TAMMIVAUVAT 2007

Niin juuri, oh-hoh... Saku on alkanut tänään seistä yhtäkkiä ilman tukea. Äsken juuri teki varmaan kymmenen kertaa peräkkäin, että nousi seisomaan tukea vasten ja sitten päästi molemmat kädet irti ja hymyili innoissaan. Seisoi siinä noin 5-10 sekunttia ja sitten pyllähti maahan ja uudelleen ylös...

Saatta olla, että kolhuja on tiedossa yhä enemmän, kun ollaan vielä vajaan viikon päästä lähdössä taas Espanjaan kolmeksi viikoksi ja siellä kämpässä on kivilattiat! :eek:

Vilipille tsemppiä opiskeluihin!
 
No jopas jopas! Ompas Saku kiireinen miehenalku! :D

Meillä ei ole edelleenkään kiire mihinkään :snotty: , Jere vaan kierähtelee suuntaan jos toiseenkin, jos haluaa. Niinsanottu ryömiminen menee näin, kiepsahdetaan kyljelleen jossa alimmalla jalalla ponkastaan vauhtia. Kiepsautus taas masulleen ja AHAA ollaan liikuttu 5-10 senttiä! :LOL:
Aamulla ihan tosissaan nosti peppua ilmaan ja työnsi käsillä samalla :eek: , takaperinhän siinä sit mentiin ja lelut kaikkos aina vaan kauemmaks..
Masullaan hytkyttelee kokoajan, näyttää kun olis ukko lentoon lähdössä kun lattiassa kiinni on ainoostaan masu. :D Kaippa tuokin sen liikkumisen jossain vaiheessa oppii.. :/ Istuakkaan Jere ei vielä osaa ilman tukea. Ollaan nyt kovasti harjoteltu lattialla niin et nojaa samalla muhun. Heti kun päästää irti, niin kippaa johkin suuntaan. Täytyisköhän näistä olla huolissaan?

Sit seuraavaan asiaan, ettei ihan romaania tule.. :D Oon nyt tehnyt Jerelle mikro kaurapuuroa kahtena iltana. Tavote olis päästä noista tetrapuuroista kokonaan eroon jossain vaiheessa. Eilen tökki aika pahasti tuo puuro, vaikka jauhoin hiutaleetkin pienemmäks, ja tänään tökki sit vieläkin pahemmin. Söi varmaan puoli desiä, kunnes palo hihat ihan totaalisesti.:x
Pitäiskö mun sinnikkäästi jatkaa ton tavis kaurapuuron tarjoamista vai annanko väliin noita tetra puuroja? Auttakee dorkaa! :headwall:
 
Pikaiseen Poiolle puuroista.
Ookko tehny niistä pikakaurahiutaleista sitä puuroa? Niistä tulee aika hienojakoista. Mut jos Jerellä on makuaisti kohdillaan, ja hälle maistuis vaan hellalla keitetty ja hyvin haudutettu kaurapuuro? Eipä noista lapsista tiedä.

Meillä Pete ei aikaisemmin suostunut syömään lusikkaruokia ollenkaan. viime perjantaista asti on mennytkin sitten purkki tai kaksi päivässä ite tehtyä kasvis-possusosetta.

Puurona meillä on toistaiseksi Muksu tai Kousa RisDiet riisipuuro. Tulee kymmenessä sekunnissa valmista keitettyyn veteen, ja saa niin pienen annoksen kuin haluaa. Ei mene hukkaan mitään. Ootko Poio koittanut noita jauheesta tehtäviä puuroja? Nekin on annokseltaan paljon halvempia kuin tetrapuurot. (Jotka on mun mielestä ihan törkeen hintasia.)

