+++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++

Ihan järkyttävää, on mullaki tavat! Huomasin just etten ole Rulla-Katariinaa kiittäny peukutuksista ja toivotuksista! Hävettää... :ashamed: Mutta siis KIITOS!! :D

Krumeluu Myöskin paljon kiitoksia!! =)

ranskis Isosti onnea!! :D :flower:

tähtis Ikävä kohta toivottaa tervetulleeksi joukkoon, mutta toivottavasti ei tarvitse kauaa täällä keikkua! :hug: Ja pahoittelut! :hug: :heart:

ÄitiliiniX5 Toivotaaan toivotaaan toivotaaaaaaaan.....vielä on mahdollista kuitenkin!! TSEMIIII!! d:heart:b

Vogue Tervetuloa!! :wave: Olkoon myös sinun oleilusi täällä lyhyt! :D Ja toivottavasti jo seuraava jaksaa pitää kiinni loppuun asti!! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Ny mää menin si tekeen jo tyhmänä testin ja negahan se tiätty oli, ku on vasta dpo 8 (voi olla dpo 7:kin riippuen mistä se lasketaan?) Mulla oli siis ovis lauantain ja sunnuntain välisenä yönä... Eli lasketaanko se sunnuntai jo dpo1 vai dpo 0?

*muoks*

Kele, että mää tunnen itteni tyhmäks :D Eihän testi edes voi näyttää positiivista kp 21 vaikka olisin raskaana :D (Ny mulla on silmät ihan turvoksissa eilisen nega testin takia, ku itkin ihan hulluna :snotty: :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Lyhyesti ON:Täällä kp 19/28-30 dpo olis jotain 4-6 välillä tarkkaan en osaa sanoa kun en tikuttanut. Viikon päästä "pitäisi" menkkojen alkaa ja jollei ole maanantaina alkanut menen apteekkiin ostamaan testin. Sitä ennen en viitsi edes miettiä koko asiaa ;)

Kauhea kiire töissä - koitan ehtiä kommentoimaan myöhemmin tällä viikolla kaikille!

Paljon plussatuulia kaikille!
 
Mut voi poistaa tästä ketjusta, kirjoittelen lähinnä tuolla pikkukakkosta yrittävissä :) Yk 4 jo menossa, jos se tästä joskus onnistuis : /... plussatuulia kaikille täälläkin paljon!! :heart: Toivotaan että tavataantuolla lokakuun plussanneissa sitten ;)
 
Voi ihme Jensar!!!! Tulin tänne kurkistamaan mitä vanhaan ketjuun kuuluu ja mitä näenkään!!! Toivon sydämestäni että kaikki sujuu hyvin!!

En tiedä muistaako minua monikaan tai käykö täällä edes niitä ketä oli silloinkun itsekin kirjoittelin (varmaan kesällä viimeks). Ansku ainakin näkyy olevan, harmi että oot vielä täällä!!

Itsellä ensimmäinen IVF-hoito ohi. Tänään oli siis punktio ja tämä hoito päättyy nyt tähän sillä hyperriskin takia ei siirtoa tehdä nyt vaan pakkaseen kaikki mitä saadaan (toivottavasti saadaan, huomenna soitan hoitajalle!) ja PAS tod näk vasta maaliskuussa. Kaikki on sujunut ihan hyvin, vaikka olen tainnu munia vähän liikaa, rakkuloita oli nyt kaikenkaikkiaan 55kpl ja munasoluja tänään punktiossa saatiin 30kpl! Pregnylkin vaihdettiin Decapeptyl nimiseen vastineeseen, pienempi hyperriski, kun oli niin monta rakkulaa. Samoin punktio tehtiin nukutuksessa, onneksi! Lisäksi oon käyttänyt hoidon ajan Fragmin verenohennuslääkettä ed raskaudessa koetun veritulpan vuoksi. Lääkäri pelkäsi vuotoja mut pakko oli ottaa käyttöön hormonitaso-mittausten perusteella. Fragminia jatkan vielä kierron loppuun. Piikkejä siis nekin. Aika rankkaa on tämä hoito. Aluksi suhtautui tulevaan piikkimäärään ihan huumorilla, sit jossain vaiheessa ei tiennyt pitäskö itkeä vai nauraa ja lopuksi jo vähän itkettikin kaikki. Ihan hirveän epämukava olo ollut, vatsa on ollu ihan kuin raskausmaha (sellainen pieni raskausmaha siis.. :) ). Seuraavaksi toivotaan sellaista oikeaa, kiitos!
 
