Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Ensin, ikävä juttu kaikille negan saaneille :( toivotaan kaikille plussauksia oikein olan takaa tuleviin tai nykyisiin kiertoihin! :)
Omanapailu täälä on mun mielestä just hyvä :) saa lukea muiden viestejä ja miettiä omaakin tilannetta.. Menis aika tylsäksi jos kukaan ei uskaltaisi omia ajatuksiaan jakaa :) itse liityin koko ketjuun juuri siksi, että kerrotaan rehellisesti omia kuulumisia..
Niin ja tuo on kyllä totta, että maailmassa on paljon ihmisiä, jotka eivät vanhemmuutta ymmärrä.. Jos jonkinlaista on tullut vastaan :(
Jks14, kaneli88, hyvä, että juttelitte tuosta ovulaatiosta miesten kanssa. Ymmärtää
sitten ensi kierrossa. Jos sellaista edes tulee ;)
Niuski, Mä lueskelin tuosta greippimehusta sun viestin jälkeen vähän hölmistyneenä kun oon jo sitä hörppinyt aamuisin lasillisen jo jonkin aikaa tietämättä, että sillä voisi olla jotain vaikutusta :O mä oon doupannu vahingossa :D tykkään sen happamasta mausta aamulla.
 
mymosa
KP1, sanonpa vaan, että kyllä sitä 31v nainen jo kroppansa tuntee.. Taas jäi lh-vaihe 8-9pvään.

Sain gynelle peruutusajan ja käyn itkee paskani siellä ulos.. en halua taas yrittää vuotta ja todeta ettei mikään toimi. Pco kun on siitä pirulainen, ettei välttämättä tee ovista vaikka ovis+ sais.. Vaikka yksi keskenmeno takana nyt onkin.
 
Täällä kroppa jatkaa edelleen omia oikuttelujaan. Pari päivää kuukautisten jälkeen alkoi taas tuo muutaman päivän kestänyt tuhru vuoto (samaan aikaan tuo maidon valskaaminen loppui). Kaksi päivää sitten alamahaa alkoi jomottelemaan ja nipistelemään...sekä toinen rinta alkanut taas kipeytyä. Onneksi tuonne lääkäriin menoon ei enää montaa päivää ole, josko tuohon kropan toimintaan saisi taas jotain tolkkua. :)
 
mymosa
No niin, olipa varsin kiva miesgyne. Otti kyllä huoleni asiakseen täysin ja niinhän sieltä clomit irtosi :)
Oikea munasarja on täynnä pieni rakkuloita, jotka ovat sijoittuneet reunoille vaikka pitäs olla keskellä. Vasenpuoli oli hieman parempi. Eli aika epätoivoiset munasarjat.

Clomeja nyt syön kp5-9 ja kp24 käyn verikokeessa. Sitten jos satun tulemaan raskaaksi niin lupasi mulle ultra-käynnin. Jos en niin verikokeen perusteella katotaan annostusta lääkkeelle..

Nyt on vähän parempi mieli, itku silmässä jo kysyin, että onko nytkin odoteltava yli vuosi, niin oli heti että ei tietenkään, ultrataan ja katsotaan miten aletaan toimimaan.
 
Ei meilläkään mies tiennyt oviksesta mitään! Sen ymmärtämiseen vaadittiin kyllä paljon keskusteluja. :D Nyt mies onkin sitten kärsimättömänä odottamassa ovista. Tän pitkän kierron kanssa sitä vaan joutuu odottamaan kamalan pitkään... :/

Wiville peukut, että se olisikin plussa!

Mulla pitäs tänään tai viimeistään huomenna alkaa menkat. Vatsa vaan ei ole ollenkaan kipeä. Yleensä on. Outoa.
 
