~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

Hyvää sunnuntai-iltaa! :)

Kiitos tuestanne ja virtuaalihalauksista :) . Ilmeisesti tilanne ei ole niin paha, kuin miltä se aluksi vaikutti. Miehellä vaan on taas vaihteeksi iskenyt epävarmuus kun tulevaisuus ei muiltakaan osin ole selvä(paitsi se, että yhdessä ollaan :)).

Luulen, että hänestä tuntuu vaikealta ottaa vastuu lapsen haluamisesta, eli "ihan kohta" kuulostaa hänestä turvallisemmalle kuin "nyt". Jos vain sattuisin raskautumaan, niin hän olisi aivan varmasti onnensa huipulla. Elikä summa summarum- häntä pelottaa tehdä päätöksiä jotka sitovat niin paljon koko lopun ikää-vaikka hän haluaakin.

Ja käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että mennään tjot-meiningillä sitten taas. Ihan ok siis. Kaikkein ironisinta tässä on se, että itsetutkiskelun tuloksena luulen, että ovikseni oli jo ennen kuin koko keskustelu alkoi, mitä en silloin tiennyt! :LOL: Eli siinä vaiheessa ei muutenkaan olisi ollut mitään tehtävissä. :LOL:

Kiertoni on nyt taas pitkään ollut 33-35pv:n pituinen, mutta jos ovis oli silloin kun luulen niin olis nyt 19/28 tms. En muista oikeasti että ollaanko ees pupuiltu oikeaan aikaan, kun en sillon tajunnu mahd. ovista. Saapi nähdä... Joskus aiemmassa kierrossa puhuin sitä, että onkohan mulla jotakin ongelmia kiinnittymisen suhteen.. No nyt ei tuu ainakaan tehtyä asialle mitään kun on tää tjot-vaihe päällä.

Itsekin mietin jo, että jouluna vois sit kertoo suvulle, miten ihana ajankohta! Osa meistä pääsee siihen junaan, toivottavasti mahdollisimman moni!

Eli mut saa kyllä lisätä listalle Jennyli: estelle........kp19/28......yk18......esikoinen

Elämme jänniä aikoja ;) +++++++++++++++++++++++
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



MAANANTAI 6.10.

Jännääjät:


Bianca72 ...........Kp 15/25-???....Yk ?........kuudes haaveissa
Tuittunen...........kp 17/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 18/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin............kp 19/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 19/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 20/28........yk 4..........Operaatio Viitonen
estelle................kp 20/28........yk18.........esikoinen haaveissa
Rakkaimpani.......kp 21/25-30...yk 4..........kolmas haaveissa
Selis...................kp 23/30-32....yk 6.........toinen haaveissa
Henuliini.............kp 23/29-34....yk 3.........esikoinen haaveissa
Ssihinä...............kp 24/28-34...yk 1..........esikoinen haaveissa
MAM2.................kp 24/30-33...yk 12........pikkukakkonen haaveissa
Päärynärouva....kp 25/27-35...yk 4..........kolmas haaveissa
Noppispoppis.....kp 28/25-35...yk 6..........pikkukakkonen haaveissa
Minky..................kp 30/35-?.....yk 2..........pikkukakkonen haaveissa




Testipäivät:


13.10
14.10 Noppispoppis, Sinderella
15.10 Hensku00
16.10 Päärynärouva, Murmelin, Bianca72, Rakkaimpani
17.10 Minky
18.10 Henuliini, Selis
19.10 Tuittunen
20.10 Jennyli

Haamuilevat:














 
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :wave:
Mulla on ollu tänään niin paljon kaikkee etten oo ehtiny koneelle! Ei ihmeitä,tänään hempeiltiin!! Ei suuria odotuksia koska ovisplussa oli perjantaina :/ Eilen nipisteli vasemmalta ja tänään on jomotellu ja poltellu.
Pikkusen vielä tuhruttaakin :kieh: Keskiviikkona alkaa sitten ne Terolutit josko tuhru lähtis sitten ees hetkeksi ;)
 
huomenia.
mä ihan yllätyin ku luin tuost listasta et tänään on jo kp 25, ei ole kyl sellanen fiilis et 2 pvä päästä alkais menkat eli kyl se varmaan menee tuonne kp 35 asti tuo odottelu. kurjaa odotella vieö niin kauan, alkais mieluummin menkat nin pääsis uuteen kiertoon jossa AION käyttää niitä ovistikkuja!!! raskausoireita ei pahemmin ole, mut ei tässä flunssassa kyl mitään tunnekaan kun on niin kamala olo. parantuis nyt niin jaksais tehdäkin jotain!

