**viikko 35**

Maanantai 27.8.2007

Annastiina69.....kp 22/28.................yk2.................4.Toiveissa
Kaneliomena.....kp 22/28.................yk15...............1.Toiveissa
Nuhnus.............kp 22/26-28............yk3.................1.Toiveissa
kuumetta..........kp 22/23-25............yk11...........1.yht.Toiveissa
Meela................kp 23/26-28............yk6.................1.Toiveissa
nanna81...........kp 24/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 24/27-28...........yk3..................1.Toiveissa
summer81........kp 25/28.................yk3.................2.Toiveissa
Carmen.............kp 26/25-29...........yk3.................1.Toiveissa
Heksamiina.......kp 27/27-28............yk ?................1.Toiveissa
Piitu-Liinu.........kp 28/28..................yk5.................2.Toiveissa
Lilia78..............kp 28/32(?)..............yk3................1. Toiveissa
Annie76............kp 29/32-35...........yk7.................1.Toiveissa
Annuli81...........kp 29/28-35............yk5.................1.Toiveissa


Haamuilijat:
Barbie


Plussanneet:


Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73


 
Huomenta sisaret! =)
Nyt alkoi vähän pelottamaan... Tuli tänä aamuna ihan semmonen huono olo/ alavatsan ja selän kivistys että menkat alkaisi kohta... :kieh: Huomenna muistaakseni pitäisi alkaakin, mutta toivotaan ettei ala kun se haamuplussakin tuli jo. :headwall: Viime yönä heräsin kyllä ihme selkäkramppiin, tiedä sitten mitä se meinasi...
Minkälaisia tuntemuksia muilla on? :)
 
Mulla tuli eilen ihan käsittämätön palelu joka jatkuu edelleenki. Kuumetta ei ainakaan oo ku oon mitannu. Mistä lie johtuu. Ja rinnat on ihan oikeesti tosi kipeet jo vaikka kuinka monetta päivää. Tää on mulle outoo et rinnat kipeytyy noin pahasti. Eilen illalla nukkumaan mennessä tuntu ettei pysty missään asennossa oleen ku niitä särkee.

Menkkamaisia jomotuksia ei oo enää ollu ja toivottavasti ei ees tuu ja tää johtuis raskautumisesta. Pitäis vaan malttaa oottaa tarpeeks pitkään, toisaalta se on käytännön pakko ku evakossa ollessa ei pysty testaan aamusin ku miehen vanhemmat on eläkkeellä ja aamusin ne on aina hereillä siihen aikaan ku minä lähen töihin. Mut onneks perjantaina päästään taas omaan kotiin ja lauantaina vois alkaa testaileen ekaks herkimmällä ja sitte sen jälkeen muilla. Mulla on varastossa yks Acon10 kasettitesti ja kaks ClearBlue niitä missä sanotaan et voi testata jo 3 päivää ennen tätin tuloo. Jospa ne näyttäis mulle kaikki plussaa.
 
Yksityiskohtia... :snotty: Pakko oli aamulla laittaa pikkuhousunsuoja kun tuntui siltä että menkat alkaisi.
Oli tullut pari pienen pientä pisaraa vaalean ruskeanpunaista vuotoa. Olisikohan ne menkat nyt tässä! B)
Toivottavasti jäi siihen. :/
 
Meela: Tosta flunssaoireesta. Oon lukenut, että on just molempia versioita; joko tuntuu siltä, että flunssa on tulossa mutta ei ikinä tuu muuta kuin plussa tikkuun tai sitten tauti pukkaa kunnolla päälle ja sitä luulee kaikkien ylimääräisten väsymysten ja jomotusten johtuvan flunssasta. Kyllä sun kohdalla noi flunssafiilarit plus vielä muut tuntemukset kuulostaisi ihan vauvaoireilta =)

Annuli: Et oo testailujen kanssa todellakaan yksin... Mä oon tuhlannut aikanaan monen monta testiä jo viikkoa ennen menkkojen oletettua alkamista :D Kerran tein testin jopa menkkojen jälkeen, kun tunsin niin vahvasti, että menkat oli ihan erilaiset kuin ennen. Se kyllä näin jälkeenpäin on nolottanut ihan kauheesti :ashamed: Kaikkea sitä aina tuleekin tehtyä vauvakuumeissaan...

