+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

Joo olen vapaalla pinosta :LOL:

Aika vaikeeta on ollu lähipäivät... :(
Mutta toivoa en ole menettäny, sillä testit edelleen haamuilee ja mun nännit on kasvanu :LOL:

Mutta palaan ajantasalle varmaan illalla, jos jaksan lukea kaikkien kuulumiset siihen mennessä!

Kiitos Piupulalle, kun päivittelee!! :)
 
hei taas.. tulisin takaisin listalle ja kp 9/25-35 eli täällä taas täti kävi kylässä.. jokseenkin masentavaa, mutta näillä mennään mitä on saatu :S Onneksi ystäväni ilmoiti plussanneensa, he sen ansaitsivatkin :D Olen onnellinen heidän puolestaan!!! nyt sitten vaan itsellä täys yritys päälle, vaikka suunniittelin etten ajattele koko asiaa jos se helpottaisi :D :ashamed: nyt taitaa olla yk 9
 
Tiistai 12.1.2010



Piupula...................kp 69/30-39..........23v........1. lapsi............yk4
mahara..................kp 60/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9

Lara- 9.1. .............kp44/??................................1. lapsi............yk1
macy gray..............kp 43/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76............kp 42/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?

Hyväsetti...............kp 29/33...............30v........3.lapsi...............yk2-3
icefairy...................kp 29/26-35.........22v.........2.lapsi...............yk4
sutulii.....................kp 28/28..............30v.........3. lapsi..............
Sintsu78................kp 27/27-34..........31v.........4.lapsi..............yk11
Minnäi....................kp 21/30.................30v.........4.lapsi............yk 1

Auroora.................kp 20/28-34.................................................yk?
KS09......................kp 18/?...................21v.........2.lapsi............yk5
Mahdotontako.......kp 16/27-29.................................................yk4
Heathy..................kp 16/27..................................2.lapsi...........yk1
nelli5.....................kp 15/25-28............33v...........5.lapsi...........yk4
HayLina.................kp 14/29-32............25v..........1. lapsi
Leli82....................kp 11/29..................27v...........2.lapsi...........yk3

UuTeEnNoUsUUn...kp 9/25-35....................................................yk9
very important baby kp 8/28-31...........29v ................................yk6
piprane ema..........kp 5/28-30..............32v...........3.lapsi............yk7
Agaetis.................kp 5/27-31......................................................yk2
Ansku-82.............kp 2/30-33..............27v............1.lapsi...........yk13


TAUSTALLA
Aurella
miimii10


PLUSSANNEET 2oo9

erka 12.12. ....kp 26/28-31.................36v......3. lapsi.........yk2
MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o

Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4

 
Onko teillä ollu menkkamaisia mahakipuja oviksen jälkeen? Kuuluuko se oviksen jälkeen ollakki?? Mulla on kolmatta päivää peräkkäin. Ja sellainen painon tunne.. Eipä ole tullut ennen kroppaa näin tarkkaan tutkittua aikaisemmissa raskauksissa, eikä myös kierroissa, kait tämä menee jo ihan ylisyynäämiseksi :LOL:
Lämmöt nousi sunnuntaina, tälläkin hetkellä on sellainen olo, että ikäänkuin olis kipeeksi tulossa, mittarissa 37.1. Ja etova olo ollut. Nyt tänään varsinkin yököttäny välillä kovastikki. Ja yks juttu, jota ei ole ennen ollu.. tuntuu kohdun seudulla silloin tällöin hmm..voiskohan sanoa, että elohiiri =) Se on kyllä ihan uus "oire" :LOL:
 
kylläpäs on ollut tänään todella väsymys....oireet samoja...rinnat arat ja ei tätiä tänään ole ainakaan näkynyt...ei ole sellasta oloakaan että ois tulossa :LOL: tai sitten mielikuvitukseni laukkaa ihan muualla....en uskalla ennen perjantaita testata joten jos pari päivää vielä malttais ja sitten.... :whistle: ainoa kumma juttu on että vatsakivut on kadonnu tyystin....mitä nyt töissä vääntäessä välillä nipisteli.... ;)
 
Heips!
Pääseekö mukaan?

