**Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

joa84 Laitoin sulle yv:nä salasanan kerhoon. :wave:

Joie Sehän mua nyt hämääkin, kun se kuplinta tuntui just sellaselta... hmmm... erilaiselta mutta tutuilta. Sellaselta, miltä on ennenkin vauvan liikkeet tuntuneet. Mutta noi mun viikot hämää. Oon kyllä aiemmillakin kerroilla tosi aikaisin liikkeitä tuntenut, siinä rv 12 tienoilla viimeksi. Silloin neuvolassakin sanoivat, että on ihan mahdollista. Mut nyt vasta rv 10 menossa. :whistle: Täytyy seurailla alkaako niitä tuntumaan enemmän ja voimakkaampina. :heart: :D Hui kun jännää! :D

Mä kans eilen illalla suihkuun mennessä peilin edessä katselin, et masu tosissaan on kasvanut. Eikä enää ole pelkkää turvotusta, kun sen kumpareen tuntee kädelläkin sillain eritavalla nyt, kuin ihan alussa turvotusmasun. :heart: Pakko kai se on uskoa, että kyllä siellä vauva matkassa on. Ultra onkin ens viikolla, keskiviikkona. Nää viimeset päivät ennen ultraa ma-te-lee! Ihan malttamattomana ja jännittyneenä sitä odottaa. =)



 
Vettä vaan sataa, tylsää.
Mulla synnytyssairaala seks ja täällä näytti muutama olevan kans sinne menos.
Saa nähdä minkä np ultra näyttäis lasketuksiajaksi. Viimeksi tk:s olis ollu 19.5. Ilmoittelen sitten tarkemmin 6.11.
Jaksamisia kaikille. :hug:

 
Sateista huomenta täältäkin!

4-kerroksen väkeä, toivottavasti kaikki olisi hyvin! Uskon että koko sakkii pitää peukkuja:)
perlos tutullani oli samanlaista ongelmaa odotusaikanaan ja muistan hänen kovin kehuneen akupunktiohoitoja. Oli kuulemma huomattavasti parempi olo monta päivää hoitojen jälkeen.

Pahoinvointi alkaa pikkuhiljaa helpata *koputtaa puuta*, mutta kotona saa vielä olla onneksi maanantaihin. Sitten alkavalla viikolla pääseekin nauttimaan taas sunnuntai aukioloajoista töissä.. ei kiva :|
Kiva ylläri tuli kun hyvä kaveri odottaa kanssa, muutaman viikon minun takana. Saan kerrankin juoruilla odotusasioista jonkun kanssa. Ja mies oli innoissaan kun saan rataskaveriksi toisen kun yhden kaverin odottava puolisi, ei oikein tykätä henkilöstä..

Eka neuvola takana, paino inhottavan korkealla. Miksei mulla putoa vaikka puhunkin norjaa! Sydänääniä ei kuulunut täälläkään ja tuntui aika inhalle. Vaikka viikkoja vasta 10+2. Np ultra viikon päästä ma, et tiedossa seinille hyppelyä miehen synttäripäivänä..
Aamulla kävin ottaa normi verikokeet.
Laskettua aikaa muutti 20.5, mutta tiedä kannattaako päivittää ennen ultraa. Ikäni muuten tammikk asti 27, näemmä unohtanut kertoa.

Äittä 83 ja muut ketä pohtii tuntuuko liikkeet jo. Minulla täysin samanlaisia tuntemuksia ollut. Olen kanssa kumonnut idean omana luulotautina. Pieniä muljahduksia välillä tuntuu juuri kun makaa selällään. Kiva etten ole yksin sitten luuloineni =)

Odotetaan np ultraa kovin. Mieskin haluaisi tulla, mutta tiedä sitten haluanko että hän jo tässä vaiheessa mukana alapääntutkimuksissa. Koska täällä kuulemma tehdään alakautta.
Ultran odotuksessa myös syynä, että saisi muille lapsille kertoa. Pahimman riskirajan ohitettua uskalletaan. Vielä ei. Olis 8v esikoiselle hirvä paikka ensin uskoa saavansa sisko taikka veli ja jos kuitenkin jotain kävisikin.
Oma äitini selvästi tietää, mutta ei näemmä kysele suoraan. Jospa sitten viikon päästä ma kertoisi kun varmenpi tuo laskettu aika.