Hienoa Mymosa että sait hyvän gynen joka otti asian tosissaan! Nyt uudella innolla kiertoon ;)

Wiville paljon plussa tuulia!!! +++++

Miulla alko tänään nyt kuntokuuri. Ruokavaliota vähän parannan ja herkut saa jäädä pois. On tullut häistä 6-7kg ylimääräistä jotka olisi hyvä saada kuitenkin pois.
Kerroin tänään siskolleni meidän yrityksestä. Ihanaa saada höpistä taas jonkun kanssa joka on niin innoissaan asiasta. Mieltä tietty lämmittää että toinen on niin onnessaan ja kertoo että miusta tulee ihana äiti :heart:

Torstaita ootellessa...
 
Huoh...! Ärsyttää oma tilanne, kun ovistikut näyttää haamua jo vaikka jo ties kuinka monetta päivää.. kp20 menossa eikä vieläkään ovista tai oireita siitä! No, viime kierrossakin ovis oli vasta kp23, joten ehtiihän tuo.. Ärsyttävää vain näin pitkät kierrot...
Touhuttu on koko kierron ajan melkein joka toinen päivä. Mies on ottanut lapsenteon oikein asiaksi ja pitää huolen pupuilusta useasti. Minua vain rupeaa väsyttämään tämä touhuaminen. Ei vaan jaksaisi niin useasti! :D
Muillakin näyttää olevan kaikenlaisia ajatuksia ja murheita. Tsemppiä! :)
 
En malttanut odottaa huomis aamuun vaan testasin äsken. Inhottava nega tuli taas. Tässä hommassa hajoaa pää. Jo viikon oon käyttänyt sidettä turhaan. Koska pitäisi kääntyä lääkärin puoleen jos testit negaa ja menkat ei ala? Mulla on ehkä kerran ollut päivän myöhässä menkat mutta tosiaan nyt jo neljä päivää.

Huomenna en ainakaan vielä testaile.
 
Wivi mä niin osaan kuvitella sun turhautumisen.. :( Ei todellakaan kiva tilanne. Mitä jos unohtaisit pariks päiväks negat ja menkat? Rentoudu ja yritä olla miettimättä mitään noihin liittyvää?! Se vois auttaa. Ja hyvällä siis tarkoitan:)
 
Wivi, ei varmaan kannata vielä miettiä lääkäriä.. joillakin saattaa raskaus näkyä testissä tosi myöhään :) toivotaan, että se plussa sieltä napsahtaa! jos ei menkkoja näy pariin päivään niin ei muuta kuin uudelleen testailee.

Mulla on ärsyttävästi koko ajan alavatsassa nipistelyä ja elohiiri.. raivostuttavaa, ei oo aikasemmin ollu. Taitaa ovis ilmoitella kohta pian tulostaan.. ellei sitten jo ollut.. jostain kumman syystä tuntuu siltä, että taidan ovuloida aika aikaisin. Mene ja tiedä.. mä niin kohta oon tuolla tikuttelemassa vaikka aattelin, ettei ehkä mun juttu :LOL:
 
Voi että oli huono maaliskuu! :| Vaan kolme plussannutta ja ei yhtään ekalla yrityskerralla. Arrrrrggggg! Parempaa huhtikuuta kaikille!! :)

Wivi, aika paljo tosiaan sulla menkat myöhässä! Inhottava välivaihe, jos et raskaana ole. :( Pääsisitpä pian uuteen yritykseen.

Mymosa, onneksi saat heti apua eikä tarvi ootella! Mulla on kolmen viikon päästä se lääkärin aika ja se varmasti sanoo että ootte nuoria ja vähän aikaa vasta yrittäny niin jatkakaa vaan. Kumpa vaan plussais ennen sitä.

Ärsyttää. Yhelle tutulle alkoholistille on tulossa lapsi. En tiiä missä kunnossa se nykyään on, mut viimeksi ku näin sitä joskus vuosi sitten niin se oli tosi huonossa kunnossa. Miksi semmonenki tulee raskaaksi mut semmoset jotka niin paljo haluais ja vois tarjota niin paljo turvallisemman kasvuympäristön ei sit tule. :headwall: Muutenki tuntuu, että kaikki on raskaana, niin tutut kuin tuntemattomat vastaantulijat. Mä en voi ymmärtää semmosia, jotka vuosia jaksaa yrittää vauvaa tuloksetta. Se ois ihan hirveetä. Musta ei kyllä ois siihen, varmaan puolessa vuodessa masentuisin niin että seki haittais jo raskaaksi tuloa.
 
