Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Nega testattu täälläkin, kuten arvattavissa oli. Nyt yritän olla hissukseen niin kauan et menkat alkaa, ärsyttää kun jo sisäistin sen etten ole raskaana, mutta eiliset oireet sai taas pään pyörälle...ja nyt on menkkaolo taas, toivon että menkat alkais niin ei venyis kierto kauheen pitkäks ja pääsis uuteen pikkusisko/veli-yritykseen :)
Tsemppiä kaikille! :hug:
 
Keskiviikko 16.1.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 76/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.
*minmaria................kp 71/36..............yk 2..........ya 8/12...........1.

*Annatto.................kp 65/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

Slartibart(25)............kp 52/28...............yk4 (C)......ya 3/12..........1.

angelblue.................kp 48/30-32..........yk 5 (C).................1.yhteinen
-PikkuMyy-...............kp 47/36............... yk 10.........ya 1/12.........1.
haave_ilija................kp 42/28-38............yk3....................... .........

Niiskulineiti86(26).......kp 36/27.................yk 4.............................1.
Peity........................kp 36/30................................ya 12/12........2.
avantasia.................kp 35/30-35.............yk 2..............................3.
Minde87...................kp 32/34.................yk 9.............................2.

jadeka.....................kp 29/28................yk 3...........ya 11/12.......1.
ralliruutu..................kp 29/28................yk 4............ya 10/12......1.
reason.....................kp 29/28................yk 10..........ya 5/12........1.
Tintti83....................kp 28/33................yk 6...........ya 7/12.........3.
Beyond....................kp 27/27-32...................................... ..........
kahvikuppi(26).........kp 25/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
Miukula....................kp 24/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
verppu....................kp 24/28?...............yk2.............ya 10/12.......1.
äippä 84..................kp 22/29................yk 2................................4.
Maana-mamma.........kp 22/27-31.........yk 1............ya 1/13.........3.
Taike80(32)..............kp 22/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
SuAnn(30)...............kp 21/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 20/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
Mom09.....................kp 20/28-35...........yk8............ya 6/12.........2.
pienitiikeri.................kp 20/??...................................... ...............

marianna87..............kp 19/35-40............yk 3.............ya 10/12.....1.
Mylvinen(24)............kp 18/29.................yk 5...............................1.
Markke.....................kp 18/30.................yk 7..............ya 6/12.....2.
Luna85(27)..............kp 17/29-48............yk 10............ya 2/12.......1.
TauTau....................kp 17/28...................................... ..............2.
Alexandra89.............kp 16/28-35............yk 1.............ya 01/13.....1.
Mommytobe?(27)........kp 15/?.....................yk 1.............................
Jeccika.....................kp 14/26-28.............yk 3...........ya 11/12.......3.
FLV..........................kp 14/?...................yk 1..........ya 1/13........3.
ViiruP(25).................kp 11/29.....................yk 5..........................3.
Sanna-M..................kp 11/29-31...................................... ............
laruu.......................kp 11/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.

Apatus.................... kp 9/28-29.............yk 2...............................
Nyytti88..................kp 9/32..................yk 9................................2.
YAW........................kp 8/24-26.............yk 11.............................5.
Säihkiss(33).............kp 6/28..................yk3............ya 11/12......1.
pinkkihevonen(26).....kp 5/27..................yk 7...........ya 8/12.......1.
Slallu......................kp 3/33-41...............yk 4...........ya 9/12........1.



Day Past Ovulation:
Mylvinen..................DPO 7
Maana-mamma........DPO 3
TauTau...................DPO 1



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86
Villihiiri
Susimieli
Nato
Klementiini
Kuukiuru



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
viisikko <3
mavli
Viljonkka
nibander
Katiliin84
kolmas(ko?)
Villanen




Plussanneet:
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8)
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Mä liityn tähän nega-aaltoon..: / Aamulla testattu tosin ihan menkkamaiset tuntemukset niin oli varmaan turhaa koko testaus...Yksi testi vielä jäljellä mutta nyt odotan ainakin loppuviikkoon mikäli vuoto ei ala.
Toivottavasti nyt edes joku kohta plussaisi:)
 
Mulle vois seuraavaan päivitykseen laittaa dpo 2 siis tänään 15.1. Ja kierron pituuteen vaihtaa 27-31 jos tää ovis nyt oli oikeasti 14 pv ennen menkkoja niin kierto on sut venyny 31.

