**viikko 35**

Huomenta ja hyvää alkanutta viikonloppua kaikille!
Onko teillä tietoa kiinnittymisestä?
Luin että kiinnittyminen tapahtuu 6-7 päivää hedelmöittymisestä. Onkohan tuo aika kuinka tarkkaa?
Mulla ovulaatio oli kp 14 tienoilla, tai ainakin silloin tuli "kananmunanvalkuaiset" :D
Viime torstaina ja perjantaina kp 25-26 oli menkkamaista jomotusta alavatsan ja -selän tienoilla. Perjantaina wc käynnillä paperiin jäi pieni kirkkaanpunainen veririhma. Olisiko se voinut olla kiinnittyminen? Mutta vasta silloin...sehän olisi jo n.10 päivää hedelmöittymisen jälkeen... :| :headwall:
 
Launtai 25.8.

Annastiina69.....kp 20/28.................yk2.................4.Toiveissa
Kaneliomena.....kp 20/28.................yk15...............1.Toiveissa
Nuhnus.............kp 20/26-28............yk3.................1.Toiveissa
kuumetta..........kp 20/23-25............yk11...........1.yht.Toiveissa
Meela................kp 21/26-28............yk6.................1.Toiveissa
nanna81...........kp 22/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 22/27-28...........yk3..................1.Toiveissa
summer81........kp 23/28.................yk3.................2.Toiveissa
Carmen.............kp 24/25-29...........yk3.................1.Toiveissa
Heksamiina.......kp 25/27-28............yk ?................1.Toiveissa
Piitu-Liinu.........kp 26/28..................yk5.................2.Toiveissa
Lilia78..............kp 26/32(?)..............yk3................1. Toiveissa
Annie76............kp 27/32-35...........yk7.................1.Toiveissa
Annuli81...........kp 27/28-35............yk5.................1.Toiveissa
Barbie..............kp 27/30..................yk?.................1.Toiveissa

Haamuilijat:

Plussanneet:

Seuraavaan yritykseen siirtyneet:

Milla73
 
Tein äskön testin. Acon 10 - näytti ohuen haalean viivan! :eek: :eek:
Rintoja puristaessa tulee pisara maitoa/ nestettä molemmista rinnoista!!! Tätä keksin kokeilla kun siskoni kertoi sen olleen ensimmäinen merkki hänellä olleista kahdesta raskaudesta.
NYT TAITAA OLLA TOSIPAIKKA KYSEESSÄ! :attn:
Täytyy aamulla vielä testata vähän tuhdimmasta virtsasta uudelleen; tämä kuin tein ns."tunnin virtsasta" ;)
 
Launtai 25.8.

Annastiina69.....kp 20/28.................yk2.................4.Toiveissa
Kaneliomena.....kp 20/28.................yk15...............1.Toiveissa
Nuhnus.............kp 20/26-28............yk3.................1.Toiveissa
kuumetta..........kp 20/23-25............yk11...........1.yht.Toiveissa
Meela................kp 21/26-28............yk6.................1.Toiveissa
nanna81...........kp 22/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 22/27-28...........yk3..................1.Toiveissa
summer81........kp 23/28.................yk3.................2.Toiveissa
Carmen.............kp 24/25-29...........yk3.................1.Toiveissa
Heksamiina.......kp 25/27-28............yk ?................1.Toiveissa
Piitu-Liinu.........kp 26/28..................yk5.................2.Toiveissa
Lilia78..............kp 26/32(?)..............yk3................1. Toiveissa
Annie76............kp 27/32-35...........yk7.................1.Toiveissa
Annuli81...........kp 27/28-35............yk5.................1.Toiveissa


Haamuilijat:

Barbie

Plussanneet:

Seuraavaan yritykseen siirtyneet:

Milla73
 
Varovaiset onnittelut Barbielle :flower: Toivotaan, että huominen aamutesti vahvistaa plussasi! Tulethan heti ilmoittamaan miten käy ;)

