TAMMIVAUVAT 2007

Lääkärissä käyty ja korvatulehdushan siellä :eek: Outoa, mitä ite muistan kakarana sairastetut korvatulehdukset niin kipeet ne oli! Nyt vauvalta piti ensin imeä korva puhtaaksi että näki edes sinne korvaan. Se oli paha paikka :( Sit tuumas et korva on itsekseen puhjennut jo! No lääkekuuri saatiin ja innolla imi lääkkeet ruiskusta :D Kontrolli sit kuukauden päästä, sinne en ainakaa ite lähe käyttää, pitää varata aika niin et mies menee käyttää...

Tänään sitte tilasin taas liput Sonata Arctican keikalle :wave: Jippii! 27.12 on Oulussa ja samalla reissulla sitte seuraavana päivänä haetaan poni kotiin :heart: Hyvällä tuurilla vielä päästään hyvän ystävän vauvaa kattoo, sillä on la 29.12!
Jep, ja tatuoijallekki tuli soitettua :saint: Vielä pitää ne lasten nimikirjaimet saada selkään, sit saa riittää! Mieski tuumas et tällä menolla mun selkä on pian musta :LOL:
Mut nyt keittiön siivoukseen ja lenkille. Mies tuli juuri kokohieronnasta ja makoilee rentona sohvalla :kieh: Mun vuoro sitte maanantaina =)
 
Hei vaan kaikille!
Oon kerran muistaakseni tänne tammivauvojen puolelle kirjotellu ja nyt mulla olis sit kysyttävää... =)
Ensinnäkin et kuinka paljon teän vauvat syö päivän aikana (esim. purkillisen sosetta yhdellä syöttö kerralla + maito päälle?)

Ja sit toinen kysymys. Tyttömme nukkuin aikasemmin 12 tunnin yöunet, nyt kuitenkin yöunet ovat lyhentyneet 2 tunnilla ja heräillään useasti yön aikana. Hän lopetti yösyömiset 2,5kk ikäisenä mut nyt on tullut sit sekin kuvioon et vaatii yöllä maitopullollisen et pistää takas nukkuun..Ja on selvästi nälkä ku ahnaasti imee koko pullollisen maitoo. Ja öisin myös harjoitellaan uusia taitoja unissaan joka sekin valvottaa.

Miten teillä muilla nukutaan päivisin ja öisin? Meidän tyttömme nukkuu viel 3 päikkärit ja pistää 8- puol 9 aikoihin illalla yöunille ja herää aamulla 7-puol 8 viimeistään. ja tosta yösyömisestä vielä et tyttö kuitenkin päiväs aikaan syö 5 kiinteätä ateriaa päivässä ja siihen maidot päälle et en usko et yöllä pitäis sit vielä nälkäänsä alkaa syömään.
Oisko teillä antaa mitään vinkkejä näihin yöllisiin heräämisiin? Pitäiskö vähentää päikkäreitä et sais yöunet vähän pidemmiksi, ite ku ei oikeen jaksa aamusin herätä ku on tottunu nukkuun 9 saakka. =)
Kiitoksia vaan etukäteen niille jotka viitsii vastailla..Sori ku tekstistä tuli hiukan sekava...
 
Moro,

Anette-79: Joo taitaa olla atooppista meidän tytöllä mutta ei onneksi ole kovin pahaa ja vain vähän. Nyt poski on parempi mutta kaula kutiaa ja on kuivahko. Apteekissa näytin ja kysyin ja tosiaan suositteli parin päivän kortisonikuuria ja sitten perusvoiteella rasvailua.


Nyt on meidän tytöllä ollut vähän kova vatsa, kakkaa tulee mutta puristaa ihan punaisena ja tänään jopa itki. Mikä ruokaaine olisi hyvää kovalle vatsalle (luumusoseesta ei tykkää) onko jotain muuta hedelmää ellei sit tuoretta luumua soseuttaisi ja antaisi niin?

Tyttö alkaa harjoittelemaan ylös nousua kun nousee polvilleen sohvaa vasten käsiin tukeutuen. Kun nostan seisomaan huomaan vaan ettei jalat vielä kannatta kun heiluu tyttö. No harjoittelua vaan.
Nyt kun konttaa menee sit minne sattuu ja tosissaan nyt saa vahtia koko ajan.

