yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Moi! Menkat alkoivat vihdoin tänään kierukan poiston jälkeen . Oon ihan tyytyväinen, niin nyt ainakin tietää että kroppa on alkanut palautua hormoniehkäisystä. Näyttää vain siltä että miehen viikon mittainen työreissu sattuu juuri seuraavan ovulaation aikaan . Noh, harjoitellaan....
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2019




Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta yk

Momon?
LaTiLa kp 29/32
Teac kp /27-30
Äippis Kp /28
Fayrouz
~Madre~ yk 2
Elmeriina82 kp
Kunpa kp 22/26-27


PIINAILIJAT



~Madre~ dpo 12
Kunpa dpo?


PLUSSANNEET


Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
Sarianne81
Tiialiina83
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ketju hiljentynyt.

Tiialiina83, uskon että huolestuttaa. Alkuraskauden tuhruvuoto on yleensä vaaratonta. Onko sulla ilmestynyt mitään raskausoireita, pahoinvointia tms?

Itselläni on hyvinkin rajua pahoinvointia nyt rv 8..välillä tämä on todella rankkaa myös väsymys on mieletöntä. Mutta ainakin oireet kertovat raskauden jatkumisesta.
 
@Sarianne81 pientä vuotelua kesti vajaan vuorokauden. Sitten se loppui. Mulla on viikko ja nyt hurjat 4+4. Alavatsassa ajoittain kuukautisten tyylisiä kipuja, vihlontaa, jomotusta. Rinnat ovat kipeät ja turvonneet. Pientä pahoinvointia tulee aaltoina. Ajattelin, että jos asiat etenee toivotusti niin varaan alkuraskauden ultran viikolle 7. Millä viikolla sulla alkoi pahoinvointi?
 
Heippa. Minä tein eilen testin joka näytti negaa..oliko se joku rfsun 6pvää ennen kuukautisia testi...en jaksa uskoa että on väärässä.menkkojen pitäisi ensvkolla alkaa..kyllä on ollut mieli maassa kun kohta.5kk.yritystä takana.mieskin ollut surullinen ku ei tapahdu mitään...tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille
 
Täällä odotellaan lääkäriä. Ei varmasti saa mitään ratkaisua sieltä mutta kuulisi lapsettomuuteen erikoistuneen lääkärin mielipiteen näistä toistuvista keskenmenoista.
Kävin siis siellä ultrassa missä näkyi ettei ovulaatiota ollut tapahtunut. Ennusti keskiviikolle. No ei ole tapahtunut...Olen tikuttanut joka päivä. Nyt jo kp 18.
Tämä on kai ovuloimaton kierto.
Vähän ärsyttää pitikö tämäkin tulla.
 
@Sarianne81 pientä vuotelua kesti vajaan vuorokauden. Sitten se loppui. Mulla on viikko ja nyt hurjat 4+4. Alavatsassa ajoittain kuukautisten tyylisiä kipuja, vihlontaa, jomotusta. Rinnat ovat kipeät ja turvonneet. Pientä pahoinvointia tulee aaltoina. Ajattelin, että jos asiat etenee toivotusti niin varaan alkuraskauden ultran viikolle 7. Millä viikolla sulla alkoi pahoinvointi?
Hyvä että loppui. Menkkajomoja oli mullakin, vieläkin ajoittain. Pahoinvointi alkoi rv 5 ja jatkunut siitä asti päivittäin..pönttöä joutunut halailemaan, suosittelen lämpimästi ultrassa käyntiä.

Onnea odotukseen:love:
 
Täällä odotellaan lääkäriä. Ei varmasti saa mitään ratkaisua sieltä mutta kuulisi lapsettomuuteen erikoistuneen lääkärin mielipiteen näistä toistuvista keskenmenoista.
Kävin siis siellä ultrassa missä näkyi ettei ovulaatiota ollut tapahtunut. Ennusti keskiviikolle. No ei ole tapahtunut...Olen tikuttanut joka päivä. Nyt jo kp 18.
Tämä on kai ovuloimaton kierto.
Vähän ärsyttää pitikö tämäkin tulla.
Toivottavasti saat jotain selvyyttä. Voimia paljon:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Momon
@Momon milloin sulla on lääkäri?

