Ystäviä Espoosta

Olisi kiva päästä mukaan tapaamisiin, mutta olen päivät töissä, joten jos joskus tapaaminen illalla tai viikonloppuna niin tullaan mielellään mukaan. Jos joltain löytyy yli 3 v tyttöä niin olisi kiva tutustua, meidän tuttavapiirissä lapset alle 2 v, joten ei esikoiselle leikkiseuraa löydy. Ystäviä etenkin viikonloppuihin kaivataan.
 
Meillekin käy maanantai klo 14, mutta pitäisikö työssäkäyviä ajatellen treffata vasta myöhemmin? Olisko klo 16 tai 17? Kovin paljon myöhemmin emme ainakaan me pääse tulemaan, kun poitsulla alkaa iltapuuhat (ja -äkäisyys) seiskan aikaan... Ikea sopii meille myös - tosin päiväaikaan me ollaan julkisten varassa ja täältä Kirkkonummelta on sinne vähän hankala matka. Illalla meilläkin on kyllä auto käytettävissä :)
 
Me ei kyllä valitettavasti ikeaan asti päästä. Hankala matka. Asutaan etelä espoossa, täällä meren rannalla. Onko kellään mahdollisuus päästä tapaamiseen joskus viikonloppuna näin työssäkäyvätkin pääsisi mukaan?
Suomenojallahan ois hop lop, jossa ainakin isommat lapset viihtyisi. Siellä myös kahvila niin pääsee sit samalla kahvittelemaan. Myöskin meidän luona voi järkätä joku viikonloppu nyyttärit vaikka pikkujoulun merkeissä.
 
Kerta kukaan ei ole mitään uudesta ajasta puhunut, niin tavataan huomenna klo 14 ikeassa. Vaikka ihan siinä pääovien sisäpuolella.
Itse en enää ennen huomista kerkee nettiin, että toivottavasti sinne on joku muukin sitten tulossa!
 
Mä en pääsekään tänään tulemaan ikeaan.
Liitoskivut on nyt aamusta jo sen verran ikävän tuntuiset että ikeassa pyöriminen ei taida tänään tulla kyseeseen. Harmi :( olin jo netistäkin katsellut kaikkea ostettavaa. Noh täytyy yrittää joku toinen kerta. Mukavaa shoppailua muille jotka on menossa!

Mitäs jos mentäis Selloon kahville esim keskiviikkona tai perjantaina? Sellossa voi rajoittaa sitä liikkumisen määrää niin voisin ehkä kokeilla sellaista. Ilmoitelkaa työssäkävijät sopivaa kellonaikaa jos mukaan haluatte, muuten ehdotan että mennään klo 14 aikaa kahville ja pullalle ;)
 
Täällä ollaan flunssan kourissa, minä sekä isompi tyttö :( ei siis ikeaan päästä.
Eilen piti tulla jo ilmottamaan, mutta en sitten muistanut..
todennäkösesti ei siis mikään muukaan päivä tällä viikolla päästä, ellei tapahdu ihmeparantumista :D
 
No voehan jummijammi! Sillonko se avataan? Määhän pyörin siellä sitten joka päivä äippäloman loppuun B)
Me tullaan mukaan! Kellonaika kuulostaa hyvälle, koska meillä on myöhemmin sitten "toisen lapsen" (lue: koiran) kanssa menoja.
 
mä olen varmaan jossain kiven alla elänyt kun en ollut ollenkaan tietoinen koko entressestä :ashamed:

kai sitä pitää itseään sivistää ja tulla katsomaan mikä paikka se on teidän kanssa tiistaina :)
mä kävelen nykyään ihan super hitaasti joten varautukaa rauhalliseen menoon ;)
Reittioppaan mukaan juna tulee niin että olen Espoon keskuksessa klo 12.15, hyppääkö Kuukuna samaan junaan?
 

Yhteistyössä