Kiitos kaikille hurjan paljon onnitteluista:heart: , toivoisin että tämä nyt johtaisi vauvaan eikä pettymykseen, pakko yrittää vaan pitää jalat maassa, vaikka tekisi mieli nauraa ja itkeä samaan aikaan =)

Minymom: Hurjaa, todella hurjaa, en voi edes kuvitella miltä sinun olosi voi tuntua kun itse olin niin kipeä 14 solusta. Onneksi laittavat terveyden etusijalle ja maltilla viedään hoito loppuun sitten kun sen aika on. Toivottavasti tulet piipahtamaan ja kertomaan kuinka kävi, itseäni ainakin kiinnostaa kuulla miten teillä asiat etenee, samaan aikaan kun on piinailtu monia kuukausia. Me saatiin muutama pakkaseen ja se lohduttaa ajatuksena jos ei nyt ole meidän aika vielä....=) tsemppiä hyperin kanssa, oothan ihan kontrollissa nyt että ei pääse yllättämään...:O
 
Minymom Oijoi, olepas nyt sitten tarkkana siellä, keskivaikean hyperin kokeneena voin kertoa, että sen kanssa ei ole leikkimistä! Muista juoda ja levätä :) Toivottavasti saatte paaaljon huuruneniä pakkaseen, niin ettei joka toisen hoitokierron tarvi olla IVF, kuten meillä kävi. Niin ja tietenkin, että hoitokiertoja tarvittaisiin tasan yksi per lapsi ;)

Jensarille tarrasukkia masulaiselle!
 
Jensar :hug: :heart: Ihan mahtava uutinen!! :D ONNEA!!! :heart: Toivotaan nyt niiiiiiin parasta!!! :D

MinyMom Juu, valitettavasti täällä edelleen, mut nyt on saatu avuks terot ja clomit ja diagnoosiksi lievä pco! Teroja jäljel 4 tabua, sit ootellaan sitä tätiä! Eka kerta tän reilun vuoden aikana ku OIKEESTI ootan et täti tulee! :D Sit niit clomei ja folliultraan ja munatorvien aukiolotutkimuksee sit jossai vaihees ens kuuta! Ainaki oon asennoitunu et se on ens kuussa! Ellei se täti tee sit temppuja suuria ja jätä tulematta kokonaa! Toivottavasti nyt tulee! Kp 78 meneillään... Ja isot isot tsempit myös sulle!! :heart: Kyl on hurja määrä tullu! Peukkuja PASiin!!! d:heart:b Tuuha välil huikkailee tänne kui menee! =)
 
Minymom Mikä sulla on olo?

Mitä muille kuuluu?

ON: Voi v... Pitikin sitten TAAS pissiä tikkuun, kun ei se täti vaan suostu saapumaan. Yleensä jos ovis on bongattu alkaa vuoto tasan 14 pv:n kuluttua, nyt pari päivää myöhässä eikä tipan tippaa. Ja kaikkien sääntöjen vastaisesti menin kurkkimaan kaapin päälle "unohtunutta" testiä tunnin jälkeen, ja siinä komeilee aivan selkeä vaaleanpunainen roskishaamu. Tiedän, tiedän, ei niistä saa päätellä yhtään mitään, ihan omaa tyhmyyttä, mutta mutta... Ikinä ei mulla ole nega mihinkään muuttunut pitkän ajankaan jälkeen, paha tapani on niitä tikkuja pitkin päivää tuijotellla joka kulmasta ja kaikessa valaistuksessa, silmät sirrillään ja päällään seisten. Tämä viiva näkyy ihan tihrustamatta, mutta ei kyllä tullut oikeassa ajassa. Naurettavaa pelleilyä, eikö ihminen ikinä opi? Pah ja pyh.
 
