** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Pauzi
Mulla on kirjoittelu jäänyt nyt ihan sen takia, että kun koitan täällä muuttoa hoitaa melkein yksin kahden lapsen kanssa (miekkonen on töissä seitsemästä seitsemään) joten tää ajankäyttö on aika rajallista... Ja musta tuntuu että tästä ei tuu mitään |O Huomenna pitäis olla kamppeet kasassa, ja lauantaina kannetaan tavarat uuteen kotiin... Onneksi on nuo mummot ja papat, lapset saavat mennä toiseen mummolaan viikonlopuksi, ja toinen mummo tulee auttamaan muutossa.

Mulla on ihan kummallinen olo. Suuriman osan ajasta ei tunnu siltä että olisin raskaana. Mutta aina hetkittäin tulee kuvottava, tai suorastaan paha olo. Ainoa kunnon merkki raskaudesta on aristavat rinnat. Jotenkin pelottaa, että onkohan kaikki hyvin. Eka neuvola mulla on ensi maanantaina, saa nähdä milloin ultra on.

Mulla varmaan menee ens viikkoon, ennen kuin ehdin aktivoitua kirjoittelemaan kunnolla. Kunhan saan muuton ohi niin sitten. Pahoitteluni kaikille joilla on mennyt kesken :heart:
Ja sit vähän "typerästi" perään tervetuloa uusille!!
 
Skudaa!

Mä jo vähän oottelinkin, että kuka ilmoittaa tuplista. Onnea Eemelin äiti :flower:

UUDET :wave: :flower:

Mä vaan huokailen täällä kuvotustani.. |O ..huomen apteekkiin kun lapsilisät tulee. :D rannekkeet testiin. Periaatteessa ne vois itsekkin tehdä. Laittaa vain helmen neiguan-pisteen kohdalle ranteeseen siis kolmen sormen päähän ranteesta.

Tulis jo ne laput et millo se np-ultra on .. josse on vasta kuukauden päästä voisin harkita varhaisultraa.

Nara ja himppu 7+6
 
Huomenet!

Eemelin äti wau!!! Kaksoset olis kyllä aika mahtijuttu, tuplastionnea!! :flower:

Tervetuloa kaikki uudet :flower:

Nara mun tekis niin mieli kans käydä hakee se ranneke, mut jotenkin oon hiukan epäileväinen sen suhteen, että auttaako se oikeesti vai onko vaan rahastusta... Kerrohan sitten kun oot sitä käyttäny, että auttoko!

Mä marssin huomenna kyllä kans apteekkiin (täytyy munkin ootella lapsilisiä ) ja haen sitä B6-vitamiinia, josko se tälläkin kertaa hiukan ees auttas. Mä en kestä tätä oloa! Ihan taatusti on kyllä viimenen kerta ku meikäläinen on raskaana!
 
Tervehdys kaikille! Äitti-83, eikä teille vielä vauva tulossa, ihanaa! :heart:

Meillekkin nyt sitten se kolmas ilmoittaa rankasti tulostaan. Laskettu olis näemmä 31.5 eli viikkoja on jotain 4. Olo on aivan kaamea. Kuvottaa, ällöttää, selkää viuluu.. Ja nyt jo :eek: Kahdesta ensimmäisestä pahoinvointi alkoi joskus rv 6-7 ja tätä on ollu jo varmaan reilu viikko.. No, ei auta valittaa, ihanaa on kumminkin :D
 
tervehdys uudet! :wave: kyllä tän oman odotuksen on pakko mennä eteenpäin kun alkaa jo olemaan la:t uusilla loppukuusta... =) vielä olis 4 kokonaista päivää ultraan... *huokaus* välillä oikein pelottaa että miten siellä asiat on, kun en oikein oo ollut niin väsynytkään viime aikoina kuin "pitäisi". tosin nukun 8 tuntia yössä eikä työ oo raskasta joten ehkä niillä on vaikutusta. :)

jaaha sorvi kutsuu! aurinkoista päivää kaikille!
 
villahousu sitä mäkin vähän pelkään et ei toimi ne rannekkeet. :/
täytyy itsekkin sitä B6 vitskua ostaa.
Tää on hirveetä kun pitää kokoajan syödä ja syödä hitto mä lihon kuin mikäkin..tuskalla ja vaivalla sai 10kg pois ja kaikki on takas. Toivottavasti pahoinvointi loppuu aikasemmin kuin viimeksi rv 20 tietämillä vasta..että voisi aloittaa ruokavalion nyt se ei onnistu ei tod.
 
Huomenta ja tervetuloa kaikille uusille plussanneille... meitähän alkaa olla jo monta toukokuista! Edelleen matkassa pysytty ja olotilasta senverran, ettei enää paremmalta voisi odotus tuntua... Olo on mitä parhain ja ruokahalut on tajuttomat... varsinkin iltaisin.