Mut nyt mä meen iltapalalle ja nukkuun, on vähän univelkaa päässyt kertymään. Tänään loppu Peteltä antibioottikuuri, toivottavasti ois korvat sit parantuneet sillä.
 
mä myös pidän hävyttömän hintaisina noita tetrapuuroja mut joskus oon ostanut johonkin reissun päälle herkkuruuaksi. ja poiolle vinkiksi serkkuni resepti. hän jauhoi hienoksi tavallisia hiutaleita (tehoseikotin, sauvasekoitin) pari iltaa teki puuron vain jauhetuista ja pikkuhiljaa lisäsi joukkoon kokonaisia. parissa viikossa lapsi söi normipuuroa. mä aion yrittää samaa jos vaan meillä säilyy puuroinnostus. esikko nimittäin 10kk lopetti puurojen syönnin. 2 vuotiaana suostui seuraavaksi syömään.

miisa ryömii jo vauhdikkaasti. kaikki komerot ja vessa on kova juttu. silloin löytyy 6vaihde. ja nyt on oppinut sen että meillähän on monta huonetta ja itse voi vaihtaa paikkaa. veljen lelut on aina kiikarissa kun silmä välttää.

ukolla oli tänään vain 15tunnin työpäivä. tää äitee alkaa olla jo täynnä tätä yksin olemista. vielä kun lapset on kipeenä ei voi missään liikkuakaan seuraa hakemassa. ja siksi pestasin äiteeni lauantaina lapsenvahdiksi että pääsen itse töihin. soittivat et pääsisinkö mitenkään tuuraamaan ja minähän päätin sinne lähteä "tuulettumaan".... nyt sit vaan jännittää et miten tuo mun ihana vauva pärjää ilman äitiä. kääks.... mitä tulinkaan luvanneeksi :/
 
Kaks viikkoo sitte kerettiin olla terveinä, nyt on vauva ja tyttö taas flunssassa!!! :eek: Miten tää on mahollista, esikko kiertää kerhot ja jumpat ja nuoremmat sitte sairastaa. Kai esikko sai sellaset bakteerit jo eka vuotenaan ku konttaili kissojen ja koirien seassa ettei pikku pöpöt hätkäytä sitä. Elukat meni ulkoruokintaan ku tyttö synty koliikkeineen :ashamed:

Viimeyönä nukuin 5,5tuntia silläki aikaa pari kertaa hyssyttelin tyttöä. Se on vielä niin kiva sairastaessa, kitisee yöt eikä otetta voi irrottaa... Huoh, pakko lähtee "nukkumaan" jatkan huomenna kirjottelua jos sattuu netti toimimaan. Mikähän ihme tässäki on ku ei taas koko päivänä netti toiminu, just ku luovutin ja sammutin koneen ni johan alko valo palaa et netti on toiminnassa :kieh: Nakkaan mehtään koko vehkeen tässä väsymyksen kiukuttelussa :saint:
 
Ollaan koitettu jauhepuurot - ei kelpaa, aamujugurtin seassa menee mut pelkältään ei. Tein tuon kaurapuuron niistä pikahiutaleista jotka vedin sauvasekottimella murummaks, silti tyyppi yökki sille.
Ilmeisesti on kuitenkin syönyt senverran ku tarvii, koska on tolla tavis puurolla nukkunut nyt 2 yötä kokonaan 21-06.30!
Täytyy tänään koittaa sellasta kikkaa, et annetaan tuo ilta puuro aikasemmin, jos se auttais maistumiseen. Ehkä, ehkä ei.. Tota jauhepuuroakin täytyy vielä koittaa pelkältään, kun vetäsee aamupala jugurttinsa silmää räpäyttämättä vaikka siinä on 70% puuroa ja loppu jugurttia..
Mustakin nuo tetrapuurot on niin hävyttömän hintasia, siks koitetaankin totuttaa tavis puuroon. Ja tarhassakin tarjotaan kuitenkin sit tavallista. :p
Täytyy tuota TeeTeen kikkaa vielä koittaa, nimittäin hellalla keittämistä. Omastakin mielestä tuo mikropuuro on aika liisteriä.. :x

Pikaista paranemista kaikille!!! :hug:

Mikille tsempit töihin menosta! Tulehan sit kertomaan kuinka meni! Ja Miisa pärjää mummun hellässä huomassa varmasti hyvin!
 