Kiitos Jensar, Ansku ja Tähtitaimi!

Tähtitaimi onkin uusi tuttavuus, toivottavasti tuo saamasi viiva on ihan oikea sellainen ja viivytkin täällä ihan lyhyeen! Vai oletko jo kauan ehtiny palstailla? Mulla on olo ihan jees, kiitos kysymästä! Vatsa on kyllä todellanki ku ois jalkapallon nielassut mut ei kovin kipeä kuitenkaan. Onkohan se jo hyperiä vai lasketaanko hyperiksi sitten vasta kun tulee kipuja ja muita oireita? Mä olen aina sellanen kipua pelkäävä mut todellisuudessa mun kipukynnys on kuitenki osoittautunut korkeaksi.

Ite en taida listoille palata kuitenkaan. Tämä kun on tällasta odottelua.

Jensar, mikä tilanne, tulin heti aamusta kurkkimaan onko sulta päivitystä! Onko sulla ollut jotain hyperin oiretta?

Ivf-hoitajan soittoaika koitti, ja sain selville et niistä 30 solusta 25 on hedelmöittynyt!! Tulos on kuulemma erinomainen! Oon ihan häkeltynyt niistä kaikista pienistä alkioista.. Tosin jännittäminen senkun jatkuu, huomenna soitan onko jakautumista lähtenyt tapahtumaan ja mitä saadaan pakkaseen mahdollisesti.. Jännittää jännittää.. Niin ja hoitaja vähän huolestui jalkapallomasusta ja käski ankarasti juoda ja levätä. Kuitenkaan kun mulla ei ole sitä siirtoa ja irrotuslääkkeeksi vaihdettiin lennosta Decapeptyl eikä siinä ole raskaushormonia pahentamaan hyperiä. Olen kyllä vähän pihalla et riittääkö ylipäätään se lepo ja juominen vai pitääkö asia käydä jossain todentamassa..?
 
Viimeksi muokattu:
Minymom: Onnea alkioista!! :) Kyllä noista kuule varmaan useampi selviytyy kohtuun siirrettäväksi. :p Uskoisin että kun on oikein paljon kipuja ja jos vatsa ihan kivikova ja turvonnut ja esim. hengitysvaikeuksia, kannattaa ainakin käydä näytillä. Mulla on ollut molemmissa hoidoissa lievä hyperi punktion jälkeen, ilmeisesti mulla on vaan taipumusta siihen kun määrät ei oo olleet kummoisia. No nyt tässä hoidossa vasemmalta saatiin 11 munasolua ja oikealta 4, vasen puoli turposi "vatsasta" ulos ja oli tosi kipeä, oikealla ei kummempia tuntemuksia. Vatsaontelossa ollut nestettä joka nähty siirroissa, tuo nesteenkertyminen kuuluu siihen hyperiin ja oireena on esimerkiksi kipukouristukset vatsassa pissatessa ainakin mulla ja yleinen tärinäkipu liikkuessa. Kipua tietysti on muunlaistakin kun munasarjat kasvaa ja vatsa tosiaan on mulla vieläkin aika iso!! Punktiosta nyt 12 päivää. Mä teen huomenna jatkotestin, jännittää kauheesti onko enää viivaa :O No palailen kertomaan huomenna :popcorn:

Toivottavasti tähtitaimen "roskisplussa" enteilee hyvää!! Peukkuja!!
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Jensar ja Tähtitaimille toivotaan, että olisi oikea plussa :)


Mulla taas on kaikki "raskausoireet" hävinny.. Perjantaina testaan aamupissasta digillä jos vaan maltan sinne asti.. :/ Niin osaisko joku neuvoo mistä nuo dpo:t aletaan laskea? Kun mulla tosiaan oli lauantain ja sunnuntain välisenä yönä ovis, ni lasketaanko se sunnuntai jo dpo1 vai dpo 0? Jos lasketaan sunnuntaista ni mulla on jo dpo11 ja jos vasta maanantailta ni sit mulla on nyt dpo10?
 
