Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

Mä olen parina päivänä miettinyt kauheesti vauvan sukupuolta. Oon päässyt niin helpolla, ja on ollut jotenkin niin tuttu olo tietyllä tapaa - vaikkakin _paljon_ kaikkea uutta ja aiempaa pahempaa, että olen vähän mieltänyt vauvan pojaksi. :ROFLMAO: Tekisi kauheasti mieli ostella vaatteita, mutta yhtään ei huvita mitään valkoista hankkia, että mieli tekisi ostaa tasan sitä sinistä/vihreetä tai vaaleanpunaisen eri sävyjä.

Tilasin sitten mustan bodyn ja legginsit koossa 50. Vaikkakin lupasin itselleni että en ennen ekaa ultraa ala ostaa mitään, mut noh, kummasti sitä klikkaili ostoskoriin vaatetta. :whistle:

Mies puolestaan on ilmoittanut ettei ole kiinnostunut sukupuolesta enää tällä kertaa, ehkä oon liialti takonut hänenkin päähän sen, että saadaan poika varmasti. Tulee ihan eksoottista kyllä sitten piilotella kaikki värikoodattu mieheltä. Poika olisi helpompi piilotella, kun voi olla että tytölle tulisi vaaleanpunainen turvakaukalo, niin koitappa pitää se piilossa kuukausia. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: ToukkaHaave87
Moikat!
Viime viikolla torstaina kävin TAYSissa tarkistuksessa ja sieltä löytyi 15millinen möykky ja hurjasti sytkyttävä sydän :love: Kaikki siis hyvin, vastasi viikkoja hienosti!
Sitten meni viikonloppu Helsingissä tyttöjen viikonloppua viettäen. Lauantaina eksyin Newbien liikkeeseen ja voi jestas.. :cry: 50senttiset bodyt oli NIIIIIIIN pieniä ja ihania. Ei mikään, mikä mahtuu niin pieneen vaatteeseen voi olla vaarallinen.. :love:

No sitten.. Tänä aamuna seksin jälkeen, niin pikkuisen veristä vuotoa, ihan vaan pyyhkiessä paperiin. Ja vaan yhellä vessakäynnillä. Vissiin ihan normaalia?

Toukkis ja sintti 8+2
 
  • Tykkää
Reactions: Vesinokkaeläin
@ToukkaHaave87 joo aika yleistä varsinkin seksin jälkeen toi vuoto :) mulla oli kans viimeraskaudessa loppuvaiheilla samaa.

Nyt oon tosin vuotanu senkin edestä ja huomenna otan neuvolaan yhteyttä tosin varmaan taas sanoo että ihan normaalia ei nyt vielä kauheesti pelästytä kun ei kipuja niinkään ole mutta vähän toki huolettaa
 
  • Tykkää
Reactions: ToukkaHaave87
Mä yritän täällä kerätä voimia et jaksaisin lähteä päivystykseen istumaan.
Pahoinvoinnin takia on haettava lisää saikkua, ei tällä ololla töihin mennä.
Eilen kuulin et mun serkku oli myös tehnyt positiivisen testin ja aikalailla kuukauden myöhemmin on hällä laskettu :love:

Rv 9+5
 
Täälläkin sukupuolta pohdiskeltu kovasti, jotenkin pelottaa hirveästi ajatus pojasta, itselläni on vain siskoja, siskollani tytär, jne. Ukko toki toivoo poikaa, mutta tottakai isin pikku prinsessa kelpaisi myös. :D En tiiä, puah..

Pahoinvointi vähän hellittänyt, mut tää universumin tarkin hajuaisti vois kyl vähän antaa siimaa, menee järki ku kaikki haisee ihan järkyttävälle. Ikävä kyllä myös ukko, tai lähinnä sen työkone. Tää alkaa koetella jo parisuhdetta, kun en kestä yökkimättä olla edes samassa autossa, jos ukko käyny koneessa,ja jos työkseen istuu koneessa nii.. :unsure:

Eilen kerrottiin anopille, minun äitini nyt jo on jokusen viikon tiennyt, mutta anoppi vaikutti iloiselta, etenkin siinä vaiheessa, kun ukko tuumasi ettei minun äitiäni nuo mummo hommat sillee kiinnosta - tuumasi, että hyvä niin ei tule riitaa.:D

8+6
 
Tervetuloa uusille! :) Ja ihanaa kun tosiaan niin moni on saanut ultrassa hyviä uutisia :love: Itsekin totesin, että money well spent, koska nyt on ollut jotenkin tosi rauhallinen ja seesteinen olo, sellainen että nauttii nyt tästä hetkestä. Päivätkin ruvennut menemään hurjaa vauhtia eteenpäin
verrattuna ihan alkuun.

@susannnaj ymmärsinkö oikein että kaksoset siellä tulossa? :barefoot: Oi mitä tuplaonnea :love: Onko teillä suvussa taipumusta kaksosiin? Meillä mies oli sitä mieltä, että kaksoset olis meillekin tulossa, mutta kyllä siellä ultrassa vain yksi näkyi :DItse kyllä ihan tyytyväinen olen yhteen näin esikoista odottavana :whistle: Meillä suvussa on kyllä useammat kaksoset.

ps. Onko kenelläkään kokemusta kauan on Helsingissä kestänyt ensimmäisen neuvolan jälkeen, että on saanut postissa ajat np- ja rakenneultriin?

8+5
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! :) sateista sellaista... Vein pojan tarhaan, aloitus uudessa tarhassa mennyy hyvin. Eilen jäi itkemään mutta tänään ei itkenyt yhtään! :) käytiin kuitenkin toista viikkoa siellä tutustumassa. :D tänään ois suunnitelmissa viedä anoppi kaupunkiin kun hänellä on siellä menoa ja sitten itsekin käyn yksissä kuvauksissa. Vielä voi mallikeikkaakin tehdä kun ei vatsa näy niin kovin :ROFLMAO: vaikka tää turvotus on kyllä jotain aivan järkyttävää päivälläki! Ei voi kyllä erehtyä että onko raskaana vai ei... Yritän pitää löysiä vaatteita etten paljastuisi vielä. Sisko ja paras kaveri tietää ja muille ajateltiin ultran jälkeen kertoa.
Onko muilla oireettomuudesta päänvaivaa? Mulla aiheuttaa vähän huolta kun on jo pitkään ollut suht oireeton. Välillä jotain pientä venymiskipua ja tissit on vielä arat mutta jotenki vaikea uskoa että siellä mitään olis... :unsure:

Epäuskoinen Mini-n-n ja minimuru 7+6 :love:
 

Yhteistyössä