Mää taidan pe tai la käydä tuolla Travallen myymälässä jos muistan ja jaksan kiinnostais josko sieltä jotain löytyisi.
Meillä ei ole kun äitiyspakkauksen puvut ja yksi 68cm (kiristää jo) haalari (ei toppa).

Meille tuli kutsu lintuinfluenssa/influenssarokotetutkimukseen ja soitinkin sinne ja sovittiin aikakin mut viime hetkellä peruutin sitten. Päätin ettei mun lapsi saa olla koekaniinina kun tota lintuinfluenssarokotusta ei ole aiemmin annettu lapsille (vain aikuisille) ja sit ols pitänyt ravata 3-5 kertaa verinäytteissä joten en halunnut piikityksiä. Ja sit vielä sanoivat että ei saisi neuvolassa ottaa influenssarokotusta sit jos osallistuu tähän tutkimukseen.
Tuliko kellekään muulle kutsua tähän tutkimukseen?

PulleroballerinaVoi sinua onnelista siellä lämpimässä espanjassa! Voi kun pääsis uimaan ja lämpimämpään ilmastoon....

[/b]Wilma82Meillä ei kauhean suuria määriä kiinteitä syödä vielä, maito on ehkä pääruoka vielä. Aamulla vähän 4-viljan puuroa ja hedelmäsosetta, päivällä kasvis/lihasose ehkä 1/4-1/2 prk, iltapäivällä 1/2-1 prk hedelmäsosetta, joskus iltaisin kasvis/lihasosetta alle 1/2 prk ja joskus vähän puuroa taas ja hedelmäsosetta. Annokset on aika pieniä.

PoioKiva kun vihjasit tosta Etolasta ja noista kurahousuista aika edukkaat on joo, voiskin mennä katsomaan jos ostaisi.
Tuli mieleen et miten laitat Jeren hiekkikselle, en ole vienyt meidän tyttöä vielä kun ajattelin et laittaisi vain hiekkaan suuhun (kesälomamatkalla rantahiekalla yritti vaan hiekkaa saada suuhun) :/

Mutta nyt menen katsomaan telkkua vähän ja nukkumaan.

Öitä kaikille!

T: Sartsa ja tyttö ensi tiistaina tasan 8kk!

p.s. meillä 8kk lääkärineuvola ensi keskiviikkona.
 
Aah, mikä ihana yö :D
Toissa yönä taas kuunneltiin miehen kanssa Jontun huutoa pari tuntia. Mies lähti eilen aamulla Ylläkselle (tulee pe) ja mulla oli koko eilisen päivän julmettu pääkipu väsymyksestä johtuen kai. Lähdin illalla sitten nukkumaan jo puol 11 (tosi aikaista mulle) ja valmistauduin hirveään yöhön taas, mutta Joonas nukkuikin 20.30-5.30 heräämättä kertaakaan :eek: Annoin sitten tietty pojalle maidon ja jatkettiin unia vielä 7. Ny on levänny olo B)

Wilmalle
Meillä nukutaan vielä 2-3 päikkärit ja yöunta kymmenisen tuntia.
Desin verran tai hiukka reilu, menee kiinteitä kerrallaan ja maidot päälle (150-200ml), ja 5 kertaa päivässä ruokaillaan + kerta yöllä.

Meillä pidetään klo 6 aamun alkajana,eli jos ennen sitä yrittää heräillä niin yritän kyllä nukuttaa vielä joko maidon avulla tai sitten otan vain viereeni köllimään.. Yleensä kyllä siihen lämpimään kainaloon sitten nukahtaa. Mutta jos herätään kuuden aikaan, niin sitten kyllä jo noustaan. Eli itse joustan kyllä hieman lapsen rytmin mukaan... se lienee helpompaakin kuin lapsen rytmin muuttaminen ;)
 
mä myös jouduin terrorisoinnin kohteeksi...kaik hävis... täs pikainen tiivistelmä

iltaunille suoraan puuropöydästä 21. yömaitoa 4-5 aikoihin. herätään 6-7. ja meillä nykyisin 6 ateriaa päivässä kun tuo iltapuuro syötiin ennen n. 20 niin nälkä yllätti aikaisemmin yöllä. nyt iltaruoka 17 ja 19 aikoihin jotain välipalatyyppistä ja sit tosiaan ennen ysiä sitä puuroa. ateriat n. 0,5 dl kerralla ja tissimaitoa päälle. ja koska pienikasvuinen tyttö niin en näe ongelmaa tuossa ateria määrissä tai yösyönnissä. pääasia että saa energiaa kasvaakseen. tosin äiti joutuu jatkuvasti olemaan lusikan varressa syöttämässä. päikkäreitä nukutaan 12-14 ja joskus 15min iltatorkut.

