Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Ennen lämmön nousua ois pitäny tulla pieni notkahdus alaspäin, mutta kuten sanottu meidän mittari ei oo tältä vuosikymmeneltä, eikä varmaan viime vuosikymmeneltäkään. :D Lisäksi oon mitannu ovista iltasin ja lämpö tietenki aamulla, joten voihan se lämpömittarissa näkyä vasta huomenaamulla..Ehkä, en tiiä? Eilen illalla oli siis tyhjä ympyrä digissä.

Ihmeellistä miten mieliala noussut viikossa. Viime viikolla sunnuntainaki olin vieläkin ihan murskana niistä menkoista ja mietin että jaksaako sitä enää "aktiivisesti" yrittää. Nyt oon aloittanut ne vehnänalkioöljyn ja foolihapon, ostin ovistestejä, vaikka sanoin etten enää ostais ja aloin nuita aamulämpöjäki mittaamaan. :D Nyt ainakin viikonlopun ajan illalla ja aamulla talletukset ja jalat kattoon!!:p Ja sitten jännätäääääään! :)
 
Toivottavasti mymosa on käynyt tärppi, vaikka sulla ei sellaista oloa olekkaan. :)

Liipa siellä on kunnolla talletettu! Oon kade. :)

Mä päätin etten ensi kierrossa enään tikuta ovista tai muutakaan. Alkaa mennä maku ton miehen asenteeseen! Enkä edes saa silloin, kun just pitäis saada!!! ARGH!
Ei ole todellakaan aktiviista "yrittämistä".
Eilen lupas iloisin mielin, että tänään touhutaan. Joo me touhuttiin, mutta TAAS SUIHKUSSA! Ei varmasti tärppää, kun melkein pysty asennossa touhuu, niin epäilyttää onnistuminen. Mä en ymmärrä, et miksi ei voi sängyssä olla! Ääääh. Ja kaikenhuipuks ei olis mitään tapahtunut ellen olis "painostanut" ja vedonnut eiliseen lupaukseen, oli mies taas niin väsynyt. ANTEEKSI tämä jäätävä vuodatus, mutta mua oikeesti TURHAUTTAA!! :(

P.s mulla taitaa tänään olla dpo 0. Vahva epäilys, että tänään oli ovulaatio. Kauheet kivut ja jomotukset ollu koko päivän.

Tsemppii kaikille ja anteeksi vielä tää valitus.
 
mymosa
Mulla meni sitten itkun nielemiseksi tää aamu.. menin käymään 4 aikaan vessassa ja huvikseni mittasin lämmöt samalla.. 36.0.. Takasi sänkyyn ja kyyneleet silmissä, että tässä se taas oli.. km-kiertoa edeltäväkin kierto päättyi siihen, että dpo10 alkoi menkat.
Sitten enää saanutkaan unta vaan mietin mitä kautta lähen hakemaan apua. Nousin sitten normaalisti (miten aina nousen ja mittaan) ja samalla mittasin vielä lämpöä kääntämään veistä haavassa, 36.5.

Eli hanskat lähtee tiskiin :'(

Tässä kuva vielä tän aamun negasta.

katso liitettä 19513

Aijaa.com linkki vielä..
 
Mymosa, onko tuo 36,0 koholla, normaali vai alle normaalin? Mutta, jos sitten oli 36,5 niin sittenhän se oli ainaki nosussa? Oon siis ymmärtänyt, että jos on raskaana niin aamulämpö pysyis korkeena, mutta kiinnittymisen aikaan saattaa tulla yhen päivän notkahdus alas? Mä oon kyllä vielä aloittelija noiden lämpöjen tulkitsemisessa.. Mulla on heitelly 36,4-36,7 välillä tän 8 päivää minkä oon mitannu. Harmi tuo nega :( Tsemppiä!
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Lauantai 29.3.2014



Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko

empuska.............21.........18/30...........5......11/13........1.
kiskisnami...........23..........18/30-35......2.......2/14.........1.
pieni toive...........24.........17/?-37........2.......2/14.........3.
Miija87...............??..........24/27............4......12/13.......2.
Kaneli88.............25..........22/27............2......02/14.......1.
Bella-.................20.........23/26-29.......3.......1/14........1. Jks14.................27..........15/29~31.......2.......1/14........?
Liipa..................24..........13/27...........3.......1/14........2.
Minisport............27...........5/34...........8.......08/13.....1.
tähtityttö89........24..........8/26-31.........3.......1/14.......1.
Katey................25 .........37/39...........3.......12/13.....1.
jammaillen.........23...........31/??...........2.........2/14.....1.
Wivi..................24.........30/28-29........3........1/14.....1.
Niuski................31.........3/25-26.........5.......12/13.....1.
Mariannika.........28..........6/35............6.........8/13.....1.
Sissinen............28..........9/33-35.........2.........3/14.... 1.
mymosa............31..........??/??.............3.......12/13......4.
Ujm..................25..........17/28.............4......12/13......1.
MaryahR............?............??/??.............1........2/14.......2.
Ikkuspikkus........23...........8/28.............1........3/14......1.







Piinailijat:


Mymosa dpo 9
Katey dpo 9
Miija87 dpo 11
Bella- dpo 8
Jks14 dpo 1
Liipa dpo 0






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3), toivontähti (yk2), SJ (yk3)


Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Täällä haikee fiilis enkä osaa iloita tästä piinailu ajasta yhtään. :( Eilinen päivä oli tärkeä ja sellainen olo vaan, että plörinäks meni. :(
Seuraavalla kierrolla yritän tosiaan olla tikuttamatta ja painostamatta.