).( Päänsärky jatkuu aina vaan; on todella stressaavaa herätä joka aamu tasaisesti jomottavaan pääkipuun :ashamed: Tänään on alkanut tuntua menkkamaisia kipuja suht voimakkaasti ja aamulla sängyssä lukiessa tunsin pari oikein kunnon vihlaisua tuosta häpyluun päältä. Sellaisia en muista itseasiassa koskaan ennen tunteneenikaan. Mitäs muita oireita olen pystynyt kehittelemään... No tänään kaupassa ollessamme sain hirveän pahoinvointikohtauksen, joka kuitenkin meni ohi parissa kymmenessä minuutissa. Vaikka näitä oireitahan minä olen aina ollut hyvä kehittelemään omassa päässäni eli en laskisi niiden varaan :-(

Olen ajatellut testata vasta ensi perjataina, jos ei menkkoja siihen mennessä kuulu! En haluaisi millään pettyä tekemällä negatestiä :ashamed: En haluaisi millään kuvitella oireita tai edes ajatella mahdollisuutta, että olisin raskautunut ettei pudostus maanpäälle tuntuisi sitten tädin tullessa niin pahalta :/

Koskas muut olette ajatelleet alkaa testailemaan? Ensi viikkohan on vihdoin ja viimein meidän viikkomme =) Toivotaan monia monia plussia tästä kasasta :flower:
 
Huomasin muuten pinoamme äsken tarkemmin katsoen, että todella iso osa meistä toivoo esikoistaan =) On tämä mukava palsta, kun saa vaihtaa ajatuksia samassa tilanteessa olevien kanssa - ja kokeneemmilta saa taas paljon hyviä vinkkejä ja kuulee kokemuksia. Loistava palsta kaiken kaikkiaan :heart:
 
Kiitos onnitteluista, vaikka niitä varoivasesti otankin vastaan vielä... :)
Piti miehellekin esitellä haamutestiä ja puristaa tissistä maitoa todisteeksi kun ei meinannut uskoa. :D
Onnea muillekin plussaukseen! :hug:
 
onnea Barbie :flower: eiköhän se siitä kunnon plussaksi muutu. Oon muuten huomannu nyt kun joka kk itseään tulee tarkkailtua, että on mulla tässä lähellä menkkojen alkua aina huonovointisuutta. En usko että sitä kehittelen mielessäni vaan se on joka kk. Jospa se jotenkin kuuluu asiaan. Maha taas kun pallo..aivan turvoksissa. Aina tässä vaiheessa. Kyllä mä ootan menkkojen tulevan ihan ajallaan...jos jostain syystä ei tulekaan, niin saa kyllä mennä monta päivää yli ennen kun alan testailla. Yhtään testiä en ole vielä tuhlannu vaan aina oon malttanu odottaa et vuoto on alkanu. Sais kyllä joskus onnistua! Tässä kierrossa yritys tosi vähissä. Silläki ihmettelisin suuresti jos oisin raskaana. Kai sitä pitää ens kierrossa yrittää enemmän panostaa asiaan. Ollaan vaan molemmat aina niin väsyneitä ja sehän verottaa osansa..
 
niin ja piti vielä laittaa että hermot on tosi tiukalla tänään...tuntuu et mitään ei jaksa ja heti napsahtaa. eli on se täti tulossa..muutaman päivän päästä tulee pms oireet eli kauhee päänsärky! Se on ärsyttävä ku ei lääkkeetkään auta.
 
Sunnuntai 26.8.2007

Annastiina69.....kp 21/28.................yk2.................4.Toiveissa
Kaneliomena.....kp 21/28.................yk15...............1.Toiveissa
Nuhnus.............kp 21/26-28............yk3.................1.Toiveissa
kuumetta..........kp 21/23-25............yk11...........1.yht.Toiveissa
Meela................kp 22/26-28............yk6.................1.Toiveissa
nanna81...........kp 23/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 23/27-28...........yk3..................1.Toiveissa
summer81........kp 24/28.................yk3.................2.Toiveissa
Carmen.............kp 25/25-29...........yk3.................1.Toiveissa
Heksamiina.......kp 26/27-28............yk ?................1.Toiveissa
Piitu-Liinu.........kp 27/28..................yk5.................2.Toiveissa
Lilia78..............kp 27/32(?)..............yk3................1. Toiveissa
Annie76............kp 28/32-35...........yk7.................1.Toiveissa
Annuli81...........kp 28/28-35............yk5.................1.Toiveissa


