Ystäviä Espoosta

Meidän poitsulle puhkes viimeyön aikana vesirokko (tosin ihan kotidiagnoosi, että voin olla väärässäkin), joten voipi olla ettei päästäkään keskiviikkona mihinkään. Riippuu tietysti rakkuloiden laadusta tuolloin, mutta viikon verranhan tuo tauti yleensä kait kestää...
 
Meikä täällä yksinpuhelee :) Noo mut jos jotakuta vaikka kiinnostaa, niin se vesirokko onkin kenties enterorokko - varokaa sitä! Karsee tauti. Ja vaikka joidenkin mielestä enterorokkosen ei tartte eristäytyä niin en kyllä tule teidän piiperoisia tautiin tartuttamaan. Pitäkäähän siis hauskaa :wave: Niin ja vinkkinä: tapaamista vois helpottaa se, että sopis jonkun paikan jossa tavataan ;)
 
sitä mä oon yrittäny, mut ei kukaan vastaa... en tiedä sellosta kuin kaksi kahvilaa, roberts coffee ja se toinen oliko joku buffalo cafee tai jotain...
Mut mitä jos treffataan siitä lastenvaateliikkeiden edessä, siinä missä on joku karuselli ja joku muu vempain?? Voidaan sit siitä suunnata kaffeelle :)
 
Me ollaan kans tulossa. Pakko päästä täältä muuttolaatikoitten keskeltä johonkin...
Mutta nähellään siinä karusellin (vai mikä se vempain siinä onkaan) luona.

Olikos muuten kellonaika jo sovittu?
 
Moikka moi!
mä joudun jättämään tapaamisen väliin, täällä on supistellut sen verran paljon nyt parisen viikkoa että pitää lepäillä reilusti, ettei pikkuinen nyt tule liian aikaisin maailmaan.

Hauskaa tapaamista ja nähdään muutaman viikon päästä!

Kaapolle paranemisia!
 
No en minä sitten mitään karusellia löytänyt ja siten en kahvitteluseuraa :( . No kävin kuitenkin kaupassa ja tein ikkuna ostoksia, tulin juuri äsken vasta kotiin.

Ensi kerralla pitää vaihtaa vaikka kännykkä numeroita niin tällainen tollokin löytää oikeaan paikkaan =)

anjamarita ja Sara
 
Kyllä mä mun mielestä ihan selkeät ohjeet kirjoitin, kun sellossa tietääkseni kaikki lastenvaateliikkeet on saman käytävän varrella...
Kyllä me siellä anjamaritaa odoteltiin kovasti, harmi vaan ettet löytänyt perille.
 
Me ollaan myös seuraavalla kerralla mukana, jos vaan ajankohta sopii :wave: Iltaisin ei kovin myöhään voida olla, kun pojalle tulee nukkumatti niin kovin aikasin... Mutta alkuillat ja viikonloput onnistuu! Ja Sello käy ainakin meille hyvin. Olisko ens viikolla joku päivä?
 
Me ollaan kans mukana, jos ajankohta on sopiva. Ens viikolla meille ei käy tiistai eikä keskiviikko, muuten kyllä. Viikonloput on uuteen vuoteen asti jo täynnä, joten me treffaillaan vaan arkisin.

Oiskos maanantaina hyvä päivä treffailla?
 
Heippa!
Mä voisin kans tulla mukaan teidän tapaamisiin ;)
Mikäli paikka ja aika sopii.. näillä näkymin ens maanantai käy myös meille.

Me ollaan täältä Niipperistä ja mulla on 1v ja 3v tytöt.

saasa82, etkös sä ole kalajärveltä? jos, niin sithän me ollaankin jo nähty :)

 

Yhteistyössä