~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

Minky: jaa-a mistähän voisi olla tuttu. Reilu vuosi sitten palstailin, kun pikkukakkosta jo silloin haaveiltiin. Nyt ollut vuoden kestävä luovatauko ja taas mukana hengessä :D
Kurkkasin, että sinulla viime vuonna syntynyt nyytti niin josko oltaisiin kuumeiltu/jännäilty samoissa ketjuissa?

Galluppiin, ei olla kenellekään vielä puhuttu asiasta. Viimeksi 1,5-vuotta haaveiltiin ja tuloksena 1 keskenmeno. Nyt ihan hissukseen ollaan ja katsellaan mitä aika tuo mukanaan :heart:

Oireita, nipistely ja kiristävä kipu munasarjojen kohdalla ja voisin syödä herkkuja kaksin käsin. Tosin nämä oireet kyllä myös viittaavat siihen, että taitaa olla punaiset päivät alkamassa |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja salamander:
Minky: jaa-a mistähän voisi olla tuttu. Reilu vuosi sitten palstailin, kun pikkukakkosta jo silloin haaveiltiin. Nyt ollut vuoden kestävä luovatauko ja taas mukana hengessä :D
Kurkkasin, että sinulla viime vuonna syntynyt nyytti niin josko oltaisiin kuumeiltu/jännäilty samoissa ketjuissa?
Näin se taitaa olla! :)
 
Heippa vaan!

Ekana Galluppiin ei tiedä kukaan muu kuin minä ja mies. Ystävien ja lähipiirin uteluihin sanottu vaan että 2 riittää näillä näkymin =) .

Ei mitään erityistä, mitä nyt väsyttää koko ajan ihan sikana, terveellinen ruoka himottaa, limaa-limaa-limaa, siis oikein lorisemalla:x ja olen laihtunut pari kiloa :D.

++++++++++++++++++
:whistle: :whistle: :whistle:
 
heippa, galluppiin. olen kertonu monille. mutta sitten kun tärpää en kerro ainakaan 3kk :D ilkeä minä B) tänne ei mitn erimoista, tissit kipeät ja sitä limaa tulee, tai valkovuotoa runsaasti välillä...mä en kestä jos ne menkat alkaa..niisk :/
 
Tervetuloa Salamander! :wave:

MAM2 paljo :hug:

Tänne ei juurikaan mitään uutta. Eilen alko iha julmettu alavatsan ja oikeen kyljen vihlominen, hyvä että pysty kävelemään ku kaikki tärähdyksetki teki kipeetä. Nyt tosin ollu tänään jo iha hyvä olla. Välissä vaan vähä nipistelee. Pupuillessaki teki iha kipeetä eilen. En tiiä mistä se sitte johtu?! Muuten ei oo kyllä ollu ny mitään, korkeintaan välissä aina lorahtelee vv:tä, mut muute ei tunnu kyllä suuntaan eikä toiseen... Oottavan aika on nii pitkä!
 
Tervetuloo munkin puolestani Salamander :flower:

Galluppiin pari ystävää tietää, että pillerit oon jättänyt pois aikaa sitten, muuta ei olla kerrottu, eikä ne oo mitää kyselly, kun sanoin, että mua todella ärsyttää ainainen utelu... näistä clomi-jutuista ei sit ollakaan kellekään puhuttukaa..

Täällä tissit edelleen tosi arat.. väsyttää (niinku aina syksyllä), kokoajan pyörii mielessä, että olispa, olispa....... :heart:

MAM2 :hug: :hug:
 
Mulla on kertomisen suhteen sitten sama kuin tuittusella.
A ) En viitsi kertoa koska mitä jos ei tärppääkään vielä aikoihin.
B ) Mulla ei ole samassa vaiheessa olevia läheisiä ystäviä, joten yhteistä innostusta ei kuitenkaan syntyisi, lähinnä "ootko nyt varma"-tyylisiä kommentteja.
C ) Olen yllätysten ihminen ja haluan yllättää jos sen aika joskus tulee. :)

) . ( Ja Jennyli, kun kysyit kn:sta oviksen aikaan tai muuten, niin en tiedä kn:sta tarkalleen ovisajankohtaa, mutta sen olen tietävinäni, että jos kn on kova, ei ovis voi olla. Tarkemmin tiedän limoista jotka kestää pari päivää.

Mutta tässä kierrossa meni kyllä tosi ihmeellisesti, eli kn oli pehmeä ja nippaili ja sit 2 päivän päästä kovettui, mutta limoja ei kuulunut kuin vasta n. 6päivän päästä(eilen!!). Eilen oli myös nippailuja eli joko se on nyt vasta ovis vaikka kn onkin kova tai sitten jotain kiinnittymiskipuja (?). Tädin tulostahan sen saa lopulta tietää että kumpi oli ovis. Yleensä ollut selkeempää :) Mut whatever, turha stressata! Tää TJOT on oikeestaan aika rentouttavaa. Aurinko paistaa ja mulla on kotona tehtävä työ. =)

+++++++++++++++++ näin monta plussaa meidän pinoon! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päärynärouva:
rakkaimpani: todella paljon voimia sulle, älä menetä uskoas ennen ku on pakko, toivon todella et täti unohtais tulla käymään :hug:
kiitos kannustuksestasi :hug: se on vaan niin kova pettymys,, mä tosiaan toivon et ei tulis, nikun varmasti kaikki :hug: =)
 