Jahas. Toinen samanmoinen yö takana. |O Yöllä Joonaksella tuntui nousseen kuume, en ruvennu mittaamaan siin väsymyksessä. Illalla olin kuitenkin laittanut supon, mutta silti kuume nousi. Räkä valuu ja sekin osittain tietty kiukuttaa, olisko ne hampaatkin sitten vielä samaan syssyyn tulossa. Hammashoitaja sanoi maanantaina, että yläien pullottaa kovasti ja itsestäni taas tuntuu, että alaien on ihan kova. Yöllä jo mietin, että perun mieheltä viikoloppureissunsa. Mies on lähdössä viikonlopuksi lintujahtiin ja jäisi sit taas lasten kans keskenään. Mut yöllä olin niin väsyksissä, että mielessäni aattelin ettei tartte miehen lähtä sinne reissuun. Saa olla kaverina kotona jos Joonas kovin ranttaliksi pistää. Mut en sitten tiiä, kovin on mies ollu innoissaan, että pääsee metsälle. En viitsis kyllä toisen iloa latistaa :/

Meillä menee edelleen noita tetrapuuroja. Tarkoitus olis pikkuhiljaa siirtyä tavalliseen kaurapuuroon. Tuo Jonttu vaan untuu olevan melkonen sihtikurkku, kakoo kaiken jossa vähänkään kökköjä. Mut kylläpäs se lapsi oppii syömään karkeetakin ruokaa kun vain harjoituttaa.
 
Viime yönä sai nukkua =) Ainaki melkein, vauvalle jonku kerran laittoin tutin mut tyttö nukku koko yön heräämättä. Räkä vielä lentää molemmilla mut muuten ok. Esikoinen meni mummilaan yöksi, onpa rauhallista muutenki :whistle: On aika sateinen päivä eikä kehtaa lähtee kuitenkaa ulos nuitten nuhanenien kans...
Annette :hug: Mä kans lupasin ukon lähtee mettäreissulle pe-la, melkein kans jo peruin sen ku niin väsytti mut kerranhan sitä vuodessa on vaan metästysaika. Menköön vaikka lapset ois sairaana, mä lähen sitte viikon päästä koko vk-lopun reissuun :D
 
Meillä mennään kans kovaa vauhtia. Leikkikentälläkin Ville töni palloa edellään ja ryömi perässä.
Sain onneksi tutun vanhan 80cm:n ulkoilupuvun, kun menin esikon pieneksi jääneet antamaan naapurille. Ville nimittäin mennäraahusti fleeceasussa ja se ei välttämättä ole ihan paras maastoasu. :whistle:

Isoveljellä on alkanut nyt joku uusi uhmiskausi. |O Ei jaksaisi tapella taas joka asiasta. Kai tämä on nyt sen 4-v kiukuttelun alkua?
Kerrassaan mukavaa. :kieh: No, olihan tässä jo ruhtinaallisesti rauhaa ja rakkautta-jaksoakin. :saint:

Astuin äsken puntarille ihan huvikseen ja kumma, 3kg on lähtenyt yhdessä hujauksessa pois. :eek: Olen siis tavoitteessani jo, ja lähtöön enää 4kg jäljellä. :eek: Kävipäs se helposti. Vaikuttanee asiaan, että olen vähän duracell-pupumainen tyyppi. :whistle: Ainakin välillä.

Mun tekisi kanssa kamalasti mieli mennä välillä, vaikka vaan yhdeksi päiväksi, töihin. Nyt täytänkin kalenteria kaikenmaailman menoilla sinne ja tänne, etten ihan pimahda. Varsinkin tuo uusi uhmis syö naista aikalailla.

Onneksi meidän flunssa on ohi. Tuleekohan tännekin sitten uusi, kun tuntuu olevan liikkeellä.
 
