**Viikon 17 jännääjät**

Mullaki nokka ihan tukossa. Luulen että se ois allergiaa, mutta enpä tässä tilassa tohi allergialääkkeitä ottamaan. Mutta en tiä mikä tuolla muka niin pölisis että näin tukkoon menisin. Mutta en kyllä uskalla luokitella tätä raskausoireiksi, ku itellä ei moisesta ole kokemusta. Onko monella ollut tukkoisuus raskausoireena?

Niin ja ONNEA Kalenterille! :flower:

Rupesin tässä miettimään että puolittaisinko tuon prisman r-testin ja tekisin eka kokeilu, alkaa niin poltteleen..
 
Onnea plussanneelle!

Pahoittelut tipahtaneille ja :hug:

Kalenterille hyvää syntymäpäivää!

Mä olen ollut muutaman päivän nettipimennossa ja paljon oli tullut tekstiä ja harmittavan paljon tipahtaneita. Mä olin pongaavinani ovisliman aamulla. No jos se oli ovislima niin kierto menee sitten pitkäksi reilusti. Sinänsä se ei yllätä mua yhtään. Mulla kun on ensimmäinen kierto menossa imetyksen lopetuksen jälkeen.

Nyt pitää mennä kotihommiin!

Plussatuulia kaikille!!!
 
KÖ huutelee vieraisiin pinoihin :)

Saaru, mä just luin, että tukkoinen nenä on yksi raskausoire ja siitä voi joutua kärsimään vaikka koko raskausajan. Johtuu limakalvojen paksuuntumisesta, paksunevat siis myös yläpäässä. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 11:55 Saaru kirjoitti:
Kvärt Over, apuuaah, nyt alkaa vaa lisää jännittämään.. :D Pitäs kuiten koittaa malttaa vaikka ovisplussasta on kuiten jo 14 tai 15 pvä..
Hih.. nimiki meni väärin ku äkki koitin kirjoittaa ruanlaiton lomassa.. :LOL: Sory!
Siis ihan Kvart Över!
 
kahdenemo
ONNEA sofianna!! :flower: Ja kalenteri synttäreitten johdosta, jospa se parhain lahja olis tulossa.. Eiköhän olis mukavinta, mitä mies voi naiselleen antaa, vai mitä ;)

Ja pahoittelut tippuneille, niitä tosiaan on jo aikamoinen pino vaikka meijän viikko vasta alkoi :(

Paha olo jatkunut tänäänkin, ihan oli lähellä ettei tarvinnu mennä okselle.Valittelin pahaa oloa ja esikko neuvomaan, että "äiti mee sitten tonne pönttöön oksentaa" Ajatteli varmaan, että äiti kohta tohon lattialle yökkää.. :p Rinnoissa pientä jomottelua ja nänneissä kipristelyä mutta niin on myös alamahalla vähän liiankin tutut tätituntemukset :( Koko aamun juilinu ja jomotellu silleen, että tietää tätipäivän olevan tulossa. Mutta en vielä luovuta, itse asiassa ajattelin (isännältä salaa) käydä tänään apteekissa. Jos testais aamulla sillä herkällä aconilla, kun olis sitte 3pvä ennen menkkoja. Ei kai järkee, mutta haluanpahan taas ees yhen tehä.

Joten, jännäilemisiin!!! :wave:
 
Amira-78
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 11:50 Saaru kirjoitti:
Mullaki nokka ihan tukossa. Luulen että se ois allergiaa, mutta enpä tässä tilassa tohi allergialääkkeitä ottamaan. Mutta en tiä mikä tuolla muka niin pölisis että näin tukkoon menisin. Mutta en kyllä uskalla luokitella tätä raskausoireiksi, ku itellä ei moisesta ole kokemusta. Onko monella ollut tukkoisuus raskausoireena?

Niin ja ONNEA Kalenterille! :flower:
Joopa. Siitepölyallergia ja raskaus eivät ole kiva yhdistelmä. Meilläpäin ilmassa on jo leppää ja koivua - ja meikäläinen istuu sisällä about karanteenissa ovet ja ikkunat suljettuna :( . Toivottavasti sulla ei ole allergiaa vaan vaivana on se, mitä tuolla ketjussa joku jo hehkutti ;) .

