Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
Heippa kaikille!
Olen yrittänyt hetkellisesti pistää vauvakuumetta taka-alalle, mutta ei niin ei.. Tuntuu, että kaikille syntyy vauvoja, paitsi ei mulle :| Eilenkin yksi kaveri sai tytön :heart: Toki olen onnellinen kaikkien puolesta, mutta silti harmittaa, kun itse ei ole vielä saanut "lupaa". Tiedän itsekkin, että tämä elämäntilanne ei ole vielä oikea vauvalle. Haluan valmistua (vielä n. puoli vuotta) ja olla hetken töissäkin ennen vauvan tuloa. Mies sanoi viimeksi, että jos katsotaan parin vuoden päästä asiaa uudelleen.. Eli ei ole ihan poissulkenut vauva-asiaa. Olen yrittänyt nyt olla miehelle puhumatta asiasta, ettei koe, että painostan tai jotain.. Jos sitten otan asian esille tossa ensi kesänä, että miten ois? Jatkan siis haaveilua..
 
miinalle halit :hug: ja koeta kestää. Tosi kurja tilanne. Tulisi nyt selkeästi jompikumpi. :(

Tänään on särkenyt päätä koko päivän. Luultavasti johtuu siitä, että olen monta tuntia tuijottanut koneen ruutua (ja vieläkin koneella!) ja vääntänyt raporttia. Tai oikeammin selaillut Facebookia... :ashamed: Onko kukaan muu koukussa siihen? Mä olen ihan totaalisen addiktoitunut. :ashamed: Onneksi mulla yleensä kestää nämä hurahtamiset vaan pari viikkoa ja sitten rauhoittuu. Paitsi tämän palstan ja vauvakuumeilun kanssa! :D Ne ovat toisiaan ruokkiva kierre. :LOL:

Iitalle :hug: ja jaksamista. Kyllä se mies siitä vielä leppyy...

ON: Tänään alkoi vaaleanpunainen tuhru, joten ovis on ihan just tai sitten tänään. Kipuja vaan ei ole minkäänlaisia, joka on vähän outoa, kun viime kierrossa ne oli ihan selkeät. No kierrot on erilaisia. Harmittaa, kun mies loukkasi nivusensa tänään treeneissä. Toivottavasti saan sen silti innostumaan touhuilusta. Olisi kurjaa jos mahdollisuudet menisivät tässä kierrossa salibandyn takia... :(

Ai niin ja huomenna menen katsomaan Helsinkiin Musea! :heart: Ou jee! :D

 
Eli liityin tänne juuri. Olen täällä tänään ekaa kertaa lueskellut juttuja ja vaikutti juuri siltä, mitä haenkin.
Eli vauvakuume on nyt syksyllä kasvanut aivan valtavaksi. Tosin vielä ei ole vauvan aika, opiskeluja jäljellä vähintään 3 vuotta, miehelläni sama juttu. En ole oikeastaan edes uskaltanut puhua miehellenie, että vauvasta haaveilen kun hän koko ajan puhuu kuinka haluaa elää nuoruuttaa ym. Toivon vaan koska hänen nuoruus omasta mielestään on ohi kun jo ensi vuonna hänellä tulee 25 vuotta mittariin. Itse olen valmis kyllä vaikka heti jättämään ehkäisyn.
Niinkun muiltakin luin, itseäkin hiukan epäilyttää tuo opiskelija-vanhempien rahatilanne. tosin olen aina ollut sitä mieltä että raha ei ratkaise sitä, onko onnellinen vai ei. Olen jopa tullut tulokseen, että kun rahaa ei ole niin paljon esim. omiin harrastuksiin ym. tulee sitten oltua tiiviimmin perheen kanssa.

Mutta heti aluksi siis näin oikein kunnon vuodatus. Haa...kyllä sitä toisaalta tässä on pantattukin kun koko syksyn yksin vain olen vauvasta haaveillut. :saint:
 
Ja onneksi Suomi on hyvinvointivaltio ja siinä mielessä täällä on kaikikka hyvät oltavat vaikka ei niin paljon rahaa tienaisikaan :) meillä on sossut ja kelat ja kaikki rahaa koskevat asiat minun mielestäni todella hyvin :)
 
Tervetuloa maaru! :flower:

Me opiskellaan vielä miehen kanssa ja tosiaan yritys on nyt päällä. Meillähän tulot nousee lähes parilla sadalla eurolla, jos ja kun vauva tulee! :eek: Uskon, että pärjätään ihan varmasti, jos kerran ollaan pelkällä opintotuella ja satunnaisilla työtuloilla tultu toimeen tähän asti! :) Molemmilla on lisäksi säästöjä, ja omista menoista voi kyllä karsia, jos tiukka paikka tulee. Opiskeluaika on myös ihanan joustavaa, ja olemme suunnitelleet, että molemmat voivat opiskella ja hoitaa lasta yhdessä kotona. Niin, ja 24- ja 25-vuotiaita ollaan miehen kanssa.