Minymom Onnea hurjasta määrästä hedelmöittyneitä! Aivan mahtava tulos! Hyperin oireina muistaakseeni on kova vatsakipu, huimaus, oksetus hengenahdistus ja turvotus. Jos oikein pahaksi äityy, on syytä lähteä kipin kapin sairaalaan! Toki jo lievemmilläkin oireilla/kivuilla kannattaa soittaa ja varmistaa, haluavatko että tulet tarkistukseen. Toivotaan nyt että menee kuitenkin levolla ja juomisella ohi!
Oon tosiaan tällä palstalla uusi kuumeilija, esikoisesta palstailin helistimessä.

Jensar Peukut pystyssä että plussa pysyy (ja pysyyhän se!) :)

ÄitiliiniX5 Lienee aika vaikea sanoa, kumman päivän puolelle tuo yöllä tapahtunut ovis lasketaan. Ehkä on turvallisinta laskea se sunnuntain puolelle, jolloin maanantai on dpo 1. Näin et ehkä huolestu liian aikaisin, jos plussa ei heti testissä näykään :). Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty... Plussatuulia sullekin!

Mulla on ihan liikaa aikaa hengata täällä, kun oon sohvalomalla katkenneen kylkiluun takia, mur.
 
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
Ansku83..................82/21-68........28v....1.lapsi....yk11
marica30.................71/20-33.......30v.....4,lapsi.....yk6
Micaela...................49/??.............26v.....1.lapsi
Rulla-Katriina...........48/28-30..................2.lapsi.....yk1
Rakkauspakkaus83..43/36-38.......28v......2.lapsi.....yk4
macy gray...............37/30-34........31v.....2.lapsi....yk25
lippimami.................34/32............26v.....3.lapsi.....yk1
MolliMelooni............30/28-30........33v.....2.lapsi.....yv4,5
ÄitiliiniX5.................28/28-30........29v......6.lapsi.....yk2
Sunflower11............23/24-35..................3. lapsi....yk14
Vogue.....................20/29...........25v......2. lapsi.....yk1
Hömpi.....................15/26.............23v......2.lapsi....yk5
Anastacija................11/26-29.........27v.....1.lapsi.....yv1,5
macy gray...............6/30-34.........31v.....2.lapsi...yk26(OI7)
iltatähti-80...............1/26-28..........32v......4.lapsi.....yk14




PIINAILIJAT
MolliMelooni..........dpo12



HAAMUILIJAT
MolliMelooni





PLUSSANNEET 2012, TAMMIKUU
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, DingeLiDong, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.



Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
Kannatti tulla kurkkimaan mitä tänne kuuluu =)

Voi Jensar! IHANAA :heart: Nyt näyttää todella hyvältä! Kumpa pikkuinen nyt pysyisi matkassa! b=)d

Muillekin tutuille terveisiä ja tsemppiä! Plussatuulia ++++++++++:whistle:

Barbbis jo miltei puolessa välissä - hurjaa miten nopeasti aika kuluu
 
Sunflower11
Barbamama!! Ihana nähdä suakin!!

Täällä käyty tänään siellä neuvolassa! Lääkäriaikaa sit vaan varaamaan ja mies sperma-analyysiin..

Ei mul muuta, pms-oireetkin mukavasti alko, no tiesinhän mä et viikon päästä alkaa vuoto, tänään dpo 2..
 

Yhteistyössä