Tsemppiä kaikille, moikka uusille!

ON: Mulle ei oo oikein muuta kommentoitavaa kun nyt vaan syynään oloani :D eilen tunsin ekan kerran nippailuja kohdussa, ihan hassua kun en koskaan moisia ole huomannut ja nyt oon niin tarkkana itseni ja tuntemusteni kanssa. Hulluilla on halvat huvi, idiooteilla ilmaset? :p mä vannoin tuolla toisessa pinossa et yhtää raskaustestiä en tee ennen kun on vähintään dpo 10.. Saa nähdä :D liuskoja on 14 ja digejä 2 kaapissa :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Ärrrh, miten maltan olla tekemättä raskaustestiä? :kieh: Yksi halpistesti ja yksi CB:n digi löytyisi laatikon pohjalta, enkä millään malttaisi odottaa siitäkään huolimatta, että mitään haamuakaan tuskin on mahdollista saada näkyviin vielä tässä vaiheessa...
 
No jopas tulee negoja :O Toivottavasti teillä nyt johonkinpäin kääntyy tilanne, nimittäin tälläinen kierron venyminenkään ei mitään herkkua ole : / Mulla on kyllä sinänsä "helpompaa" ettei ole edes mitään oireita, paitsi nyt on taas parina päivänä jomotellut, mutta niinpä on kyllä aiemminkin : /

kääkkis kp 75
 
Erikoisista oireista huolimatta tuli ne kunnon menkatkin sieltä. Kyllä kroppa vaan onnistui jekuttamaan. No tästä aloitetaan "virallinen tjottailu", eli mut voisi lisätä listaan. :)

laruu kp 10/28-31 yk 1 ya 1/13 1
 
Elikkä nega tuli tänäänkin aamulla. Mistähän ne kaks selvää positiivista sitten tuli? Ovistestitkin näytti eilen ja toissapäivänä todella vahvaa plussaa.. oliko mulla sitten taas muka ovulaatio? just se oli kaks viikkoa sitten. Tais kuitenkin olla kemiallinen.. menkkoja odotellessa.. taas :headwall:
 
Kp 28/28 ja menkkaoireet tiessään. Tänään testattu kuitenkin nega. En oikeastaan yhtään tiedä, missä vaiheessa mun ovis on tapahtunut - jos edes on tapahtunut.

Hiki/kylmä vuorotellen, aivastelua, röyhtäilyä ja täysin päinvastaisia tuntemuksia vatsanpohjalla kuin aiemmissa kierroissa. Repäisykipuja ei esim. ole aiemmin ollut.

Mites muut loppukierron piinailijat? :)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Voi mokoma noita negoja :( Kyllä ne siitä vielä plussiksi muuttuu, ihan varmasti. Jos ei tässä kierrossa niin sitten myöhemmin. Täällä on peukut ja varpaat pystyssä meidän kaikkien puolesta.

Onko täällä muita joilla olis aivan minimaalisen niukat kuukautiset? Mulla siis on lähes olemattomat varsinkin nyt kun ei ole ehkäisyä ja oon jo vähän huolissani. Esim. nyt viimeisimmät menkat kesti yhden päivän ja vuotoa oli kupissa ehkä teelusikallinen.. Oon joskus aikoinaan jo gyneltä kysynyt että voiko se olla este raskautumiselle, jos niukka vuoto tarkoittaa samalla liian ohutta limakalvoa kohdussa. Silloin vastaus oli että näillä asioilla ei ole yhteyttä. Eli varsinkin te joilla on jo lapsia, onko kenelläkään teillä tämmöistä "ongelmaa" ja siitä huolimatta olette tulleet raskaaksi?
 
ralliruutu uutta testiä parinpäivän päästä, jos vaikka.. ;)

