**viikko 35**

Kirjoitin jo kerran, mut se katos jonnekin bittiavaruuteen...

Mutta siis...Ihan älyttömän upeeta, onnea paljon Carmen! Tästä uutisesta tuli nyt jotenkin ihan äärettömän hyvä olo! Tuntuu siltä, että nyt tästä tämä meidän pistetili aukeaa. ONNEA!!! :flower:

Jos ei mene liian henk.kohtasuuksiin (voiko täällä mennä?), niin voisit Carmen kerrata meille, että miten te sen plussan teitte? Siis kuinka usein harrastitte seksiä, bongasitko oviksen vai et, oliko jotain apukeinoja esim. mehuja ym?

Oma napa. Ei mitään tuntemuksia. Odotan menkkoja alkavaksi viikonloppuna. Ihan hulluna kyllä tekis mieli jo esim. huomenna aamulla testata, vaikka olen yrittänyt pysyä rauhallisena. Välillä tulee hyvä ja varma fiilis, välillä taas valtaa tunne, ettemme tule tässä projektissa onnistumaan vielä pitkään aikaan...Hyvä olo kuitenkin, noin yleisesti ottaen.
 
Mä ostin tänään Clearbluen digitaalisen testin, kun en oikein tykännyt tuosta mammaksin liuskatestistä. Negahan sieltä tuli :'( Odotellaan nyt sitten sitä tätiä. Tällä hetkellä on fiilis, että tekis mieli unohtaa koko vauvaprojekti, koska se stressaa niin paljon. Ja ainaiset negat(joita en pysty olla testaamatta) ja tädin alkamiset tuntuu sitten niin vaikeilta. Onneksia olen nyt tämän alkuviikon saikulla, joten saan kieriä ihan rauhassa itsesäälissä flunssaisena...Pitääpi varmaan etsiä joku ketju, jossa on muitakin ei ihan heti onnistuneita, niin saa vaihdella näitä tuntemuksia kohtalotovereiden kanssa :) Anteeksi tämä tilitys, tänään ei ole vaan paras mahdollinen päivä...

Mutta mites muut? Piitu-Liinu, minäkin ihmettelen sun kärsivällisyyttä :D Paljon paljon toivon plussia tähän ketjuun :heart:
 
Todellakin; kiitos paljon kaikille onnitteluista!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilia78:
Jos ei mene liian henk.kohtasuuksiin (voiko täällä mennä?), niin voisit Carmen kerrata meille, että miten te sen plussan teitte? Siis kuinka usein harrastitte seksiä, bongasitko oviksen vai et, oliko jotain apukeinoja esim. mehuja ym?
Ja tuohon [/b]Lilian[/b] kysymykseen vastaan enemmän kuin mielelläni! Olisi mahtavaa, jos joku saisi vaikka edes yhden uuden vinkin meidän "reseptistämme" :heart:

:flower: Lopetin alkoholin käytön ja sen myötä myös juhlapolttelun kokonaan heinäkuun alussa.
:flower: Noin kuukauden ajan olen syönyt seuraavanlaisen vitamiinisatsin joka päivä: 1tbl Multitabs Raskaus, 1tbl Foliren foolihappovalmiste 300mg ja 1 kapseli Omega3 + E-vitamiini - valmiste (merkkiä en muista, mutta ihan perustuote apteekista).
:flower: Greippimehua join 2dl/vrk kuukautisten loppumisesta ovulaatioon saakka. Uskon, että mehusta oli hyötyä, sillä ovislimat olivat selvemmät kuin ennen ja sen myötä oviksen bongaus helpottui.
:flower: Koitin elää muutoinkin kaikin puolin terveellisesti eli nukuin paljon, koitin liikkua (vaikka sohvaperuna olenkin B) ), söin säännöllisesti ja monipuolisesti 4-5 krt/vrk, erityisesti paljon vihanneksia ja hedelmiä. Sokeria yritin välttää yhtä karkkipäivää/vko lukuunottamatta.

