"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009"

Heippa!
Joulut on sitten onnellisesti ohi ja vyötärönympärys on väistämättä isontunut :kieh: Vaa'alla en käynyt viime perjantaina, nyt ajattelin keskiviikkona katsoa mikä on vuoden vika lukema :eek: Ja siitä sitten suunta VAIN alaspäin. Uudenvuoden aattona on ohjelmassa "viimeinen ehtoolinen" :saint: eli herkutellaan vielä kerran ja tehdään perheen kanssa hampurilaiset, tammikuusta sitten noudatetaan kalorimääriä ja liikutaan kunnolla.

Uusiakin näyttää tulleen, tervetuloa minunkin puolesta :flower: Olisi kiva kuulla, millä keinoin kukakin aikoo kilojaan karistella, saisi vinkkejä kun tuntuu, että on itse jämähtänyt omiin kaavoihinsa, eikä tuppaa oikein tulosta tulemaan.
 
Kaikille uusille oikein paljon tervetuloa tähän pinoon pudottamaan painoa! :flower: :hug:
Olette lämpimästi tervetulleita! :hug:

Itse otan uuden vuoden jälkeen taas itseäni niskasta kiinni. Minulle on suklaa maistunut teidän kaikkien puolesta! :ashamed:

Perjantaina ajattelin mennä käymään ladylinella ensimmäistä kertaa.. Bodypump-tunnille olisi aikomus mennä.

Kun vain saisin otettua itseäni taas niskasta kiinni.. Miten annoinkaan itseni repsahtaa.. Olen syönyt niin mahdottomasti.. Mulla on nälkä koko ajan. :ashamed:

- RD -
 
tänään kävelin 8 kilometriä.. nejä niistä painava kahvinkeitin paketti rattaissa.. ja ilona kuopus joka halusi paketin pois rattaista..

samalla hain lääkkeeni apteekista joka ontietyn marketin tiloissa.. mielessä oli kilo irtokarkkia tai ainakin levy suklaata..

mmukaan tarttui banaani ja puoli litraa lähdevettä!! :D mie olen niiiiiiiiiiiin tyytyväinen että en sortunut joten tästä on hyvä jatkaa..

mies lupasi että pitää herkut piilossa ja antaa mamille osuuden namipussista karkkipäivänä niinkuin lapsille konsanaan :D :heart:

ja nyt vielä koti hommia ja sitten ihaílemaan ulos uutta "vanhaa" autoa :wave:
 
Huippua Darelbeida!!! Luulenpa, että täälläkin tulee olemaan todellisia vieroituoireita kaikesta herkusta :D Ihan totta, sitä on vaikea saada katkipoikki, herkkuputkea :p :D

RD: Sitä tosiaan olisi pumppia tarjolla perjantaina :whistle: Ja spinnaustakin ja se Lady Bodykin on ihan ok homma =) Tosin lyhyt puolituntinen sekin, mutta hyvän setin saa noista kolmesta, kun spinnauskin on vaan sen puoli tuntia perjantaisin.
Pahalainen, että meillä on kuopuksen päiväkoti vielä kiinni loppiaiseen asti, joten sitä ennen ei päiväsaikaan ole asiaa Lady Linelle, kun mies tulee kotiin vasta viiden jälkeen. Olen siis itsekin nyt lomalla sinne loppiaiseen asti, mutta sitten napsitaan taas hieman työajasta, jotta pääsee liikkeelle :saint: Työaika on siis ihan omaa, kun olen itse työnantaja :D eikä näin mene aikaa perheeltä kohtuuttomasti, kun aikas usein tulee liikuttua. Muuten olisin monta iltaa viikossa poissa.

Hiukka hermostuttaa huominen vaakakäynti :eek: Kamalia se näyttää, siitä ei päästä mihinkään. Toivottavasti sitten perjantain "virallisessa" punnituksessa jo hieman mukavemmat luvut... Mutta nyt kalenteria kännyyn ja liikkumisia sunnittelemaan, uusi ohjelma odottaa toteutusta! :D
 
heh :D huomasin muuten että ensivuonna voisi tehdä niin että herkkupäivä on kerran kuukaudessa..

joka kuukaudelle sattuu jonkun tutun tai sukulaisen synttärit! :D

jos vaikka ihan kettuillessani yrittäisin ainakin kevät kauden tuolla kerran kuussa (esikoinen räjähti :LOL: *ja toisen kerran maassa! ei se päivään jää.. :LOL: *..noi teini vitsit on ihan outoja :p ) hommalla..