ON: Sain vieteltyä miehen, eikä ollut edes vaikeaa. :p Sekin oli sitä mieltä, ettei heitetä nyt parhaita päiviä hukkaan. ;) :heart: Nyt on kyllä positiiviset fiilikset, tässä kierrossa plussataan!

 
RouvaSumppisuu
Heippa taas kaikki ihanaiset naiset!

Tervetuloa munkin puolestani maaru1 :flower: ! Lisäilen sut listalle, kunhan tässä kerkiän.

Pantsulla kuulostaa kyllä nyt tosi hyvältä...ja asenne on kohdallaan! Plussahan sieltä on tultava :heart: , ei anneta muuta vaihtoehtoa...Oikein riemukasta helsingin reissua teille!

ON: Täytyy sanoa että olen niiiiiiin onnellinen. Sain vahvan ovisplussan tänään. Kun oon niin pelännyt, etten ovuloi ollenkaan. Huh mikä helpotus. Kp taitaa olla 18 tänään ja kp 15 olisi jo pitänyt terot aloittaa, mutta otin riskin enkä aloittanut niitä vielä silloin. Onneksi. Ja ovisoireet on olleet nyt niin vahvat, että huhhuh. Nyt oon kyllä helpottunut.
 
anniia
rouvasumppisuu, loistava isänpäivälahjaidea :) ja onnea ovisplussasta!
ja miinalle :hug: vaikka ei olisi suurta mahdollisuutta olla raskaana niin silti kun nega tulee/varmistuu niin jotenkin "tipahtaa". jaksamista! muutamia kertoja kun itse on ollut aivan varma niin kyllä pettymys on ollut suuri.
pantsu, minäkin menossa katsomaan musea! näin sen kesällä tanskassa festareilla ensimmäisen kerran, mutta kun tuohon viereen tulevat niin pakkohan se on mennä :D
nyt tanssimaan :D mukavaa keskiviikkoa vaan kaikki!
 
Oi, joku muukin Muse-fani! =) Mä en ole aiemmin ollut keikalla, mutta monta vuotta ollut suuri fani. Olen ihan täpinöissäni, kun yksi ystäväni on hehkuttanut niiden keikkoja ihan supermahtaviksi. Meillä on istumapaikat, sillä yllättäen permanto oli myyty jo loppuun ennen kuin mä ehdin lippupalveluun. Aion silti laulaa, hyppiä ja pomppia koko keikan. :D
 
Pantalaimon, minunkin mies harrastaa salibandyä ja hänelläkin oli eilen treenit :LOL:
Mutta hyvä että saitte oviksen käytettyä hyödyksi, kyllä nyt plussataan kaikki! :)
En ole ääneen tätä uskaltanut sanoa, mutta ihan hyvä fiilis on minullakin tämän kierron suhteen. Ovis oli nimittäin niin selkeä kuin olla ja voi ja tosiaan pitkästä aikaa tunsin sen tulevan oikealta puolelta. Tuntuu vaan hirveältä hehkuttaa, kun tietää sen tunteen mikä tulee jos menkat alkaa taas, varsinkin jos tuntee olevansa aivan varma plussasta :|

Onnea ovisplussasta RouvaSumppisuu! Niin toivon että sinä ja Pantalaimon saisitte plussan! Ja ketäs muita piinailijoita nyt olikaan lisäksi...

Tänään taitaa olla kp 20/28, ja tottahan toki niitä oireita jo on. Mutta en puhu niistäkään ääneen ;)

Uusille tervetuloa!
 
anniia
taitaa jäädä tanssitunti väliin. tein äsken testin kun on ollut kummallinen olo muutaman viikon. luulin että olen vaan tulossa kipeeksi kun vatsaa on juilinut ja olen ollut tukkoinen. tulos oli positiivinen. viiva tosin oli todella haalea mutta silti ihan selkeä. testin herkkyys oli 10. ja nyt vasta kp25/30. voiko silloin jo tulla positiivinen tulos? olen kyllä suoraan sanottuna tosi järkyttynyt. kädet tärisee eikä pysty ajattelemaan yhtään.
 