kaikille kovasti plussaonnea ens viikkoa varten!!!!
 
Plääh :/ mitään oireita ei edelleenkään oo muuta kun tissit kipeet, limaa on alkanu taas tulla ja nyt on sit tullu flunssakin eli ei voi lämmöistäkään mitään toivoa :/ Ja vielä pitää yli viikko odottaa! :kieh: Plussa onnea kaikille!! :heart: +++++++++++++++++
 
Kihveli, mää oon todennu ettei lämmöt oo sittekkään noussu. Viime viikolla ne kyllä oli noin 37, mutta nyt viikonloppuna ollu jotain 36,5-36,7. Voi hevon haitari. Tässä vissiin täytyy päätellä että ovista ei tässä kierrossa oo ollu! Vatsaaki nipistelee edelleen ja limailujaki on jonku verran havaittavissa. Ainaki eilen oli. Ei auta, PAKKO ottaa tikut taas käyttöön ens kiertoon. Tää muuten oli jo miehenki idea - hän ei vissiin kestä kattoa/kuunnella ku mää raivoan, onko ovis vai ei. Sano vaan että hanki hyvä vaimo ne tikut niin tiiät :LOL:
 
moikka.. omaa napaa,, närästystä ollut, ja väsy!!!! menkkamaiset kivut jatkuu, ja tuntuu kuin joku venyttäisi tulla alamahas jtn..outo tunne..tiää sit mikä sekin on, tunne ei kyllä ole että olisin raskaana... :( no täs on jännät päivät,saapi nähä alkaako... päärynärouva: toivotaan nyt sen plussan pärähtävän, ei mullaka tosiaan mitn kummoisia oireita ole, mutta sehän voi yllättää että oliskin :heart: olipa epäselvästi sanottu. kaikille ++++++++++++++tuulia, ja tädille pääsykielto ;) :wave:
 
Vieläkö mahdun mukaan? Pikkukakkosta haaveillaan tai oikeastaan haaveiluista siirrytty tekoihin :D Kierrosta ei mitään hajua :eek: Tai no sen verran hajua, että jos en ihan metsään ole muistelujen kanssa mennyt niin joskus 14pvä aikaisintaan pitäisi toivottu plussa näkyä.
Rennolla meiningillä mennään, tulee kun on tullakseen. Tai ainakin yritän olla liikaa miettimättä asiaa näin aluksi ainakaan :xmas:
Eli eka yrityskerta menossa ja kp jotain 22/32 Kierron pituus tarkentuu kuukausien myötä kun merkkailen taas päiviä ylös :whistle:
 
Komento seis. Tänään näyttäis siltä että lämmöt on taas 37. Onkohan ovis ollu sitte vasta eilen? Mutta mikshän ne oli koholla kans viime viikolla? On tää hankalaa. Tää kierto voi siis olla pituudeltaan 28-33 päivää. Tiiä ny sitte millon se ovis oli oikeesti...
 
Hei Sinderella, ainakin itse oon kuullut ja lukenut, että ne lämmöt on vaan suuntaa-antavia eli kaikilla ei mene ne ihan samalla tavalla ja muutkin asiat voi vaikuttaa lämpöjen heilahteluihin kuin ovulointi/raskaus. Mutta toisaalta, ehkä sun ovis oli vasta nyt. Ehdittekö hyödyntämään nyt olenkaan?

Itse tunnistan oviksen limoista ja kn:aa kokeilemalla. Tässä kuussa ei kyllä limoja tullut niin kuin aiemmin, mutta muiden merkkien (esim.nippailu ja kn) mukaan jos ovis edes oli, sen täytyi olla silloin.