Mutta jospa siirtyisi saippuan pariin sohvalle!

pian 3xäippä+ masukki 10+2
 
pian 3x äippä: Kiitti vinkistä! Pitää kokeilla jos tää venytys ei auta.. Ja käske vaan mies mukaan ultraan. Mun mies oli aina siellä ultrissa mun pään kohalla ni ei "häirinny" vaikka alakautta tehtiinki. Ihan niinku siellä mitään uutta ois näkyny :LOL: Mut kuitenkin... =)

 
pian 3xäippä Meillä mies oli ultrassa, mikä tehtiin alakautta. Ensin se istui siellä tuolissa ja näki siis suoraan mun alapäähän. Sitten siirtyi mun viereen katteleen kuvaa :)

Kysyin kotona, että oliko inhottavan näköistä. Sanoi että ei, mutta hän seurasi ensin vain lääkäriä, että onko hellä vai ei, ei niinkään sitä ultran sisäänlaittamista. Ota vain mies mukaan. Meillä ainakin höpsähti ultran jälkeen totaalisesti :)
 
sompio ja perlos
Kiitos rohkaisevista sanoista. Mies on nyt jo ihan intona vaikka näin alussa ollaan. Ja tosiaan vaikka vauva jo kolmas molemmille (eka yhteinen). Kovin jo suukottelee masua vaikka siellä ole vasta kun pieni helmi ja hirmuisesti massaa edessä :LOL:
Mutta kaipa minä sen sitten otan mukaani jos saa töissä päiväajan hoidettua =)
 
Hei!Jospa minäki kertoisin kuulumisiani välillä.Eli maanantaina oli np-ultra.Kovin oli liikkuvaista sorttia..Kaikki ok niskaturvotusten ja sellaisten kohalla...Mies vaan meinas ultran jälkeen et meille tulee alien... :LOL: Rakenneultra ois sitten 22.12.
Millonkohan tämä pahoinvointi helpottaa..Nyt on rv 13+0 menossa ja aina vaan saa aamupäivät
oksentaa..Ei muuten mutta koulun käynti vähän kärsii.Teen nyt etänä ja työharjotteluna joitain kursseja.On sen verran pitkä matka koululle ettei viitti muutaman tunnin takia lähtä.Matka sinne kestää tunnin..
 
Hej! Ultra kuulumisia..
Kaikki oli oikein hyvin! =) :heart: päiviä oli 3 enempi eli 11+5 ja laskettu 10.5.
Eihän noita tarvis vaihtaa sinne listaa,mut onhan se kiva kun olikin vähä pidemmäl.. :p

Toukotytsy+masuasukki 11+5
 
Jokseenkin inha olo taas ja oksut lentää. Eilen alko taas iltapäivästä hirvee olo. Edelleen siis kärsitään vaan.
Nyt vasta hoksasin että muutamalla oli muuttunut tosi paljon laskettuaika. Repisin kyllä pelihousuni jos yhtäkkiä tulis pari viikkoa lisää oksentamista ..heh..tässä alussa tuntuu kaikki päivät ikuisuudelta..pääsis vaan tästä olosta eroon. Mullakin on tuo laskettu väärin tuolla listassa mutta se tod.näk käynnistyspäivä joten olkoot. Ihan hyvä että todellisuus heittää siihen laskettuun, koska kuitenkin joutuu käynnistykseen niin on paikat sit kypsät ettei tarvi päivä kausi käynnistellä. Parasta olis spontaanisynnytys, mutta turha edes kuvitella kuhan nyt päästää sinne asti..

Nara ja himppu 11+4
 
Mut saa poistaa listalta :/ , meidän vauva on nyt enkelinä tuolla jossain...ei ollut meille sitten tarkoitettu kevätvauvaa. Jotenkin aavistin kokoajan, että jotain on pielessä ja niinhän se sitten päätyi keskenmenoon vko:lla 12+3. Toivon kaikille muille parempaa onnea odotukseen, ja että kyytiläisenne pysyisi matkassa loppuun asti. Haikein mielin, kyynelsilmin täältä joudun poistumaan... :'(

4krs ja tyhjä masu :'(
 
4-kerroksen väkeä :hug: :hug: :hug:
Tosi surullista! :'( Olen sua koko päivän ajatellut että miten mahtoi mennä. Eipä tässä sanat oikein riitä kertomaan kuinka pahalta puolestasi tuntuu! Voimia ja ja paljon lämpimiä ajatuksia koko perheelle tämän surun keskellä! :hug:
 
4-kerroksen väkeä. Olen todella pahoillani.Voimia ja jaksamista koko perheelle. :hug:
Olen koko päivän miettinyt miten meni,toivonut sormet ja varpaat pystyssä että kaikki olisi hyvin.

eipä tässä osaa enää mitään muuta sanoa.
Tarrasukkia kaikkien masuihin.