Barbie: Tuohan voi olla sitä kiinnittymistiputtelua. Ja menkkakivuista sen verran, että kolme mun kaveria ketkä on lähiaikoina saaneet vauvan kertoivat alkuraskaudestaan, että oli ihan sellainen tunne, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Pidämme peukkuja plussan puolesta =)

Itsellä ei vieläkään mitään uutta. On sellainen olo, että kun ei ole osunut edellisilläkään kierroksilla, niin mikä tekisi tästä erilaisen... Tsemppaan kuitenkin täällä vielä teitä loppupäiville saakka.
Hyvää varsinaista piinaviikkoa ja tikutetaan paljon plussia :wave:
 
Eli voisin liittyä tähänkin pinoon kun täällä piinaillaan tosissaan viikonloppuna tai ensi viikon alussa. Nyt on siis kp 26/30-34. Oviksen pongasin testeillä viime viikon sunnuntaina ja hyvin puuhasteltiin pedin puolella. :kieh: Lähinnä mulla on nyt rinnat kipeät ja niistä tulee hieman nestettä. Tänään on ollut hiukan huono olo, mutta ei mitenkään merkittävästi. Toinen lapsi toiveissa, esikoinen on vasta 5kk. Alkaa olemaan melkoisen jännät paikat!
Plussatuulia kaikille! :heart: :heart:
 


Maanantai 27.8.

Annastiina69.....kp 22/28.................yk2.................4.Toiveissa
Kaneliomena.....kp 22/28.................yk15...............1.Toiveissa
Nuhnus.............kp 22/26-28............yk3.................1.Toiveissa
kuumetta..........kp 22/23-25............yk11...........1.yht.Toiveissa
Meela................kp 23/26-28............yk6.................1.Toiveissa
nanna81...........kp 24/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 24/27-28...........yk3..................1.Toiveissa
summer81........kp 25/28.................yk3.................2.Toiveissa
Carmen.............kp 26/25-29...........yk3.................1.Toiveissa
Miranda-81.......kp 26/30-34............yk1.................2.Toiveissa
Heksamiina.......kp 27/27-28............yk ?................1.Toiveissa
Piitu-Liinu.........kp 28/28..................yk5.................2.Toiveissa
Lilia78..............kp 28/32(?)..............yk3................1. Toiveissa
Annie76............kp 29/32-35...........yk7.................1.Toiveissa
Annuli81...........kp 29/28-35............yk5.................1.Toiveissa


Haamuilijat:
Barbie


Plussanneet:


Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73[/b]

[/quote]
 
Maanantai 27.8.

Annastiina69.....kp 22/28.................yk2................4.Toiveissa
Kaneliomena......kp 22/28................yk15...............1.Toiveissa
Nuhnus.............kp 22/26-28...........yk3.................1.Toiveissa
kuumetta..........kp 22/23-25...........yk11...............1.yht.Toiveissa Meela................kp 23/26-28...........yk6.................1.Toiveissa
nanna81...........kp 24/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 24/27-28...........yk3.................1.Toiveissa
summer81........kp 25/28................yk3.................2.Toiveissa
Carmen............kp 26/25-29...........yk3.................1.Toiveissa
Miranda-81.......kp 26/30-34...........yk1.................2.Toiveissa
Heksamiina.......kp 27/27-28...........yk ?................1.Toiveissa
Piitu-Liinu.........kp 28/28................yk5.................2.Toiveissa
Lilia78..............kp 28/32(?)............yk3.................1.Toiveissa
Annie76...........kp 29/32-35...........yk7.................1.Toiveissa
Annuli81..........kp 29/28-35...........yk5.................1.Toiveissa


Haamuilijat:


Plussanneet:


Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie




:'( PAREMPAA ONNEA MUILLE! :hug:
 
Tervetuloa Miranda-81!

Täällä on edelleen ollut aamulla tosi flunssainen olo, mutta nyt ei tunnu kuin vähän kuumeiselta. Ja tuntuu ihan siltä, että menkat alkaa ihan just. Sain päivällä ruokkiksella sellasia kamalia menkkakouristuksia alaselkään ja ala vatsaan että huh huh kun oli kamala olo! Äskenkin vähän nippaili ilkeästi oikealta puolelta. Selkä on edelleen menkkamaisen kipeä.