Kalenterille onnittelut minultakin! :wave:
 
MAANANTAI 23.04.2007

Lumpeenkukka...........kp 20/22-25...........yk3..............2.toiveissa
onneli........................kp 23/22................
kahdenemo................kp 22/24-25...........yk 3.............3. toiveissa
Rosamunde................kp 22/28................yk?..............3. toiveissa
Jahvetti......................kp 24/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 24/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 25/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
caeza.........................kp 25/24-36...........yk 3............3. toiveissa
Heluna.......................kp 26/28................yk 2............2. toiveissa
Jossu35......................kp 26/28-30...........yk 1............3. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 26/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 26/23-29..........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 26/28...............yk 11..........1. toiveissa
Muumi........................kp 26/30-32...........yk 3...........2. toiveissa
Vilja...........................kp 27/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 27/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Silmukka....................kp 28/28-31...........yk 2...........2. toiveissa
taimi..........................kp 28/27-36...........yk 1............1. toiveissa
Kalenteri....................kp 28/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly..........kp 29/21-31...........yk 3............2. toiveissa
Saaru........................kp 30/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 31/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 32/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Kuupää......................kp 43/32-46............yk 6............1. toiveissa

Tippuneet: :hug:

Cruella DeVille
Stoppis
Äityli -84
Gataa
Maikki

Haamuilijat: :p

Plussanneet: :heart: :flower:

sofianna


Upeeta, mahtavaa, plussatili on avattu!! Oikein hurjasti onnea sofiannalle! :flower: Ja Kalenterille kannsa kukkkapuska synttärien johdosta! :flower:

ON: eilen peittöjen pölistelyn jälkeen tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista valkovuotoa, sen jälkeen ei mitään. Menkkamainen olo vaan on koko ajan ja olen ollut tuntevinani jonkinmoista kuvotustakin tänään... Jaa'a, saas nähäd kuvitellaanko täällä taas.... :p <br><br>
 
Silmukka
Ihanaa sofianna!! Lämpöiset onnittelut porukkamme ekasta PLUSSASTA!!
Pahoittelut kaikille pudonneille. Teille voimahali ja paljon toivoa tulevaan!

Piti oikein kelata taaksepäin katsomaan miten olet sofianna oirehtinut viime viikolla. Munasarjanippailuista ooot kirjottanut. Tyhmää varmaan vertailla omiin tuntemuksiin kun kyllä tiedän, että jokainen on yksilö. Kuitenkaan sitä ei voi olla tekemättä. Mulla ei ole suurta nipistelyä. Välillä pikku tuntoa oikealla puolella. Se on jännä että mulla on käynyt sellainen voimakas menkkapakotus pariin kertaan, mutta mennyt pois. Yleensä sellainen ole tarkoittaa tuntien sisään menkkojen alkua. Toivotaan, että se tarkoittais plussaa!!

Mää nyt oon tällainen oireiden kyttääjä. Ei voi mitään. Hupinsa kullakin.

En oo ostanut testiä vielä. Jos ostan, en varmasti anna sen hautua kaapissa pitkään. Jos odottais huomiseen kp29 tai jopa keskiviikkoon. Siis jos on tarvis enää testata..

Paljon Onnea Kalenteri!! Mukavaa Syntymäpäivää! Toivotaan että saat sen toivomasi Lahjan!

Muumiko se oli jo heittänyt talviturkin? Itse olen kerran käynyt vappuna uimassa ja pidän sitä sellaisena urotekona, jolla kehuskelen silloin tällöin. On se vaan niin kylmää, minusta ei olisi avantouimariksi.

Kahdenemo: sun tissioireet kuulostavat tosi lupaavilta.

Btw: Onko kellään pissa haissut alkuraskaudessa oudolta? minulla haisi ekassa. Nyt sitä sitten joka vessareissulla nuuskitaan pää pöntössä, josko se haisisi nytkin..

T. Silmukka 28/28-31
 
Jossu35
Täällä taas notkun, kun en oikein osaa mihinkään keskittyä.
Töitä olen kokopäivän yrittänyt hullun lailla paiskia, mutta ei auta.
Nämä vauva asiat pyörii kokoajan päässä. Laskettua aikaakin tossa jo bongailin, jos olis onni suosinut LA olis 3.1.2008. Vitsi kun nämä päivät matelee tekis niin mielitestaja, mutta ei taitais tulla totuuden mukaista tulosta vielä, kun menkkojen mahdolliseen alkamis päivään vielä kuitenkin vähintää pari päivää aikaa.
Pää aivan sekaisin. :)
 
Smilla
Hei Jossu mulla sama tilanne. Keskiviikko ois alkamispäivä jos viime kierron mukaan mentäisiin. Testata tekis mieli, mutta jos tuleekin nega, sit menettää sen ihanan pienen uskon mikä ois vielä muuten sen pari päivää, ellei menkat sit ala... Mulla tissejä vähän vihloo ja menkkakivut on kestänyt melkein pari viikkoa (ei yleensä). Mutta voihan noi kumminkin niitä menkkaoireitakin olla. Katsotaan miten käy! Ja toivotaan parasta!

