ToukoVauvat 2011

tipsu-:

mulla ultrattiin kun oli 9+2 ja sillon sydän löi et oikees paikassa se on kyllä. on ollut oireita ja nyt ne on jo helpottanut enimmäkseen.. mut silti jännään.. mutta eihän sille mitään voi jos kaikki ei hyvin ole. sen tietää sitten huomenna...
 
heipä hei! voisin liittyä joukkoonne. laskettuaika olisi 28.5.. kolme lasta ennestään ikää minulla 23v. lapset ovat iältään 5v,3v ja 2v.. niskapoimu ultrassa käyty,kaikki oli hyvin :) oireena vain ollut pientä pahoinvointia ja päänsärkyä..muuten mennyt hyvin.
 
Heippa! Mä hyppään kesäkuisten puolelta tänne kun tarkentui eilen la 26.5. Ensimmäistä odotellaan ja heti ekasta kierrosta pillereiden lopettamisesta nappas! Eilen oli eka ultra ja np turvotus oli 1.1. Oli niin huikeeta nähdä maha-asukki heiluttelemassa sormiaan ja pyörimässä mun masussa...

Nanuska ja masu 12+2
 
np ultras käyty ja kaikki oli oikein hyvin. rakenne ultra olisi 17.1. ja nyt torstaina olis sit lääkärin vastaan otto... kyllä kai se tästä pikku hiljaa kun alkaa masukin kasvaa ja liikkeet tuntumaan..

emppu & bambino 12+5
 
moikkis.
Täällä alkanut rv 13.
Hyvin mennyt paoinvointia viellä on mutta vähenemään päin.
Sairaslomaa kyllä kertyy seläntakia mutta se nyt on pientä pahanolon rinnalla.
joo mulla kans toi maha rupes hei turpoomaan ja nyt olen käyttänyt jo parisen viikkoa mamma vaatteita. itse olen normaalisti suhteellisen laihaa tyyppiä niin johan ihmiset kyselivät kun vähän oli vatsa pyöristynyt. Kauheati olisi hinku ostaa jo jotain uutta ja kivaa pinelle, mutta emme viellä tiedä sitä sukupuolta niin pakko yrittää hillitä itseään.Ultrassa käyty ja siellä kaikki hyvin ei yhtään turvostusta mikä meille ihana uutinen kun olen epilepsian takia riskiryhmässä. seuraava ultra tammikuun alussa sitten tiedeäänkin jo kumpi sieltä tulee.. ellei sitten mennä 4d ultraan se viellä mietinnässä. Oletteko muuten joku käynyt jos olet niin missä ja paljon makso?

Heidi ja vaavi rv13+2
 
Luukas07: Mä kävin esikoisen aikaan 4D:ssä eli siis viime vuoden kesäkuussa. Tuolloin hintaa oli noin 250e, en tarkkaan muista enää. Tässä raskaudessa tuskin mennään kun on tuo rakenneultra nyt täälläkin ilmainen :) Mutta ehkä jos sukupuoli ei selkene niin 4D:hen matka käy :D

Onpa teillä myöhään noita neukkukäyntejä!
Mulla siis toinen neukkukäynti ens viikolla, onneks ei tammikuuhun tarvi odottaa.. :O

tipsu 14+4
 
Moikka!!!

Täällä olis kanssa yks mamma jolla laskettu aika 6.5.2011 eli nytten menossa 15+5 .. Maha kasvanu tosi kovaa vauhtia.. Ja pahoinvointiakin aluksi oli vähäsen mutta ei läheskään niin voimakkaat ku ensimmäisessä raskaudessa.. Ekan lapsen kävin synnyttämässä seinäjoen sairaalassa mutta tämän käyn vaasassa synnyttämässä.. Saapi sairaaloista nähdä sitten hieman eroja.. Ollut kyllä niin 2 erinlaista raskautta että nyt jännityksellä odotellaan jospa tällä kertaa tulis sitten vastakkainen sukupuoli.. No kohta se selviää 17.12 olis vaasaan ultraan aika
 
Hei taas!

Tässähän tulee helposti esille paikkakuntakohtaiset eroavaisuudet neuvolakäyntien suhteen. :) Meillä seuraava, kolmas neuvola marraskuun lopussa, joulukuussa pitäisi ilmeisesti olla lääkärikäynti (?) ja toinen ultra. Näin siis Tampereella, toisessa raskaudessa. Tai sitten minun raskauttani tarkkaillaan vähän tarkemmin, kun on tuo hypotyreoosi.

Ultrassa on vielä se jännä asia, että voi sattumalta päästä ihan ilmaiseksi siihen 4d-ultraan. Kaupungilla on näet yksi kone, arpapelillä sitten nähdään mihin hoitohuoneeseen päästään.. :D

Niin ja väsymys jatkuu, onneksi pian pääsee joululomalle...ehkä sitten voi vähän levätä. Tänään on ollut outoa vatsakipua, ja alaselkä sattuu aina ajoittain. Pääsisipä hierojalle! Vatsakin tuli viimein vähän esille, paino ei vieläkään ole noussut. Pitäisi ehkä kiinnittää enemmän huomiota syömiseen.

