö muut että olet siinä ryhmäsä jäsenenä. Sitä mie lähinnä mietin. Aika perse hommaa tommonen toisena esiintyminen. Varmaan kylläkin voi yleisempää jossaki suomi24 ja noissa provoketjuissa. Tosin huomionhakuisiahan riittää aina maailmassa.

Itse olen yrittäny siihe mallii kirjotella, että ei hirveänä haittais vaikka joku tuttu tunnistaiski. Olen kyllä aika temperamenttinen, niin välillä kun oikein ottaa päästä pitää puhallella suurimmat höyryt pois ennenku alkaa kirjottelemaa, kun täällä netissä ei kuitenkaa ihmiset tunne mua niin olis helposti jonku kanssa napit vastakkain :) Olen kyllä ollutki napit vastakkain, mutta sekin oli vaan näitä näkemyseroja temperamentista.
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Fossiili :hug:

Facebookista: Viime tammikuisissa tosiaan kävi niin, ettei fb-ryhmään päässyt mukaan enää myöhemmin, kun ryhmä oli jo niin tiivis. Ja se tuntui kurjalta. Siksi olisi mun mielestä hyvä, ettei sitä vielä perustettaisi. Olisi kiva, että kaikki halukkaat pääsee mukaan. Mä kyllä liityn, sitten kun sellainen perustetaan. Mutta varmasti tännekin kirjoittelen silti.
Onhan se totta, että yleisellä palstalla näitä juttuja pääsee lukemaan kuka tahansa. Mutta silloin pitää vaan miettiä vähän tarkemmin, mitä kirjoittaa. Itse täällä tulee niin kirjoitettua, että jos joku tuttu lukee, niin varmasti tunnistaa. Sit ei enää niin väliä, kun ollaan kerrottu raskaudesta. Mutta jos joku näkee tuollaisen vakoilemisen vaivan niin siitä vaan. Eipähän kukaan kehtaa tunnustaa, että vakoilee jotain tuttua vauvapalstalla. :D Mutta on kyllä kurjia tollaset jutut mitä Pokusaj kirjoitti.
 
Fossiili, voimia sinulle!!

Omia kuulumisia nyt ensiksi. Eli tänään oli sitten nt-ultra. Pikkuinen oli 55mm pitkä ja vastasi viikkoja 12+1, neuvolan mukaan menossa 12+2, joten laskettua aikaa ei lähdetä muuttelemaan. Kovasti pieni liikkui ja heitti kuperkeikkaa :) Niskaturvotustakin oli vain 0,6mm, joten kaikki tuntuu olevan kunnossa :D Multa pääsi kyllä pienet ilonkyyneleet, kun näin pikkuisen ja sain tietää, että kaikki on kunnossa :) Rakenneultra on sitten 31.8.

millimolli, mut ultrasi naiskätilö ja mahan päältä tehtiin. Sanoi, että tehdään ensin mahan päältä ja jos täytyy niin sen jälkeen alakautta. Me saatiin hyvä näkyvyys heti, joten mahan päältä saatiin hoidettua :) Oli todella mukava kätilö ja kohtuu hyvät laitteet. Sormetkin pystyi hyvin erottamaan :)

Yrityksestä, täällä oli puhuttu. Tuntuu tietyllä tavalla todella epäoikeudenmukaiselta sanoa tämä, kun monilla on täälläkin ollut lapsettomuutta yms. Meillä kuitenkin tämä pikkuinen sai alkunsa toisesta tjot-kierrosta, eli yritystäkään ei varsinaisesti vielä ollut.

Perheestä, me ollaan miehen kanssa puhuttu, että 2-3 lasta haluttaisiin. Opiskelujen jälkeen sitten omakotitalo ja nyt onkin jo nämä kaksi hurttaa :D Unelma miehen minäkin olen onneksi löytänyt:D

facebookista, liityn kyllä jos sellainen perustetaan, mutta minunkin mielestä se voisi vielä hetken odottaa.

kathii & vekara 12+2
 
pahoinvointirannekkeista onkoha nää liia tiukat, ko kamalat painaumat ja ranteet hellinä. Mutko olin ilman nii meinasin laatottaa paikallisen ärrän.. Onko muilla samanlaista. Nää o nyt siinä kohtaa missä ohje neuvo laittamaan, eli kolmen sormenleveyden verran ranteesta.
 
