~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

Varovaiset onnittelut rakkaimpani :flower: :heart:

Päärynärouvalle iso :hug: Täytyy sanoa ihan omasta puolestani että kyllä tämä kuumeilu on aika raskasta ajoittain :ashamed: Vaikka kuinka yrittäisi ajatella että tulee kun on tullakseen niin välillä kaikki tuntuu niin epätoivoiselta ja raskaalta!
Oletko kuitenkin varma että haluat pois listalta? Millään en sinua haluaisi poistaa! :( Plussan mahdollisuus kun sinullakin kuitenkin vielä on :heart:

selis odottavan aika on tosiaan pitkä |O Onneksi enää muutama hassu päivä ja on meidän viikko!! =)

).( Mä en kyllä ymmärrä enää kroppaani ja ovisjuttuja ollenkaan |O Tänään on ollut vatsan turvotusta sekä tärähdyskipuja munasarjoissa! Kn on kuitenkin jo kiinni mutta paksuhkoa v.vuotoa tulee housuihin asti :x Terolutkuuri alkoi myös tänään!

Mä oon yrittäny kerätä rohkeutta soittaakseni yksityiselle lapsettomuusklinikalle...miten voikin jännittää näin hirveesti :$ En vaan oikeen tiedä miten osaisin asiani selittää :whistle:
 
:hug: :hug: Päärynärouvalle Raskastahan tämä on, epäreilua ja inhottavaa... pettymyksiä pettymysten jälkeen.. mutta toivo kuitenkin elää! Me ollaan täällä kaikki toistemme tukena!! :flower: :flower: ja varmasti tulee vielä meidänkin vuoro!!

Täällä kans testit polttelee kaapissa.. muutama herkkä testikin siellä.. saattaa olla että viikonloppuna sorrun... Tänään ollu äklö olo... karkkia kyllä on tullu syötyä ja bussissa istuttua..ehkä niillä kans on osuutta asiaan :LOL: nännit edellee kosketusarat.. tunne, että tekis ja antais ihan mitä vaan, että tää olis nyt se plussakierto :heart:

Rohkeesti vaan Jennyli luuri käteen, kyllä ne siellä osaa ottaa sun asias vastaan ja varmasti ymmärtää vaikka miten hassusti selittäisit =) jospa vaikka klinikka-aikaa odotellessa tulisikin plussauutisia :heart:
 
Päärynärouva :hug: :hug: :hug: jaksamista

Rakkaimpani d:Db

Selis malta vielä! Ei ne testit sieltä kaapista mihkään karkaa...=)

).(päänsärkyä, vvuotoa-limaa, masun turvotusta, väsymystä... vaan voihan noi muustakin johtua kuin raskautumisesta... nooh en stressaa yhtään, kyl se sieltä tulee se viiva jos on tullakseen :heart:
 
kiitos kaikille ihanista sanoista :heart: , mä palaisin takaisin , koska en todellakaan halua luovuttaa. oli vaan joku hormonimyrsky tuos päivällä ja se vaan sai mut haluamaan enenmmän sitä vauvaa, kun tajusin et miten kova vauvakuune mulla on!!!!!!!
eli ei muuta kuin odottelen ne menkat ja sit käyn ovistestejä ostamassa ja täysillä uuteen kiertoon! KIITOS KUN OOTTE NIIN IHANIA :ashamed:
 
rakkaimpani IIIISOOOOO peukutus sulle

päärynärouva elä sinä vielä luovuta :hug: Päiväkerrallaan eteen päin

Minut voi tiputtaa tästä kierrosta pois. Vuoto alkoi aamulla |O |O
Joten uutta kierrosta nyt aloitellaan...

Toivottavasti paljon plussia teille muille tulee :heart:
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



TORSTAI 9.10.