Täällä kp 8 ja ajattelin, etten tikuttele ovulaatiota vaan mennään ihan fiiliksellä. Oikeastaanhan tää on vasta eka normaalikierto kierukan poiston jälkeen. Ennenkin on tärpännyt ilman tikutteluja (tosin aika monta vuotta nuorempana ). Mut silti. Jos ottais sen ”joka toinen päivä” periaatteen. Mitäs haittaa siitä olikaan jos joka päivä innostuu lemmenleikkeihin? No siis ei varmaan muuten mitään, mut oliko että siittiöiden laatu heikkenee tms.?
 
Hei kaikille! :) Uutena täällä kirjoittelen. Ikää on mittarissa 38-vuotta, lapsettomuutta takana mieheni kanssa 2,5 vuotta ja meillä ensimmäinen IVF -hoito menossa julkisella. Useiden terveyshuolieni vuoksi hoidot ovat pitkittyneet, pääsimme vihdoin pakastealkion siirtoon alkuvuodesta aloitetulla hoidolla, eilen pp9 (dpo 13) ja taas negaa näytti herkkä testi :( En ole koskaan saanut edes haaleaa positiivista/haamua raskaustestiin, siitä saanut vain haaveilla jo 8 vuotta.

Onko täällä muita ivf-hoidoissa olevia? Mietin, saanko jo lopettaa lääkkeet tässä kierrossa, kun tuntuu täydellisen turhalta jatkaa niitä. Ei ole ollut mitään raskausoireita, aamulämmötkin ovat olleet todella matalat, niin tuntui pöljältä edes tuhlata raskaustestiä täysin varmaan negatiiviseen tulokseen. Kaippa se on pakko tehdä vielä perjantaina uusiksi ja ottaa taas varmasti negatiivinen tulos! Kumpa vielä joskus tulisi plussaa raskaustestiini! Jos joillakin olisi kertoa ihanan piristäviä tarinoita raskautumisesta pitkän toivomisen, odotuksen ja yrityksen jälkeen, olisi aivan ihanaa kuulla <3
 
@Missukkaliini mun hyvä ystävä sai vauvan vuosien odottamisen jälkeen. Hän kävi lapsettomuushoidot läpi, tuloksetta. 41v hänellä alkoi outoa oireilua ja hyvin pian selvisi, että luomu vauvahan se siellä oli. Raskaus meni mukavasti ja nyt poika on reipas 4v. Hän sanoi, että nyt hän uskoo ihmeisiin.
Hänen matkaa äidiksi oli haastava. Lukuisia pettyyksiä ja katkeria kyyneleitä. Tervetuloa mukaan.
 
@Missukkaliini mun hyvä ystävä sai vauvan vuosien odottamisen jälkeen. Hän kävi lapsettomuushoidot läpi, tuloksetta. 41v hänellä alkoi outoa oireilua ja hyvin pian selvisi, että luomu vauvahan se siellä oli. Raskaus meni mukavasti ja nyt poika on reipas 4v. Hän sanoi, että nyt hän uskoo ihmeisiin.
Hänen matkaa äidiksi oli haastava. Lukuisia pettyyksiä ja katkeria kyyneleitä. Tervetuloa mukaan.
Kiitos @Tiialiina83, ihana kuulla, että ystävälläsi järjestyi noin hyvin asiat :) Minunkin yksi ystävä tuli raskaaksi juuri, kun olivat päättäneet mennä lapsettomuushoitoihin. Ihanaa kuulla, että tällaisia ihania ihmeitä tapahtuu silloin tällöin! <3
 
@Tiialiina83 Onmea tuhannesti!! Joku tägäsi mut sinne elokuisiin varmaan vahingossa ja sit näin sun nimen ja meinasin tippua tuolilta:ROFLMAO::whistle::love:. Ihanaa!!!

@Sarianne81 Millai ultra meni?

Mä tiedän ettei tämä ole raskausketju mutta meillä oli hyviä uutisia np ultrassa tiistaina :) Kaikki hyvin:love: rv13 porskutellaan (jo:eek:)
Kiitos hyvin meni. Tää pahoinvointi ja oksentelu meinaa viedä vaan kaikki mehut:sick::(Meillä Np ultra 2.1

Miten Tiialiina83, joko testasit digillä?

Tsemppiä kaikille.

T. Sarianne rv 8+0
 

Yhteistyössä