Gallupia: Tietääkö ystävänne/sukulaisenne yrityksestänne? Mulla ei tiedä (paitsi ehkä äiti osittain), ja senkin takia haluan pysyä suht anonyyminä täällä palstalla. Mistä sitä tietää jos joku ystäväkin "salaa" yrittää ja tätä kautta saisi sitten tietää. Paranoidia? :LOL:

Plussafiiliksiä kaikille! viikon kuluttua jännätään (yhä enemmän:))!
 
Heippa hei! En oo kerenny koneelle koko vklppuna kun oltiin reissussa. Noh, meikäläisen ei tarvi enää jännätä tätä kiertoa, tuhru alko lauantaina....Arvasin jo aamulla että tänään alkaa taas tuhruttaa: aika kovat menkkakivut ja tissit kipeenä ja ta-daa sieltä se sitten alko :kieh: . Tässä kuussa näköjään tulee ihan kunnon vertakin siinä mukana...Voi perse että v****aa!!!!!

Nyt toivon että pääsen äkkiä sinne tutkimuksiin, niin saatas tää homma oikeesti alulle.
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



TIISTAI 7.10.

Jännääjät:


Bianca72 ...........Kp 16/25-?.....Yk ?..........kuudes haaveissa
Tuittunen...........kp 18/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 19/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin............kp 20/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 20/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 21/28........yk 4..........Operaatio Viitonen
estelle................kp 21/28........yk18.........esikoinen haaveissa
Rakkaimpani.......kp 22/25-30...yk 4..........kolmas haaveissa
Salamander........kp 23/32........yk 1..........pikkukakkonen haaveissa
Selis...................kp 24/30-32...yk 6..........toinen haaveissa
Henuliini.............kp 24/29-34...yk 3..........esikoinen haaveissa
Ssihinä...............kp 25/28-34...yk 1..........esikoinen haaveissa
MAM2.................kp 25/30-33...yk 12........pikkukakkonen haaveissa
Päärynärouva....kp 26/27-35...yk 4..........kolmas haaveissa
Noppispoppis.....kp 29/25-35...yk 6..........pikkukakkonen haaveissa
Minky..................kp 31/35-?.....yk 2..........pikkukakkonen haaveissa




Testipäivät:


13.10
14.10 Noppispoppis, Sinderella, Salamander
15.10 Hensku00
16.10 Päärynärouva, Murmelin, Bianca72, Rakkaimpani
17.10 Minky
18.10 Henuliini, Selis
19.10 Tuittunen
20.10 Jennyli

Haamuilevat:














[/quote]

 
estellen galluppiin: eli melki kaikki ystävät ja sukulaiset tietää meidän yrityksestä. ei se mua haittaa, mut ehkä ne tietää senkin takia koska mulla oli km sillon kesäkuus ja olin sairaalassa niin oli pakko kertoa miks siel olin. mut eipä ole kukaan udellu et joko on tärpänny vaan odottavat " rauhassa" tietoa raskaudesta!
 
Tervetuloa Salamander :wave: Hyvin mahtuu mukaan =)

MAM iso :hug: Voi että :( Onko sinulla vain tuhrua vai alkoiko oikein menkat? Ja onko sulla ollut tuota tuhrua ennenkin? Tuli vain mieleeni että voisiko sinulla olla sama ongelma kuin minulla että progesteronia (keltarauhashorm.) on liian vähän? Tai voisiko kyseessä olla kuitenkin raskaus ja siitä johtuva tuhrutus? Tikuttelitkos sinä ovista?