Kyllä niitä oireita tuntuu löytyvän, mutta onko ne oikeita oireita, se onkin sitte eri juttu :/

Mulla näytti lämmöt juuri mitattuna tasan 37, normisti mulla on siinä 36.3.
Kyllä on karvas pettymys jos se täti yllättää!

Mitäs oireita muilla on?

Barbielle pidän peukkuja!
 
Voi Barbie :hug: Voin vaan toivotella jaksamista ja tsemppiä uuteen kiertoon. Tiedän, ettei mitkään sanat ole tällä hetkellä tarpeeksi...

Aamupäivällä justiinsa kirjoitin, ettei omissa tuntemuksissa ole mitään uutta. Olis vaan pitäny jättää kirjoittamatta. Vielä kohtalaisen hennot vatsa- ja selkäsäryt ja kunnon v***tus iski päivän mittaan päälle...
Vaikka on koittanut pitää lippua korkeella, niin kyllä noitten särkyjen mukana laski mieli taas matalalle. Mä alan oikeesti uskoa, ettei meille tule ikinä vauvaa... :(
 
Alkoi vuotamaan sen verran etten usko sen enää kuuluvan asiaan raskautuessa. Heitän pyyhkeen kehään tämän kierron osalta. :headwall:
Lämpökin tippunut 36,9 asteeseen 37,1:stä. :(
Siirryn odottamaan vko 39 pinoa. Käyn kyllä kurkkimassa miten täällä menee. Toivottavasti muilla parempi onni matkassa. :hug: :wave:
 
Barbielle iso :hug:

ON: Ei ole ihme kyllä vielä menkkoja kuulunut,ihmettelen,normaalisti on alkanut näillä main kun se kellokin on niin tarkka.
No sieltä ne tämän illan aikaa tulee,oon jo asennoitunut niin ja itkutkin taas tirauttanu. :/ Testi kuitenkin sitä negaa näyttää ja esikoisesta plussasin jo kolmea päivää ennen kun olisi pitänyt menkkojen tulla,joten siihen luotan nyttenkin.
Mutta palaan kun jotain alkaa ilmetä. (eli roikun koko illan koneen äärellä)

Plussaonnea kaikille!
 
Haluisin sanoa, tosin en rohkaistakseni ketään turhaan, mutta esikoista alettuani odottaa mulla alkoivat kunnon "menkat", jotka loppuivat kuin seinään samana päivänä vai oliko se seuraavana. Plussatestin tein sitten parin päivän päästä tuosta. =)
 
Tiistai 28.8.

Annastiina69.....kp 23/28.................yk2................4.Toiveissa
Kaneliomena......kp 23/28................yk15...............1.Toiveissa
Nuhnus.............kp 23/26-28...........yk3.................1.Toiveissa
kuumetta..........kp 23/23-25...........yk11..............1.yht.Toiveissa
nanna81...........kp 25/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 25/27-28...........yk3.................1.Toiveissa
summer81........kp 26/28................yk3.................2.Toiveissa
Miranda-81.......kp 27/30-34...........yk1.................2.Toiveissa
Heksamiina.......kp 28/27-28...........yk ?................1.Toiveissa
Piitu-Liinu.........kp 29/28................yk5.................2.Toiveissa
Lilia78..............kp 29/32(?)............yk3.................1.Toiveissa
Annie76...........kp 30/32-35...........yk7.................1.Toiveissa
Annuli81..........kp 30/28-35...........yk5.................1.Toiveissa


Haamuilijat:
Meela................kp 24/26-28...........yk6.................1.Toiveissa


Plussanneet:
Carmen


Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie






:hug: barbielle!
 