Millimolli Niiden rannekkeiden pitääkin olla tiukat, et painavat hyvin sitä pistettä. :) Ja kyllä ne käytössä löystyy, ainakin minulla.

Pokusaj Pakko nyt sanoo, et kyllä myös facebookissa noita tyyppejä riittää. Ei vaadi paljoa, et tekee uuden sähköpostiosoitteen ja liittyy sillä ja saa esittää mitä haluaa. Kokemusta on tämmösestä, omakohtaisesti valitettavasti. Ja noitahan riittää täällä, tuolla ja siellä. :) On niin helppo nyt sanoa, et mukaan pääsee esim. 4kk:n päästä MUTTA jos miettii, et olet siellä tietyn piirin kanssa porissu itsenäsi ja todella henkilökohtaisia juttuja niin ei se tunnu enää silloin kivalta, et sinne tuleekin "tuntematon" lueskelemaan niitä juttuja.. En todellakaan nyt millään pahalla tarkoita kenellekään mut ei nää jutut oo niin mustavalkosia.. Aina on ne hyvät ja huonot puolet. Itse olen esikoisen ajoilta perustetussa facebook-ryhmässä ja voi sanoa, et siellä on parhaat tuet ja turvat mulle. :heart: Mut ei sinne enää myöhäsessä vaiheessa taidettu ottaa sisään ja jos otettiinkin niin pian ne laitettiin ulos, kun lueskelivat vaan eivätkä kirjoittaneet. JOS NYT EN IHAN VÄÄRIN MUISTA! Itse en nyt oikein ymmärrä mikä kiire tässä on?! Jos niin pelkää, et tunnistetaan niin eihän ole pakko ilmoittaa esim. ikää ja paikkakuntaa.. Tai mitään muutakaan paitsi nimimerkki. Eikä ole pakko kirjoittaa niin tunnistettavasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Eilen oli np-ultra. Pikkuisella oli kaikki kunnossa, oli oikein eläväinen pikkukaveri! :) Pääperämitta oli 6,9cm ja vastasi viikkoja aika lailla päivälleen :) Rakenneultrassa laskettu aika sitten virallistetaan.

Pahoinvointia on vieläkin, vaikka jo 13+1.. :/ Toivotaan et pian alkas helpottaan. Toki ei ihan joka aamu tarvi yökkiä mutta jos ehtii nälkä tulla niin auta armias. Tulevaa isosiskoa (1v5kk) ollaan jo totuteltu ajatukseen, että äitin masussa on vauva ja että hänestä tulee pian isosisko. Eihän se tietenkään sitä ymmärrä vielä, mutta on hauskaa kun toinen taputtelee ja pussaa masua ja sanoo "vauvva".. :heart:

Lulu & massukka 13+1 :heart:
 
Huhhui, laskeskelin, että 17 sivua on rästissä lukemista..!! Mielessä olette olleet päivittäin, mutta oravanpyörä on imaissut pahasti viime viikkoina, ettei ole ehtinyt lukea :/ Tähän haluaa kuitenkin rauhassa paneutua ja lukea kaikkien kuulumiset! :)

Viimeisimmät viestit käsittelivät face-ryhmää: Itse liittyisin mieluummin vasta myöhemmin, jos sellainen perustetaan. Minulle käy oikein hyvin myös tämä yleinen, niin ei kukaan jää ulkopuoliseksi.

Mutta nyt käyn kiinni urakkaan! -->
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Voi hyvänen aika, tänne tosiaan tulee tekstiä paljon! Mutta ei se suinkaan haittaa :)

Fossiili Otan osaa myös. Toivottavasti tulevaisuus on valoisampi!

Facebook voisi kiinnostaa myös minua...

Lapsettomuudesta ja yrityksestä Mulla itselläni takana varmaan 10v. ilman ehkäisyä, parisuhteessa suurimman osan ajasta. Löytyi PCO ja vähän endometrioosia joskus. En ole aiemmin ollut koskaan raskaanaOlin oikeasti jo toivosta luopunut. Nykyiseni tapasin helmikuussa, sanoin sitten että ei tarvi paljon ehkäsystä huolehtia...Mutta kävikin niin, että seuraavassa kuussa oli jo raskaustesti positiivinen :D Onneksi mies yhtä innoissaan kuin itse, ja yhdessä aiotaan pysyäkin.

