**viikko 35**

Kaneliomena......kp 28/28................yk15...............1.Toiveissa
nanna81...........kp 30/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 30/27-28...........yk3.................1.Toiveissa
summer81........kp 31/28................yk3.................2.Toiveissa
Heksamiina.......kp 33/27-28...........yk ?................1.Toiveissa
Lilia78..............kp 34/32(?)............yk3.................1.Toiveissa
Meela................kp 29/26-28...........yk6.................1.Toiveissa

Haamuilijat:

Plussanneet:
Carmen
Annastiina69

Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie
kuumetta
Piitu-Liinu
Annie76
Miranda-81
Annuli81
Nuhnus
 
Huomenta vaan!

Ei menkkoja vieläkään, mutta mieliala on sen verran hermoheikko ja itkuisa, eli eiköhän ne sieltä pian pamahda. Viikonloppu mennyt miehelle kiukutellessa ja vähän juhliessa. Blääh. Ihan sekava olo.

Summerilla kuullostaa nyt todella hyvältä. Jännittää...
 
Kiitos Lilia78 kun päivitit ja siirsit mut :)
Mullakaan ei oo viä menkat alkaneet. Yleensä ne alkaa heti samalla kun herään mut ei ainakaan vielä näy. Kai ne viä alkaa kumminkin kun eilen yöllä tuli harrastettua "sitä" niin pyyhiessä tuli hiukan oikein tosi vaal. pun.
Yäk, mitä juttua.
Summer81 sulla vaikuttaa aika hyvältä, pidän peukkua ;)
 
nanna81...........kp 30/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 30/27-28...........yk3.................1.Toiveissa
summer81........kp 31/28................yk3.................2.Toiveissa
Heksamiina.......kp 33/27-28...........yk ?................1.Toiveissa
Lilia78..............kp 34/32(?)............yk3.................1.Toiveissa
Meela................kp 29/26-28...........yk6.................1.Toiveissa

Haamuilijat:

Plussanneet:
Carmen
Annastiina69

Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie
kuumetta
Piitu-Liinu
Annie76
Miranda-81
Annuli81
Nuhnus
kaneliomena

Carmen paljon kiitoksia tsempityksistä :heart: Nyt näyttäisi ikävästi siltä, että vaaleanruskeaa alkoi tulla tänään... Särkyjä ei ole vieläkään, mikä hieman ihmetyttää, koska yleensä krampit on kauheat jo tässä vaiheessa, mutta ehkä ne sieltä vielä tulee. Pitäis olla onnellinen, että kerrankin on kivutonta :D

Hurjasti vielä onnea plussanneille :flower: ja
halitukset pudonneille kohtalotovereille :hug:
Pinoon jääville piinailijoille paljon plussasäteitä +++++


 
:hug: sulle kaneliomena! mä kävin testin ostamassa naapuri kaupungista...pakko se on tehdä jo tänään. En jaksa aamuun odottaa. Huono olo koko päivän...mikä voi myös johtua jännityksestä. Koko ajan pitää syödä jotain että se menee pois. Jännitän ihan mielettömästi!!!!
 
sunnuntai-iltaa
Minäkin ajattelin tulla puhaltelemaan tähän pinoon paaljon plussatuulia.
Ja muistakaa että vähäinen tuhruvuotelu on ihan mahdollista raskauden alussa, niin että joskos ois vielä Kaneliomenallakin mahdollisuuksia!?
Ja summerille peukutusta.
 
ja nyt se on tehty. Sydän jyskytti ja kädet tärisi! ja kaksi vahvaa viivaa tuli!!!!! Tosi hienoo, mut ei pysty uskomaan....itkettää ja naurattaa. Kauhee pelko myös iski heti...jääny tuulimunasta. Kyselkää vaan oireista ym, jos kiinnostaa. Vastaan mielelläni. Plussatuulia myös kaikille muille :heart: mies ei vielä tiedä, kun ei ole kotona...kerron ku tulee.
 