4krs+masukki 8+3
 
4krs ja Nara mulla on ihan sama! :D Kun oon syöny iltapalaa ja meen sänkyyn lukemaan puoleksi tunniksi niin on pakko mennä vielä syömään jotain ennen nukkumista! :eek: Hittolainen... katotaan vaan kuinka paljon tulee lisää painoa tän raskauden aikana jos samaa tahtia jatkuu.. :whistle:

tervetuloa Goldienne ja Sompio!! :flower: :heart: Ja ONNEA!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Tervehdys kaikille! Äitti-83, eikä teille vielä vauva tulossa, ihanaa! :heart:
Juu, täytyyhän se viimenen tyhjä paikka autosta saada hyötykäyttöön. :D Ei vais, ollaan miehen kanssa haaveiltu isosta perheestä, viidestä lapsesta. :heart:

Tervetuloa kaikille uusille! Teitäpä on nyt tullut paljon lisää. Se on mukavaa! :wave:

Mitkä ihmeet noi rannekkeet oikeen on? Koskaan kuullutkaan... :whistle:

Mulla on tänään ollut oikeen herkistely aamu. Kaikki on vaan niin ihanaa. :heart: Hyvä etten itkuun pillahtanut kun oli kauhee ikäväkohtaus, kun mies töissä. :snotty: :LOL:






 
Kiitos kaikille onnitteluista ja tervetulotoivotuksista :heart:

On tämä niin ihmeellistä, että ei vielä oikein tajua. Mulla ei ole muita oireita, kun menkkamaista kipua vatsassa ja nännit arat. Ja olin ihan varma, että ne johtuu tädistä! Siksi maltoinkin ihan hyvin odottaa sitä testaamista 3 päivää ja sain sitten heti kunnon plussan =)

Se kävi niin nopeasti, että mä en ole ehtinyt ollenkaan ajatella, että mitäs nyt pitäisi tehdä. Syödä jotain vitamiineja? Neuvolaan ajattelin tänään jo soittaa, mutta soittoaika on tosi pahaan aikaan töiden kannalta.Sitä vaan on niin innoissaan, että heti sinne soittamassa :D
 
ElinaMaria painosta ja raskauskiloista senverran, että itelläni aina tullut noin 10kg ja jälkitarkastukseen mennessä yleensä tippunut 15 kg... eli ei sen suhteen ongelmia ainakaan edellisistä kerroista. Mulla aina ollut varsinkin alussa hyvät ruokahalut, tuntuu, että maha on pohjaton...ja murisee kokoajan lisää ruokaa :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Äitti-83

Miehet.. :saint: Meillä kans eilen puhui, et yläkertaanhan sain 4 makkaria.. :whistle: Jotain taka-ajatuksia silläkin on :LOL:
Mulla muuten ilmottaa se sun sähköpostiosote ettei se toimi. Onkohan se mulla väärin? :xmas:
Siis ootko sä sittenkin se kuka luulen... oot sitten vaihtanut nikkiäs?? :D
On se mun sähköposti sama kuin ennenkin... ainakin vielä eilen oli toiminnassa. :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Joo, "suhmura" se tässä :D

Mun tarvii testata sitä uuestaan sitä s-postia. Se vaan herjaa mua.. :kieh:
No nyt valaisi paljon. :D Mä jäin miettimään, et tunnetaanko me, kun kirjotit sen "teillekin tulee vauva"-jutun. Sit aattelin et se on oltava sinä... Mut en kehannut kysyä, kun aattelin jos et ookkaan. :LOL: :snotty:
 
Eilen varasin ajan neuvolaa, sain sen ens kuun puoleen väliin.
On se kumma kun musta tuntuu että ruoka ei meinaa maistua ja sitten kun on ihan kamala nälkä (tai tunne sellainen...), otan ison annoksen koska kuvittelen että jaksan, totuus on se että pari haarukallista on tarpeeksi ja mies syö loput.
Koska olen ensikertaa odottava, voisiko joku valaista minua onnetonta ultrasta. Siis maksaako ne ja kuin paljon? On vähän tietämätön olo :ashamed:
Huoh, haluisin että aika kuluisi hieman nopeammin :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Joo, "suhmura" se tässä :D

Mun tarvii testata sitä uuestaan sitä s-postia. Se vaan herjaa mua.. :kieh:
No nyt valaisi paljon. :D Mä jäin miettimään, et tunnetaanko me, kun kirjotit sen "teillekin tulee vauva"-jutun. Sit aattelin et se on oltava sinä... Mut en kehannut kysyä, kun aattelin jos et ookkaan. :LOL: :snotty:
:LOL: Niin mie vähän aattelinkin :D Minähän se.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Joo, "suhmura" se tässä :D

Mun tarvii testata sitä uuestaan sitä s-postia. Se vaan herjaa mua.. :kieh:
No nyt valaisi paljon. :D Mä jäin miettimään, et tunnetaanko me, kun kirjotit sen "teillekin tulee vauva"-jutun. Sit aattelin et se on oltava sinä... Mut en kehannut kysyä, kun aattelin jos et ookkaan. :LOL: :snotty:
:LOL: Niin mie vähän aattelinkin :D Minähän se.
Laitoin sähköpostiosotteen yv:nä. :wave:

 
sannulii mä soitin heti kun oli plussa tullut... :LOL: pikkuisen malttamaton... :whistle: mut ens viikolla kannattaa soitella aikaa varmaan. :)

Goldienne niin jos alkuraskauden ultraa meinaat niin sitä ei tehdä julkisella puolella muuten kuin jos on joku hyvä syy (vuotoa, kipuja tms) eikä aina silloinkaan... mutta ykistyisellä maksaa noin 60-120 euroa riippuen paikasta... yleensä yksityiset äitiysneuvolat on kaikista halvimpia... mehiläiset ja isot valtakunnalliset lääkäritalot sitten taas kalleimpia.
 
4-kerroksen väkeä Juu, kiitos kokeilin soittaa heti ja sieltä vastattiin ja oli ihan mukavanoloinen nainen. Sain ekan ajan jo 6.10. Tai en tiedä, miten niitä aikoja yleensä annetaan, mutta mun mielestä nopeasti, kun 1,5 viikon päähän. Pyysin päästä nopeasti, kun herää kuitenkin kysymyksiä ja ajatuksia koko ajan =)
 

Yhteistyössä