NN rv 9+1

 
4-kerroksen väkeä. Olen niin pahoillani, en oikein löydä sanoja...ja vielä näillä viikoilla, kun kaiken huolen pitäisi alkaa olla ohi... :hug: :hug: :hug:

Nyt tuntuu vähän pahalta tulla omia kuulumisia kertomaan...
Lämmin kiitos kaikille kannustuksista. Tiesin, että viikot tuskin heittävät, kun ainakin siellä varhaisulrassa viikot pitivät paikkaansa.
Meillä oli tänään maailman ihanin ja ymmärtäväisin kätilö!! sanoikin, että teillä on varmasti ollut pitkät päivät ja tunnit...
Kaikki oli niin hyvin kuin olla voi!!! Pikkuinen touhusi kuin heikkopäinen. Kätilökin nauroi, että harvinaisen vilkas vauva!! Sydän löi, ei niskaturvotusta, kaksi jalkaa ja kättä!! :D Voi että sitä äidin ja isin onnen itkua, josta ei meinannut tulla loppua. Päiviäkin oli jopa kaksi enemmän, mutta näillä silti mennään.. Olo on niin =) :) :D :heart:

Odottelen miehen siskoa+miestä saapuvaksi meille v.lopuksi, joten yritän ajan kanssa tulla kirjoittelemaan. Jännä kun miehen sisko saa esikon helmikuussa ja me toinen melkein perään.. :D

Leppoisaa v.loppua kaikille!!!!! =)

nasu ja nipsu 12+1 :heart:
 
4 krs, olen jännittänyt puolestasi koko päivän, ja voi, miten surullinen olen nyt puolestasi. :'(

Voimia teidän koko perheelle! :hug:

Ja Nasu21, olin huolissani myös sinusta. Valtavan ihanaa, että kaikki oli hyvin! Nauti täysillä ilouutisesta. =)
 
4-kerroksen väkeä: todella ikävää että näin kävi, vaikka nyt pakko sanoo että tätä sulle ikäväkyllä aavistelin kun itellä takana yks km. suht samoilla viikoilla ja "oireet" silloin täysin samat kuin sulla nyt :( mutta toivotaan että teille vielä onni suo pienen tuhisijan, ei ehkä toukokuun , mutta jonkun muun kuun :)

voimia kaikille muillekin vuodoista kärsiville!! TOIVOTAAN todella että me loput pysytään jo tässä ketjussa, koska ihan liian monta on jo tippunut :(

H3LMI: mua kans kovasti pelottaa nuo nostot kun työskenteln hoitoalalla ja nostelen vanhuksia työkseni ja vaikka kahdestaan nostellaan niin painoa tulee kuitenkin 20-50 kiloo per nenä eli aika raskasta on.. mutta ei voi mitään.. pakko töissä käydä ja nostellakin koska meillä vuodeosasto ja kaikki asukkaat nosteltavia..

miimii83: sulla vasta onkin kivaa kun voisit olla itse itsesi terkka :D eivaan aika hassua oikeesti!!

pian3xäippä: täälläkin tehdään np-ultra alakautta ja mulla ainakin oli mies viimeksi mukana ja hänet ohjattiin heti oman pääni viereen istumaan eli ei tosiaan näytetty kun se laite alapäähän laitettiin ja sitten sisätutkimuksen ajaksi mies kehotettiin ulos koko huoneesta.. mua ei olis kyl haitannu vaikka olis nähnykkin kaikki ku synnytyksessä KAIKKI kuitenkin näkyi, mutta se käytäntö täällä ainakin oli..

nasu21: :flower: tosi hienoo kuulla hyvät uutiset!! oot ollu varmaan täällä monen mielessä kans lähipäivinä!

ja kiva kuulla monen muunkin ultrakuulumisia :)

nyt katsomaan joko poika olis nukahtanu että pääsee maajusseja katseleen :) hyvät viikonloput kaikille!!

Höpöliini ja piipero 9+2
 
4-kerroksen väkeä Pahoittelut syvältä sydämestä! :'( Niin toivoin, että olisit saanut hyviä uutisia. Oikein paljon voimia ja jaksamista suuren surun keskellä. :hug: :hug: Toivottavasti joskus saatte nyytin syliin asti. :hug: :hug:

Toivottavasti kukaan ei enää saa ikäviä uutisia ja tämä pino pysyis tän kokoisena sinne toukokuulle asti. Tuntuuko musta vaan, vai miten tästä pinosta on niin moni joutunut poistumaan. :(

Tosta ultrasta, mikä tehään alakautta... mun mielestä on jotenkin huvittavaa, että mies ei joissakin paikoissa saa olla tutkimushuoneessa mukana. :D Kun kuitenkin se on se oma mies, kuka on nähnyt puolisonsa alapään varmaan aika monta kertaa... Niin miten se sitten on eri asia siinä ultraustilanteessa... :D Kuitenkin, kun siinä on vieraan ihmisen (ultraajan) edessä haarat levällään, niin se oma mies siinä vähiten mua jännittäis/ haittais... :whistle:

Pahoinvointi on sitten palannut voimakkaana takaisin ja rinnat kipeytyneet lisää. Johan tässä kerkesin hurraamaan, kun oli jonkin aikaa ihan ihmismäinen olotila... No, tässä nyt sitten taas nieleskellään ja oksu meinaa lentää pelkästä ruoan ajattelemisesta. :headwall: *huoh* :x Toisaalta, ei pitäis valittaa, kun on oireita, mutta tää ei ole tosiaan mitään kivaa... lapsetkin pitää pystyä hoitaan...







 

Yhteistyössä