Toinen olis toiveissa ja kp:t tänään 37/28-32, muutama kuukaus tässä yritelty. Ei minkäänlaisia oireita ole. Mitä nyt vähän palelee ja ehkä hivenen etova olo. Ja miun pitkäaikainen herkkuni, juustonaksut, maistuu ihan hirveelle! Viikonloppuna ajattelin testailla, jos tätiä ei näy =)
 
WOOOHUUUU!!! Täällä olis kp1/30-39 vihdoin ja yk5. Päsee taas heiluttelemaan peittoja ja alkuun kaikessa. *huokasee* nyt pääsee eteenpäin asioissa. Ihan mukavaa =) En tiedä miksi toi sylkitesti temppuili mulle, mutta enpä taida siihen enää luottaa näissä asiossa, hämmentää vaan enemmän. Saas nähdä, mikä megavuoto tuolta ryöpsähtää vielä niskaan :LOL: :LOL:
 
Ihanaa kun piupulaa onnistaa!!!
Mä oon super pirtee ja tää elämän uudistus sopii kyllä :heart:
Viikossa mulla on tippunu 2kg ja tuosta 20kg enään 18 ei tunnu enään niin pahalta :LOL:
Muille plussatuulia++ :whistle: täältä tullaan perässä vauhdilla:)
 
Piupula hienoa! =) Mä en oo enää tehnyt noita sylkitestejä kun sain niillä ihan ihme tuloksia.. Nyt on käytössä testikaupan puikot. Liuskatkin oli mun mielestä vähän epätarkkoja. Testasin 2kk sekä sylkitestillä ja liuskoilla, sain tuloksia ihan ristiin.

miimii10 Todella hienoa että olet päässyt hyvin elämän uudistuksessa vauhtiin! Siitä ne kilot karisee!

Mulla on kp3/27-34 yk7 meneillään ja megavuoto sen kun jatkuu. Hain eilen vielä possupiikin niin sain siitä käden todella kipeäksi ja kiitettävän päänsäryn.

Kaikille plussatuulia++++++!
 
JES, Piupula! Loisto juttu :flower: Se on niin turhauttavaa, kun aikaa kuluu ja tietää ettei ole edes oikeita mahiksia. Ja se taas on puolestaan niin ihanaa, kun on taas odotettavaa ja jännäiltävää. Tärppionnea sulle :)

miimi10: ihan mahtava saavutus! Onneksi olkoon. Millä keinoin oot pudottanut? Olen itse tehnyt täyden elämäntaparemontin kanssa, ja löytänyt ihannemittani 50/164. Ennen ekaa raskautta olin noin 56. Kannattaa tutustua blogiin http://ilonpisara.blogspot.com , siellä paljon tietoa ravitsemuksesta, ja puhtaasta ravinnosta. Voi siis syödä suklaata ja herkutella, kun vaan noudattaa elävän ravinnon reseptejä. :) Myös hormonitoimintaa sotkevien lisäaineiden (ja kosmetiikkatuotteiden) lopettaminen ohessa painonpudotuksen kanssa kasvattaa hedelmällisyyttä roimasti.

Tervetuloa Nakkisämpylä =)

nelli5: Mulla ei ainakaan ole koskaan ollut.

Omaan napaan: Kp 17 eikä vieläkään merkkiäkään välivuodosta! Jeeeees! Eli nopeesti ne hormonit on tasaantunut, kun on nyt eka täysin imettämätön kierto ja vaikuttaa normaalilta oviskierrolta.
 
Piupula kiva juttu, olihan se jo aikakin =)

miimii10 onnea uudistuksen jatkoon :)

nakkisämpylä toivottavasti tulee plussa viikonloppuna :)

En uskaltanu testata vielä tänään.. mutta enköhän jo huomenna..
Eilen alko tanssitunnit loman jälkeen ja ohjaaja oli raskaana... Jos en mä oo niin onpa kiva sit käydä siellä tunneilla ja seurailla toisen mahan kasvua.. :/ Mutta tietenki ilonen hänen puolesta...
Ja huomaspa mieski nyt et tanssitunneilla voi käydä vaikka ois raskaanaki.. kun hän sitä epäili... :heart:
Viime yönä sain nukuttua vain 4 tuntia, en tiiä mikä mua valvottaa..
 
Torstai 14.1.2010




nakkisänpylä.........kp 37/28-32................................................yk2?
mahara..................kp 61/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9

macy gray..............kp 44/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76............kp 43/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?

