~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

jahas tein siinä hermotestin perjantaina eli pp10 ja puhas nega. sen kyl tiesin mutta pakko oli testata. maha on ollu jatkuvasti kipee... johtusko kun on istumatyö niin jatkuvasti painetta... ajattelin tehä huomenna testin mutta nyt en uskallakkaan taidan siirtää keskiviikkoon. lyhyt on toi meidän piinalista. ja liian pitkä lista negoilla. :headwall:
miiruskainen voimia nää viimeset päivät on hirveimpiä.....
 



kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp 11 OYS

Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 11
VÄESTÖLIITTO

millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 3 VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkä kaava pp 2 Felicitas

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp --





Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)
Nia77 =)


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??

 
Piti ihan huvikseen kokeilla listan päivitystä. Osasin.

Joo mulla on vähän sellainen kakofoninen olo. Toisaalta tekis mieli testata, mutta toisaalta ei taas uskalla testata, ettei vaan tulisi negaa... :(
Mulla edelleen mahan "polttelut" jatkuu. Mulla on vastaavanlaisia tuntemuksia ennen menkkojakin, mutta muistelin raskautuessani tunteneen samanlaisia. Näitä on jo ollut keskiviikosta alkaen. Onko kenelläkään ollut raskaaksi tulon yhteydessä menkkamaisia poltteluita? Onko mulla siis mitään toivoa enää? Aamulämmöt on toistaiseksi ollut 36,9-37 astetta. Rinnoissa ei kyllä ole juuri mitään tuntunut.
Sekavissa oloissa siis täällä...
Kolmisin: sullekin tsemiä viimeisiin piinapäiviin :)

Onkohan Pupuvaimosta kuulunut mitään?
 
Miiruskainen, niin se oli menkkatuntemuksia vahvasti mullakin, on itse asiassa edelleenkin, ja niin vain kaksi viivaa tuli testiin. Nää on niin yksilöllisiä nämä oireet, ja raskaudet samalla ihmiselläkin erilaisia. joten en olis huolissani, näin mua on ainakin rauhoteltu. Kunhan muistat mennä sovittuun testiin, ettei sulle käy niin kuin mulle ja menee kaikki pipariksi jännäämisen kanssa :LOL:
Kolmisin; testihän voi vallan hyvin vielä näyttää plussaa varsinaisena testipäivänä, ajoissa olit kuitenkin tän testin kanssa. Pidän peukkuja teille kummallekin ja plussatuulia!
Tsempit viimeisille piinapäiville! :wave:
 



kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp 12 OYS

Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 12
VÄESTÖLIITTO

millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 4 VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkä kaava pp 3 Felicitas

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp --





Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)
Nia77 =)


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
 
kolmisin ja Miiruskainen Plussapuhureita teille +++++++++++ :whistle: Toivotaan että pidennätte molemmat meidän ketjumme plussapinoa!

millis ja emily Jaksuja pitkiin piinapäiviin. Kyllä se testipäivä sieltä pikkuhiljaa lähestyy ;)
 
kolmisin ja miiruskainen plussatuulia nyt kovasti sinne päin :)

Tuntuu kyllä ajoittain siltä, että nämä päivät vaan matelee, mutta onneksi se testipäivä senku vaan lähestyy. :) Pitää vaan yrittää olla kehimättä mitään turhia oireita ettei vaan mielikuvitus lähde laukkaamaan.
 
Kyllä tää piinailu tosiaan piinalliselta tuntuu! jokaista tuntemusta kyttää ihan paniikissa että mikähän toikin oli.. No eipä kovin erilaiselta tunnu peruskiertoihin verrattuna. Kauanko muuten Pregnyl aiheuttaa oireita yleensä?
 



kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp 13 OYS

Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 13
VÄESTÖLIITTO

millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 5 VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkä kaava pp 4 Felicitas

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp --





Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)
Nia77 =)


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
 
Emily En osaa vastata kyllä tuohon sun kysymykseen ollenkaan. yritin netistä kaivella tietoa asiasta, mutta selkeää vastausta ei löytynyt. Itselläni on kyllä esim rinnat olleet tosi kipeät jo yli viikon. Luulen et ensin johtui tuosta pregnylistä ja nyt lugeista. mulla on muuten testipäivä myöhemmin kun sulla. Sulla taisi olla 2.3. tsemppiä piinailuun.