Tervetuloa uusille!

Emmyli & P2 14+5
 
Täällä kanssa odotellaan kuumeisesti 31.12 olevaa rakenneultraa. Hirveästi haluttaisi mennä myös 4D-ultraan, mutta siihen kannattaisi mennä vasta rv27-29, niin ootellaan sit sinne. Me oltais menossa Kaarinaan yksityiselle niin siellä omavastuuhinta 4d-ultrasta on 150e. Ensimmäiselle neuvolalääkärille pääsen vasta n rv28 tienoilla...

adalium ja papunen 14+6
 
Täällä kans toukovauva tulossa. Jo toinen, eka syntyi kans toukokuussa 1,5 v. sitten. :D Tein raskaustestin vasta 3vko sitten. :confused: En tiedä miten se niin unohtui.
No pääasia että kaikki on kunnossa ja vaavi + äiskä voi hyvin.
Isukki hoitelee pojua samalla kun äiskä paisuu... :LOL:
 
Täällähän on monta samalla lasketulla ajalla olijaa. Eli täälläkin tuo 24.5.11 on LA. Täällä voidaan hyvin ja paisutaan. =) Alkanu vähän hajut tökkimään, eritoten esikoisen kakan haju, se on tosi kiva kun äiti yökkii aina kun pottaa tyhjentää. heh!
Seuraava ultra on 11.1.11, kiva päivämäärä, ja neuvolaan vasta helmikuun alussa. Harmi kun noita käyntejä on noin vähennetty, olis ihan kiva kuunnella välillä sydänääniä ja tietäis kaiken olevan kunnossa.
Eipä muuten ihmeitä.
 
Täällä alkoi tänään rv17 <3 jotenkin aika menee nopeeta ja toisaalta niin hitaasti :) Ei millään jaksais ootella uudenvuoden aaton ultraan.
Mulla on nyt alkanut aika kovat vastakivut jos teen jtn enemmän raskasta. Tänään pelkästään se et meidän 23kg koiranpentu vähän veti sai aikaseksi ikäviä kipuja tonne alavatsalle jotka ei edes ihan heti loppuneet vaikka olin jos itten ihan paikallaan o_O täytyy soitella neuvolaan huomenna...ettei mitään vakavampaa ole. Sydänäänet ainakin olleet ihan normaalit kun omalla dopplerilla kunnellut.

adalium ja papunen rv17
 
Minä ilmoittautuisin kanssa mukaan joukkoon.. Eli laskettu aika olisi 6.5.11 toinen tenava kyseessä.. Tyttö jo 7v ja yksi keskenmeno takana... Nytten viikkoja 18+3 ja synnytyssairaala on vaasan keskussairaala =) Rakenne ultra olisi ensi viikon perjantaina :D ihanaaa ihanaaa kyllä sitä jo ollaan odoteltukkin.... PS. Liikkeitä tuntenut jo puoltoista viikkoa ja ne voimistuvat koko ajan viime maanantaina oli neuvola ja neuvolatäti tuli siihen tulokseen et rasavilli tapaus on.. ei sekunttiakaan paikoillaan ja potki dopleria koko ajan :D
 
Viimeksi muokattu:
rv18+1 <3
Vattalla on jo kokoa, vertasin esikoiseen, niin nyt masu samaa koko luokkaa kuin rv30 esikoisen aikaan o_O toiv tasaantuu tässä pikkuhiljaa tää vatsan kasvu :)
Pahaolokin tullut takaisin, tai niin, että on sellanen yleinen kuvotus päivisin.
 
A
Oon tainnu unohtaa ilmottaa, et mulla paljastu tuulimunaksi tää raskaus. :( Eli enkelinä taivaassa hän on nyt. :( Suru oli kyllä suuri kun kuulin, mutta pikkuhiljaa siitä toipumassa ja hieman jo taas vauvakuume ja yrityksen himo nostaa päätään :)
 
Otan osaa A. Halauksia.

Mulla on iskeny joku käsittämätön pelkotila vauvan suhteen. Joko kaikki muut tuntee liikkeitä? Täällä nyt siis menossa rv 17+2, eikä liikehdintää, kai, ole havaittavissa. Jotain pientä, ehkä, tai sitte se on mun korvien välissä. Jotenkin vaan ootan noita liikkeitä, niin tietäis että kaikki ois hyvin.

Muuten menee ihan kivasti. Tissit on niin kipeet, että yöllä herään kun käännän kylkeä, mutta muita vaivoja ei ole. =)

garol ja masukki
 

Yhteistyössä