Ystäviä Espoosta

Nostellaas meitä vähän ettei pääse unohtumaan :attn:

Olisiko ensi viikon tiistaina kenellä kaikilla mahdollisuuksia tulla tuonne Suvelan asukaspuistossa olevaan äiti/lapsi-kahvilaan klo 9.30-12? Onko kukaan käynyt siellä koskaan? Myös täällä Masalassa on maanantaisin MLL:n perhekahvila klo 9.30-11.30, mutta sijainti taitaa olla suurimmalle osalle hankala (eli väärällä puolella kehää)... :)
 
:wave:

Me voitaisiin Kaarlon kanssa tulla, niin päästään täältä kotihärdellistä vähän tuulettaan niitä viimeisiä harmaita aivosoluja :whistle: Ei olla koskaan käyty asukaspuistossa (avoimessa päiväkodissa kyllä), vaikka tuo onkin meidän lähellä. Tosin meille tuo Masalakaan ei niin paha paikka ole, kun junat kulkee (toivottavasti tällä kertaa :LOL: ) ja autolla pääsee...
 
Valitettavasti vielä töissä, mutta mä olen hengessä mukana =)
Varmaan pääsen osallistumaan seuraavan kerran vasta mammaloman alettua. Mutta mä pöyrin täällä mukana kuitenkin jos vaikka taas pääsen jossain vaiheessa mukaan!
 
Noo haluisko joku ehdottaa jotain toista ajankohtaa, niin useempi pääsis mukaan? Meille kun käy lähes koska vaan =)

Voidaan me HemmiS (+muut jos jotkut pääsee) kuitenkin mennä tonne Suvelaankin, niin saadaan aivosoluille tuuletusta ;) Laita mulle vaikka yv:tä viikonlopun aikana, niin sovitaan mihin aikaan nähdään.
 
Meillekkin sopii melki mikä aika ja päivä vaan, mutta koska ollaan aamu-unisia niin en lupaa että tuonne suvelaan ens tiistaina kerettäis.
missä se muuten on siellä suvelassa? lähellä jotain kauppaa tai jotain?
 
Minä ja HemmiS ollaan menossa sinne Suvelan asukaspuistoon huomenna, tiistaina, noin klo 10.30. Meidät siis tapaa siellä, jos ajankohta vaan passaa. Niin ja meillä on kummallakin noin 7kk ikäinen poika kainalossa (eikä mitään neilikoita rintataskuissa) ;)

Seuraavaa tapaamista saapi sitten ehdotella joku muu, ettei meikäläinen täällä vaan häärää ja määrää tapaamisia, joihin kukaan ei edes pääse :eek:
 
Ja jos jollain on hakusassa tuo paikka, niin se sijaitsee osoitteessa Kirstintie 20.

Jokainen voipi karttapalvelusta katsoa missä sijaitsee, koska mun opastuksista ei saa koskaan selvää, kun se on tämän tyylistä: "sen ison kiven luota käännyt tänne, ja hyvännäkösen vaahteran kohalta taas sinne.." Mutta jos tuonne Kirstintielle osaa, niin sen ohi ei voi olla kulkematta, siinä on päiväkoti vieressä ja kai joku koulu vastapäätä. B)
 
Meillekin kelpais seura, asutaan Sunassa/Saarnilaaksossa ja lapset on 2v ja 6v. Itellä ikää 31v. Tosin, olen kyllä päivät töissä eli tapaaminen onnistuu vain alkuiltaisin ja tietty viikonloppuisin =)
 
Moikka! minkäslainen oli Suvelan asukaspuisto?

Itse joudu ottamaan hieman rauhallisemmin tässä nyt hetken aikaa, mutta eiköhän tämä tästä ja jossain vaiheesssa pääsen taas teidän mukaan!

Emmy: itsekin odotan esikoista syntyväksi tammikuussa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
kumikameli, kuin on mennyt tähän asti, mä jo toivoisin, että ois tammikuu, että pääsis tutustumaan tohon pienokaiseen.
Tammikuu saisi tulla joo pikaisesti :D
Välillä huonommin, välillä paremmin on mennyt. En kyllä mistään kohtaa ymmärrä niitä 'jotka voisi aina olla raskaana', puuh... ei minulle sopivaa toimintaa, mutta lopussa koittaa sitten se palkinto mikä on kaiken tämän arvoista =)
Yritän pysyä positiivisena ja ajatella että voisi huonomminkin mennä!
 


Tammikuu saisi tulla joo pikaisesti :D
Välillä huonommin, välillä paremmin on mennyt. En kyllä mistään kohtaa ymmärrä niitä 'jotka voisi aina olla raskaana', puuh... ei minulle sopivaa toimintaa, mutta lopussa koittaa sitten se palkinto mikä on kaiken tämän arvoista =)
Yritän pysyä positiivisena ja ajatella että voisi huonomminkin mennä![/quote]

juu eipä mullakaan ole sellaista tunnetta, että tätä jaksaisi enää kovin pitkään, tuo 10 viikkoa mikä on viel laskettuun aikaan tuntuu kovin pitkält. varsinkin kun tuo liikkuminen on käynyt hankalaksi ja potkut jo niin kovia, varsinkin kun tää tykkää painaa kantapäätä tuonne kylkikaareen. Mutta viel jos sen 8viikkoa jaksais sit sais jo syntya.
 
Go, Masala, go! :wave:

Siis me kirkkonummen puolella asustavat tuuppaamme itteämme tänne espoolaisten sekaan, kun ei Kirkkonummi tarjoo _läheskään_ yhtä hyviä/kivoja palveluja... =)

No mutta meitä alkaa olla täällä aika kööri, eikä kukaan kuitenkaan ehdota mitään rehvejä. Siispä syön sanani ja täten ehdotan, että tapaamme ensi viikolla, sanotaanko vaikka keskiviikkona klo 15? Kenelle kaikille tämä ajankohta sopii? Ja jos ei sovi, niin ehdottakaa toista aikaa!

Paikka vois olla vaikka joku Sellon kahvila, johon mahduttaisiin mukavasti kimpsuinemme ja kampsuinemme :) ja josta saisi jos jonkinmoista herkkua :p
 
Jep minä kanssa Kirkkonummelta :)

Pitää tuota tapaamista katsoa olenko töissä vai jatkanko saikkua mitenkä. Torstaina lekuri niin ilmoittelen miten jatkuu jos pääsen mukaan.

Mä rupean ehdottelemaan aktiivisemmin päiviä ja tapaamisia kunhan tästä äitiysloma alkaa 2.12, jollei saikulle joudu sitä ennen, toki sitten jos tässä joutuu sängyssä makaamaan niin pitää taasen harkita tapaamisia... Muutama lomapäivä on vielä käyttämättä niin katsotaan josko saisi niitä vielä johonkin väliin.
 
Minulle käy hyvin keskiviikko tai mikä vaan iltapäivä ensiviikolla. Pitänee alkaa tutkimaan noita vaunuja miten ne menee kasaa ja takakonttiin, kahvittelusta ei tule mitään jos pitää Saraa kokoajan retuuttaa sylissä, eikä se vielä pysty istumaan missään tuolissa kun on niin pieni :heart:
 

Yhteistyössä