rytmit muuttuu sit aina kun ne tänne ehtii kirjaamaan,, mut näin meillä viimeviikot
 
Nonniin, kokeillaampas taas. :D

Meillä menee päivän syönti- ja nukkumis ajat nykyisin näin.
Aamulla 07 maitoa 100ml
08 jugurttia desi jossa puurojauhetta mukana
09 maitoa 120ml ja nukkumaan. Nukkuu suurinpiirtein 10.30 asti.
11-12 liha/kala/kanasosetta vähän vajaa 125g (pikkupurkki)
ja päälle maitoa 100ml.
13-14 välipalana hedelmä/marjasosetta pikkupurkki jonka päälle nukkuu puolesta tunnista tuntiin.
16-17 liha/kala/kanasosetta vajaa pikkupurkki ja päälle desi jugurttia jälkiruuaks. Joskus haluu vielä maitoa. Nukkuun, unet kestää taas sen puoltoista tuntia.
19-20 iltapuuro, jota menee noin desi. Ennen sänkyyn menoa taas maitoa noin 120ml. Viimestään kello 21 on unessa jo.

Sartsa; Mä laitan Jeren hiekkikselle vattalleen. Lähtee siittä samantien könyilemään pitkin laatikkoa. Kivaa on ja tuntuu viihtyvän. :D Välillä vähän maistaa sitä hiekkaa, mutta aikavähän sitä suuhun menee.
 
Mä olen kanssa saanut nukkua. :D Ville nukkui iltakympistä puol kasiin, joi maitoa ja jatkoi vielä melkein puoli kymmeneen asti. :eek: Isoveli herätti mut vasta yhdeksän pintaan.
On todellakin ihana olo! Tosin sitä on jotenkin pökkyrässä, kun on saanut nukkua niinkin juhlallisesti.

Meille tuli kanssa kutsu lintuinfluenssarokotustutkimukseen. Jätin menemättä sinne samoista syistä kuin Sartsa.
Erityisesti se verikokeiden määrä ei oikein innosta. Olisin ilmoittanut kummankin pojan siihen ja kaksi jätkää monta kertaa verikokeisiin, ei kiitos.
Kokemusta on isoveikan dipp-tutkimus ajoilta.
 
Mä oon kans nukkunu :wave: Parina yönä jo on koko porukka nukuttu heräämättä. Ihanaa!

Vauvan päivärytmi tällä hetkellä:
8.15 aamupuuro 3/4 annos (3/4dl hiutale 1,5dl vettä) ja maito 150ml
10.30 pieni purkki pottua ja maitoa 120ml
13.30 hedelmäsose purkki ja 100ml maitoa
16.30 1,5purkkia pottua plus lihat ja maitoa 120ml
19.30 puuroa annos (desi hiutaleita 2dl vettä) ja maitoa 150ml
tietty hiukan vaihtelee ajat että määrät mut näin suurin piirtein...
Ja nukkuu yön heräämättä 20.30-8.00 päivällä aamu-unet puolisen tuntia, välipalan jälkeen pari tuntia ja illalla vielä puolisen tuntia pottujen jälkeen.

Nyt tyttö ja vauva nukkuu, poika kattoo taas Topia ja Tessua (ehkä 2minuuttia...)

Aamu oli kyllä kaaosta. En laittanu kelloa soimaan ku tiesin et lapset herää kasin aikaa. Eipä heränny ei, mulla piti olla puol ysiin mennessä labrassa. Tuli hieman kiirus, äitini ei kehannu soittaa ovikelloa ettei lapset heräis :whistle: vaan ootti ulkona 10min, säpsähin hereille 8.10 ja tajusin et se kolkuttaa ovea. Mun tuuria taas tää mut oma vika ku luotin lasten herätyskelloon :D Mutta kokeisiin kerkesin niin mikäpä siinä sitte vaikka kiirettä piti :D
 
Nyt kohos kyllä verenpaineet huippulukemiin! Tuntuu, että suoni räjähtää päässä!!!!!