Voi ei minua...onkohan tää kaksplussan keskustelupalsta saanu mutkin jo sekasin ku tänään oon pongaillu ittestäni vaikka mitä oireita. Päätä on nyt särkeny 3 päivää ja hirveen etova olo koko ajan. Mitään mahan nippailuja tai muuta ei kyllä ole ollut. En kyllä oikeastaan edes voi olla raskaana, kun pillereitä syön mutta eikai nekään satavarmoja ole. Hiukan myös kummastutti noi viime viikolla olleet menkat kun jäivät normaaleista 7 päivän menkoista tosi paljon vajaaks ja olivat tosi niukat.
Nyt kyllä ryhdistäydyn enkä anna näiden teidän oireiden tarttua myös itseeni =)

Ja onnea anniia!! :flower:
 
anniia
talvicci,ei ollut yritystä. meillä vähän ikävä tilanne siinä mielessä että mies sivarissa kaukana kotoa, nähdään todella vähän. itse jään ensi viikolla työttömäksi määräaikaisen työsuhteen päättyessä, joten olemme katsoneet parhaaksi lykätä asiaa.
miina, se oli mammaksin joku testi, sellainen puikko jonka toinen pää pinkki ja toinen valkoinen. herkkyys 10 ja niitä oli kaksi samassa paketissa.
pelottaa pärjääminen ja jaksaminen ilman toista ihmistä sekä rahallisesti.. siksi varmaan järkytys onkin niin suuri. itken ja nauran vuorotellen ja samaan aikaan. en tiedä yhtään miten suhtautua. ja silti olo tuntuu onnelliselta. en ymmärrä.
vähän ihmetyttää kun ehkäisyä kuitenkin on koko ajan käytetty. tosin laitoin edellisen ehkäisyrenkaan vuorokauden myöhässä. en tiedä. järkytyin ilmeisesti aika paljon kun en edes muistanut käyneeni kirjoittamassa testin tekemisen jälkeen. mutta haalea plussa siinä oli. otin nyt sitten renkaan pois vaikka pitäisi vasta perjantaina ottaa.
anteeksi vuodatus :ashamed:
ja pantsu, ehkä näemme kohta :D koko festari oli muuten kaatosadetta ja mutavellia paitsi musen ajan kun aurinko paistoi ja oli lämmin. loistava ja kaikinpuolin mieleenpainuva keikka.
hauskaa iltaa kaikki :heart:
 
Heti kun on hetken poissa, niin täällä on vaikka mitä äksöniä.... :eek: :LOL:


No mut tsemppiä nyt ainaki miina-lle ja peukkuja anniialle.... ja tervetuloa uusille. :D

ITellä on ihan sikakiire koko ajan. Soitan ÅST:n sellasessa operettirevyyssä, ku Zwei Hertzen im dreivierteltakt... Harjoituksia oli tänään 5h, eilen n.8h.... Et silleen...

...Ja mitämitä... keitä kaikkia täällä on Turusta?
Yliopistolta? :D
Ite opiskelen siis matikkaa yliopistolla ja tuol konservatorion suunnilla taas muusikoksi.... Niinku kahta koulua yhtä aikaa... :kieh:
 
Hihiiii, käytiin juuri ravontolassa syömässä oikein kunnon pihvit ja kaikkee =) :p ihanaa oli <3 tein tänään raskaustestin vaikka tiedän että en voisi olla raskaana kun syön niitä pillereitä... Mutta kun on ollut näitä "oireitakin" niin ajattelin että sittenpähän oon varma, ja negahan sieltä tuli... En kertonut ukolleni mitään siitä testistä.. Olenko hullu kun teen testejä vaikka ei periaatteessa ollut mitään syytäkään?!
 
Onnea Anniia!

Meikä täällä potee ihan perus flunssaa näin sadekauden kunniaksi. Jos tää flunssa ois ens kuussa, kun pillereitä ei enää syö, niin aivan varmasti tulkitsisin raskausoireeksi. :LOL:
 

Yhteistyössä