ON: Pakko vähän avautua. Meillä on koulussa äitiys- ja lastenhoitotyön jakso menossa. Voin sanoo ettei oo kovin helppoo ku mieles pyörii vaan se menetetty nyytti. Varsinkin harjotus tunneilla saa itkua pidätellä kun harjotellaan vauvan kapaloimista, pesemistä ym. perus hoitoa. :( Ja tietty sitten elvytyksiä sun muita toimenpiteitä.
Mutta jos tästäkin positiivisia asioita haetaan niin ainakin on vähän kokemusta kun se oma sitten joskus tulee, vaikka vaan nukeilla harjoteltua.
Ihan pieniä menkka tuntemuksia on ollut, mutta vatsassa ihan samanlaisia nippailuja kuin viimeksikin alkuraskaudesta, mutta en nyt luota kyllä noihin yhtään. Sen verran outoa toimintaa kropassa tällähetkellä. :confused:
 

Taike80(32)..............kp 22/28..................yk 12........ya 2/12.........2.
Heippa pitkästä aikaa,. tuolla jo vanhalle palstalle kirjottelinkin,.toistetaan sama että mitä oireita teil ollut poikkeavasti kun täti lähestyy? mulla nyt ekaa kertaa rinnat todella turvoksissa,.. kipeät olleet viikon noin, mutta se ei olekaan outoa. Tuo kp on arvio kun tässä kaiken muun hässäkän keskellä mennyt vähän sekaisin päivissä ja tää tärpin odottaminen vähän ollut taustalla vaikka sitä päivittäin toivookin. Mut nää oireilut tai mitä nä nyt sitten onkaa.. ehkä taas notkahdan näihin 'toiveoireisiin' mutta pakkohan sitä kysyä on.. :) onnea plussanneille ja ja hyvää uutta vuotta nyt täältäkin vaikka pikkasen jälkijunassa tuleekin :)
Ja lisäys, on myös ollut nipistelyä alavatsassa.. lähinnä vasemmalla puolella..aikas voimakastakin. Se ei ole kyl mulla ollut tätioireena koskaan... -.-
 
Viimeksi muokattu:
Voi että minde :| mut eikös me ens kierrossa plussata viimeistään;)
Täällä menkkamaiset nippailut tulee ja menee..voisivat alkaa jos on alkaakseen:headwall:
Oireita on vielä: Poskien kuumotus, vasemman puolen nipistely(munasarjat??) ja repäisykivut sekä välillä särkee alaselkää ja päätä mutta se voi johtua stressistä:D
mut tosiaan nyt olisi jo dpo14 varmaankin..Pitää vielä huomenna testata ellei tän päivän aikana vuoto ala.
 
mulle saa päivittää huomiselle sitten jadeka.....................kp 2/28................yk 4...........ya 11/12.......1.

Uutta yritystä kohti vaan!! vielä ei pelota yhtään. Kahtellaan nyt muutama kuukausi sitten vasta aletaan jännittämään että tuleeko sitä jälkikasvua :D

Tsemit muille!
 
Avantasia:Jep, plussataan sitten ens kierrossa.. kunhan se kierto ny alkais vaan :D Oli eilen iha pientä menkkakipua mut ei menkkoja. Tänään ollu sitten semmonen kauhee painontunne alamahalla. Kyllä se täti sieltä kohta varmaan paukahtaa kylään. Mä eilen ja toissapäivänä luovuin toivosta tän lapsenteon kanssa mutta illalla tilasin gelee royalee, onko kokemuksia kenelläkää kyseisestä tuotteesta? :)
 
Niinhän siinä sitten kävi niin kuin arvelinkin; täti tuli kylään. On kyl sellainen olokin, alaselkä on tulessa ja alavatsa kipeä ku mikäkin :( Minulle voi päivittää seuraavat tiedot kp 1/27-30 yk 4 ya ?/10

tojt jatkunee siis :)
 
Viimeksi muokattu:
moikka kaikille ja tervetuloa uusille!