Myyra :flower:

Mä en meinaa vieläkää millää tajuta ettei vauvalle mahu samat vaatteet päälle mitä esikolla oli vauva aikanaan... Ku esikko on syntyny toukokuussa ja tää tammikuussa... Nytki olin jemmannu kevyttoppista ku se oli esikoisella eka syksynä ja alkutalvesta päällä. Jep, puku on 70cm ja vauva nyt 74cm :ashamed: Ja kovasti kans kuvittelin et eka syksy menee fleesessä niinku molemmilla aikasemmin mut eihän tää viihy enää makuullaan vaunuissa niinku nuo isommat sillon. Nyt siis välikausipuvun ostoon, ei ihan kehtaa vielä toppapukua laittaa plussa keleillä :snotty: Kyllä sitä voi olla ajattelevainen ihminen :D Niin ja esikon eka välikausipuku on sen verran iso ettei sitä vielä voi laittaa tälle, oisko kokoa 80-86cm, vauva hukkuu siihen :|
Meinaa kyllä vähän harmittaa ku ainoa vk-puku mitä täältä löysin niin on 65e! Miksihän syksyllä ei myydä vk-pukuja??? Ei ainakaa marketeissa ja täällä nyt ei hirveesti oo muuta valinnanvaraa... Huutonetistä ja kirppareilta oon katellu, tytöille löytyy mut pojalle ei :(
 
Juu, siis mies menee koko viikonlopuksi sinne mettälle. Eli se mua vähän ahistaa, mut onhan tuo anoppila tuossa lähellä... saavat tulla hätiin jos siltä tuntuu :kieh:

Nyt sain pikkuset nukkumaan. Ja huomasin että oli tuo kolmonenkin kuumeessa :/ Huoh.
Jos sitä itsekin pötkähtäisi hetkeksi.
 
8kk:n lääkärineuvolassa käyty tänään! Topiaksella oli kaikki kunnossa.. korvat puhtaat, sydänäänet hyvät, tarvittavat refleksit kunnossa, kivekset "kohdillaan", seisoi jämäkästi, ei karstastusta! :) Strategiset mitat olivat: pituutta 71cm ja painoa 8400g. Painoa oli tullut nyt enemmän suhteessa pituuteen, mikä on pelkästään hyvä, kun Topiaksen paino on mennyt koko ajan miinuskäyrillä. Kasvaa kuitenkin tasaisesti joten ei huolta!! Seuraava neuvolakäynti oiskin sitten vasta 1-vuotiaana, ellei itse halua käyttää 10kk-tarkistuksessa mittauttamassa!

Terkka ihmetteli vähän sitä, kun Topias tarttee vielä 1-2 kertaa yössä maitoa. Kehoitti syöttämään päivässä 2 liha-ateriaa, että jäis tuo maito yöllä pois. Mutta oon huomannu, ettei topias vielä pärjää ilman sitä. Huutaa niin kauan että saa maitopullon suuhun ja juo yleensä kerralla n.160ml, eli nälkä hänellä on!! Terveydenhoitaja meinasi, että pitäis pikkuhiljaa päästä yöpullosta eroon, ettei hampaat kärsis... noh, jospa nuo liha-ateriat alkais vaikuttamaan....

Joku kyseli tetra-puuroista.. meillä niitä ei oo syötetty lainkaan, muuta kuin reissuissa! Aluksi annoin Topiakselle Muksun jauheBanaanipuuroa (eli sekoitetaan vaan kiehuvaan veteen), siitä tuli todella sosemaista ja söi hyvin. Sitten siirryin normi kaurahiutaleisiin, murskasin ne tehosekoittimessa ja tein aina mikropuuroa. Ensin vähän yökki, mutta tosi äkkiä tottui. Nyt oon tehnyt jo ihan normihiutaleista mikropuuroa, tosin ihan vähän hienonnan hiutaleita sormilla ja hyvin syö!! Tulee paljon edullisemmaksi kuin nuo tetra- tai valmisjauhepuurot!! Ja mä sekoitan aina puuron joukkoon puoli purkkia marja-/hedelmäsosetta, niin maistuu ainakin meidän pojalle hyvin! =)

Tänään on tullut topiakselle taas vähän kolhuja.. :( Ensin tippui aamulla meidän sängystä ja sai mustelman otsaansa.. :ashamed: Sitten nousi kontalleen sitteriä vasten ja kaatui selälleen!! Ja sitten kun menin vessaan, oli sillä välin ryöminyt oven taakse.. en huomannut mitään ja kun aukaisin oven, niin se paukahti suoraa Topiaksen otsaan ja tuli naarmu!! :/ :'( :ashamed: Mutta näitä kolhuja tuntuu tulevan vaikka miten ois varovainen.. kai se kuuluu tuohon ikään, kun kaikkea pitää kokeilla...