:heart: Pupuilimme joka toinen päivä kuukautisten loppumisesta ovulaatioon saakka.
:heart: Asentona oli joka kerta takaa päin (olen jostain lukenut, että se ja lähetyssaarnaaja- asennot olisivat raskautumisen kannalta parhaimmat).
:heart: Yhdynnän jälkeen makoilin ainakin 15min. tyyny pepun alla ja jalat seinää vasten.
:heart: Muutamana kertana, kaikkein otollisimpina päivinä, hoitelin itselleni orgasmin yhdynnän jälkeen (mies ei oikein innostunut, kun hänen lastiaan on jokapuolella..). Tämä saattaa olla oleellinenkin seikka, sillä mikäli nainen saa orgasmin miestä ennen, sulkee orgasmisupistelut kohdun suun niin, että siittiöiden perille pääsy saattaa vaikeutua. Jos taas nainen saa orgasmin miehen jälkeen, auttaa orgasmisupistelut yhdessä hedelmällisen liman kanssa kuljettamaan siittiöitä oikeaan suuntaan. Itse uskon tähän ihan tosissani!

Ovulaation bongaukseen en käyttänyt tikkuja (kun hermo meni niihin halpis- testeihin, jotka eivät koskaan näyttäneet haamua kummempaa viivaa :kieh: ) vaan tutkailin pelkästään limoja. Lisäksi mittailin parina aamuna lämpöjä, mutta ne olivat jo ehtineet kohota=ovis tapahtua, kun siihen ryhdyin.

Toivon teille kaikille oikein paljon myötätuulta vauvaprojektiin! Toivottavasti tästä sepustuksestani olisi edes jollekin pikkuisen hyötyä :hug:
 
Ihanaa että plussasit!

Mäkin kysyn sulta jotain henk. koht. elikkä Millai sulla oli/on valkkarit? Oliko niissä mitään erikoista?

Mä painiskelen edelleen tän alaselkä kivun kanssa ja olo on edelleen kuumeinen, ja värkki on kuiva niin kuin sahara.
 
Mä en millään voinut olla testaamatta kun toi clearblue niin kutsu mua. Tein testin n. tunti sitten. Siinä näkyi mun silmiini oikein ohut sinertävä pystyviiva. Jätin testin lavuaarin reunalle ja Äsken vilkaisin uudestaan niin siinä on ihan selvä sininen pystyviiva. Se ei oo ollu siinä kovin kauaa koska tuijotin sit ohutta viivaa muutamaankin otteeseen. Mä en tiedä mitä uskoa. V...tu ku oli pakko sekaantua testaamiseen. voi perse. En vaan millään voinu olla testaamatta kun olin niin iloinen Carmenin puolesta ja ajattelin että jos minäkin...

Kai se testi vaan kusettaa mua, ei silti oo koskaan käynyt noin.
 
Meela, jos se viiva oli testiajan sisällä tullu niin tuskin se sua kusettaa :D . Ja tuskimpa siihen olis sitä ohuttakaan tullu jos sieltä ei olis se plussa tulossa! Varovaiset onnittelut täältä :flower: ! Siirsin sut jo tuonne haamuilijoihin. Ilmota jos vielä pitää varmistus testiä tehdä ja paksumpi viiva pärähtää =) .

Saas nähdä meneekö ylikki sen neljän plussan mitä aika moni veikkas joku aika sitte. Ainaki alku on hyvä :) .
 
Se ohut viiva tuli testiajan sisällä, mutta sitä mä ihmettelen että se viiva muuttui kunnon plussa viivaksi vajaan tunnin sisällä, se on niinkuin jostain "raskaustestien plussaviivojen oppaasta". Mulla on kyllä aika epäuskoinen olo silti kun se alkup. viiva oli niin ohut. Se oli suunnilleen sen paksunen kuin esim. minkä paksuinen tämä i -kirjain on. Paremmin en osaa kuvailla.
Testin Ohjeissa luki, ettei 10 min jälkeen tapahtuvilla muutoksilla ole merkitystä. Täytyy odotella pari päivää uusintatestiä...