Haamuilijat:

Barbie

Plussanneet:

Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
 
Huomenta! :)
Mitenkäs täällä voidaan?
Aamulla tein uuden testin 25 herkkyydellä. Se näytti puhdasta negaa.
Aiemmin siis testasin aconin 10, josta se haamu tuli. NO, onhan vasta menossa kp28/30, joten ehkä se siitä vielä plussaksi muuttuu. Maitotilkat tuli vielä rinnoista kun niitä puristelin aamulla... hihhih... :p Kohta on tissit kyllä kipeät kun niitä tulee puristeltua tunnin välein. On se niin jännää kun sieltä tulee se maitotilkka. :snotty: :LOL:
 
Barbie Mistä olet ostanut noita aconin herkkiä testejä? Ja lukeeko tuo herkkyys paketissa ts.onko se 10 tai 25?

Itsellä on kaapissa RFSU:n liuskatesti, mutta en tiedä miten herkkä se on.. Tuskin kuitenkaan herkimmästä päästä, kun on ihan markettitavaraa?

Aikaisemmin lupailin, että testaan vasta perjantaina, jos ei tätiä siihen mennessä kuulu, mutta ai että miten nuo testit polttelevat tuolla kaapissa B)
 
Carmen, herkkiä 10mIU/mL hCG testejä on myynnissä ainakin mammaksi.fi, kotitestit.fi ja verkkoapteekki.fi:ssä Acon 10. Yleensä paketeissä lukee se herkkyys.
Luulisin että markettitavarana ei ihan noita herkimpiä testejä saa. :heart:
 
Barbie Me taidetaan olla ainoat hereillä näin aikaisin sunnuntaiaamuna!

Olen ajatellut itse pysyä noissa "ei niin herkissä" testeissä enkä testata liian aikaisin ettei tule turhia pettymyksiä. Kaveri kertoi testanneensa muutamankin kerran noilla todella herkillä testeillä plussat siinä vaiheessa, kun menkkojen ei olisi edes pitänyt vielä alkaa/päivän pari yli. Ja kyse taisi sitten kuitenkin olla varhaisesta keskenmenosta, kun vuoto yht'äkkiä alkoikin :ashamed:

Mutta pidetään peukkuja, että sinulla haamu muuttuu kunnon plussaksi :heart:
 
Heksamiina ja Piituliinu Teillä alkaa myöskin olla kriittiset päivät lähellä: mitenkäs voitte? Onko tuntemuksia suuntaan tai toiseen? Itseäni pelottaa, kun menkkajomotukset alkoivat eilen ja pelkään niiden tietysti tarkoittavan tädin tuloa :ashamed: Tosin; viime raskaudessa (joka tosin siis osoittautui tuulimunaksi :snotty: ) menkkakipuilu kesti ja kesti aina vaan eikä menkkoja kuulunut. Ja eikö se monella muullakin ole ollut yksi raskautumisoireista!
 
Juu, eipä taida muita olla vielä hereillä. :) Totta on ettei välttämättä kannattaisi testailla niillä herkimmillä testeillä! Mullakin kävi kesäkuussa niin että testi näytti plussaa mutta menkat alkoikin pari päivää myöhässä. Toivottavasti nyt ei kävisi niin kun sitä maitoakin tulee! :D
Onko kenelläkään muulla ollut maidon eritystä näin aikaisessa vaiheessa? Voikohan se johtua jostain muusta kuin raskaudesta? Jossain palstalla osui silmään valeraskaus jossa oli oireena maidon eritys, mutta en sitä sitten sen tarkemmin jäänyt tutkimaan... :ashamed: Ai niin mutta eihän se testi silloin mitään haamua varmaan näyttäisi! Eikös? B)
 
Huomenia kaikille! Aamukahvia keittelin juuri ja ajattelin tulla tännekin kurkkaamaan, josko viikonloppuna olisi tulla uutisia. Barbielle varovaisesti onnea haamusta, saattaahan se siitä voimistua kunhan päivät etenee... =)

Itse oon testaillut noilla mammaksin testeillä mutta en tiiä kuinka herkkiä ne on?
yhden haamun olen saanut yk 4:sella, mutta siitä parin päivän päästä täti saapui. Nyt mennään siis jo yk 7 eikä ole ollut haamun haamuja. Tänään kp 28 eikä mitäään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.
 