Vois lähtä käymään pikku iltakävelyllä pojan kanssa, kun aurinkokin näkyy paistavan ja mies on vielä töissä! =)

Annilia+ Topias 8kk
 
Heips!

Kränä, minäkin törmäsin yhtenä syksynä samaan ongelmaan kun olin viemässä kahta vanhinta ekaa kertaa päiväkotiin. Siihen asti oltiin pärjätty hyvin verkkareilla, mut syysmyrskyt pakottivat hakeutumaan vk-puku ostoksille ja eihän niitä meinannu millään löytää. Nyt sitten kuin ihmeen kaupalla muistin (siis ihme oli se, että muistin! :LOL: ) saaneeni 74cm puvun joka sopii Kristalle nyt. Onneksi, kun olin jo meinannut heittää kirveen kaivoon, en millään raaskis opiskelijana maksaa n.85? yhden-kahden kk puvusta. Keväällä on taas tarjonta parempaa. ;) Mutta toppikset oli nyt alessa ;) Pitisköhän alkaa jo hamstraamaan?

Poio: meilläkin on toisinaan vähempi hyvää se tavan kaurapuuro ja toisinaan menee koko lautasellinen. Ja ihan ollaan alusta asti sitä tavallista hiutalepuuroa syöty. Eiköhän se tottumus sieltä tule. Meillä muut ei saakaan nyt syödä aamuisin muuta kuin puuroa Kristan nähden, kun muusta ei tiedä niin ei muuta kaipaakaan? Toivottavasti. :whistle: :p

Kristalla oli tullut taas yksi hammas, ja tällä kertaa alhaalta, läpi. Saldo on nyt alhaalla kolme ja ylhäällä kolme. Ja kitinät on ollut sen mukaisia, toivottavasti nyt ainakin muutaman päivän helpottais.

Mutta anoppi tuli, pitää alkaa emännöimään.

Vilipi ja Krista
 
Moi. Onpas täällä kiireisiä vauveleita kun seistään jo ilman tukia :D kohta sitten jo juostaankin =)
Meillä kyllä seistään tukea vasten mutta parempi ois että muuta ei sitten tehtäisikään kun tuo sisko tahtoo olla niin hurja menemään että pienempi sitten jää vain alle. Kovaa ryömitään mutta tuo konttaaminen tuntuu nyt kokonaan jääneen pois. Kummityttö jätti aikanaan konttaamisen kokonaan väliin joten saas nähdä miten meillä.
Tuo Joni vajaa kaksviikkoa sitten söi lääkekuurin korvatulehdukseen mutta nyt flunssa palasi taas täydellä voimalla. Pieni on aivan tukossa :( Jos nyt ei pahemmaks mene niin odotetaan tuonne tiistaille jolloin on lääkärineuvola. Katsotaan samalla korvatkin sitte.
Täytyypi mennä kun muksut heräilee... :wave:
 
Huoh.
Valitusta valitusta!
Taas levoton yö takana. Kahteen saakka juoksin vuoron perään kolmosen ja kuopuksen luona tyynnyttelemässä. Joonas söi sitten kahdan aikaan.. ihan ok siihen saakka ja sitten alkoikin kaksi tuntia kestävä huutomaraton. Ei paljoa poika taukoja pitänyt vaan huusi ja huusi, välillä oksensi ja taas huusi. Neljän jälkeen lopulta rauhottui ja nukkui sitten kahdeksaan saakka.

38.5 oli nyt kuumetta aamulla, nuhaa on, mutta nyt Joonas leikkii ihan tyytyväisenä tuossa lattialla. Illallakin oli ihan tyytyväinen ollut ja reippaasti leikkinyt miehen kanssa sillä aikaa kun olin itse siellä kutsuilla. Että ihmetyttää kyllä kovasti, miksi on öisin noin kiukkuinen kun päivällä ei ole kuitenkaan havaittavissa mitään erikoista. Eilen nukkui taas hyvin päikkäritkin 2x 2tuntia.