Estelle kiinnitin huomiota että tutkiskelet kohdunnupukkaa ja limailua? Itsekkin nimittäin niistä aika hyvin osaan oviksen tunnistaa! Mullakaan ei tässäkierrossa ollut venyvyyttä juurikaan mutta v.vuotoa on kyllä muuten ollut paljon. Just tässä viikonloppuna ja vielä nytkin sitä on! Mutta tuo kn...millainen se on sinulla ovisaikaan ja kauanko muutos kestää?
Mulla nimittäin oviplus perjantaina mutta gyne taas epäili oviksen olevan maanantaina (follikkelin koon perusteella) eli eilen! En sitten tiedä mitä uskoa ja hempeily meni vasta sunnuntaille eli ovistestin mukaan liian pitkälle :ashamed: Mutta kun taas tutkin kohdunnupukkaa niin lauantaina se oli jo auki mutta sunnuntaina niin auki että sormenpää olisi sisään mennyt :x Eilenkin oli vielä aukinainen mutta tänään jo menossa kiinni!
Eli onko sulla millainen tuo kn kun on ovis?

Sinderella mulla on kans lämmöt mitä sattuu,tänäaamuna 36.5! Mutta eilisestä asti on ollut sellaista pientä palelua ja samalla kuitenkin kuumotusta,etenkin kasvoilla.

).( Eipä siis mitkään korkeet odotukset raskauden suhteen :/ Enää ei ole mitään nipistyksiä eikä jomotuksia eli eiköhän se ovis jo mennyt! Rinnat on tullut vähän aroiksi ja tosiaan tätä kuumotusta ja palelua. Kuivaa kautta ei ole kyllä vielä tullut!
Huomena alkaa sitten Terolutkuuri ja se voi kuulemma hieman menkkojen alkua pidentää.
Etomista mulla on ollut nyt vissiin lauantaista asti :x Tuleeko muille ovisaikaan pahoinvointia?

Galluppiin...muutama ystäväni tietää mun vauvakuumeesta mutta yritysjutuista en ole juurikaan puhunut eli aikasta salaista ;)
 
huomasin just et ainakin yhet mun rintsikat on menny pieneks :eek: ja lihonu en oo ku ei näyttäny puntari yhtään enempää :whistle: ja oon koko päuivän ollu niin hermona ettei oo tottakaan :kieh: muita oireita ei sit ookkaan, ainakaan vielä :whistle:
galluppiin: pari kaveria tietää ja sit mun äiti ja sisko muille ei oo nähty tarpeelliseks kertoa :)
 
Heips!

Tervetuloa Salamander! :) Mistä sun nimimerkki on tuttu!?

MAM2: :hug:

Estellen gallup: Kyllä meidän suht monet läheiset tietää tai olettaa, että kakkonen on tervetullut, kun ollaan aina sanotu et halutaan 2 pienellä ikäerolla. Mulla kans taustalla km, joten hirveesti ei meitäkään pommiteta, vaan odottavat että kerrotaan kyllä, kun kertomista on...

Mäkin olen välillä yrittänyt tutkia tota kn:aa, mutta on kyllä vaikeeta, kun tuntuu, et se olis tos oviksen tienoilla 2 viikkoo putkeen pehmee ja auki. Ota nyt sitten selvää. Nyt vasta vikon päästä oletetusta oviksesta se on kovempi ja ehkä jopa kiinni... En tiedä... :attn:

Täällä ei ole mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Olo siis tasaisen tylsä! Lämmöt suht alhaalla (jotain 36,3-36,8) Joten eipä nekään mua selvennä...

Olipas masentavaa tekstiä...

Muoks: Paitsi nyt sit huvikseni mittailin lämpöä, niin 37,4! ???? Häh!
 
Morjens kaikille! :wave: Aattelin tulla teitä pitkästä aikaa moikkaamaan! Kohtahan se on meidän viikko, jännittää! vaikka musta tuntuu että mulla ei oikein mitään oireita ole, ainoastaan rinnat tuntuneet vähän oudoilta. Flunssa tosin iski, mut ihmeen lievänä, hankala se oli oikeastaan vaan yhen päivän, nyt jo pahin helpottanut.

Ja niin, sit Estellen kysymyksiin, meillä muutamat kaverit tietää, sekä mun äiti. Vähän vaikeaa ollut salailla vaikka alkuun aateltiin ettei puhuta yrityksestä kellekään vaan annetaan tulla yllätyksenä.

Salamanderille tervetuloa mukaan jännäämään! =)

MAM2 :hug:
 

Yhteistyössä