ja nytkin tuli kotitiloissa suoritettava aamulenkki.. kuopus kipittää koko ajan yläkertaan.. :headwall: :D
 
Uusi vuosi ja uudet kujeet! En tehnyt uuden vuoden lupauksia mutta tämä vanha projekti jatkuu. Paino oli tänä aamuna 90,2 kg eli kilon verran vähemmän kuin viime punnituksella. Se on helpotus mutta mutta.. Paljon tuli takapakkia sanotaanko kolmen viikon aikana! Iso vaikutus oli silläkin kun en päässyt liikkumaan kipeän jalan vuoksi. Jalka on nyt onneksi kunnossa! Tänään aion mennä lenkille ja lisäksi voisi rääkätä tanssimattoa. Siinä tulee kyllä lämmin kun jaksaa riittävän kauan askeltaa.

Paino edellisellä mittauksella 91,2 kg.
Paino nyt 90,2 kg
BMI 31,6 (ed lukema 31,9)

Olen ollut tämän viikkoa töissä. Siellä näkyy olevan enemmän haasteita kuin täällä kotona. Suklaata ja kahvileipää kahvipöydässä. Onneksi suklaat ovat jo hävinneet mutta keksejä edelleen on houkuttimena. Niiden kanssa minun täytyy tehdä periaatepäätös. Lounaalla olen syönyt salaattia, jossa on ollut jotain lihaa. Täytyy nyt laskea minkä verran voin syödä leipää salaatin kanssa. Kyse on oikeastaan vaan laskutoimituksista ja itsehillinnästä. Tuo jälkimmäinen on se vaikeampi osa ollut viime aikoina! Voisin varata jotain naposteltavaa esim pikkuporkkanoita joita voi napsia suuhun keksin sijaan.

Nyt täytyy mennä kirjaamaan ruokapäiväkirjaan syömiset..

Oikein hyvää ja kevyttä uutta vuotta kaikille!
 
Heipsis!

On tullut tosi vähän oltua koneella nyt joulun aikaan, niin ei oo kauheesti ehtinyt kirjoitellakkaan. :(
Punnasin itseni viime perjantaina joulusyöpöttelyjen jälkeen ja tässä oli tulos:

Lähtöpaino: 89,1 kg
Paino nyt: 92 kg
Muutos/vko: +1600 g
BMI (edellinen lukema):32,6 (31,9)

Elikkä taasen päästiin ylöspäin. No jos vaikka nyt sitten VIHDOIN se paino alkaisi laskea. :D

Tervetuloa vaan kaikille uusille, meitähän alkaa olla jo mukava joukko kasassa. :)

RD Miulla kanssa on havaittavissa tuollaisia syömishimoja, tekisi mieli vaan ahmia kaikkea. :eek: Kuulostaa varmaan tosi terveeltä. No tästä eteenpäin aion täyttää mahaa porkkanoilla, noiden avulla pääsin eroon tupakasta, niin jos vaikka auttaisi syömishimoonkin. :p

Tsemppiä kaikille nyt uuden vuoden kunniaksi.

 
ilmoittaudun mukaan :D täällä siis urakka jatkunut jo toista vuotta(aloitus 121kg),mut nyt vaivaa motivaation puutos!
Tänään siis painoa 97,9kg ja tästä siis jatketaan(olkoon tuo nyt aloituspaino) aina tavoitteeseen 80kg asti!!!!!!Kiloklubin mukaan se ois saavutettu aika tarkkaan juhannuksen tienoilla :LOL: jep jep,nyt vaan kaikki herkut pois ja lenkille!
 
Heippa kaikille :wave: Tulisin mukaan suureen joukkoon meiän painonpudottajien keskuuteen!!!Toivottavasti tällä palstan sivustolla saa myös sitä TUKEA sitten kun sitä tarvii ja pyytää....!?! :attn: Olen kokeillu monen montaa muuta palstaa ja tuntuu et'se tuki puuttuu sitten kun sitä tarvii.. :| Just sitä toisten tsemppaamista ainaki minä tarvitsisin :hug:
Just käväsin vaa'alla kun juotu on pari kupposta kahvia,syöty yks paahtis ja pikkusen kaurapuuroakin pistelty näin uuden vuoden kunniaks massuun =) Paino oli siis uuden uutukaisella vaa'alla:69,4kg :whistle: Tavoitteena ainakin tuo reilut 9kg saada pois.
Perjantaihan se oli sitten se"virallinen"punnituspäivä eiks'niin?!Joten siihen asti...Heippa :wave:
 
Nyt alkaisi minunkin "laihdutusurakka". :wave:

Eli siis minun tilanne on sellainen, että sain vauvan 3½ viikkoa sitten ja kunnon laihduttamista en aloita, jotta maidon tuotanto pysyy hyvänä, mutta herkut lähtee ruokavaliosta pois. Kerran viikossa on herkkupäivä.