Mä en noita lämpöjä oo ikiniä mittaillu.. Onko oviksen jälkeen koholla menkkoihin asti vai miten? Ja kuin paljon korkeemi lämpö sit on? Itsellä normi lämpö siinä 36,3-36,4.
 
mymosa
Lämmöt nousee tietääkseni ovulaatioo kohde ja romahtaa - nouseevat taas kun ovis ohi.. Pysyvät koholla ~0,5 astetta menkkoihin asti.. jos raskautta ei tapahdu niin keltarauhanen alkaa surkastua pari päivää enne menkkoja ja lämmöt romahtaa.
 
Mä mietin kanssa, että kuinka monta kiertoa sitä jaksaa tikutella ovista ja tekemällä tehdä sitä vauvaa. Nyt vasta yk2 menossa tosin... Sitähän sanotaan, että stressi voi heikentää hedelmällisyyttä, mutta mistäs sitä tietää. Miehellä olis reissu tulossa juuri siihen aikaan, kun mulla tod. näk on ovis. Mies olisi valmis reissuaan siirtämään, mutta en tiedä kannattaako kaikkia menoja ovisten mukaan suunnitella...
 
Minäki oon aatellu, että tän kierron jälkeen relataan tän jutun kans. Tää tekemällä tekeminen on kuitenki melko raskasta :D Mutta mulle jäi nyt kymmenen paketista 8 ovistestiä jälelle, että kai ne on pakko pissiä sitten ens kierrossa. Tai ehkä yhen pissaan huomena ihan mielenkiinnosta, että menikö se nyt ohi. Mulla alkais jo yk4, jos ei tästä tärppää, niin kyllä se tietenki masentais. Mutta eipä tulis loppuvuoden lasta ja ei tarvis ressata oonko joulun sairaalassa. Lisäksi, jos tulisin huhtikuussa raskaaksi nii kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tulis tyttö! :)
 
mymosa
Mä aattelin, että jos ens viikolla alkais menkat niin kerettäs vielä yks kierto ottamaan ja mietin josko menis vaan ihan fiilispohjalta.. Toisaalta vauvatoive on niin iso, että huomaan varmaan kuitenkin varaavani aikaa gynelle ja tilaavani ovistestit.. Mutta jos tilaan niin tilaan vain digit ja meen niillä.
 
Wivi toivottavasti oot raskaana! :) Olen kuullut, että monella ketä on raskautunut, niin on tullut tuhrua niihin aikoihin, kun menkkojen pitänyt alkaa. Oikein paljon TSEMPPIIII! :)

Mulla on mieliala parantunut ja hyvällä mielellä alan piinailemaan. :D Sanoin tänään miehelle, että harmittaa kun eilinen touhu tapahtu suihkussa ja mun mielestä tärpin kannalta huonossa asennossa, niin mies tokas "eiks se nyt oo ihan sama missä asennossa oltiin, samanlailla ne sinne meni." Tottahan toi on. :D
 
SJ
Mä kyllä väitän että tolla ylimääräsen stressaamisen loppumisella voi olla vaikutusta.. mä olin helmikuussa niin turhautunut ja stressaantunut että sovittiin et lopetetaan yritys ja siirretään syksyyn ja tosiaan maaliskuussa oli seksiä ihan normaalisti ilman mitään tikutteluja. Yhden pupuilu kerran jälkeen sit huvikseen tein o-testin ja kuten jo aiemmin täällä kerroin se oli positiivinen. Sitten titysti aloin piinailla mutta se tuntui stressittömältä koska oltiin sovittu että yritystä siirretään.Tänään (vasta) 5+0 mutta kuitenkin :) Älkää vaan laittako hanskoja tiskiin! Vaikka tiiän itekkin et se on vaikeeta ja kaikki negat tuntuu aina pahalta.. :(
 
Mietin itse noita tikutteluja ja tulin siihen tulokseen, että liian stressaavaa mulle.. katoais varmaan stressistä heti normaali kierto, sen verran stressi aina vaikuttanut.. viime kuu oli tosi stressaava ja aiheutti sen, et kierto oli vain 20päivää.. ei ikinä koko elämän aikana ole ollut noin lyhyttä kiertoa.
Toivottavasti tärppää täs kierros heti, melkeen joka päivä tai ainakin joka toinen päivä tulee peittoa heilutettua kun mies niin innokas.. niin kyllä minäkin.
Wiwi, olen kans jostain lueskellut, että olisi raskausoire tuo naaman kukkiminen.. jännitetään sun puolesta peukut pystyssä!
Jks14, kaveri luuli joskus, että suihkussa hommailu ja tarkka pesu sen jälkeen estäisi raskaaksi tulon. Noh, heillä on nyt 2v poika :D
 
Viimeksi muokattu:
Mites noi valkkarit nyt oikeesti menee? Yritin googlailla mut oli paljon eri mielipiteitä. Vai onko nääki yksilöllisii juttuja? Tajusin tänään et valkkaria on ihan pirusti nyt. Kirkasta ja erittäin löysää... Naamakin kukkii. Tissit ei oo kyl kipeet eikä mitään muita oireita. Alkuviikosta pitäs ne menkat alkaa. Huomenna illalla ehkä testaan kyl jos uskallan. Mut mitä mieltä?
 

Yhteistyössä