Hyväsetti...............kp 30/33...............30v........3.lapsi...............yk2-3
icefairy...................kp 30/26-35.........22v.........2.lapsi...............yk4
sutulii.....................kp 29/28..............30v.........3. lapsi..............
Sintsu78................kp 28/27-34..........31v.........4.lapsi..............yk11

Minnäi....................kp 22/30.................30v.........4.lapsi............yk 1
Auroora.................kp 21/28-34.................................................yk?
KS09......................kp 19/?...................21v.........2.lapsi............yk5
Mahdotontako.......kp 17/27-29.................................................yk4
Heathy..................kp 17/27..................................2.lapsi...........yk1
nelli5.....................kp 16/25-28............33v...........5.lapsi...........yk4
HayLina.................kp 15/29-32............25v..........1. lapsi
Nasukka...............kp 12/28-30.............27v.........2.lapsi.............yk6
Leli82....................kp 12/29..................27v...........2.lapsi...........yk3
very important baby kp 9/28-31...........29v ................................yk6
piprane ema..........kp 6/28-30..............32v...........3.lapsi............yk7
Agaetis.................kp 6/27-31......................................................yk2
Ansku-82...............kp 3/30..............27v.........1.lapsi...............yk13
Piupula...................kp 1/30-39..........23v........1. lapsi............yk5


TAUSTALLA


Aurella
miimii10



PLUSSANNEET 2oo9



erka 12.12. ....kp 26/28-31.................36v......3. lapsi.........yk2
MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o

Riemu 1.1. ........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. .....kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ......... kp40/??................................1. lapsi............yk1
ennie10.1 ........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
 
Lara Tarkoitus ei ole hyppiä silmille, vaan auttaa :) niin ei tarvitse piinan keskellä kaikesta huolehtia :heart: Sano sitten, jos rupiaa ärsyttämään =) Paljon jaksamisia sinne. Toivottavasti tilanne selviää kohta :hug:
 
Tervetulloo kaikille uusille vaan munkin puolesta! :wave:

Piupula onpa hyvä että se täti nyt vihdoin tuli, niin pääsette taas kunnolla yrittämään. Toivottavasti kierto ei enää temppuile. :)

Anskulle peukkuja hoitoihin, toivottavasti tulee samantien se kauan odotettu lopputuloski! :)

:hug: neganneille! Toivotaan et plussaksi vielä muuttuu!

Ja larallekki jaksamisia ja tsemppiä, et se olis sitä itteänsä ja saisit oikeen mojovan plussan pian!

miimiin painon pudotus on kyllä lähteny mahtavasti liikenteeseen. Kyllä se varmasti piristää ja virkistää oloa tuo elämän muutos! Toivottavasti sitte pian tärppääki samalla! :)

Olikohan muita vielä kelle ajattelin kommentoida. Unohdin nyt iha kokonaan. No :hug: kaikille tasapuolisesti!

ON: Täällä ovispäivät käsillä. Limailut lisääntyny huomattavasti. Toivottavasti tässä kuussa se plussa tulis meillekki... ei enää jaksais ootella. :ashamed:
 
Piupula > Kiitos päivityksestä! =)

Nelli5 > Mulla on oviksen jälkeenkin kipuja, mutta mulla onkin pco. Mulla on siis kipuja läpi kierron ovuloin tai en. :/

miimi10 > Hienosti olet edistynyt! =) Omatuntoa kolkuttaa, kun itselläni on liikunta edelleen liian vähäistä, mutta olen sentään edistynyt omassa projektissani. Oon oppinut syömään säännöllisesti ja lautasmallin mukaan, joten eiköhän niitten kilojenkin kimppuun pääse ihan pian. Metut kiinnostaisi ottaa avuksi, mutta epäilen ettei lääkäri suostu niitä kirjoittamaan. (Ihan testimielessäkin haluaisin kokeilla niitten vaikutusta, kun oireeni voivat viitata myös alkavaan diabetekseen. Paastoarvon sanottiin olevan normaali ja se oli 5,5 eli käsittääkseni lähellä ylärajaa)

Huomenna testailen taas ja asennoidun negaan. Tunne oman kropan toimivuudesta ei ole luottavainen. :/
 
Kiitos vastauksista :) Kivut jatkuu edelleen. Menkkamaisena. Tänään siis kp16. Ovis on täytyny olla la, koska lauantaina lämmöt oli normaalia alempana ja sunnuntaina normaalia ylempänä.