Paino tänä aamuna: 82kg (tasan)
BMI: 28,3
Tavoitepaino: 60kg (mutta ensimmäinen etappi on päästä alle 80kg)

Perjantaina uusi punnitus. Palataan silloin! Paljon onnea ja tsemppiä kaikille pudotukseen. d :D b
 
Tervetuloa kaikille uusille! :flower:

Päivittelen huomenna tuon etusivun.

Ja selvisihän se syy siihen, miksi mulla ruokahaluja on/oli, vaikka muille jakaa ja miksi maha on turvoksissa..

Mulla alkoi tänään menkat synnytyksen jälkeen :x :headwall:

Huomenna ajattelin mennä sinne bodypumppiin, jos saan vain aikaiseksi lähteä.. Saisin sen inspiraation.
 
Perinteiset uuden vuoden lupaukset on tehty (taas kerran...) ja vertaistukea siihen kaivataan. Mahtuuhan joukkoon vielä yksi pudottaja?

Mua huijattiin sanomalla, että kyllä imetys laihduttaa... Niinpä niin. :LOL:
Yhdetkään raskautta edeltävän ajan housut eivät mahdu jalkaan, paitsi verkkarit, joten vaikka imetys on vielä kesken, niin jonkinlaista elämäntaparemonttia tässä olisi tehtävä, eli ruokaa terveellisemmäksi ja herkut minimiin. Tyttö on vasta kolmekuinen, joten imetys jatkuu vielä jonkin aikaa, mutta hiljalleen aloitellaan kovinkin suurelta tuntuvaa projektia. Apuvälineinä mulla on Keventäjät-ohjelma ja kolme aktiivista koiraa, joten nyt puuttuu enää itsehillintä herkkujen suhteen.

Lähtötilanne tänään 2.1.

BMI:29,7
Paino: 78,0 kg
Tavoite:62 kg


 
Huomenta!

Tämän aamun punnitukset:

Lähtöpaino: 89,1 kg
Paino nyt: 91,1 kg
Muutos/vko: -900 g
BMI (edellinen lukema):32,2 (32,6)

Nyt ei onneksi ollut enää tullut painoa lisää. :) Jotain positiivista siis piristämään synttäripäivää.

PikkuAada Joo, mie oon huomannu ihan saman jutun että täällä ei ainakaan imetys oo laihduttanut yhtään. Päinvastoin, lisää painoa vaan näyttää tulevan. Viimeeksikin paino alkoi mukavasti laskea heti kun lopetti imetyksen, tosin sitten kyllä raskauduinkin uudelleen joten ei kovin paljoa ehtinyt paino tippua.
Itsekkin kaipailisin koiraa lenkkiseuraksi, mutta eipä oo mies vielä suostunut ajatukseen.

RD Selittyisipäs miunkin herkkuhimot tuolla menkkojen alkamisella, mutta eipä taida täällä olla siitä kyse. :(
 
Huomenta kaikille :wave:

No,nyt se sitten alkaa ihan niinku TODELLA!tää painonseuranta =) Eilen siis painoa oli aamupalan jälkeen 69.4kg ja tänä aamuna jolloin virallinen punnitus on,niin painoa oli 68.4kg =) Eli sen mukaan paino olis tippunu jo kilon,mut en usko sitä,jotenka pistetään toi tän aamun punnitustulos mulle alotukseen :attn:
Kävin mittaamassa BMI'ni ja se on 27.4
Keventäjien sivuilla kävin ja pistin sinne tavoitteeksi 58kg.....!? :ashamed: :)
Katsotaan nyt miten saan taas pidettyä itseäni niskasta kiinni ja kovan seurannan alla tarkkailen syömisiäni ja LISÄÄN LIIKUNTAA!!!!
Tsemppiä kaikille :flower:
 
Heippa!