Noh toivottavasti tuo nuha menis pian ohi ja kuumekin laskisi jos se sitten helpottaisi.
 
Hellurei!! puuroa meillä emmi syö. kaikki puurot käy ja en muussaa niitä. eli keitän mikrossa ja annan hautua kupissa puol tuntti ennen ruokailua niin kyl kelpaa. postissa tuli näyte paketti valmispuuroo, tuntui sekin maistuvan tytölle. ensi viikolla painokontrolli, pelottelivat taas kys:illä sinne tutkimuksiin jos ei ole käyrien mukaan noussu paino.

kauhee olo itellä niskat niin jumissa et vasemman käden sormissa säteilee ihan kun joku pistelis nuppineulalla sormenpäihin. hierojalle vissiin ois varattava aika.
emmi ryömii kovaa vauhtia. 2 päikkärit päivässä nukkuu. pakko lopettaa naputtelu ja lähtee venyttelemään jos vaik venyttely auttas hetkeksi.
 
nyt menee ihan ohi aiheen, mut kirjoittelen kuitenkin. oltiin eilen lasten kanssa ostoksilla ja siinä sitten sen mitä ehdin lapsilta katselemaan ympärilleni niin kerkisin ajattelemaan et onpas ihan kivan näköinen mies (tai enemmänkin poika) ja siinä sit seuraaks katselin taas vaatteita. sit joku roikkuu mun hihassa ja minä vaan komennan lapsia et ei saa. mut se olikin mun serkkulikkani. hän oli huitonut ja tehnyt temppuja ja minä en näe. olin vain katsellut hänen mies seuraansa :eek: :whistle: et miten sitä nyt erehtyykin miehiä seurailemaan vaikka on pitkään ollut jo sama kulta kainalossa.

miisalla pientä kuumeilua kans ilmassa, nuha vähenee, toivottavasti ei ole korvissa. nyt päiväkahville

:wave:
 
No nyt alko mulla pelottaa :eek: Siis oon kans miettiny mikä ihme tuota tyttö öisin kitisyttää... Päivällä ihan normaalisti leikkii (ja huutaa) mut viimeyö meni taas siinä et nukuin sen sängyn vieressä ja vähänväliä silittelin sitä uneen. Ei se itke ja huuda vaan kitisee eikä meniaa rauhoittua, välillä sitte jos en jaksanu nousta rauhottelee niin alko tekoitkua vääntää (erotan kyllä oikean ja tekoitkun :whistle: ) Jospa silläki on korvissa jotain??? Flunssaa nyt siis ollu, aamulla se näytti korvaansa ku kysyin et mihin sattuu mut lopulta se sit kuitenki ahdistui kyynelistä ku ne valu silmistä :snotty: Että otappa selvää... ja mies on menossa metille tänään töitten jälkeen, en mä tuota voi lääkärissä käyttää ku en saa sitä pidettyä sen aikaa paikoilla et lääkäri kattos korvat, on muuten joskus kokeiltu :/

Mä oon niiiiiin väsyny tuohon yöiseen kitinään ja heräilyyn et hyvättä nyt silmät pysyy auki. Ja hormoja kirii pikkujututkin. Onneksi siskon perhe tulee kai vk-lopuksi, saavat viihyttää nuita isompia et saan nukkua edes hetken päikkäreitä huomenna...

Just tyttö käväs tässä ja kokeilin sen korvia, painelin korvalehteä ja nipukkaa mutta se vaan nauro. Eikös vain korvat oo kipeet jos niihin hipaseekaan jos on korvatulehdus?!?
 
Kränä
Minäkin olen aina testannut lasten korvat tuolla painelusysteemillä. Ja YLEENSÄ on korvatulehdus bongattu juuri sillä konstilla, mutta myös pari kertaa on ollut korvatulehdus, vaikkei ole korviaan aristanut.

Nyt Joonas haroi toista korvaansa ja päiväunilta havahtui juuri äsken huutamaan. Sain rauhoitettua takaisin unille.