Tuo 2v poika piirsi maanantaina isoveljien huoneen seinän mustalla tussilla... no mihimpä se tapetista se väri lähtee! Ja nyt juuri kun kävin komentamassa nukkumaan (oli värkännyt sängyssään jo puolisen tuntia) niin huomasin, että oli piirtänyt oman huoneensa seinän mustekynällä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puolitoista vuottahan ne tapetit olikin hyvät. Ja jo rakennusvaiheessa sanon miehelle, että viisainta olis maalata lastenhuoneen seinät, koska ovat pestävissä. Mutta eipä se miehelle sopinut, oli saatava tapetti kun on paremman näköinen!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall: No siinäpä se nyt sitten kattelkoon noita hyvän näköisiä tapetteja |O
 
Mä oon jättänyt pojan huoneen seinän repaleisiksi. Vuoden nekin tapetit vaan kesti.
Päiväunia odotellessa oli kanssa repinyt boordia ja tapettia, poika oli touhuillut myös ihan omassa rauhassa. Ajattelin että elelköön noin sitten.
Nyt saattaisin jo korjatakin, kun poika on järkiintynyt ja surkutellut seinäänsä. Taidetaan joku päivä yhdessä korjata se.
Onneksi samaa boordia ja tapettia on vielä jäljellä.
 
Vaihdoin nimimerkin niin on helpompi muistaa, kun on sama muissakin paikoissa.
Meillä neiti syö ja nukkuu seuraavasti:

9:00 jugurttia n. 1dl ja maitoa 100-150ml
10:00-11:30 unta palloon
11:30 pieni purkki liha/kala/kanapurkki ja maidot päälle
13.00-13.30 unta
14.00 välipala yleensä hedelmäpurkki
16:30 liha/kala/kana purkki (pieni)
17:00-18:00 unta
19:30 puuroa hedelmäsoseen kera ja maito+velli mix
20:30 nukkumaan

Herää yleensä 7:00-7:30 välillä. Yöt ovat sujuneet hiukan paremmin, tosin viime yönä heäiltiin taas 4x. |O
Tirri on oppinut istumaan ja hiukka ryömimään. Hienoa, 2 edellistä muksua ei ryömineet ollenkaan. Jollain konstllla, kun saisi vaan nuo yö syötöt pois. Rupeaa olemaan aika väsyttävää puuhaa. Meillä pojat ovat nukkuneet jo 4 kk ikäisestää täydet yöt, mutta hienohelma vaatii parhaimmillaan 5 x yössä tissiä tutiksi.
Toista korvaa kaivelee edelleen, vaikka lääkekuuri loppui jo viikko sitten. Pieni pelko on, ettei tulehdus lähtenytkään. Täytynee seurailla pari päivää. Toivottavasti olen väärässä.....
 
Siittä piti vielä Sartsan kyssäriin vastata, et meillekkin tuli kutsu siihen lintuinfluenssa tutkimukseen. Ei todellakaan menty! :eek:
Ne verikokeet oli siinä rotavirusrokote tutkimuksessa niin häijyt.. --> vilunväristys hymiö!

Jerellä oli tänään ihme ummetus päivä. Äkersi ja äkersi, mutta pihalle ei sit tullut mitään kertaakaan. Illasta oli aika tuskasen olonen ja annoin eka vettä ja sit jumppailtiin tovi jalkojen kans. Pikku kikkareen sai ängettyä ulos ja vaipanvaihdon aikana tappi irtos persiistä lopullisesti.. Hitto mikä lemu! :x :LOL:
 
Poio Meidänkin tytöllä ollut tänään ummetusta.
Ihan punaisena työntänyt kakkaa ja lopulta pieni kova papana tuli ja sitten jumppailtiin jaloilla ja vähän ajan päästä tuli kunnon soosit ja se haju oli hirvee! :LOL:

Vielä rokotekysymys: otatteko sen influenssarokotteen vauvoillenne?
Ajattelin ottaa vaikka siinäkin on kaksi piikkiä kuukauden välein mutta jos välttyisi influenssalta vauva talvella. On jotenkin toi RS-viiruskokemus vielä mielessä (sairaalassa pääsiäisenä 8 vrk) :(

Hyvää Yötä!

 
Taas välillä hehkutusta :D

Joonas nukkui koko yön heräämättä! 19.30-7.30. Vautsi! Pari kertaa kävin tutin antamassa yöllä, mutta aina nukahti saman tien uudestaan.

