Toukokuiset 2019

Hei anteeksi kun miulla ollu huonoa oloa ja unohtuu käydä täällä ja sähköpostissa ni porukka pääsee fb ryhmään nyt vähän viiveellä.. Oisko joku muu kiinnostunut lisäämään uusia jäseniä? Voisin antaa siellä yp oikeudet
 
Tänään pääsin ultraan selittämättömien kipujeni takia ja tyhjä kohtuhan sieltä löytyi, niinkuin itse vähän jo aavistelinkin. Vuoto kuitenkin kestänyt jo viikon verran. Itsellä ihmeen rauhallinen mieli kun sai tämän stressin päätökseen:)

Tsemppiä teidän jokaisen raskauteen:love:
 
Mä yritän täällä laskeskella milloin tekisin tuon kaapissa olevan digin kun viikko sitten ma näytti 1-2 viikkoa. Pelottaa jos se ei olekaan noussut, mutta en voi sitä olla tekemättäkään.
Mä ajattelin kans huomenna käydä ostamasss digin, jos uskaltais kans joku päivä tehdä :censored: Miten se muuten lasketaan, koska siihen näyttöön tulis tulokseksi se 2-3 viikkoa? (n)
 
  • Tykkää
Reactions: _zippis_
Moi!

Täällä uusi odottaja ilmoittautuisi joukkoon. Tänään tärisevin käsin tein positiivisen testin kun ei menkkoja alkanut kuulua. Laskettu aika menee toukokuun loppupuolelle, olikohan 25.5. Ihan hurjaa. Tämä raskaus ei varsinaisesti ollut suunniteltu, vaan sai alkunsa yhdestä puolihuolimattomasta ehkäisemättömästä kerrasta... Siksikin ajatukset heittää aikamoista vuoristorataa. On itketty ja naurettu ja sama jatkuu varmaan vielä tovin.

Itse oon just palannut työelämään lähestulkoon viiden kotivuoden jälkeen ja tarkoitus oli kyllä jonkin alkaa olla töissä ennen "iltatähteä", mutta joku päätti toisin. :) Meillä on siis kaksi tyttöä, pian 3 ja 5 -vuotiaat, itse täytän keväällä 30.

Saa lisätä siis listaan:
25.5./Suvitar89/29/kolmas/HUS

Voi olla että laitan fb-ryhmään pyyntöä myöhemmin. Nyt ei vielä tunnu siltä.
 
Hei,

Riskillä ja todella uhkarohkeasti hyppään tännekin mukaan keskustelemaan. Sain eilen ensimmäisen haamun testiin, joka tänä aamuna oli vahvistunut selkeäksi viivaksi. Haluaisin kuitenkin päästä keskustelemaan jo plussanneidenkin puolelle, koska täältä saa varmaan parhaan tuen tähän testin tummumisen ja erilaisten oireiden kanssa piinailuun.
Facebookin puolelle olisin kiinnostunut lähtemään mukaan :)
LA/nimimerkki/ikä/mones lapsi/sairaala,
Omat tiedot siis:
30.5/kathii/28/3/EKKS
 
Moikka!

Uusi odottaja minäkin. Plussasin viime viikolla vihdoista viimein. Oireet on kyllä hyvin vähäiset ja siksi hiukan jännää miten käy. Esikoista ootan ja nyt mennään 4+4. Olisi mukava päästä keskustelemaan muiden odottavien kanssa, mutta faceen voisin liittyä vasta 8.10 kun varhaisultrassa varmistuu että kaikki on hyvin. ❤

Saa lisätä listaan:
24.5/Inghu/26/esikoinen/TAYS

Tässä vielä aamuinen testi..rv 4+4
IMG_20180918_080822__01.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Nunnuli89
Onko täällä muita jo ultrassa käyneitä? Mitä näkyi?

Mulla on epätoivoinen olo... pe ultrassa (6+3) ja ma ultrassa (6+6) ei näy kuin tyhjä pussi:cry:

Odotan ensi maanantaita, josko jotain näkyisi.
Ultrattiin kipujen takia... vuotoa ei ole.
 
Viimeksi muokattu:
Moi, en ihan vielä ilmottaudu mukaan ku vielä en oo sata varma raskaudesta..vielä mennään siin rajoilla, mut kysymys teille toukokuisille:

Millä viikoilla rinnat tuli niinku oikeesti kunnolla kipeeksi?

Entäs millä viikoilla alko aamupahoinvointi?

Katsotaan parinpäivän päästä et liitynkö oikeesti toukokuisiin (nyt kp28/28)...
 
@RUSKA82 rinnat kipeyty 3+4, siitä jo tiesin että plussa tulee. Päivittäin kipu pahentu ja edelleen järkky kipeet. 5+4 alko iltaisin etoa, ruoka ei maistunut entiseen malliin. 6+0 oksensin pari kertaa, aamulla ja illalla. Nyt vointi jo parempi.

Oireethan on nii yksilöllisiä ettei oikeastaan voi peilata omiaan toisten oireisiin. Toivottavasti plussa tulee.

-dino- 6+3
 
Voi harmi @najohanna :cry: tsemppiä ja toivotaan, että tärppää pian.

@Amanita voi kurjuus, toivotaan, että maanantaina näkyisi jotain. Kokemusta asiasta ei ole.

Miten näin monella nyt on huonoja uutisia. :(

@RUSKA82 minullakin rinnat kipeytyi ennen plussaa eli jossain 3+ viikolla. Ja etova olo alkoi myös samoihin aikoihin, mutta hieman vaihtelevasti on ollut etovaa oloa nyt. Toivotaan parasta, että pääsisit mukaan! :)
 
Mulla ei oo koskaan rinnat aristanut aiemmissa raskauksissa, eikä nytkään toistaiseksi ainakaan. Ei mulla mitään muitakaan oloja vielä ole, aiemmissa on tainnut ensimmäisenä olla flunssantunnetta ja melko voimakasta päänsärkyä.

Pahoinvointi alkoi viimeksi 6+0. Ekan kohdalla en muista. Nyt ainakin vointi ihan hyvä, pistän vellovan olin jännityksen piikkiin ainakin tämän päivän osalta


Paljonko muuten FB-ryhmässä on porukkaa nyt ja onko jotain ajatusta että meneekö portit kiinni jossain vaiheessa?
 
Mullakin kiinnostaa suvittaren lailla, että miten iso facebook ryhmästä on tulossa? Niin tekisi jo mieli liittyä, mutta pelkään, että siellä on tuttuja tai tutuntuttuja kun haluisin pitää koko homman salassa rakenneultraan asti. Ja itseäni ei hillittömän suuri ryhmä houkuttele.
 
Onko täällä muita jo ultrassa käyneitä? Mitä näkyi?

Mulla on epätoivoinen olo... pe ultrassa (6+3) ja ma ultrassa (6+6) ei näy kuin tyhjä pussi:cry:

Odotan ensi maanantaita, josko jotain näkyisi.
Ultrattiin kipujen takia... vuotoa ei ole.

Mie olin viime to ultrassa ja oli silloin 6+5..laitan kuvan mukaan, syke näkyi. Toivotaan. Et siulla olisikin vaikka hedelmöittynyt myöhemmin ja ma näkyisi jotain ❤
https://aijaa.com/CYJMpZ
 

Yhteistyössä