Toi ottaa kyl päähän kun oikeesti ihmiset joiden ei pitäisi saada lapsia niin tekee niitä tänne maailmaan. Huoh..

Itse aiheutin tänään jo stressin sille että ajattelin mennä käymään siskolla itäsuomessa 15-17 huhtikuuta. Nyt laskeskelin että jos menkat alkaa pe ja kierto ois se sama 27 niin ovis sattuisi just tuohon. Ei tekisi mieli jättää menemättä sen takia mutta toisaaltaan ei halua missata sitä.. Hohhoijaa. Tää on niin tätä jossittelua. Jospa ekaksi katotaan milloin ne menkat sieltä alkaa ja mitä to testi sanoo.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Maanantai 31.3.2014



Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko

empuska.............21.........20/30...........5......11/13........1.
kiskisnami...........23..........20/30-35......2.......2/14.........1.
pieni toive...........24.........19/?-37........2.......2/14.........3.
Miija87...............??..........26/27............4......12/13.......2.
Kaneli88.............25..........24/27............2......02/14.......1.
Bella-.................20.........25/26-29.......3.......1/14........1. Jks14.................27..........17/29~31.......2.......1/14........?
Liipa..................24..........15/27...........3.......1/14........2.
Minisport............27...........7/34...........8.......08/13.....1.
tähtityttö89........24..........9/26-31.........3.......1/14.......1.
Katey................25 .........39/39...........3.......12/13.....1.
jammaillen.........23...........33/??...........2.........2/14.....1.
Wivi..................24.........32/28-29........3........1/14.....1.
Niuski................31.........5/25-26.........5.......12/13.....1.
Mariannika.........28..........8/35............6.........8/13.....1.
Sissinen............28.........11/33-35.........2.........3/14.... 1.
mymosa............31...........1/??.............4.......12/13......4.
Ujm..................25..........19/28.............4......12/13......1.
MaryahR............?............??/??.............1........2/14.......2.
Ikkuspikkus........23..........10/28.............1........3/14......1.







Piinailijat:


Katey dpo 11
Miija87 dpo 13
Bella- dpo 10
Jks14 dpo 3
Liipa dpo 2






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3), toivontähti (yk2), SJ (yk3)


Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
En mää ymmärrä näit lämpöi!!! :( Eilen mittasin, kun olin tunnin ollu hereillä (heräsin klo 6), niin lämpö suusta oli 36,6. Tänään heräsin 7.15 ja vajaa tunnin päästä siitä mittasin suusta, niin lämpö oli 36,0. Pitääkö mitata aamuisin HETI, kun herää ja makaa vielä sängyssä?
 
mymosa
En mää ymmärrä näit lämpöi!!! :( Eilen mittasin, kun olin tunnin ollu hereillä (heräsin klo 6), niin lämpö suusta oli 36,6. Tänään heräsin 7.15 ja vajaa tunnin päästä siitä mittasin suusta, niin lämpö oli 36,0. Pitääkö mitata aamuisin HETI, kun herää ja makaa vielä sängyssä?
Kyllä. Mä mittaan heti kun herään ensimmäisen kerran (pitää olla 7h yhtenäistä unta takana) ja meen heti vessan mittamaan. Mittaankin kyllä kainalosta, eli en niin tarkasti.
Ruumiinlämpötilaan vaikuttaa niin moni asia, että jo puolessa tunnissakin tulee heittoja.
 
Grrrrr, toisella kierroksella kierrukan poiston jälkeen (11.2). Nyt kiertopäivä 28 eikä kuulu eikä näy kumpaakaan. Ei plussaa eikä tätiä. Itkettää ja surettaa ja ärsyttää! Ja eiks tietenkin pässit kerro just Facebookissa raskauksistaan-v***u. Rinnat kipeenä (niinkuin oli edellisenkin kierron alussa)
 

Yhteistyössä