Dream kiva, kun käyt päivittää listaa.. :)

Mites testailijat?
 
Millis, mäkin googletin ihan hulluna sekä suomeks että englanniks mutten oikein löytänyt muuta tietoa kuin että Pregnyl poistuu n.10 päivän sisällä elimistöstä kokonaan, en tiedä voiko sitten aiheuttaa edelleen oireita. Mulla tuli nännit aroiksi jo ennen koko piikkiä ja on vieläkin, luget mulla ei yleensä oo aiheuttaneet mitään rintatuntemuksia niin yritin heti aatella et voisko tää olla joku positiivinen merkki.. Menkkamaisia tuntemuksia on vähän ilmaantunut niin kuin yleensäkin tässä vaiheessa kiertoa. Ihan skitsofreninen olo kyllä kun kyttää itseään koko ajan!
 
Heipsan, tulin kuikuilemaan "vanhaa" pinoa johon kuuluin

Onnea kaikille plussanneille ja erityisesti halit :heart: mm-72 :heart: Niin samoissa samat onglmat ollut meillä molemmilla

Tsemppiä ja rautaisiahermoja piinailijoille
 
Heips täältä piinan ja ahdistuksen keskeltä... :headwall:
Kiitos ensinnäkin ihanista tsemppauksista mut erityisesti Nia sun kommentti antoi mulle vielä hiukan toivoa. Mulla edelleen pitkin päivää noita välillä koviakin menkkamahoja, mutta yritän takertua kaikkiin mahdollisiin oljenkorsiin ja toivon kipinöihin. Välillä taas etovaa oloa ja ihan ok ja normaali fiilis. Aamulämpö on edelleen 37 astetta. Kärttyäkin on putkahdellut... Menin sit testaamaan eilen pp12 ja todella hailakka haamu tiukalla syynämisellä tuli tikkuun. Vai voiko testitikuissa olla jotenkin valmiina viivan paikka merkattuna? Mielestäni se oli haalea haamu, mutta olo on todella negamainen, joten pidän sitä joko virheenä tai vääränä tulkintana. Tänäänkin oli aamusta niin paljon noita maha"kipuja", että ihan varma olin että kohta vuoto alkaa. En taida uskaltaa vielä huomennakaan testata. Mieskään ei ole huomenaamuna kotona, joten yksin pitäisi sitten kurjistella. Toisaalta ihan hyvä, että suren tätä jo nyt, ettei tule sitten kerta laakista järkytyksenä... Aikasta lailla onnettomat on fiilikset... :| Mulla on myös endoa, joten sillä selittelen itselleni menkkamaisia kipuja. En nyt vain oikein tiedä onko tämä vain itsensä huijaamista...

Mullakin tieto, että max 10 päivää Pregnyl kehossa. Lääkäri sanoi mulle, että n. 3-6 päivää siirrosta alkio kiinnittyy ja voi aiheuttaa kiinnittymiskipuja tai jopa vuotoja.

Tsemppiä kaikille!
 
Moi! Taalla uusi piinaaja. Menossa pp3. Tuntuu mieluummin viikoilta kuin paivilta. Jos joku osaa puolestani paivittaa mun tiedot tuohon listaa niin kiitos. Eli 1 IVF menossa, punktio 17.2, siirto 20.2, pitka kaava, pp3, TAYS
 



kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp 14 OYS

Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 14
VÄESTÖLIITTO

millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 6 VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkä kaava pp 5 Felicitas

sarina13 1 IVF, punktio 17.2, siirto 20.2, pitkä kaava pp 4 TAYS

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp --





Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)
Nia77 (km) :'(


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
 
sarina13 Tervetuloa, lisäsin sinut listalle. Kiva saada listan hännille lisää piinailijoita.