Jännääjät:


Bianca72 ...........Kp 18/25-?.....Yk ?..........kuudes haaveissa
Tuittunen...........kp 20/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 21/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin............kp 22/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 22/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 23/28........yk 4..........Operaatio Viitonen
estelle................kp 23/28........yk18.........esikoinen haaveissa
Rakkaimpani.......kp 24/25-30...yk 4..........kolmas haaveissa
Selis...................kp 26/30-32...yk 6..........toinen haaveissa
Henuliini.............kp 26/29-34...yk 3..........esikoinen haaveissa
Ssihinä...............kp 27/28-34...yk 1..........esikoinen haaveissa
MAM2.................kp 27/30-33...yk 12........pikkukakkonen haaveissa
Päärynärouva....kp 28/27-35...yk 4..........kolmas haaveissa
Noppispoppis.....kp 31/25-35...yk 6..........pikkukakkonen haaveissa
Minky..................kp 33/35-?.....yk 2..........pikkukakkonen haaveissa




Testipäivät:


13.10
14.10 Noppispoppis, Sinderella, Salamander
15.10 Hensku00
16.10 Päärynärouva, Murmelin, Bianca72, Rakkaimpani
17.10 Minky
18.10 Henuliini, Selis
19.10 Tuittunen
20.10 Jennyli

Haamuilevat:















Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:

Salamander
 
Salamander iso :hug: Ettei kyseessä olisi kiinnittymisvuoto? Sinulla kun on kp:t vielä niin vähäiset? ;)

Päärynärouva ihanaa että päätit palata takaisin :hug:

Täällähän alkaa olla monella jo oireitakin,jännää! :D :heart:
Laitetaanko taas leikkimielinen galluppi montako plussaa tähän pinoon tulee? :heart:
Ihanaa olisi että me kaikki plussattaisiin mutta mä veikkaan nyt 4jää :heart: Ja tää on nyt listan päivittäjän määräys että tuo 4jä tulee ainakin täyteen!! :LOL:

).( Mä oon ihmetelly kun kuivaa kautta ei ole tullut ollenkaan!! V.vuotoa (paksuhkoa) löytyy ihan reippaasti :x Kn kiinni ja ylhäällä, ainakin nyt aamusta. Mommotautia pukkaa ja nännit on arat. Mutta näin mulla oli edelliskierrossakin!!
Lämmöt seilaa omiaan...välillä lähempänä 36 ja välillä ovat 37 että niitä ei kannattais mittailla ollenkaan :whistle:
Teroluteista ei ainakaan vielä oo tullu mitään sivuoireita eikä vielä oo alkanu tiputtelemaan =)

Ja mä sitten eilen soitin sinne yksityiselle :D Vielä en varannut itselleni aikaa koska mulla on vielä käynti julkiselle jossa tutkivat onko mulla se polyyppi. Ja jos sen vielä poistavatkin niin jokunen kierto tässä sitten menee |O Mutta sanoivat sieltä yksityiseltä että heille pääsee kyllä ilman jonotusta sisään ja hommat rullaa nopeasti sitten kun aikaa varailen =) Isäntä menee jo ensitiistaina...sille tehdään siemennestetutkimus ja katsotaan sopisiko hän luovuttajaksi myös ulkopuolelle!
Nyt alkoi sitten julmettu säästäminen :whistle: ;)
 
Salamanderille pahoittelut jos se täti ny hyökkäs.

Rakkaimpani:lle puolestaan peukutuksia kovasti!!!!

Tänne ei sen kummempia.

Ihanaa Jennyli että sää oot päivittäny tuota meiän listaa. Pitäiskö Rakkaimpani laittaa haamuileviin?
 
huomenta!!
mun tekis mieli sanoa et 6 plussaa tässä kuussa, MUT ainakin tuo neljä näyttää lupaavalta

mä tein aika oudon havainnon aamulla, mittasin huvikseni lämmön ja se oli 38 ja viime kierros mul oli sama asia eli kyl mulla vaan nousee nuo lämmöt noin korkeelle ja laskee sit tosi nopeesti ku menkat alkaa eli taidan ruveta seuraileen noit lämpöjä.

jennyli: tsemppiä teille, hyvä kun soitit, nyt ne asiat alkaa sit rullata vauhdilla. saaks kysyä paljon maksaa yksityisellä käynti??

pidän peukut pystyssä et plussia alkaa satamaan!!
 