Mahtaisko se edes näkyä viä mammaksin herkällä?
 
Carmen, kiitos todella hyvistä vastauksista! Juuri noita asioita ainakin mä olen täällä pähkinyt. Oliko sun mies ihan mukana tossa jutussa, siis tarkoitan, että häntä ei haitannut kaikki suunnitelmallisuus asian eteen? Itselläni vaan hiukan ongelmia tuon asian kanssa, niin siksi kyselen...

Meela, toivotaan, että sullekin vahva plussa vielä pärähtää, lupaava alku ainakin!

Itse ajattelin ehkä ekan testin tehdä huomenna aamulla, vaikka vielä ei pitäiskään...Varsinkin kun menkkafinnitkin on jo ilmaantuneet...
 
Meela: Pidetään peukkuja että viiva vahvistuu. :wave:

Kauheet jomotukset mahassa,oon taas sen sata kertaa juossu jo tunnin aikana vessassa eikä mitään. Yritän ainakin sinnikkäästi odottaa edes torstai aamuun testaamista. Jos näillä jomotuksilla ei tule tätiä vuorokauden sisällä niin sitten kyllä kaivelen liuskat esiin. |O

Tuleva yö menee varmaan valvoessa..Esikoinen sairastui hirveään flunssaan ja raasun kurkku on kipeänä. Oksentelee limaa. Niin pirtsakkana kuitenkin kylvyssä räpiköi ja yöksi tuikkasin supon,josko se helpottais. Säälittää niin tuo pienokainen. Toivottavasti paranee pian.

Nyt täytyy lähteä katsomaan telkkaria,huomisiin jälleen. =)
 
Kiitos Piitu-Liinu + muut peukkujen pitäjät

Mä kokeilin vielä mammaksin erit. herkkää liuskaa, mutta siihen ei tullut kuin yksi viiva. Mahtaisiko sillä vielä tässä vaiheessa näkyä? Sen herkkyys on 10. Sekin näyttää ohjeiden mukaan ennen menkojen alkamista, mutta kuinka paljon se ennen menkkoja on? Sitä ei testissä mainita.

Testatkaa nyt joku muukin ;)
 
Mammaksin herkkien testiohjeiden mukaan (eli tuo 10mIU/ml) voi näyttää positiivisen tuloksen jo 10 pvaa oviksen jälkeen, mutta on harvinaista että hormonia erittyisi jo niin paljon siinä vaiheessa. Järkevintä olisi luultavasti testata menkkojen olettettuna alkamispäivänä, mutta kenen hermot nyt sinne saakka kestää :D Pitäisi kyllä kasvattaa noita hermoja tässä asiassa...
Toivotaan meela, että tuo clearbluen testi olisi oikeassa!

Mä luultavasti testailen viimoisen kerran tässä kierrossa ylihuomenna aamupisusta, jollei tule täti sitä ennen.Yritän pitää näppini erossa huomenna testeistä, en osaa sanoa onnistuuko.
 
Olet ihan oikeassa Annuli81 ton testaamisen suhteen, mutta kun on tyhmä ja tarvii hätäillä niin käy sitten näin, että yhtäkkiä huomaa tekevänsä testiä vaikkei pitänytkään vielä.
Mä taidan uskaltautua huomenna apteekkiin hakeen jonkun vähän laadukkaamman testin jota säästelen (ja pyh :LOL: ) pari päivää!
 
Keskiviikko 29.8.