Taitaa olla ihan tosissaan se miehen kuorsaus, joka pojan havahduttanut hereille. Mihinkähän mä miehen lykkäisin ens yöksi nukkumaan :kieh: Olisko autotalli tai sauna jotain :LOL:
 
Kylläpäs oli vauva iloinen ku pääsi kerranki hereillä ollessa leikkikentälle =) Keinuttiin ja laskettiin mäkeä, nauroi ja hihkui koko ajan :heart: Talvella on sitte pulkkamäki tuossa vieressä ja omalle pihalle saa kunhan tulee tarpeeksi lunta. Ja sitähän riittää...

Nyt on sitte pojan maha menny sekasi niistä lääkkeistä vaikka reloja oon antanu :/ Rassukka! Mut ei onneksi ihan vetelällä oo, vielä ainakaa. Muttei siitäkään oo onneksi kitissy.

Jee, ja parin kuukauden odotus on palkittu :D Ylös tuli eka hammas, nyt löytyy jo kolme naskalia millä purasta :LOL:
 
8kk lääkärineuvollassa käyty.. painoa oli reilut 10 kiloo ja pituutta 72.8cm. Sama lekuri oli 4kk nlas, sillon sano ihon hoitoon (kun on atopiaa) että perusvoidetta ja kortisonia voi välillä laittaa. Nyt anto ihan reseptille paria eri tököttiä ku on sen verran punanen ja kuiva iho. Ja ite ku on jo 8 kuukautta likan nahkaa katellu niin "sokeeks" on tullu :) mut toivottavasti nyt sais ihoa kuntoon, ei sitten kutiais niin paljoa. Viel joutuu hanskoja pitää ku neiti raapii raapii ja repii..

Mun vanhemmilla on 2 isoa koiraa ja kesäkuussa syntyny junnu, kyl likka koirista tykkää, vaik välil turhan liki tulevat :) tykkää ottaa kuonosta kii ja karvoja repii.. onneks on suht lapsrakkaita koiria ettei heti tartte pelätä että on hampaat likassa :heart:

jaahas, huomionkipee tyttönen huutelee..
 
aikasemmin jo mainitsin tuosta miisan iho-oireilusta. nyt näyttäis siltä että banaanista aiheituisi. tuossa 4päivää sitten kokeilin ruokaa jossa tomaattia ja herneitä ja sillä päivällä tuli oireita, lähinnä kiukuttelua mutta myös hieman näppyjä. huomasin vasta jälkikäteen että olin antanut valmista hedelmäsosetta jossa banaania. kun ensimmäiset vahvat oireet tuli tuoreen banaanin jälkeen (meillä harvinaista). eilen kokeilin uudestaan banaania ja iltasesta asti on pientä kiukkuttelua/vatsakipuilua ollut. tänään on kaksi kertaa kakattu oikein itkun aikaa saavaa polttavaa kakkaa. ja se on ollut todella tummanvihreää. eikö vihreys ole merkki allergisuudesta?! siitä että suolisto pitää ainetta "pahana"!?

tarttis varmaan tuolta allergia-osastolta kysellä. onko joku kuullut aiemmin että banaani allergioisi?! aika harvinaiselta tuntuu mun muistikuviin. mutta muutakaan ei tähän ongelmaan keksitä. lääkäristä tuskin on apua muuten kuin käskee rauhoittamaan ja sitten altistamaan. nyt olis tarkotus pitää vielä parin viikon vähän kavennettu dietti ja sit kokeillaan sitä tomaattia. herneenkin ajatteli kokeilla ja sitten tietty se banaanijuttu. onneks tuossa on vain muutama kielletty aine.

mitäköhän kuuluu hilmuskan roopelle? eikös teillä ollut jotain ruoka-aine-ongelmia?

tarttis varmaan kömpiä sänkyyn asti. esikko halus mummilaan yökylään ja miisakin nukahti helposti. isäntä nukahti tohon sohvalle heti kun oikaisi. mut onneks mul on täällä omat kaverit. kiitos teille :heart: :D
 
mikki hiiri: mun kaverin lapsi oli allerginen banaanille! Tai en nyt tiijä allerginen mut aina kun söi banaania niin maha meni niin kuralle ja kipeeksi että itkua riitti :( Oli myös maidolle allerginen mut nää jäi pois parin vuoden iässä!