Peity jännään täällä sinun puolesta, muuttuuko nega kuitenkin vielä plussaksi:)

tsemppiä kaikille negojen saaneille ja tädin yllättämille! uuteen kiertoon vain, naiset! kohti uutta ja parempaa vuotta 2013, eikös vain? :D

on kyllä jotenkin hassu tunne, kun elokuussa aloitimme yrityksen ja silloin kuvittelin, että tähän aikaan olen jo aivan varmasti raskaana. en todellakaan osannut edes kuvitella sen kestävän kauan.

erilaisista tunteista ja ajatuksista on täällä juteltu. minullakin on ollut tunteita laidasta laitaan tämän asian kanssa. tunteet ovat kuin pilviä taivaalla, isoja ja pienempiä, tummia ja höttöpilviä. pilvet tulevat ja menevät, joskus on koko taivas synkkä, joskus vain pieniä valkoisia pilviä. mutta pilvet ja tunteet tulevat ja menevät. minusta on rohkeutta, että uskaltaa tuntea monella tavalla ja uskaltaa vielä myöntää itselleen kaikki tunteet. tunteet ovat hyvä juttu, silloin todella työstää asioita. mikään tunne ei ole toista parempi tai huonompi. tunne on tunne, jonka kanssa oppii elämään ja sen voi käsitellä, jolloin tunne saattaa muuttua.

liikkumisesta minullekin ryhmäliikuntatunnit ovat aina olleet sopivia. käyn nyt spinningissä. sekä hevoseni on hyvä tsemppari ja koirani, mutta koiralenkkini eivät ole kovin nopeatempoisia. paitsi jos koirat ovat irti metsässä niin silloin itsekin kävelee nopeammin kuin kaupungissa, hajujen maailmassa:LOL:

kääkkis82 olen usein miettinyt, että olisiko agility kivaa. tuo minun toinen koira tykkäisi varmasti. on sellainen sähikäinen ja oppii helposti kaikkea. ja jolla on nyt silmätulehdus:| mutta eiköhön se siitä, tippoja laitetaan.
 
Olinpa sitten tyhmä ja tein hetken rakossa olleesta pissasta testin.. pregcheckin. Ja 4min päästä näytti haaleaakin haaleampaa viivaa! voiks viivanpaikka tulla noin nopeesti? oon näkevinäni hiukan pinkkiä... siis mitä ihmettä tää nyt on :D?
 
  • Tykkää
Reactions: Susimieli
Voi meitä negailijoita :p :hug:
avantasia, mulla aivan samat oireet kuin sulla. Nyt vaan tajuan olla yhdistämättä niitä raskauteen...laskeskelin tossa että mulla olikin ovulaatioa ehkä vasta kp 23 joten nyt ois dpo 13 tai jotain (jotain hyötyä oli tosta piinailu-listan pitämisestäkin...). Joten menkkojen pitäiskin oikeesti alkaa vasta parin päivän sisään........toivon todella että ne tulee ajallaan, odotan aivan täpinöissäni et pääsis uuteen kiertoon, aiotaan pupuilla kyl JOKA ILTA hitto vie!! :LOL: (tässä kuussa ei pystytty siis kun 3krt parittelemaan, kun asutaan vielä hetki anopin kans saman katon alla. Ensi viikolla pitäis oman kämpän remppa valmistua, sit alkaa oviksen odottelu :heart: ) Joten minde87 ja avantasia, odotan kanssanne kuukautisten alkua kuin kuuta nousevaa... :D

Taike80, mulla ei ole ikinä rinnat kipeet eikä turvonneet. Siis ikinä, paitsi raskaana. Ei ovulaation eikä menkkojen aikana. Siksi oon tiennyt tässä kierrossa koko ajan takaraivossani, etten ole raskaana. Mutta niin sitä mieli alkaa jotenkin eksyy elättelemään toiveita, että jos tämä toinen raskaus olisi toisenlainen...mutta ei. Rintojen paisumisesta ja aristamisesta tietäisin heti ilman testin tekoakin, että olisin raskaana. Mulla kasvoi kuppikoko raskaudessa A-kupista C-kuppiin, ja sen huomaa nyt kun mulla on raskauden aikaiset rintsikat päällä....tyhjää on :LOL:

ralliruudulle tsempit! Ja ainakin laruulle, jadekalle ja beyondille tsempit uuteen kiertoon! Perästä tullaan....
 
Viimeksi muokattu:
Pakkohan se puhdas nega oli eilen (kp16/28-35) tehdä, kun tuli ostettua pari kappaletta PC:n testejä lisää kaapin pohjalle lojumaan. :whistle: Odottavan aika on niin tajuttoman pitkä, mut nyt yritän malttaa vaikka väkisin edes kp27:n kohdalle ennen seuraavaa testausta. :D
 

Yhteistyössä