Tilasinpa sen dopplerin sitten...enpä tiedä miten fiksu veto oli. Sain ekana iltana sydänäänet suht nopeesti kuulumaan, seuraavalla kerralla en ollenkaan, sitten taas kuului ja tänään taas ei AAARGH!! Luulen, että saan rauhan, kun saan äänet kuuluviin, mutta eipä se rauha kauaa kestä. Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja istukka etuseinämässä, niin oletan nyt että ne vaikeuttaa tota.
Sain ylimääräisen ultran eilen, kun piti maksa-arvojen takia käydä lääkäriä tapaamassa. Pieni mennä huiski sellasta kyytiä, ettei meinannut saada mitattua :D Voi kun nyt osais siis rauhottuu ton dopplerin kaa ja iloita että ultrassa kaikki hyvin.
Mulla se on joka kerta tehty sekä vatsan päältä, että alakautta.

Minkä verran teillä on paino noussut? Mun neuvola-täti meni suorastaan sanattomaksi viiden kilon lisäyksestä :ashamed: niin kyllä itsekin...eihän tätä tahtia vaan voi lihoa, kilo per viikko :O Masu tosin näkyy jo! (no onko ihme??) Tuntuu että voisin syödä koko maailman, nyt kun ei ole paha olo...:ashamed:


Syöppö-Keiju ja Pötkylä 12+6
 
  • Tykkää
Reactions: Fossiili ja Pokusaj
Fossiili tsemppiä ja halauksia sinne :( <3

Faceryhmässä en kokisi oloani kotoisaksi kirjoitella.

Unelmaperhe olisi tietenkin ihana mieheni, ja 2 lasta mieluiten n. 2 vuoden ikäerolla. Vaikkakin olemme puhuneet että olemme jo yhdestä lapsesta tosi kiitollisia jos sen saamme. 3 lasta alkaa olla meidän mielestä jo vähän liikaa... ihan rahankin suhteen :) mieheltä löytyy 5 sisarusta ja minulta 1. Ja perheeseen kuuluisi ja kuuluu jo itseasiassa kaksi kissaa. Itse rakastan kissoja yli kaiken ja mukava että täältäkin kisuista tykkääviä löytyi :)

Lissu&pöpö 10+0
 
Fossiili halaus ja hurjan paljosti voimia.

Filuuri tervetuloa!

Onnittelut kaikille hyvistä ultra/neuvola uutisista.

Mulla oli tänään taas neuvola. Ihan vain kuunteli sydänäänet kun kyseli silloin ekassa neuvolassa,et haluunko tulla käymään. No siellään se sydän jyskytti. Terkka ei ihan heti löytänyt,kun mulla on istukka melko edessä. ( normaalia näillä viikoin, siirtynee sitten myöhemmin taaksepäin). Myös diabeteshoitajalla kävin ja ruokavalio ja kotimittauksin mennään. Ei tarvitse edes uusinta sokerirasituksiin mennä,jeeee.

FB- ryhmä voin liittyä samantein, Nyt kun turvallisilla viikoil ollaan. Ja eikä mitään stoppeja,kaikki tammikuiset ovat tervetulleita myöhemminkin. Ja toivottavasti kenenkään ei tartte ajatella että olo olisi ulkopuolinen täällä tai facebook- ryhmässä. Mutta siis mukana oon ja onko sillä tosiaan väliä milloin sen järjestää...:)

Terkuin Ranskis ja Pätkis 12+1
 
Ugh, tiiättekö mikä kombo on oksentaa mansikoita ja lakritsijäätelöä.. Jouduin ottaa nuo rannekkeet vähäks aikaa pois ko on mustelmat ranteissa jo! JA tiluliluleijaa näinhän se yrjö lentää.
Miekö niin vouhkasin, ettei mitää oloja ole. No näemmä viikolla 11+jotakin alkaa olot olemaan.. :)
lihomisesta mulla o ehkis se n. 5 kiloa tullu. Mutta tulkoot. sama kai se on laihuttaako sitten 30 kiloa vai 15 :)
 
Fossiili täältä myös halaus ja voimia:)

Eilen se sitten tapahtui, meinaan löysin Olavin sydänäänet dopplerilla (mitenköhän se kirjotettiikaan :D) !! Oli aivan ihana jumpsutus ja mulla viikkoja vasta kasassa 9+4 :eek: Mieskin oli oikein yhtä hymyä ja kiljahti söpösti innoissaan kun se hieman vahventui se ääni :D