Joo olen siis uusi listalla!
 
Jossu35
Tämä voi kuulostaa tyhmältä, mutta niin kovasti haluaisin "antaa" miehelleni tämän lapsen. Hän itse on kaikella tavalla uskomattoman ihana ja on kaikin tavoin tukenut niin tässä kuin kaikissa muissakin asioissa kuten edellisen suhteen jättämistä haavoista paranemisessa.
Eihän me tästä enään nuorrutakaan :) Tosin miehille nämäkin jutut ovat pidempään mahdollisia....
 
kuupää
Jo nyt on! Just tässä mittailen lämpöjä (joo, ei sais ku vaan aamulla ja suusta..) ja sain ensin suusta 35,74, ja heti perään kainalosta 36,60. Miten siinä noin paljon voi olla eroa? Kumpaa sitä sitten uskoa... Tulin just koulusta, ulkoa, voisko sillä olla mitään tekemistä asian kans?

Että ku tekis mieli ostaa testi. Pakko tilata! :kieh:
 
Rosamunde
Hei!

Täällähän alkaa olla kuumeilu huipussaan! Pikkasen hymyilytti nuo pissanhaistelut, taisi olla Silmukka. Mutta kaikkea tämä piinalu teettää :) Toisella kipristelee nännejä, kolmas on ummella.

:LOL: (hyväntahtoisesti)

Täällä on myös toivo alkanut nostaa päätään. Eilen illalla alkoi alamasussa poltella ja painaa. Sitä tunnetta on vaikea selittää... Samanlaista tunnetta muistan joskus tunteneeni :) Pidän kuitenkin pään kylmänä, koska niin kauan on vaavia vännetty, että on ehtinyt bongailla ties minkälaisia tätioireita. On se varmaan niin, että jos ei ole yhtään samanlaista raskautta, ei ole kyllä yhtään samanlaista kuukautiskiertoakaan, ei ainakaan piinaillessa!

Mulla vasta kp 22, joten tässä on aikaa. Laskeskelin, tää taidan olla viimeisiä täällä. Sunnuntaina pitäis alkaa. Toivottavasti ei ala!!!!!!!
Rinnat on tulleet vähän kipeiksi. Huomasin töissä, kun kävelin rappuja alas.


ONNEA SOFIANNALLE
:flower: :flower: :flower: Ihana uutinen!
 
Täällä alavatsaa vihloo edelleen ja rinnat tuntuu kipeiltä tuosta sivusta. :\| Alavatsa, ihan tuosta häpyluun yläpuolelta, on ihan kova, en kyllä ole siihen ennen kiinnittänyt huomiota?! :/

Poskia kuumottaa ihan sairaasti, kun vähän huhkii ja tekee jotain \|O Mulla on myös sellanen olo, et "olen raskaana" :whistle: \|O
Ja mullahan tuhru ei ole vielä alkanut (saattaa alkaa jopa viikkoa ennen oletettuja menkkoja!!!). Tänään kaupassa kiertsin testi hyllyä kuin kissa kuumaa puuroa, mutta EN ostanut :LOL: Aattelin etten tuhlaa rahoja Rfsu.hun...tilaan ennemmin hieman varmempia(?) :whistle: Ja muutenkin kun olen ajatellut testata vasta vähän myöhemmin, loppuviikosta =)

Juu, mulla on pissi alkanu tuoksumaan TOSI voimakkaalle \|O Reilun viikon oon ihan kiinnittäny tähän huomioo. Värissä en juuri oo huomannu eroja, vain tuossa hajussa. Se on sellainen pistävä ja voimakas haju, vaikea kuvailla *yökyök* :LOL: :LOL:

Ja valkkaria TULEE lähen hulahtelemalla :x :x :x Eikös ennen menkkoja ptäs tulla kuiva kausi???? Täällä ei moisesta tietookaan \|O :LOL: :LOL:

Niin ja onnea plussanneelle (dementinen pääni ei muista kuka se oli :ashamed: ) :heart: :wave:
 
taimi harmaana
Tää vehje ei anna rekisteröityä...


Onnea Sofianna!!!! :heart: :heart: :heart: Ihanaa et saadaan sit ainaki edes yx plussa!

Mä tipuin nyt sit ihan virallisesti, eli täti tuli, kuten jo arvelin eilen...
No mut se on positiivista että mul oli nyt sen lyhimmän kierron mukaan , eli pääsee pian uuteen yritykseen.