Voisko joku tulla katkomaan tän mun kuumemittarin, ku en malta olla mittailematta. Tiedän , ettei niistä voi mitään päätellä ja kaikki perustuu muutenkin aamulämpöihin jne, mut koko ajan mittailen ihan vaan huvikseni ja nytki taas näyää 35,9 eli siis asteen heitto pari tuntii taakse päin... Nyt tää akka alkaa pimahtaa ku pitää syynätä itteensä liikaa... =) :headwall:
 
Mää kans mittailen pitkin päivää aina sillon tällön. Päivät kuitenki on suurin piirtein samalla kaavalla meneviä, joten kyllä mittauksista aina suuntaa näkee. Kuten sen että lämmöt romahtaa johonki 36,3 puoli päivää ennen ku täti saapuu. Muuten ne on 36,8-37,2 välillä.
 
Jennyli: Tuhruu ollu mulla kohta vuoden...Verikokeissa kävin, mutta otettiin vain perusverenkuva ja prolaktiini ja joku muu, mut ei ollu progesteroni...vissii siksi kun sanoin et ovistestit ollu joka kuussa plussaa ja mä luulen et ovuloin ihan normaalisti. No huomenna kuulen tulokset... :| . Eniten pelkään että sieltä löytyy laparoskopiassa endoa tai joku kasvain (nämä saattavat aiheuttaa välivuotoja). Mulla siis noi Terot ja Clomit eivät auttaneet vuotoihin!
 
salamander: toivottavasti olis noita kiinnittymisvuotoja. :hug:

mun tekis jo mieli huomenna testata ku olis eka pvä ku pitäis alkaa menkat jos nyt oikein katsoin listasta, mut eihän viel ole vko 42, eli en taida testata ja ei se viel plusaa edes näyttäis!
 
Voi että kun oliskin kiinnittymisvuotoa =) Mulla nuo kp:t voi olla hiukan väärät, kun en kuolemaksinikaan muista koska viimeksi on kuukautiset ollu. Sitä edelliset muitan ja niistä olen laskenut tämän kierron.. Joten siksi toisaalta voi olla ihan hyvin vuotokin alkamassa :/ Muttamutta...ei kai tässä auta kuin odotella ja katsella mitä on tulossa.
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



KESKIVIIKKO 8.10.

Jännääjät:


Bianca72 ...........Kp 17/25-?.....Yk ?..........kuudes haaveissa
Tuittunen...........kp 19/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 20/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin............kp 21/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 21/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 22/28........yk 4..........Operaatio Viitonen
estelle................kp 22/28........yk18.........esikoinen haaveissa
Rakkaimpani.......kp 23/25-30...yk 4..........kolmas haaveissa
Salamander........kp 24/32........yk 1..........pikkukakkonen haaveissa
Selis...................kp 25/30-32...yk 6..........toinen haaveissa
Henuliini.............kp 25/29-34...yk 3..........esikoinen haaveissa
Ssihinä...............kp 26/28-34...yk 1..........esikoinen haaveissa
MAM2.................kp 26/30-33...yk 12........pikkukakkonen haaveissa
Päärynärouva....kp 27/27-35...yk 4..........kolmas haaveissa
Noppispoppis.....kp 30/25-35...yk 6..........pikkukakkonen haaveissa
Minky..................kp 32/35-?.....yk 2..........pikkukakkonen haaveissa




Testipäivät:


13.10
14.10 Noppispoppis, Sinderella, Salamander
15.10 Hensku00
16.10 Päärynärouva, Murmelin, Bianca72, Rakkaimpani
17.10 Minky
18.10 Henuliini, Selis
19.10 Tuittunen
20.10 Jennyli

Haamuilevat:














[/quote]

[/quote]

 
hei, tein testin tänään kotitestin herkällä puikko testillä. tuli haalean haalea haamu ....jäiks...jos taas väär'ä niin olen toooosi :kieh: älkää vain viellä onnitelko, teen uuden sunnuntaina, jos ne menkat ei ala.. |O pitäkää peukkuja :wave:
 
ilmoitan tännekin lyhyesti et meillä menee vauvaprojekti nyt jäähylle. en vaan jaksa enää joka kk pettymyksiä. eli vaik nyt ei viel ole menkat alkaneet niin minut voi poistaa listalta, koska tiedän et menkat sielt tulee. käyn tosin katsomassa kuinka moni teistä plussasi eli kovasti plussatuulia kaikille!!
 
rakkaimpani, täällä peukut pystyssä sulle :D !

päärynärouva :hug: !

Mää en jaksa oottaaaaa |O ! Testit polttelee jo mutta ei vielä mitään mahiksia että mahdollinen plussa näkyis! Ja tuntuu et päivät etenee tooooooooosi hitaasti...
 
kiitos selis :hug: o vain aivan sellainen olo että kuukautiset alkaa. poltetta.kipua välillä. mutta limasuutta on, eikä kyl yleensä ole ollu :eek: päärynärouva:älä nyt luovuta, tämähän on kamalaa kun jotuu pettymään, mutta kyllä se vauva viellä joskus meille suodaan, minun tulee ikävä sinua jos menet :'(
 

Yhteistyössä