Kiitos lohdutushaleista teille ihanat ystävät! :heart:
Tuli liian aikaisin testattua, joten vähän oma vikanikin että bongasin sen varhaisen keskenmenon (?) kun niistä koko ajan kuitenkin puhutaan paljon että ovat niin yleisiä ja että tulisi välttää testaamista liian aikaisin.
Pienet itkut tirautin eilen, mutta nyt on jo parempi mieli ja tässä kierrossa vaan yritystä entistäkin enemmän. =)
Ainakin voisi päätellä sen että hedelmöittyminen tapahtuu kohdallani, ainakin jo kaksi kertaa peräkkäin varmasti tapahtunut testien mukaan. Luulisi nopeasti tärppäävän ellei sitten siinä kiinniittymisessä tai sen "kiinnityksen pysymisessä" ole jotain ongelmaa. :/
 
Halaus Barbielle :hug:

Alkaa olemaan jo aika malttamaton olo ton testaamisen kanssa. Mutta kumminkin jotenkin tuntuu, että kyllä se täti vielä tulee. Oli aamulla herätessä aika flussainen olo, oli illallakin kun menin nukkuun. Nokka oli tukossa ja tuntui kuin olisi lämpöä, mutta ei kuitenkaan ollut.

Alapää on kuiva niinkuin sahara, ei oo minkäänlaisia valkkareita. Ei mulla silti oikein koskaan ole. Mietityttää vaan, että vaikka on mukamas kaikkia oireita niin en jaksa kyllä uskoa tärppiin.
 
Aamulla tein Clear Blue- testin ja vahva plussa pärähti näyttöön saman tien! Olen onnesta aivan sekaisin ja niin oli mieskin; tuli vedet silmiin hänellekin, kun näki plussan tikussa :heart: Meinasin myöhästyä töistä, kun kävin vähän väliä ihastelemassa plussaa...

Olin oikeastaan varma plussasta jo sunnuntaina, sillä kuten jo kerroin, sain lauantaina kp 24 kaksi aivan kamalaa pahoinvointikohtausta ja sunnuntaina kp 25 "krapulainen" pahaolo voimistui ja jatkui aamusta iltaan ja myös eilen. Lisäksi kärsin sunnuntaina voimakkaista "menkkakivuista", jotka kuitenkin olivat täysin erilaisia kuin normaalisti: yleensä kivut ovat minulla aaltomaisia ja voimistuvat jatkuvasti kunnes vuoto alkaa. Nyt kipu oli tasaista ja loppui kahden päivän jälkeen eikä vuoto alkanut. Niin ja tämä hiivatin päänsärky jatkuu aina vaan...

Vaikka olenkin haltioissani, koitan olla innostumatta liikaa. Liian tuoreessa muistissa on maaliskuinen tuulimunaraskaus ja siihen liittyvät kamalat raskaudenkeskeytymishoidot. Olenkin sopinut lääkärini kanssa, että sovimme heti alkuraskauden ultran vkolle 7 ja tarkistamme, että sydänäänet kuuluvat. En toivo mitään muuta kuin, että kaikki menisi tässä raskaudessa hyvin ja että pieni Nirppumme syntyisi terveenä maailmaan!

Tulkaahan perässä tuonne odottajiin ;)
 
Paljon onnea Carmen!!!!

Nyt vaan muutkin plussapinon kasvatukseen. ;)

Ihmettelen täällä vieläkin kun tätsy ei olekkaan saapunut ja eilen piti alkaa. Taitaa tämä jännitys vaan pidentää nyt kiertoa, koska testi näytti sunnuntaina vielä negaa. Nyt en ole testannut turhaan, yritän malttaa loppuviikolle ellei täti saavu paikalle. Elättelen pientä toivon kipinää vaikka aika varma asiasta olenkin että seuraava yk alkaa hetkenä minä hyvänsä. Pitäkää mun käden aisoissa siihen loppuviikkoon asti etten ala hötkeltelemään nuitten testien kanssa! :LOL:
Masussa ei ole kyllä minkäänlaisia tuntemuksia mistään. Juoksen vähän väliä vessassa tarkistamassa tilanteen.
 
Onnea Carmen!

Mulla ei mitään uutta auringon alla. Ei saa heittää mua pois tästä pinosta vaikka en käviskään ihan heti täällä. Me muutetaan jo huomenna eikä meillä oo nettiä sitte ainakaan ihan heti käytössä. Mut kumminki sitte taas voi koulussa kävästä täälläki kattoon. Samalla voin tulla kertoon jos jotain uutta on tapahtunu.

Hirvee flunssa vaan iskeny mulle ja sain siks saikkua 3 päivää.
 

Yhteistyössä