Meillä lapset meni ekaa kertaa yksin mummolaan yöksi, anoppilaan siis ja kävin hakee ne ysin jälkeen kotiin. Ei esikko rauhoittunut nukkumaan. Sit alkoi itku et haluaa kotiin, onneksi on tuossa lähellä niin pääsi hakee eikä ollu itellä mitään menoja.
Täällä just saatiin maalaushommat loppuun, sen takia nuo lapset sinne mummolaan meniki et saatais rauhassa maalailla patterit ja oven pielet... Huomenna lähettävä sitte tilaamaan väliovet, mahtava lasku pompsahtaa ku pitää saada 6väliovea, 2ulko-ovea ja 1lasinen eteisen väliovi... :whistle: Kiva kiva... Nyt saunaan!
 
No johan!
Mies nukkuu tuolla makkarissa (en ajanutkaan sitä autotalliin tai saunaan) Joonaksen kanssa ja heti vaikuttaa pojan uni rauhattomalta :eek: Pari kertaa jo saanut tuttia tarjota.

Ilmeisesti Joonas vaan nyt haistaa, että iskä on täällä kun ei tuo mies vielä pahemmin kuorsaakaan :kieh:

Tuosta saunasta tulikin mieleeni... Onkos täällä Tammikuisissa pienokaista, joka ei ole saunan löylyihin vielä päässyt?
Joonas ei ole vielä käynyt saunassa kuiin kerran oli miehen sylissä saunan oviaukossa hetken höyryhengittelemässä.

Meillä nuo muksut on päässeet saunaan vasta lähempänä vuoden ikää, mut eiköshän Joonaski tässä joku kerta pääse iskänsä kanssa lämmittelemään. Mies on oikein varannut sen kunnian itselleen, että hän on se, joka lapsen ekan kerran saunottaa :D
 
täällähän minä vielä seikkailen :ashamed:

tuo maitoherkkyys saattaa olla meilläkin edessä. kun silloin täysimetyksellä miisa sai vatsaoireita aina kun join enemmän maitoa. nyt ei ole vaikuttanut mutta vähän jännitän sitä että miten reagoi kun alkaa saamaan "suoraan" maitotuotteita. mutta hyvä tietää etten ole ihan hakoteillä tuon herkkyyden kanssa.

ja saunomiseen että meillä on viimekerrat tehty sillain että koko perhe mennään pesulle. esikko paljuunsa ja sit toinen vanhuksista saa löylytellä kun toinen pesee vauvaa. sitten kun löylyttelijä tulee pesulle niin silloin pesijä ja vauva menee saunan lauteille hengittelemään (ovi auki). eli saunassa on istuskeltu mutta ei sentään löylytelty. ja kesän mökkireissuilla pesuja ei oikein voinut muuten hoidella kuin kuumassa saunassa. löylyttelyt on toki erikseen. meillä tuo 3v ei ole mikään innokas löylyttelijä. vettä tosin tykkää viskoa enemmänkin mutta ei tykkää kun tulee kuuma.
 
Ville reenaili tänään äidin käskytystä. Istui syöttötuolissa ja oikein rähjä-äänellä erilaisilla variaatioilla karjui "äittäh". Mua huvitti niin, että annoin pari kertaa maissinaksun palkinnoksi mainiosta suorituksesta.
Tässä omaa hautaa kaivelen ihan tiedostetusti. :whistle:

Huomenna on viikon ainoa vapaapäivä, ihanaa! Me mennään Tampere-päivän avoimiin oviin paloasemalle. Isoveli pääsee paloautoon ja siellä on jonku huippu-uutuus sammutusjärjestelmän esittelyjä. Mielenkiintoista. :D

Ja sitten unohtui juttu, mitä piti kirjoittaa. :ashamed: Niin muuten mikki: vaikuttaako nää mömmöt jotenkin muistiin? Tuntuu etten mä muista nykyään enää mitään, unohdan kaiken hetkessä. :/
 
Heipsanssaa!
Täälläkin on muutaman kerran kuulunut ihan selvä äittähhhh! :D
Kaveri pyysi mua täks illaks iltaa istumaan ja ehkä muutamale siiderille baariin. Suostuin ja nyt on jo huono omatunto kotiin jäävien miehen ja Jeren takia.. Saikohan siellä synnärillä jongun syyllisyys viruksen samalla? :/
Löysin muuten tänään kirpparilta Reiman toppahaalarin kokoa 80, KAHDELLA JA PUOLELLA EUROLLA!!! :eek: Katoin ihan monttu auki sitä hintalappua, kun haalari on kuitenkin ehjä ja siisti. Kassatyttökin naureskeli hintaa vielä, kun maksoin. Nyt on haalareita tarpeeks! :D
 

Yhteistyössä