Kyllä meillä mies on ollut mukana viimeksi km:ssa kun ultrattiin, ei se minusta ainakaan tuntunut oudolta :) Mies oli vain tuijotellut ensin monttu auki niitä vempeleitä :D

Tänään naureskelin itsekseni että kuinkahan monta lasta tuo mies haluaa kun se on keksinyt jo 6 pojalle nimet :D

Nyt en enää muista mitä muuta piti kirjotella, noh myöhemmin sitten :)
Tsemppiä kaikille vessanhalailijoille :)


Maraboude ja Olavi 9+4
 
Fossiili, olen niin pahoillani :( Sinulle etenkin olisin toivonut sitä parempaa onnea ja pikkuista syliin tällä kertaa. Ehkä suru on nyt ollut helpompaa kun vuotoa oli jo ollut useamman päivän ja ehkä alitajunnassasi olit jo osittain tehnyt surutyötä. Näin voisin kuvitella. Vaikkei etukäteen sureminenkaan ole kunnon suremista, mutta ehkä vaikuttaa asiaan.

Minäkin koin että etenkin viime km jälkeen parisuhde lujittui aivan uskomattoman paljon. Puoliso on se joka kokee parhaillaan saman surun, elää tilannetta täysin samoin tuntein eteenpäin, on helppo läytää toisesta se tuki ja turva, onneksi. Väheksymättä toki muutakaan tukiverkostoa. Käy ihmeessä välillä piipahtamassa ja mielelläni kuulisin mitä teille kuuluu jatkossakin.

Kaikke hyvää teille :)

Ihan pillitän täällä kun luin Fossiilin km kertomusta. Sitten perään pillitin iloisemmista uutisista, eli ultrissa kävijöille onnitteluja hienoista uutisista :)

Sitten FACEBOOKISTA :)
Minun puolesta saa vielä hetken odottaa.
Olen monen kanssa samaa mieltä siitä että ei ihan vielä haluaisi siihen ryhtyä. Onhan tämä kirjoittelu täällä tälläisen sakin kanssa vähän sekametelisoppa ;) Mutta minusta aika porukan kokoon nähden aika hyvinkin on saanut kaikki kysymyksiinsä vastauksia. Itse luen aina huolella ja ajatuksella kaikkien viestit. Siihen menee aikaa, enkä siksi joka kerta kerkeä vastailemaan kaikkiin mihin haluaisin. Joskus käytän wordia tai toista välilehteä apuna muistiinpanojen tekemisessä. Suosittelen, niin kuin joku muukin tuolla kertoi tekevänsä :)

Viime raskaudessa Facebook ryhmän kanssa kävi niin että ryhmä avattiin heti kun ensimmäiset kirjoittelijat löysivät tiensä tänne. Arvatenkin hyvin nopeasti heille syntyi tiivis oma pikku porukkansa ja kuten täälläkin huomaa uusia kirjoittelijoita ilmestyy vieläkin useita viikossa! Itse olin loppukuun odottaja viimeksi ja vaikka facebook ryhmään liityin en hamikseni päässyt yhtään mukaan siihen porukkaan :( Siksi suosittelen että odotetaan muutama viikko edes niin suurin osa halukkaista on sinne valmis siirtymään :) Toki jokaisella on oikeus ryhmä perustaa ja varmaan sinne liityn minäkin vaikka se tehtäisiin huomenna.

Se siitä.

Unelmaperhe
En ole koskaan sellaisesta haaveillut. Elämä on jo heti alkumetreilleen näyttänyt että joskus se vie ihan omia polkujaan. Itse sain esikoiseni yllättäen 15-vuotiaana. Lapsimäärää ei olla suunniteltu, on menty fiiliksen mukaan. Miehelle ehkä riittäisi nämä 3 lasta, itse en osaa ajatella että tämä olisi viimeinen. Olenhan vasta 26, tuntuu etten ole äitiyttä vielä kunnollaedes aloittanut! Vaikka esikoiseni täyttää huomenna 11v Heh ;) Tästä käydään vielä tulevaisuudessa monta keskustelua :)

Unelmani on kuitenkin ollut asua omakotitalossa. Jota alammekin rakentamaan keväällä!

Puuh, pahoinvointi nostelee viikon tauon jälkeen päätään jopa pahempana :( Nämä illat on aivan järkyttäviä, eilen illalla itkin ja vaikeroin unta hakiessa.

Adora 10+2
 

Yhteistyössä