Niin mitäsmieltä rakkaimpani oot? Laitetaanko jo haamuileviin? =)

Mä oon kökkiny koko päivän aamun koneella ja selannut kirjoituksia inseminaatiosta :whistle: :D
Välillä iskee epätoivo kun toiset joutuu käymään monet inseminaatiot tuloksetta mutta sitten taas lohduttaa että monilla on tärpännyt jo ekastakin kerrasta =)
Jotenkin pelottaa jo etukäteen vaikkei vielä edes sieläasti olla. Mitä jos nekään ei auta?!!? :/
Harmillista että emme saa hoitoa julkisella,sielä ei maksaisi kuin lääkkeet ja poliklinikkamaksu 22e!
Yksityisellä maksaa kaikki erikseen...ensikäynti,ultra,verikokeet ja sitten inssi joka on soittamassani paikassa 250e! Noista hinnoista saa kyllä kelakorvauksen joka on 20-45% eli hieman tiputtaa hintaa,onneksi! ;)
Että odottavan aika on pitkä :kieh: Kuluisipa nämä 2viikkoa nopeasti jotta saisin pian uuden ajan tuonne julkiselle ja nähtäis tää polyyppitilanne!!
Tietysti toivon että raskaus alkaisi tässä välissä ihan luomusti :heart:
Positiivisesti olen kuitenkin yllättynyt että mieskin on valmis lähtemään hoitoon =)

Nyt valmistautumaan töihin :wave:
 
Voiskohan olla raskausoire kun mulla ei oikeesti ikinä oo aamusin nälkä ja nyt sunnuntaista asti mulla on ollut aamulla jo niin kova nälkä et aivan oksettaa? :x tissit on edelleen kipeet ja painontunnetta välillä mahassa ja kun venyttelee niin ottaa alamahasta :whistle: Mä luulen että 5 plussaa vois tässä kuussa tulla :whistle: Toivon tietenki että kaikki plussais mutta eipä taida olla hirveen todennäköstä :/ rakkaimpani :heart: toivottavasti se viiva siitä tummuis! :heart: ++++++++++tuulia kaikille!!! :heart: :heart: :heart:
 
Jennyli voi että toivon tosiaan että teillä nyt tärppäisi :hug: ++++ :whistle:

Ja tietysti kaikille muillekin +++++:whistle: :whistle:

Tuntuu vaan niin väärältä että ihmiset jotka olisivat/ovat hyviä vanhempia joutuvat koviinkin hoitoihin saadakseen lapsen, tai kokemaan lapsettomuutta. Sitten on näitä jotka sikiää kuin kanit, eivätkä hoida lapsiaan |O |O |O |O |O |O |O :snotty: noh nämä asiat ei näille sivuille taida kuulua, mut sanoinpahan vaan....

Juuh...joko olen tulossa kipeäksi tai .ei kai näillä koopeillä (20/28) vielä pitäisi tuntea oireita suuntaan tahi toiseen??? Aamulla oli tosi vaikeaa nousta sängystä, oksetti (oksettaa vieläki), tukkonen olo, mittari näyttää 37, alamasua turvottaa. Kaipa se tässä selviää onko vaan joku pöpönen.

Tsemppiä ja plussa-tuulia kaikille :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Voiskohan olla raskausoire kun mulla ei oikeesti ikinä pp aamusin nälkä ja nyt sunnuntaista asti mulla on ollut aamulla jo niin kova nälkä et aivan oksettaa? :x tissit on edelleen kipeet ja painontunnetta välillä mahassa ja kun venyttelee niin ottaa alamahasta :whistle: Mä luulen että 5 plussaa vois tässä kuussa tulla :whistle: Toivon tietenki että kaikki plussais mutta eipä taida olla hirveen todennäköstä :/ rakkaimpani :heart: toivottavasti se viiva siitä tummuis! :heart: ++++++++++tuulia kaikille!!! :heart: :heart: :heart:


voi olla. ittellä vähän samaa, mutta varsinkin iltasin... eilen menin 6 aikaan pötköttää sänkyyn, ja mies oli koneella, niin herätti minut kymmeneltä, ilmeisesti olin vähän nukahtanu... :ashamed: mulla on kyllä samanlaisia vatsakipuja kun menkoissa....mutta toivon ettei tuu.......... voiko 2 testiä näyttää väärin? näin muuten unta että menkat alkoi,, nyyh kamala uni :'( toivottavasti noppispoppis saat plussan :hug:
 
en mä tie onko viivanpaikka, vai mikä, mut ei kai viivanpaikkaa tuu noihin? no en nyt arvuuttele näen sitten alkaako menkat vai ei... mä en kyllä kanssa tiedä jaksanko enää yrittää jos taas menkat alkaa, samoja tuntemuksia kun päärunärouvalla.. :'( täytyy ny katsoa päivä kerrallaan..
 

Yhteistyössä