Onnea Summer81! Mä olin ihan 100 varma, että sä plussaat!!! :heart:
Kerro millasia oireita sulla on nyt?

Omasta navasta: Menkat ei oo vielä alkanu, elikkä ne on nyt päivän myöhässä. Tää ei oo mulla kyllä yhtään normaalia, mutta vähän luulen, että kyllä se pirun täti vetää luunsa tänne huomen aamulla.
Mulla on sellanen olo mahassa että "nippailee" ja jotenki tuntuu häpyluun ympäriltä oudolta, vähän niinku olis pissahätä tms. Alaselkäkin on kipeenä. Sitten mulla on ollut vähän kuumeinen olo ja lämmöt on näyttänyt tasan 37 c (norm. noin 36.2-36.4)


Ai niin ja meinasi unohtua että olin eilen juhlimassa ja alkoholi ei mun mielestä laskenut normaalisti alas kurkusta, ei maistunut..
 
kiitti meela! itse asiassa olin ite kans jo pari päivää melki 100 varma. Nännit edelleen todella kipeet, sellanen öklö olo ollu jo muutaman päivän...koko ajan pitäs vähän syödä jotain, ala mahassa on sellanen paineen tuntu. Aikasemmin tosiaan oli se et ei tullu pms oireita ollenkaan, sit mulla on tullu otsaan aika paljon näppyjä...ja muistinkin et esikoisesta tuli kans tällei alussa....kai jotain hormooni juttuja. Jotenkin tää paha olo laitto mut oleen aika varma asiasta. Mitään konsteja en ole käyttäny...oviksen aikoihin oltiin sillai ja vaan yhen kerran..tavallisia multi tabseja syön. Voi kun teillä lopuillakin onnistuis ja päästäis jatkaan tonne odottajiin yhessä! Mua kyllä ihan kauheesti jännittää et meneekö kaikki hyvin jne. Se tuulimuna jäi sillon pelottelemaan...
 
Maanantai 3.9

Meela................kp 30/26-28...........yk6.................1.Toiveissa
nanna81...........kp 31/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 31/27-28...........yk3.................1.Toiveissa
Heksamiina.......kp 34/27-28...........yk ?................1.Toiveissa
Lilia78..............kp 35/32(?)............yk3.................1.Toiveissa


Haamuilijat:

Plussanneet:
Carmen
Annastiina69
summer81

Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie
kuumetta
Piitu-Liinu
Annie76
Miranda-81
Annuli81
Nuhnus
kaneliomena


Huomenta! Päivitinpäs vielä tämän pinon kun meitä vielä täällä kerta on.
 
Kiitos päivityksestä Nanna81

Mä olen ihan ihmeissäni ku ei menkat alkaneet kun heräsin.. Ne tulee yleensä heti kun nousee ylös. Elikkä ne on sitte toista päivää myöhässä, jos eivät nyt yllätä vielä. En tiä uskallanko edes testata.
 
ONNEA SUMMERILLE!!! :flower:

Menkkoja odottelen koko ajan. Eilen illalla tuli pyyhkiessä (rakastelun jälkeen) jo vaaleanpunaista ja odotin koko yön, että varmasti alkaa, mutta nyt taas ihan kirkasta. Kuitenkin sellainen lämmin olo tuolla alakerrassa koko ajan, eli eiköhän ne tänään vielä ala. Ärsyttää vaan tää odottaminen, kierto venyy ja välillä taas toiveet nousee mielessä.
 
Onpas meillä täällä hiljaista! Menkkoja ei näy ja testit näyttää negaa... Nyt on 2 päivää myöhässä ja vähän ihmetyttää. En oo varma tosta oviksen ajankohdastakaan kun en oo tikuttanut sitä. Yleensä se on kp17 paikkeilla, mutta en voi olla varma. Nyt on testit loppu ja huomenna pitäis tulla aconin testejä muutama. Mä oon kyllä ollut nyt sellanen testien suurkuluttaja taas. Onneks on rahaa, vitsi!