Katselin tätä teidän pinoa ja se näytti niin aktiiviselta että ajattelin kysyä josko minäkin mahtuisin mukaan? Olen pinoillut myös tuolla muualla, mutta ne pinot ovat ajansaatossa kuihtuneet. Mun läskit vaan ei katoa... Ja koska tämä laihduttaminen ei ole mulle ollenkaan helppoa niin sellanen vertaistuki olisi tosi hieno juttu...

Aloittanut olen tämän urakan 11/07 jolloin painoa oli 94,8kg ja tämän aamun punnituksessa vaaka näytti 77,4kg. Parhaillaan joskus kesällä 08 vaaka näytti jo n 72kg, mutta syksyn mittaan on tullut kovasti lipsumista.

Nyt olisi tarkoitus saada itseään niskasta kiinni ja pudotella ainakin 20kg, pituutta kun mulla on vain 158cm. Oikeestaan mun piti aloittaa jo eilen mutta jotenkin kummasti isännän tekemät pitaleivät maistui ja päälle joulusuklaiden rääppeet joten painoa tänään 700g enemmän kuin eilen...

Mutta tästä se nyt lähtee....
 
Lähtöpaino 78,1
paino nyt 74,7
Muutos/viikko -1,8
BMI 27,1 (edellinen 27,7)

Ihan kivasti nyt mennyt. Kaiken kaikkiaan noin 6kg on lähtenyt. Sillä sain vähän pudotettua ennenkuin tänne liityin ja silloin oli siis tuo aloituspaino...

Huosuista huomaa kivasti että painoa on lähtenyt ja tottakai muutenkin.

Nyt vaan pitäis ahkerasti vatsalihas jumppaa ruveta tekemään.. Sali korttikin olis toisaalta kiva juttu mutta tuntuu että aika ei siihen riitä....

Niin ja kaikki uudet tevetuloa ja kaikille oiokein kovasti tsemppiä että paino lähtis alaspäin....

Mullakin siis toivoa siitä että kun muksu täyttää 2 niin raskauskilot olisivat taakse jäänyttä elämää....
 
Olette kyllä todella hyvin pudottanut. Minulla on kai painoa tullut viime viikkoon +900g.. Joten se siitä kilojen pudotuksesta, kun hetkessä saan ne takaisinkin.. Mutta kävin niin nopeasti aamulla, että toivon katsoneeni väärin :whistle:

Tervetuloa uusille! :flower: :hug:

Ja anteeksi kaikille: En kerkiä tänäänkään päivittelee, on tämä viikonloppu sen verran kiireinen.. Sunnuntaina olisi ristiäiset.

Kopioituna toisesta pinosta:

Te, joilla on volvo.. Älkää suuttuko tekstistäni B) .

Nyt on ainakin päätetty se, ettei meille tule koskaan Volvoa!

En tiedä muistaako kukaan, kun viime vuonna tammikuussa kerroin, että jouduttiin kolariin, kun Volvo-kuski (NAINEN) ajoi meidän eteen kolmion takaa.. Ja meidän auto olisi mennyt lunastukseen, mutta onneksi ei siihen myönnytty, koska oli vain valot, konepelti, puskuri ruttaantunut ja jäähdytin taipunut..

Tänään otin itseäni niskasta kiinni, että lähempäs ensimmäistä kertaa käymään LadyLine:lla, kun jäsenyys alkoi 1.1.2009 :D. Tottakai paikat bodypump:iin oli mennyt.. Joten olin sitten päälle tunnin kuntosalilla. Tutustuin laitteisiin ja ihan rauhallisesti tein..

Lähdin pois sieltä ja olin jo istuuntunut autoon, kun tyttö oven suusta rupeaa huhuilee. Mie siinä, että ei minun taskuista kyl oo mitää pudonnut..

Ni hänen äitinsä oli peruuttanut meidän auton kylkeen. :headwall: :headwall: |O Onneksi ei lokakuussa käytetty autoa maalauksessa. Sitten olisin kiehunut enemmän. Poliisin vaimo viel, joka kylkeen ajoi :D

Siis peltivauriohan se on.. Mutta silti..

Perkeleen volvo taas kyseessä.. Ja nainen ratissa! Jos ei farkulla osata ajaa, niin hankkia pienempi auto. Hemmetin tollot. Mikä kirous on meitä kohtaan, että jo toinen kerta ja vielä tammikuussa.. Kaiken kruunaa volvo.. Tästä ei ole kauaa, kun oli volvo tulossa oikealta kanssa.