Heissan ja hyvää sunnuntaita kaikille!
Tosiaan meidän viikko alkaa huomenna, tavallaan mennyt taas aika nopeasti... Täälläkin menkkamaiset jomotukset jatkuvat, ja vatsaa turvottaa. Summer sanoi hermojen olevan tosi kireällä, sama juttu mulla. Ollaan jo kehitelty miehen kanssa riita tälle aamulle sukista :LOL:

Annie, tosta oireettomuudesta, eikös se monella ole ollut niin että tärppikierrossa ei oireita olekaan yllättäen tullut? Toivotaan että olisi näin sun kohdalla =) Barbie: toivottavasti viiva parin päivän päästä vielä vahvenisi, varmasti ärsyttävä tilanne kun joutuu osittain olemaan epävarmuudessa.
 
Hyvää iltapäivää!

Reissusta tultiin ihan just kotiin ja heti hyökkäsin vauhdilla koneen kimppuun. Se verran ehdin,että testin tein,ja taas ihan puhdas nega. :( (ehdin testin tekemään jo ennen reissuun lähtöä perjantaina) Joten huomenna on tätin tulo odotettavissa. Eilen koski mahaan ihan hirmuisesti ja olin jo varma että nytko ne alko,kesken juhlien,mutta kuten aiemminkin olen maininnut,kierto on tarkalleen 28 päivää,kelloajankin voi melkein sanoa. :LOL:
Nyt ei ole taas minkäänlaisia tuntemuksia mistään. Kuvittelen varmaan oireetkin: pahoinvointia,mahanippailuja ja rintojen arkuutta. Se on kumma homma kun jotain toivoo niiiin paljon niin alkaa tosiaan kuvitella jo kaikkea. :ashamed:
Täytyy varmaan ruveta kohta tilaamaan taas lisää testejä kun liian innokkaasti tunnun niitä kuluttelevan. Ainahan minä sanon että nyt en tee turhaan,mutta kappas,minne ne testit sitten häviävät.. :LOL:

Huh,nyt pitää oikaista vähän jalkoja ja illalla rentoudun telkkarin ääreen. Kaksi siideriä tuolla kylmässä odottaa. :)

Plussatuulia kaikille! ++++ =)


Meinasi ihan unohtua kiireen keskellä: Varovaiset onnittelut Barbielle haamusta,siitä se vahvistuu. :flower:
 
Heissan palstasisaret :wave:

Mulla sama kuvio, kun Piitu-Liinulla; reissusta kotiuduttua heti tänne katsomaan mitä teille kuuluu.

Heti alkuun Barbielle onnitteluja haamusta :heart: Uskoisinpa, että tuosta se meidän pinon plussavirus lähtee käyntiin =)
Lilia kyseli tuosta palstailun vaikutuksesta. Mulla on ainakin helpottanut tätä piinailun ajankulua, joka joskus voi olla niiiiiiiiiiiiiin hidasta. Lisäksi on mahtavaa, kun saa vertaistukea ihmisiltä, jotka kokevat täsmälleen samoja tilanteita ja tunteita - kukaan muu kuin toiset kuumeilijat ei näitä juttuja varmaan täysin ymmärtäisikään :D
Kiitos siis teille ihanat ihmiset, kun olette olemassa!