Mäkin oon yrittänyt tutkiskella tota mun knapukkaa, mutta se on milloin missäkin. Aamulla se oli alhaalla ja aika pehmoinen, mutta nyt se on noussut ylemmäs ja on puolikova. Äsken kun kokeilin sitä niin tuli vähän paksuhkoa valkkaria sormen mukana, tässä vaiheessa mulla ei normaalisti tule kyllä sellasta tavaraa. Ota siittäkin sitten selvää!!!
Sitten mennään henk. kohtaisuuksiin, eli miltä teidän napukat tuntuu???
Lämmöt on ollut tämän tästä n. 37 c

En olis kyllä uskonut, että mäkin täällä vielä roikun piinailemassa, kyllä viime kuukaudet on ollut niin säännölliset kierrot.

Mitä Lilialle kuuluu? Onko mitään uutta tapahtunut? Entäs Nanna81 + muut?
 
Täällä ei mitään uutta. Napukkaa en nyt tässä kierrossa ole kyllä räplännytkään kun se gyne piti tod.näk. etten ovuloi. Jostain luin että kannattaa iltasella suunnilleen samoihin aikoihin kokeilla niin saa suunnilleen oikean kuvan, napukka ilmeisesti "vaeltelee" päivän mittaan.
Jos ei ole ovuloinu niin nouseeko lämmöt joka tapauksessa??
 
Tosiaan, roikutaan täällä oikein kunnolla. Ja nyt mä tarviin teitä, että asetatte mut takas maan pinnalle. Mulla meinaan alkaa nyt toiveet nousta siihen malliin, että pitää oikein välillä ottaa järki käteen. Lupaan, etten sitten pety suuresti kun ne menkat oikeasti ihan pian varmasti alkaa, mutta toistaiseksi niitä ei kuulu eikä näy! Koko päivän oon ollut ihan varma et nyt lurahti, mut ei, valkkaria vaan. Viimeks tein negan siis lauantaina. Oviksesta luulisin nyt olevan n. 16 tai 17 päivää, joten pakko menkkojen on kohta alkaa (ei mitään varmuutta tästä kuitenkaan ole, itse vaan tulkitsen itseäni). Tosin ostin kyllä äsken marketin alennuksesta rfsu:n testin, ajattelin sen tehdä, sehän nyt ei edes maksanut juuri mitään. Pidättelen vielä hetken pissaa ja sitten testaan. Jos se kirkas nega, niin jään rauhassa odottamaan loppuviikkoon, lupaan sen.

Mahassa tuntuu outoa painetta, mutta se on varmaan niistä menkoista. Tai niin mä ainakin koko ajan uskottelen, etten ala toivomaan liikoja. nännit mulla on musta ihan vähän kipeät, mut tää nyt voi oikeasti olla mun mielikuvituksen tuotetta! Normaalisti menkkojen aikaan en oo huomannut mitään oireita. Mutta toisaalta taas mulle tää menkkojen epäsäännöllisyys on hyvinkin tuttua, joten siksikään ei tässä testaamisessa ole mitään järkeä.

Napukasta sen verran. Mä en ole koskaan sitä löytänyt. Pari kertaa oon yrittänyt, mut sit en jotenkin uskalla ihan kunnolla ronkkia. Tai sitten mulla se on niin kaukana, etten sormillani sinne yletä. Mä jätän sen paikan ihan suosiolla lääkäreille tällä hetkellä. =)

Toivotaan meille roikkujille plussaonnea! Ihan hulluahan tää odottelu on!
 
Kiitos Summer81 tsempistä. Heräsin just eikä tätiä oo vieläkään tullut. Eli kolmattampäivää myöhässä... Toivottavasti ne tilaamani testit tulis tänään. Ja toivottavasti alkaisi pikkuhiljaa näkymään jotain jos on tärpännyt. Sunnuntaina (?) testasin viimeksi eikä sillon näkynyt mitään. On aika flunssanen olo :snotty:

 

Yhteistyössä