Hemmetin hemmetin hemmetin hemmetti.. Eikö volvo käänny vai mitä. Hankkia vahvemmat lasit.. Damn..

Ristiäisetkin olis sunnuntaina. Tänään en kyl ole mitää tekemässä. Teen huomenna sitten..

Tänään klo 2 lopetin verhojen ompelun. Ompelin keittiön ikkunoihin 2 yläkappaa (siis on kaksi ikkunaa :D) ja toisen alakapan.. Yksi alakappa olisi vielä tekemättä.

Mutta nytten laittaa neidit maate.
 
Prkl. Paino tänä aamuna 71.6 :'( Keskiviikkona oli vielä kilon enemmän, mutta se meni menkkaturvotuksen piikkiin. Ja sitähän olikin, kun kahdessa päivässä, edelleen herkkuja syömällä, kilo lähti :LOL:

Oma vika, minä sika :ashamed: NYT etiäpäin vaan, menneet taakse, vaikka mieli tekisi sanoa se v-alkuinenkin tässä kohtaa :$ Tiukka dieetti alkaa, tai alkoi jo, tänään jyrkkä EI kaikille herkuille on pitänyt. Ja hiki tulee huomisesta alkaen muuallakin kuin saunassa ainakin viisi kertaa viikossa. piste.

Nykytilanne siis:
Lähtöpaino (tässä pinossa): 70.3
Paino nyt: 71.6
Muutos (2vkoa): +1800
BMI: 24.8 (24.2)

Voi harmi RD, ettet mahtunut pumppiin. Ja voi viulu, että pitääkin sattua volvokuskien kanssa :x Minä ajattelin, etten ihan hets siitä pumpista lähde liikkeelle, hieman kevyemmällä alkuun. Tai sitten se lyhyempi pumppi, puolituntinen ensin. Minä kun en koskaan malta ottaa tarpeeksi pieniä painoja :whistle: Ja sitten on lihaksia kipeenä ja en voi kertakaikkiaan sietää sitä :p

Äiti eteläsuomesta on taas pudottanut aikas määrän, hulppeat onnittelut :flower: Angel eyes ja Ninni Nuppunenkin vetäneet hienot viikkopudotukset :flower: :flower:

Itse ajattelin laittaa tammikuun tavoitteekseni 68.6kg, eli kolme kiloa miinusta. Mikä on 750g per viikko, joita on tammikuussa neljä jäljellä.
Mites muut, mietittekö kuukausi kerrallaan tavoitteita? Mulle itselleni on helpompaa niin, pelaa oma kontrolli paremmin. Ei tule siirreltyä "ensi viikkoon" asioita :D Tyyliin, no jos nyt vähän herkutellaan niin sitten ensi viikolla...plaaplaa. Justjoo, on nähty ne ensi viikot :D Ketään muuta ei ole niin helppo huijata kuin itseään.

Tervetuloa taas uusille :flower: Ja laitelkaahan myös tietojanne, niin päästään "tutustumaan" paremmin =) BMI:n laskuohjeet löytyy tästä ketjusta aiempaa tai sitten voi laittaa pituutensa näkyviin. Kertokaahan myös miten olette ajatelleet painoa pudottaa, ihan tosielämässä. Nimimerkillä "Kaikki uudet innostavat ideat otetaan kiitollisena vastaan" :D

Kummasti on oma usko mennyt oman ruokavalion ja liikunnan yhdistelmään, mutta taidanpa tässä kohtaa jo myöntää, että on vissiin tullut hieman huijattua ihan itseäni syksyn kuluessa :whistle: Kun kuitenkin samaisella systeemillä liki 40kiloa putosi. Nyt olen tiukasti palannut alkuaikojen juttuihin; Merkkailen ylös KAIKKI syömiset ja lasken tarkkaan kalorit, sokeria ja kovia rasvoja en edelleenkään lisää mihinkään, mahdollisimman vähärasvaista ruokavaliota noudatan, vaalea leipä, vaalea riisi ja vaalea makaroni ovat pannassa, mietin ruokalistaa viikko kerrallaan eteenpäin, sykemittari on ranteessa aina liikkuessa (antamassa suuntaa kalorinkulutuksesta), liikuntatavoitteet on paperilla... Kyllä minäkin vielä miinustan! :saint:

Siirrytäänkös me muuten nyt tammikuussa uuteen pinoon?
 

Yhteistyössä