Millalle :hug: Jaksuja seuraavaan kiertoon

Omista tuntemuksista ei nyt voi sanoa oikeastaan paljoa. Valkkarit on alkaneet valua ja menkkasäryt ja jomotukset on lähteneet pois. TAAS UUSI TILANNE!!!!! :headwall: Miksei kierto voi oireilla justiinsa samallalailla joka kuukausi, niin ei tarvis aina arpoa tässä vaiheessa.
Onneksi mulla ei ole yhtään testiä kotona, koska varmaan heiluisin sen kanssa viimeistään tiistaina :LOL:

Leppoisaa sunnuntai-iltaa kaikille ja paljon plussasäteitä ensi viikolle =)
 
Mulla on taas oireita joka lähtöön... Tossa joku päivä kerroinkin, että mulla on ollut alaselkä sillai menkkamaisesti kipeenä, ja on edelleenkin. Flunssainen olo on jatkunut jo muutaman päivän, mutta silti se ei ala! Onko kellään tietoa tästä flunssa oireesta raskautuessa? Miten se oikein menee? Onko ihan kunnolla kipeenä vai onko se tällästä kitkuttelua, eikä se ala kunnolla?

Uutena "oireena" mulla on ihan hirveä väsymys, oon eilen ja tänään nukkunut kahden tunnin päikkärit. Ei yleensä oo tapana mutta nyt on uni yllättänyt ihan väkisin. Ja lisää oireita: Mahassa on viillellyt aina silloin tällöin ja muutenkin maha on semmonen niinku olis vähän sekaisin ja kipeähkö. Ja tuntuu jotenkin niinku olis menkat tulossa.

Joku tosta testaamisesta kyseli niin yritän pantata testejä (4 kpl joista kolme liuskoja ja yksi puikko) tonne ensi viikon loppupuolelle. Oon kyllä ylpeä itsestäni etten oo vielä sortunut... oikein hävettäis jos olis jo kokeillu kun ei oo mitään mahdollisuutta edes näkyä :ashamed:

Tietääkö kukaan, että kuinka kauan oviksesta menee, että voi jotain tuntea? Mä niin toivon, että se olis nyt tämä kierto kun tärppäis, olisin iki onnellinen!

Ai niin joku kertoili valkkareista. Mulla ei oo tässä kierrossa ollut oikeastaan mitään, eikä kyllä muutenkaan kauheesti oo koskaan ollu. Mietityttää vaan, että tuleeko kaikille "valkkari oireita" jos raskautuu?
 
Mä voisin tunnustaa, vaikka hävettääkin, että testailin tänään jo toista kertaa :ashamed: Mammaksin testit tuli perjantaina, enkä pystynyt taaskaan vastustamaan kiusausta. Negahan sieltä tuli, vaikka ensin olinkin näkeväni jotain oman mielikuvitukseni voimalla.Tuota kohdunnapukkaa olen kokeillut, ja ihan kuin olisi vähän auki, joten kyllä se täti taitaa vaan tulla :/

Kuulostaa Meela hyvältä nuo oireet, toivottavasti tulee plussa!
 
Juu,juu,täällä kans kun tiiraan tarpeeks pitkään testiä niin mielikuvitus alkaa näyttämään siinä pienen pientä viivaa,muttei siinä mitään ole. Toivottavasti jollain mielikuvituskin osuu oikeaan. ;)

Valkkareista: Itse en ainakaan muista että olisi tullut mitään extra valkkaria kun raskauduin. Nyt olen tarkkaillut niitäkin ja mukamas tulee enemmän,mutta testi näyttää negaa,joten sekin minulla mielikuvituksen tuotosta. Joillakin se ilmeisesti kertoo paljonkin,samoin kun ovislimat,joita en ole itse edes hoksannut millonkaan.

Tehdään ihmeessä sitten meille uusi viikko-pino jossa jaetaan tuntemuksia,jos joillakin seuraava yrityskierto pongahtaa käyntiin,mitä en tietenkään toivo kenellekkään missään nimessä,mutta itse ainakin näillä näkymin 99,9% varmuudella joudun tippumaan.
Ihana kun on tämmöinen palsta olemassa jossa jakaa näitä asioita. :)

Illan jatkoja ja plussapuhureita edelleen. :wave:
 

Yhteistyössä