Annastiina69.....kp 24/28.................yk2................4.Toiveissa
Kaneliomena......kp 24/28................yk15...............1.Toiveissa
Nuhnus.............kp 24/26-28...........yk3.................1.Toiveissa
kuumetta..........kp 24/23-25...........yk11..............1.yht.Toiveissa
nanna81...........kp 26/29-36...........yk9.................1.Toiveissa
HenLai..............kp 26/27-28...........yk3.................1.Toiveissa
summer81........kp 27/28................yk3.................2.Toiveissa
Miranda-81.......kp 28/30-34...........yk1.................2.Toiveissa
Heksamiina.......kp 29/27-28...........yk ?................1.Toiveissa
Lilia78..............kp 30/32(?)............yk3.................1.Toiveissa
Annie76...........kp 31/32-35...........yk7.................1.Toiveissa
Annuli81..........kp 31/28-35...........yk5.................1.Toiveissa


Haamuilijat:
Meela................kp 25/26-28...........yk6.................1.Toiveissa
Piitu-Liinu.........kp 30/28................yk5.................2.Toiveissa



Plussanneet:
Carmen


Seuraavaan yritykseen siirtyneet:
Milla73
Barbie



 
En malttanut kuitenkaan olla testaamatta ja ihan haamujen haamun siinä olin näkevinäni. Nyt on kauhea täpäkkä lähtee apteekkiin ostamaan toisenlainen testi. Nuilla aconin 10 olen testannut tähän asti. Jos ostais kaksi testiä ja tekis toisen tässä iltapäivällä kun pidättelen pissiä oikein kovasti enkä juo paljoa ja toisen teen huomen aamuna jollei tätsy ole ilmoittanut itsestään.

Nyt rupes jännittämään!

Kuis muilla,onko testailijoita? Meela? Summer81? Heksamiina? Lilia78 ? Annie76? Annuli81? Meitähän alkaa olla jo iso rimpsu jännäilemässä. =)
 
Piitu-Liinu, toivotaan että se plussa oli! Varovaiset onnittelut :flower: Ite en meinaa vielä testailla...en tosiaan ole vielä kertaakaan testannu. Aina malttanu oottaa menkkojen alkamiseen. Ja tosiaan olisin aivan ihmeissäni, jos tästä kierrosta raskautuisin. Yritys oli tosi vähissä. Se on kyllä silti joka kierto sama homma..ajattelen jo ajoissa että en ole raskaana, mut kuitenkin pieni toive elää mun sisällä et jos kuitenkin....ja sit petyn pahasti. Tää on kyllä jännä viikko meille!!
 
Moi, mulla kp 31 eli ihan just pitäis alkaa. testasin tänään Mammaksi liuskatestillä, enkä edes tiedä mihin kohtaan viivan pitäisi tulla. Jotain viivaa ilmestyi mutta mielestäni ei oikean väristä tai oikeaan kohtaan???? Mulla jotain vihlontaa alavatsassa ja kumman pöhnäinen olo??? Koska varminta testailla ja mikä testi on hyvä?
 
Nyt vasta pääsin koneen ääreen...Aamulla kävin kamppailuja itseni kanssa, että testaanko jo vai en. Lopulta itsehillintä petti ja testasin, negan kylläkin. Ihan ok fiilis, en todellakaan uskonutkaan että siinä jotain näkyisi, mutta aina sitä kuitenkin hiukan toivoo...

Onnea Piitu-Liinullekin haamusta! Huh huh, alko tosiaan jännittämään nyt tän meidän pinon kanssa. Kivaa!
 
Voi ei..pyyhkiessä tuli vanhaa verta jonkun verran. Luultavasti täti kuitenkin saapumassa paikalle.. :snotty:
Tein päivällä toisenkin testin se näytti ihan puhdasta negaa,ei tainnu onni käydä tässäkään kierrossa. Keskesin jo alkaa vähän elätellä toivoa ja iloita mahdollisesta asukista. No,täytyy vaan odotella nyt katsella..ja jatkaa yrittämistä jos ja kun tästä todennäköisesti tipun. :'( Veetuttaa ihan kympillä.. :headwall:

Kuumetta: :hug: taidan tulla perästä seuraavaan pinoon.
 

Yhteistyössä