Miiruskainen d=)b Toivotaan että viiva tikussa vahvistuisi, hyvältä kuitenkin näyttää!

kolmisin Huomennako on sitten se H-hetki sinulla? Toivottavasti sieltä plussa pärähtää ja se pp10 nega oli vain liian aikainen testaus.

millis ja emily Ei saa tutkailla sitä kroppaa liikaa ettei pää hajoa! Nyt vain mukavia ja positiivisia ajatuksia niin aikakin rientää vauhdilla! Jaksuja!

:wave:
 
Minut voi siirtää tuonne myöhemmin onnistuvien puolelle. Vahvasta plussasta (ja hyvistä hcg-arvoista) huolimatta, meidän pieni päätti ettei vielä ole hänen aikansa. Eli tämä ihmeraskaus meni sitten kesken. Tuska on valtava.
Toivon onnen puhureita kaikille piinailijoille ja muillekin, toivottavasti pääsen lukemaan monta plussauutista tänään! Piristäisi hiukan tätä oloa.
:'(
 
Heippa,
tulin katsomaan vielä tän pinon viimeisten piinailijoiden kuulumisia, tsemppiä kaikille loppumetreille!

Me saatiin ultrasta vielä mahtavia tuplauutisia: kaksi pontevaa sydämensykettä! :heart: :heart:
Tätä mahtavaa uutista on tässä nyt kohta viikon verran sulateltu... ja koko kivisen polun jälkeen tuplaonni, kaksoset, tuntuu aivan uskomattomalta!

Ja piinailijoille: jos yhtään lohduttaa - mulla oli piinapäivät miltei kokonaan oireettomia! Jossain vaiheessa oli menkkatuntemuksia, ja vasta plussan jälkeen alkoi vatsan nipistelyt, mutta hyvin vähä-oireisena mennään edelleen... vaikka kaksi kyytiläistä mukana! :heart:

Positiivisia ajatuksia ja puhureita!!!
 
Kiitos Dream 73 kun lisasit minut listaan. Toivottavasti myohemmin sitten tuolle plussalistalle =)

Nia77 voimia ja jaksamista. En osaa muuta toivottaa, aivan sanaton olen...

Kolmisin niin kauan kuin ei vuotoa on toivoa.

raitanen mahtava uutinen. Ihanaa, etta tulit tanne tuon kertomaan. Kaksoset :heart: :heart: Ja sekin helpotti, kun sanoit ettei oireita. Ei tarvitse itse nyt pplla niin kauheasti tarkkailla itseaan. Vaikka tarkkailenkin :)

millis1981 kiitos tervetulotoivotuksesta =) Plussia sinulle ja meille kaikille!
 



kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp 15 OYS

Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 15
VÄESTÖLIITTO

millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 7 VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkä kaava pp 6 Felicitas

sarina13 1 IVF, punktio 17.2, siirto 20.2, pitkä kaava pp 5 TAYS

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp --





Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)
Nia77 (km) :'(


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
 
Nia77 olen todella pahoillani. On varmasti todella raskasta, voimia sinulle!

sarina13, tervetuloa mukaan =)

kolmisin , toivotaan että se plussa vielä ilmaantuisi!

Itsellä on aika kaksijakoinen olo, välillä oon ihan valmis heittämään kaiken toivon kun tuntuu että oireet on just sitä samaa kuin aina ennenkin, välillä sitten on muka tuntevinaan jotain ja yrittää tsempata itseään että jospa kuitenkin olis toiveita.

Plussatuulia kaikille!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Dream 73:



Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 15
VÄESTÖLIITTO

millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 7 VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkä kaava pp 6 Felicitas

sarina13 1 IVF, punktio 17.2, siirto 20.2, pitkä kaava pp 5 TAYS

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp --




Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)
Nia77 (km) :'(


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
kolmisin
 

Yhteistyössä