Mä olen nyt pähkäillyt että pakko ne oli olla kiinnityskipuja sillon 5-6 päivää oviksen jälkeen, koska en oo mitään sellasta kokenu aiemmin! Mut pikkukaveri ei vain sit yrityksistä huolimatta jääny mukaan... Ja mulla muuten pissi haisi kans tosi vahvalle, en muista kerroinko siitä täällä, vai juttelinko vain kaverin kanssa. Mut mulla vaan on sellanen vahva TUNNE, et jotain silloin tapahtu, tai yritti tapahtua... Saa muuten nauraa näille mun todella hyvin perustelluille diagnooseille! ;)

No ehkä ens kierrosta tarttuu kaveri mukaan...
 
moi,
ilmoittaudun mukaan... jännittää niin kovasti! Vuosi on yritetty sillai tulee jos on tullakseen meiningillä. Olen ollut salaa tosi stressaantunut, koska kierrot ovat olleet niin lyhyitä. Nyt olen vihdoin lopettanut stressaamisen ja toivon, että se tuottaisi tulosta.

nyt kp 23/22kp. Toisaalta viime kierto olikin yllättäen 30kp. Mutta nyt kp19 alkoi tätioireet, (vatsakipu ja tissien vihlonta). Alavatsakipu loppui, mutta rintoja kuumottaa tosi paljon vieläkin. Lisäksi lämmöt koholla, 36,9. (Yleensä lämpö on tosi alhainen, 36max) Poskiakin kuumottaa. Limat on kyllä aika olemattomat.

Voiko rintojen kuumotus olla raskausoire? Ne eivät ole kyllä ollenkaan turvonneet eivätkä kosketusarat. Vain sillai kihelmöi ja kuumottaa.

Tekisi mieli mennä ostamaan testi!

Tsemppia kaikille!
 
Unohtui tuossa aiemmin mainita, että mulla on myös sellainen "#&%?$!* maku" suussa koko ajan :\|
Monestihan sanotaan, et raudanmaku suussa olis normaali raskausoire, mut tää ei ehkä ihan raudalle maistu...vaan p**kalle :LOL: :LOL: Ja ihan normaalisti olen kyllä suuhygieniasta pitäny huolta =)
Lapsetkin huomauttaa välillä, et henki haisee :whistle: :snotty: :ashamed:
 
Onnea Sofianna!!!!
:)
Itselläni ei vieläkään mitään oireita... Ehkä jos keksimällä keksii, niin rinnat on painettaessa sivuilta hieman arat.
Mies teki sellaisen netin spermatestin, ja sen mukaan kaikki on ok. Jatketaan siis yritystä elokuulle. Toivon että mieskin saa tuosta testistä lisää intoa ;)
Plussatuulia...!
 
Bee
Heippa!

Onnea sofiannalle plussasta ja Kalenterille synttärien johdosta!! :flower:

Tänne ei mitään uutta, tissit on tulessa ja nännit kipeät. Valkkaria holisee ja palelee. Olo on kuitenkin aika pessimistinen. Jotenkin en vaan millään usko että olis tärpännyt.. :/

Josko sitten loppuviikosta vasta testailisi, jos sinne asti edes pääsee. Vessassa oon ravannut jatkuvasti tarkastelemassa pöksyjä, tuntuu että kohta holahtaa vaikkei menkkakipuja olekkaan.
Tulee ihan vainoharhaiseksi tässä touhussa!! :kieh:

Toivotaan paljon plussia ketjuun ja iso :hug: jo tippuneille!!

Bunny joka myös heitti talviturkin perjantaina.. :xmas:
 
onnittelut sofiannalle plussasta. Täällä on tänään alkanu alamahassa jomotteleen ja rinnatki on painettaessa vähän arat, en kyllä tiä onko täti tulos vähän etuajas kylään, mutta toivottavasti ei, perjantaina tai lauantaina testailen jos ei tätiä ennen kuulu. Kaapis on pari testiä jo sitä varten odottelmassa ja tarttis yrittää pitää näppinsä niistä erossa, ettei mee rahat hukkaan.

Plussatuulia kaikille.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 13:47 Silmukka kirjoitti:
Mrs K-H: Eiks sulla ole ollut tuota menkkaoloa jo vaikka kuinka monta päivää?? Eikä mitään tuu...
Juuuuu'u, monen monta päivää ollu jo eikä mitään tosiaan tule. Niinpä taas tuhlasin yhden testin, vaikka niin lupasin :ashamed: , ja neganega. Ei musta varmaan koskaan enää tule raskautunutta :/ Tällä hetkellä on muutenkin ihan pska fiilis.<br><br>
 

Yhteistyössä