Miehelle ilmoitin, että päivystykseen pääsee ennen klo.16:ta ilman ajan varausta ja mies aikoi käyttää Joonaksen lääkärissä ennen reissuun lähtöään. Onneksi.

Ala ien on pojalla ihan turvoksissa, joten luultavasti parin päivän sisään sieltä pitäisi pikku nökön/-t ilmestyä esiin.

No nyt mies tuli.
 
|O Täällä myös.
Nyt, kun poika ryömii jo hyvin, se menee uniin. Kamalaa huutoa jatkuvasti, eikä laannu muulla kuin maidolla. |O ihan kuin vastasyntynyt olisi. Suuttuu ihan mahottomasti, jos yrittää pistää tuttia suuhun. Olisiko siis ikenet taas kipeät? Mutta maitotutti kyllä kelpaa oikein hyvin. En tiedä. Kitisee ja huutaa joka tapauksessa. Eikä ole korvissa mitään vikaa.
Tottakai siinä melskeessä isovelikin herää ja rumba on valmis. Minä se teputan huoneesta toiseen peittelemässä, silittämässä, hyssyttämässä yms. |O

siitä painosta vielä. Meidän uudenuutukainen vaaka näyttää näköjään välillä ihan pehmeitä. Odotan siis edelleen sitä tavoitteen saavuttamista. :LOL: :LOL: Ei paniikkia tosin. :LOL:
 
Hih, hauska juttu, kiireiset vauvat kohta juoksentelee ja meidän hippunen vasta oppi peruuttamisen.. Ja kyllä näkyy nukkumisissa, kun pitäisi pakittaa yölläkin.. Liinassa tykkää veuhtoilla, kun siitä näkee niin hyvin ympärille, tekonaurukin sujuu loistavasti. :LOL: :LOL: Leikkauksia tulossa ennen vuoden ikää ainakin yksi ehkä jopa kaksi, uhkaavalta näyttää nyt myös pelkäämäni suntti.. :'( En vain olisi halunnut sitä vierasesinettä enää tähän Hippuseen. Toivotaan nyt vielä... Hampaita ei vielä näy lainkaan, mutta kyllä niillä ikenilläkin tissistä hyvän otteen saa.. Semmoisia meille. Toivottavasti teilläkin korvatulehdukset osoittautuu vääriksi hälytyksiksi (kuten täällä, ensin lääkäri sanoi, että pitkäaikainen eritteinen korvatulehdus ja seuraavana päivänä erikoislääkäri käski lopettamaan kuurin koska korvat olivat aivan terveet...)
 
:D
Meillä nukuttiin.

Joonakselle ei illalla maistunut ruoka eikä puuro, vain maito meni. Osoitti väsymyksensä jo ennen puolta kahdeksaa vaikka oli kuuden aikaan herännyt päiväunilta. No ei muuta kun poika nukkumaan.
Puolilta öin kävin laittamassa tutin suuhun kun unissaan kätisi. Kahdelta heräsi juomaan yömaitonsa ja nukkui sitten puoli kahdeksaan =)

Itse olisin kyllä voinut nukkua pidenmpäänkin, jonkin verran kertynyt tuota univelkaa. Mutta saampa syyttää osaltani itseäni kun piti illalla juuttua tv:n ääreen (harvoin muuten koko lootaa kattelen) ja katsoin sen elokuvan: paistetut vihreät tomaatit. Olipa se hyvä. Vasta lopussa hoksasin, että olin nähnyt sen joskus aiemminkin :kieh:

Mut ompa rauhallista. "Isot" pojat lähti eilen markkinoille appiporukan kanssa. Ja kakkonen soitti sitten reissultaan, että he menevät mummolaan suoraan.. jäävät yöksi. Ei kai siinä, toivottelin hyvät yöt (vähän ennen kuutta :LOL: ).

Eipä näy hammasta muuten vieläkään vaikka illalla olin vähän sitä mieltä, että aamulla tuntuis jo. Plääh, ehkä tässä piakkoin =)
 

Yhteistyössä