Miimi10 Mahtava viikko pudotus :) Kerro miten olet alotellu laihiksen. ruokavalion muutos? Lisä liikunta? Mullaki pitäis.. herkut olen jättäny jne.. miks se on niin vaikeeta?? Olla syömättä =)

Tervetuloa kaikille uusille ja plussatuulia+++++++ :heart:
 
Tervetuloa uusille :D

nelli5 Minulla ainakin reilu vuosi sitten vatsaa särki oviksen jälkeen siinä kierrossa jossa plussasin.Viimmeksi (ku tuli plussa) taas sitten ei...

).( Mulla on ihan taas sellainen olo et nyt vois jotain tapahtuakkin tuolla mahassa :LOL: öö...niinku ehkä miljoonannen kerran...
Mä luulen et ovis on ollut joskus viimmeviikonlopulla mut edelleen tulee jotain valkovuotoo tai limaluu mitä lienee.Jatkunut jo viikon :eek: Nyt ei kuitenkaan vatsaan nippaile tai ei kyllä ole oikein mitään oireita.On vaan sellainen fiilis et ens viikolla vois testiin tullakkin kaksi viivaa.Mistä tuokin sitte kertoo.Hulluksi tullut jo :ashamed: Mä en enää kehtaa edes kavereille höpöttää mun vauvakuumeilusta ku ne on joutuneet jo kuuntelemaan sitä varmaan jo puolitoista vuotta.Ovat jo varmaan ihan kyllästyneitä...

Plussa tuulia toivon minäkin meille kaikille ++++++++++ :whistle:
 
sintsu78 Kiitos vastauksesta :)
Neljässä aikaisemmassa raskaudessa en muista mitä oireita on ollut siinä kierrossa. Paitsi esikoisen aikaan, ei ollut mitään. Tosin silloin poltin tupakkaa ihan vakituiseen ja parin viikkoa ennen plussatestiä yksinkertaisesti tupakointi jäi pois. jos sitä voi sanoa oireeksi.

Jotenkin on sellainen tunne, että vois vaikka nyt ollakki plussaa...tai sit ei.. Tämä kuumeilu on aika stressaavaa, ja oireiden vahtaaminen, joten päätin laittaa liika kuumeilun tämän kierron jälkeen taka-alalle. Se kun tuntuu vievän kaikki ajatukset jne..
Periaatteella tulee jos on tullakseen. Mut katsotaan tämä kierto nyt loppuun :)

Niitä plussia toivotellen
-nelli- :heart:
 
Lara voin toimia ns. apupäivittäjänä... ajattelin vaan vähän autella, kun aikaa tässä on kanssa :xmas: Ja kiitoksia onnitteluista. :flower:

*muoks* poistin tuolta mun eilisen päivityksen, niin ei tuu sekaannuksia :)
 
Tervetuloa vain uusille!
Ja Piupulalle onnittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Mulla alkaa oireita nouseen..Rinnoissa ihan erilainen tunne mitä normisti, semmoset pinkeen oloset. Masua "tikkuilee" ja kutittaa. mut mut, noistahan ei nyt voi varmaa sanoa suuntaa jos toiseenkaa. Testitkin tuli, mut turhaa kai testailla vielä tässä vaiheessa, tuskin mitään näkyy vaikka ois tärpännytkin. Kuhan malttais niin ens viikon alkupuolella vois testailla sitten :D

plussa onnea kaikille pian testaaville :heart:
 
Saiskos tänne liittyä mukaan kuumeilemaan... ? :)

Elikkäs... oon 27-vuotias 04/06 syntyneen hemipojan äiti... nyt haaveissa toinen lapsi uuden miehen kanssa. =) :heart:

Kp 12/28-30 nyt menossa ja yk 6.

Kauheeta kuumeilua ja jännäilyä tää aina vaan on... miestä naurattaa tää mun heiluminen täällä sivuilla... :D

Pelottaa tää jännäily omalla tavallaan rankan raskaushistorian takia... mut jospa kaikki menis hyvin ja vaavi sais alkunsa pian. :heart:

Kaikille jo plussanneille kovasti onnea ja :hug:

Muille sit kovasti puhaltelen plussa myrskyjä!!! :hug:
 

Yhteistyössä